Descargar la presentación
La descarga está en progreso. Por favor, espere
1
Benvinguts al nou curs escolar 2016-2017
2
1. Canvis en el sistema d’avaluació de l’alumnat
Hi podeu accedir directament des de la següent adreça: educatiu-de-centre/ Document PDF per descarregar
3
2. Àrees, continguts i criteris d’avaluació
Trobareu tots els continguts i criteris d’avaluació de les diferents àrees a la pàgina web de l’escola. També hi podeu accedir directament des de la següent adreça: curriculars/ Documents PDF per descarregar
5
CALENDARI D’ACTIVITATS I SORTIDES
S’hi pot accedir des de la següent adreça:
6
3. HORARIS CURS
7
La Kinesiologia La kinesiologia forma part de la nostra identitat i afavoreix un treball més global i més eficaç, connectant les diferents àrees cerebrals. Aquests exercicis motrius, treballen l’àmbit neuronal, i se centren en aconseguir l’equilibri necessari per encarar les activitats d’ensenyament/ap renentatge.
8
1. Beure aigua 2. Botons del cervell 3. Marxa creuada 4. Els Ganxos
La Kinesiologia 1. Beure aigua 2. Botons del cervell 3. Marxa creuada 4. Els Ganxos
10
Metodologies de treball
Treballem sense llibres de text, adaptant-nos a la diversitat de l’aula, però són eines de suport i de consulta. Plantegem activitats diverses, atractives, motivadores, partint dels interessos i necessitats dels infants, sense lligar- nos a un sol tipus de material. Els nens i nenes aprenen a partir de l’experimentació, la manipulació i la relació que estableixen entre allò que aprenen i la vida quotidiana. Treballem per projectes, que faciliten l’aprenentatge significatiu, donen protagonisme als infants i afavoreixen la integració dels aprenentatges i la motivació per a nous coneixements.
11
Impliquem a les famílies en l’aprenentatge de l’alumnat, i en la vida diària de l’escola, a través del suport en activitats, tallers, sortides... Els racons ens serveixen per treballar en petit grup i activitats diferents, algunes més dirigides, altres més autònomes. - El treball en equip promou la col·laboració, permet compartir coneixements i potencia la iniciativa i la responsabilitat. - Els racons són una estratègia organitzativa que permet també donar resposta a diferents interessos i necessitats dels infants. - Faciliten treballar amb diferents materials i recursos.
12
(fotos racons 4t-A)
14
Metodologies de treball a quart curs
Racons: - dos mestres - dues aules diferents - treball setmanal d’informàtica Art and Crafts: - dos mestres - dos espais diferents - treball de la plàstica en anglès - treball d’experimentació/hort Projecte d’escola: “El canvi” Projecte d’aula: “Responsabilitat en la tinença d’animals de companyia” Deures: - Lectura diària: silenciosa i en veu alta - Activitats complementàries: quan es consideri necessari, com a reforç dels continguts treballats a l’aula)
15
Podeu trobar un gran recull d’activitats a la pàgina web de l’escola.
16
4. SEP (Suport Escolar Personalitzat)
Dins l’horari lectiu, una sessió setmanal: Treball individualitzat de lectura Fóra de l’horari lectiu: Treball de llengua: dilluns, de 14:30 a 15:00 Treball de matemàtiques: dijous, de 14:30 a 15:00
17
5. SORTIDES 1r Trimestre: 26 de setembre: Xerrada sobre la Mobilitat Sostenible, a càrrec dels Mossos d’Esquadra 8 de novembre: Teatre musical, “El petit piano” 16 de novembre: Piscina, 4t-A 23 de novembre: Piscina, 4t-B 25 de novembre: -Visita a la Deixalleria (dins de la “Setmana Europea per a la prevenció de residus” - Visita a la Protectora d’Animals
18
COLÒNIES (18 i 19 de maig, Port del Comte)
Realitzarem les següents activitats: - Caiac a la Llosa del Cavall - Circuits acrobàtics i tirolina - Excursions-trekking - Taller i cursa d’orientació - Taller d’escalada i ràpel - Esports convencionals - Joc de nit - Nit musical
19
Preu aproximat: 100€ Inclou: - Una pensió completa al refugi Bages - Material tècnic per a totes les activitats - Tècnics per a totes les activitats i monitors de guàrdia fora de les activitats - Pòlissa de responsabilitat civil - Assegurança d’accidents - Talonaris d’autofinançament per als alumnes (el dinar del primer dia no hi és inclòs)
20
6. Cal recordar... L’horari lectiu és de 9:00 a 12:30 i de 15:00 a 16:30. Els aniversaris dels infants se celebren a l’escola amb activitats adequades a cada nivell, no s’han de portar cap tipus de llaminadures ni de regals o invitacions a festes. És recomanable portar roba còmoda i marcada, i a les bates, jaquetes, anoracs, una beta prou llarga per poder-les penjar al penjador. No s’han de portar joguines o altres objectes a l’escola. Quan calgui algun material o estri concrets, es demanarà a les famílies.
21
Esbarjo (11:00): és recomanable que els infants esmorzin a casa, així s’aconsegueix un millor rendiment. No obstant, si cal, es pot portar un petit entrepà o fruita en bock’n roll o carmanyola. L’escola no administrarà medicaments de cap tipus, sense la recepta mèdica i l’autorització signada de la família. Els infants malalts amb febre o malalties infecto-contagioses (polls, conjuntivitis, varicel·la...) s’han de quedar a casa fins que es trobin bé, i en cas que es posin malalts a l’escola, s’avisarà a la família perquè els reculli.
22
És recomanable revisar diàriament l’agenda ja que és el mitjà de comunicació entre la família i l’escola. També podeu comunicar-vos, sempre que ho necessiteu, amb el tutor o tutora a través del correu electrònic de l’aula i consultar la pàgina web i els diferents blocs, on trobareu informacions del vostre interès. Horari d’atenció a les famílies, amb cita prèvia: 4t-A: dimarts de 12:30 a 13:30 4t-B: dilluns de 12:30 a 13:30
23
Torn obert de precs i preguntes
24
MOLTES GRÀCIES PER ASSISTIR A LA REUNIÓ !
Presentaciones similares
© 2025 SlidePlayer.es Inc.
All rights reserved.