KALE ERABILERAREN NEURKETA

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Gurasoen motibazioa lantzeko arrazoirik ba al dugu?
Advertisements

HBSP/PREE Bidelaguna ZUZENDARIEN MINTEGIA APIRILAREN 14AN.
IKASTURTEA GELA BILERETAKO ONDORIOAK CONCLUSIONES DE LAS RUNIONES DE AULA.
PRECAUCIONES EN PACIENTES CON GLAUCOMA O CON PREDISPOSICIÓN
IKASKOMUNITATE batean murgiltzen ari zarete.
Gogamena edo Pentsamendua
Bilbotik Donostiara A8 autopistatik joanez, goiz esnatu behar duzu, fakultatera garaiz helduko bazara. EHULKUren aholkua (...etorriko bada) Euskara Zerbitzua.
Baldintzazko perpausen erabilera desegoki batzuk zuzentzen
Charlie Hondartzan.
Test honetan, lau galdera erantzungo dituzu.
ATOMOAREN EGITURA TXINGUDI BHI.
Suziriak jaurtiz ospatu zuten beren futbol-taldearen garaipena.
―Non da Benitoren kontzertua?
Eraikitzen ez diren ehun mila etxebizitzako, 200
EHULKU (galderak nola egin)
TUMORRAK MAILAKATZEA TNM SISTEMA.
Nola eman behar genuke euskaraz lentes progresivas / verres progressifs, erabileremu teknikoan, optikan esaterako? EHULKUren aholkua (Leiar progresiboak)
CPR-Ejea de los Caballeros, noviembre de 2009
Nondik dator Eguzkiaren Energia?
Zelula amak Silvia Pascual.
Erradiazio termikoa ariketak.
Zure diruaren garrantzia Unitate Didaktikoa 4.mailako DBH
Perpaus Motak Maite Goñi
III. PROBABILITATEA PROBABILITATEAREN DEFINIZIOAK
HIGIDURA ZUZEN UNIFORMEA (HZU)
ADIERAZPEN ALGEBRAIKOAK
Alemaniako Bonn hiriko fiskaltzak DNA proba egingo dio Jan Ullrich txirrindulariari. Dopatu delako frogarik ba ote dagoen ikertu nahi dute horrela.
ERANDIOKO HIZKUNTZA-ERABILERAREN KALE-NEURKETA, 2011
MUNDUKO ARRAZAK OIKIAKO ESKOLA.
EHULKU zerbitzua EHULKUren aholkua (EHULKU).
Fenomenoen gaineko ikerketa
(Hartuko dugu kafe bat?)
BITARTEKARITZA.
10:00etatik 12:00etara eta 14:00etatik 17:30era.
LAUKIZUZENAK ETA KARRATUAK
Zazpi enpresaren diru-kontuak aztertu dituzte.
IRAKASLEENTZAKO TAILERRA
Ebazteko kasu bat.
CLUB ATLETICO RENTERIAREN
Integrazio-metodoak koadraturen bidez:
Geometria-elementuak
Euskara ere eman. Zeuk duzu giltza
16. Bitez R-ren gaineko 4 dimentsioko V bektore espazioa eta O bere
Egilea: Gorka Arrien Arruti Taldea: BATX 2-D
KALE ERABILERAREN NEURKETA
Gaztelaniazko diferente izenondoa ez da beti desberdintasuna adierazteko erabiltzen (eta distinto, diverso sinonimoak ere ez). EHULKUren aholkua (Desberdin.
EAEko euskararen belaunez belauneko transmisioa
Mahaia neurtu eta pisatu behar dugu.
oinarria den ala ez. Izatekotan kalkulatu berarekiko (-5, -4, 6)
animalia hiltzailea / animalia-hiltzailea
ERREINUA GURE ARTEAN DAGO ERREINUA GURE ARTEAN DAGO
Higidura, Ibilbidea eta Desplazamendua
gezurrak asmatu eta zozketan parte hartu
David Beckhamek € kobratuko du eguneko.
Arozgoan arituz egiten gara arotz
ENKARTERRIKO EUSKARAREN PLAN ESTRATEGIKOA ( )
Komunikazioaren elementuak
ESPAINIAKO LURRALDEA ETA BIZTANLERIA
Urriaren 25an hasi, eta azaroaren 11an amaitu zen ikastaroa.
EGILEAK: EGOITZ BENGOETXEA AINARA ARANA AIMAR ATUTXA IRAIA AGUILERA
Ahoko zitostatikoak: zer jakin beharko genuke
DEBAKO ETA ITZIARKO AUZO KONPOSTAJEA
-(e)NEAN perpausen erabilera desegoki batzuk zuzentzen
Zein desberdintasun dago psikiatriaren eta psikologiaren artean?
{sin(klx), cos(klx)} oinarria: Fourier-en serieak
FILOSOFIAren HISTORIA
Energia eolikoa eta eguzki energia
B A EHULKUren aholkuak -ko/-tako Euskara Zerbitzua.
23. Bedi f : R > R3 endomorfismoa, non
Ikerkuntz deialdia zabaldu da UPV-EHUko hezkuntz sistema aztertzeko.
Transcripción de la presentación:

KALE ERABILERAREN NEURKETA SAKANA 2006ko neurketa

Euskara gaitasuna eta erabilera

Euskara gaitasuna eta erabilera, herriz herri

Udalerrikako erabilera

Udalerrikako erabileraren bilakaera

Euskararen erabilera adin taldeen arabera

Adin-taldeen araberako erabilera, Altsasun

Adin-taldeen araberako erabilera, Arbizun

Adin-taldeen araberako erabilera, Etxarri-Aranatzen

Adin-taldeen araberako erabilera, Irurtzunen

Adin-taldeen araberako erabilera, Iturmendin

Adin-taldeen araberako erabilera, Lakuntzan

Adin-taldeen araberako erabilera, Olaztin

Adin-taldeen araberako erabilera, Uharte Arakilen

Adin-taldeen araberako erabilera, Urdiainen

Adin-taldekako erabileraren bilakaera, Sakanan

Erabilera neurraldi bakoitzean

Erabilera neurraldi bakoitzean

Erabilera neurraldi bakoitzean

Sexuaren eragina erabileran

Sexuaren eragina erabileran, herriz herri

Sexuaren eragina erabileran, herriz herri

Sexuaren eragina erabileran, herriz herri

Sexuaren eraginaren bilakaera

Haurren presentziaren eragina (I)

Haurren presentziaren eragina, herriz herri (I)

Haurren presentziaren eragina, herriz herri (I)

Haurren presentziaren eragina, herriz herri (I)

Haurren presentziaren eragina (II)

Haurren presentziaren eragina (II)

Haurren presentziaren eragina (II)

Taldearen osaeraren araberako erabilera: Sakana

Adin-talde berekoen arteko erabilera, herriz herri

Adin-talde berekoen arteko erabilera, herriz herri

Adin-talde berekoen arteko erabilera, herriz herri

Euskararen ezagutza Sakanan, herriz herri

Euskararen ezagutza Sakanan, herriz herri

Euskararen ezagutza Sakanan, herriz herri

Ezagutzaren bilakaera

Ezagutzaren bilakaera

Ezagutzaren bilakaera

Ezagutzaren bilakaera adin taldeka

Ezagutzaren bilakaera adin taldeka

Ezagutzaren bilakaera adin taldeka

Ezagutzaren bilakaera adin taldeka (II)

ESPERO DAITEKEEN ERABILERA ETA ERABILERA ERREALA

Espero daitekeen erabilera -isotropiakoa- (adibidea) Euskararen ezagutza mailaren arabera, espero daitekeen erabilera kalkulatzen da. Hau da, ezagutza hainbestekoa izanik, euskaldunak euskaldunekin elkartzeko ze aukera dagoen aztertzen da (bikotekako, hirukotekako, eta laukotekako elkarrizketetan); alegia, euskaraz hitz egitea estatistikoki zenbatean den posible.  Horretarako, gure hipotesian, euskaldunak euskaldunekin elkartzen direnean BETI euskaraz mintzatuko direla suposatuko dugu; egoera baikorrena, beraz. Hipotesi horri jarraituta, ezagutzaren eta erabileraren arteko erlazioa aztertuko dugu. Adibide bat:

Espero daitekeen erabilera -isotropiakoa- (adibidea) Eman dezagun laukote batean (A, B, D, eta C) hiru elebidun ditugula: A, B, eta D. Laukote horretan euskararen ezagutza % 75ekoa da, lautik hiru baitira euskaraz hitz egiteko gai. Azter dezagun jarraian euskararen erabilera konbinaketak eginaz: EUSKARAZ: AB, AD, BD; ABD GAZTELANIAZ:AC, BC, DC; ABC, BDC eta ADC Ondorioa garbia da: hamaika taldetatik 6 bikote, 4 hirukote eta laukote 1 lau taldetan arituko dira euskaraz  3 bikotetan eta hirukoteko batean. Hau da, taldeen % 36,4ean arituko dira euskaraz.

Espero daitekeen erabilera (isotropiakoa) eta kalean neurtutakoa

Espero daitekeen erabilera (isotropiakoa) eta kalean neurtutakoa

Espero daitekeen erabilera (isotropiakoa) eta kalean neurtutakoa

Inguruko herriekiko alderaketa

Eskualdea, probintzia, eta EH

ONDORIO NAGUSIAK (I) Erabilera indizea % 26 da, oro har, Sakanan. Erabilera indizerik altuena Arbizun (% 74), alde handiz. Ondoren, Etxarri-Aranatzen (% 51) eta Urdiainen (%47).  Indizerik baxuenak Olaztin eta Altsasun (% 9). 2001-2006 bilakaera: Sakanan igo egin da erabilera 6 puntuan. Herriz herri: Erabilerak gora egin du sei herritan: Iturmendin, Olaztin, Uharte Arakilen, Irurtzunen, Lakuntzan eta Altsasun. Erabilera jaitsi egin da, berriz: Arbizun, Urdiainen, eta Arbizun. 2) Adin-taldeka: haurrek erabiltzen dute euskara gehien (% 30). Gutxien, berriz, batez bestekoaren azpitik, helduak (% 23). Gazteen erabilera % 26 izan da, eta adinekoena puntu bat gorago ageri da (% 27)

ONDORIO NAGUSIAK (II) Herriz herri, antzekotasunak: HAURren erabilera, herri gehienetan altuenekoa. GAZTEen erabilera, helduenaren gainetik, kasu gehienetan (Arbizun eta Etxarrin erabilera altuena gazteengan). ADINEKOen artean ez da euskararik entzun 9 herritatik 4tan (salbuespenak Arbizu eta Urdiain: erabilera altuenekoak). 2001-2006: Sakanan, oro har, adin-talde guztietan gora, 4-7 puntu. 3) Sexua: emakumeek eta gizonek euskara maila beretsuan, oro har:  Emakumezkoek euskaraz joera handixeagoa, herri gehienetan.  Salbuespena: Altsasun eta Etxarri-Aranatzen (ez alde handia). 2001-2006 bilakaera: 2001ean emakumeek erabilera altuxeagoa gizonek baino (3 puntuko aldea)

ONDORIO NAGUSIAK (III) 4) Haurren presentzia: eragile garrantzitsua, haurrak presente izanik erabilera igo egiten da (9 puntu).  Olaztin eta Uharte Arakilen nabarmenena; Arbizun eta Etxarrin gutxien.  Haurrak mintzakide direnean (elkarrizketan zuzenean parte hartzean), erabilerak nabarmen gora. Herri gehienetan haurrek nagusiekin hitz egitean (ez haurren beraien artean).  Haurraren presentzia soilak izan du eraginik nagusien erabileran, herri gehienetan (Salbu: Arbizu, Etxarri, Lakuntza, Urdiain). 5) Erabilera erreala, espero zitekeenaren:  gainetik herri gehienetan.  azpitik, berriz, Lakuntzan eta Urdiainen (puntu eskas).