La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

Tutor: Jonathan Gómez CURS 2015/2016

Presentaciones similares


Presentación del tema: "Tutor: Jonathan Gómez CURS 2015/2016"— Transcripción de la presentación:

1 Tutor: Jonathan Gómez CURS 2015/2016
3r de Primària Tutor: Jonathan Gómez CURS 2015/2016

2 Punts a Tractar Quadre de professors i àrees
Comentari de les àrees bàsiques Com treballem a classe Explicació de la normativa Metodologia de treball Metodologia de treball diari L’agenda Sortides culturals Festes, convivències i dies de lliure elecció Recomanacions Torn obert de paraula

3 2- Quadre de professors i àrees Àrees curriculars
Anglès 3 hores Anna Santos Ll. Castellana i Literatura 2 hores 45 min Sergio Sabiote, Jonathan Gómez Educació Física 2 hores Jonathan Gómez Religió /Valors 1 Hora Gil Gomà Música 1 hora Antonio Castaño Plàstica Pepi Saldaña Ll. Catalana i Literatura 3 hores 45 min Jonathan Gómez, Sergio Sabiote Matemàtiques 4 hores Sergio Sabiote, Genaro Ferreras Medi Natural, Social i Cultural 2 hores i 15 min Tutoria - Projecte

4 2- Quadre de professors i àrees Àrees complementàries
Comprensió lectora 1 hora Irene Martínez Estructures Comunes 45 min Els nombres ballen Genaro Ferraras Resolució de problemes Antonio Castaño Songs and Games Anna Santos Informàtica Jonathan Gómez

5 3- Comentari de les àrees bàsiques
Àrea de llengua Catalana i Castellana Treballem amb el llibre En acabar cada tema han de presentar la llibreta Treballarem el llibret de cal-ligrafia (Casos molt clars) Realitzarem treballs de comprensió Farem proves escrites i preguntes orals 3 llibres de lectura Potenciar la lectura com a hàbit. Llibreta de dictats Àrea de matemàtiques Nous conceptes matemàtics Millorar el càlcul mental Un objectiu bàsic és que sàpiguen operar bé i raonin Velocitat de Raonament Resolució de problemes

6 3- Comentari de les àrees bàsiques
Àrea de coneixement del medi Aquí es comencen a aplicar tècniques d’estudi (subratllat, resums, i alguns esquemes) Per les proves cal estudiar les llibretes i el llibre. Voluntaris d’estudi oral per augmentat l’aprenentatge i el seguiment valoratiu. Farem el projecte educatiu del tema de les plantes. Àrea de Tutoria Treballem temes de relacions dins del grup-classe Treballem temes de centre. Valors: Amistat, solidaritat, el compartit, l’autoestima, l’empatia Cal que hi hagi sinceritat i compromís i enteniment

7 4- Com treballem a classe
Treballem amb llibres i els complementem amb fitxes de treball, quaderns i activitats digitals. Controls segons el volum de temari ( 1 o 2 temes a cada examen) Les correccions als llibres i quaderns són vistos, a les fitxes i controls valorem amb: Exc. Suf. Not. Ins.

8 5- Explicació de la Normativa
Puntualitat Absències (justificació i avís previ) Agenda (Sempre s’ha de portar) * Entrevistes (A través del tutor) Malalties i petits accidents (Avís telefònic, No es subministrarà cap medicació sense recepta o informe del metge i justificació dels pares) Portarem a la Mutua en cas que sigui convenient. Ordre (Els alumnes son responsables del seu ordre)* Vestuari (Bates i l’equip d’educació física OBLIGATORIS) Llibres (Recomanem folrar-los, posar el nom al marge superior dret) Material propi i de l’escola (S’ha de cuidar) Observacions (NO a mp3, mòbils, joguines o similars) Sortides d’un dia: caldrà portar el xandall, l’esmorzar i el dinar. La beguda no pot ser de vidre. Horari entrevista Jonathan: Dimarts 15h a 16h Dimecres 12:20h a 13h MEDICAMENTS No donarem cap medicament sense: Recepta especificant dosis i dies. Consentiment per escrit dels pares. * Aspecte que veurem més endavant

9 6- Metodologia de treball
Comencem nou temari i ampliem el que ja existeix. (El volum de treball es considerable) Treball de reforç i ampliació. Desdoblament en grups reduïts. Tècniques: El subratllat Resums de textos El·laboració de preguntes Treballs d’ampliació Autocorrecció Se capaç de fer preguntes sobre un tema treballa a classe. Gabinet Pscopedagògic Gabinet Psicopedagògic Detectem problema / Parlem amb família / Tractem problema

10 6- Metodologia de treball Els hàbits personals
Hàbits de treball (llegir a casa i resolució de problemes) Hàbits d’ordre i higiene personal. Hàbits de convivència: Pren importància la vida en grup Comencen a ser més independents dels pares Control de l’agressivitat en el joc Càrrecs dins l’aula Normes de classe Punts per bones pràctiques Compartir i respectar el material comú i propi Molt importat el vostre suport.

11 6- Metodologia de treball Deures
Feines que no s’acaben a classe Feines posades: problemes, operacions... Estudi dictats preventius Lectura dels llibres (Diària) Repàs de taules de multiplicació Reforç / ampliació quan convingui S’apuntaran els deures a l’agenda tal i com fem a classe, cal fer-ne un seguiment.

12 7- Metodologia de treball diari Deures
S’ha de repassar cada dia l’horari (Prep motxilla) Han de dur sempre el llibret de lectura (BIBLIOTECA) És important la vostra ajuda i suport Els deures els han de fer individualment (HAN DE TENIR EL SEU ESPAI) Estudiar pels exàmens que s’avisaran amb temps Cal aconseguir Implicació i organització de les feines Cal entregar les feines en les dates demanades. INFORMÀTICA: PENDRIVE/MEMÓRIA USB

13 8- L’Agenda Es tracta d’un instrument de contacte
PARES – ALUMNES- ESCOLA Cal signar les notes posades per els mestres. Cal apuntar les feines en el dia Els exàmens es tornaran signats. Setmanalment la revisarà i signarà Apuntaran les notes del trimestre Si arriben tard i no porten la bata cal justificar-ho a l’agenda.

14 Jardí botànic de Marimurtra
9- Sortides culturals DATA ACTIVITAT ÀREA HORARI OBSERVACIONS 11 Novembre El Parc de Ca l’Arnús. Medi i Projecte Tot el dia Visitarem el parc i el seu itinerari botànic a més de gaudir dels espais lúdics del parc. 11 de Març Jardí botànic de Marimurtra Medi i projecte Farem una visita guiada on podrem conèixer la diversitat de plantes al nostre territori. 27 Maig Parc de Collserola A part de conèixier millor un espai proper farem tallers grupals relacionats amb el projecte. 10,11 i 12 de juny Colònies totes Tots els dies Gaudirem de uns dies diferents amb la resta de companys i professors de l’escola.

15 10- Festes, convivències i dies de lliure elecció
Festes i altres activitats: La castanyada El pessebre vivent 20 Desembre Carnestoltes 12 Febrer Colònies 8 al 10 Juny Setmana Cultural 16 al 20 de juny Dies de lliure elecció i festes locals. 2 de Novembre 7 de Desembre 8 de febrer 29 d’abril 11 de Maig 16 de Maig

16 11- Recomanacions Menjar saludable per esmorçar (Fruita, entrepans, sucs,….) No al paper d’alumini (Paper transparent, tupper,…) Aniversaris: poden portar qualsevol cosa que es pugui repartir de manera individual. No es poden repartir invitacions dins l’escola. La porta de l’escola no es el millor espai per fer tutories entre pares i professors. El material del seu estoig ha d’estar ben marcat amb el seu nom. Tota la roba sobretot la de l’escola ben marcada amb el seu nom (Els professors no es faran responsables si no estan ben marcades) Hàbits diaris. (Sobretot la lectura) No cal comprar la flauta fins que el professor us digui la marca i model al Segon trimestre.

17 12- Torn obert de paraula

18 Gràcies pel vostre interès


Descargar ppt "Tutor: Jonathan Gómez CURS 2015/2016"

Presentaciones similares


Anuncios Google