BERRITZEGUNEKO TALDE OROKORRA

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
II. GAZTE PLANA ( ) Eusko Legebiltzarra Emakumea eta gazteria Batzordea 2002ko maiatzaren 6a II. GAZTE PLANA ( ) Eusko Legebiltzarra Emakumea.
Advertisements

Bizikidetzaren pedagogian eragin zuzena duten prozesu sakonak:
HAUSPOA PROIEKTUA Azkoitia, 2016ko otsailaren 24an.
AURREMATRIKULAZIOA ERNIOBEA BHI Villabona HEZKUNTZ SISTEMAREN ORGANIGRAMA ORGANIGRAMA DEL SISTEMA EDUCATIVO LAN MUNDUA GOI MAILAKO ZIKLOA (LH) ERDI MAILAKO.
HBSP/PREE Bidelaguna ZUZENDARIEN MINTEGIA APIRILAREN 14AN.
IKASTURTEA GELA BILERETAKO ONDORIOAK CONCLUSIONES DE LAS RUNIONES DE AULA.
III PLAN DIRECTOR de la COOPERACIÓN de BIZKAIA
Bilbotik Donostiara A8 autopistatik joanez, goiz esnatu behar duzu, fakultatera garaiz helduko bazara. EHULKUren aholkua (...etorriko bada) Euskara Zerbitzua.
IKKI IKASKETA KOOPERATIBOA IKASTEKO KOOPERATU KOOPERATZEN IKASI
Aholkulariaren eta Orientatzailearen funtzioak
HAUR HEZKUNTZAKO CURRICULUMAREN EZAUGARRI NAGUSIAK.
Hezkuntza-sisteman hezkidetza
ESKOLAKO AGENDA 21 LIZARDI BHI
E. A. E. KO OINARRIZKO HEZKUNTZAREN CURRICULUM DEKRETUAREN II
PRESTAKUNTZA SAIOA 1 CURRICULUM DEKRETUEN AURKEZPENA
Zer egin dezakete familiek?
IKASKUNTZA KOOPERATIBOA
VI. mendea K. a.   Mileton pentsatzeko era berri bat sortu zen. Gauzen azalpenak emateko orduan mitoaren ordez arrazoia erabiltzen hasi zen. LOGOSAK.
CPR-Ejea de los Caballeros, noviembre de 2009
HAUR HEZKUNTZAKO KURRIKULUMA
IRAKURKETA LANTZEKO ORIENTABIDEAK
ikasle batengan arazoak edo zailtasunak detektatzen ditugunean
BERRIZTATZEKO PROIEKTUEN
Bikoteka Irakurtzen Irakurketa konpetentzia hobetzeko
Zure diruaren garrantzia Unitate Didaktikoa 4.mailako DBH
HARRERA PLANA IKASLE ETORKINENTZAT
ADIERAZPEN ALGEBRAIKOAK
ZUZENDARIEN BILERA
NORBANAKO EGOKITZAPEN CURRICULARRAK
BERARIAZKO HEKUNTZA-PREMIAK
CNE (Curriculumaren norbanako egokitzapena)
META! Kultura finantzatzeko eta kulturan parte hartzeko bide berria.
Portfolioa: Hizkuntzen Trataera Bateraturako bidea
I. ATALBURUA XEDEA, KONTZEPTUA ETA PRINTZIPIO OROKORRAK.
GAITASUNAK ETA METODOLOGIA
Beritzegune Nagusia / Arloak
GAITASUNAK ETA METODOLOGIA
Ulibarri Programa Hizkuntza Normalkuntzako Proiektua
Gaztelaniazko diferente izenondoa ez da beti desberdintasuna adierazteko erabiltzen (eta distinto, diverso sinonimoak ere ez). EHULKUren aholkua (Desberdin.
IRALE.
PROIEKTUEN ARTEKO UZTARDURA:
animalia hiltzailea / animalia-hiltzailea
Deialdiaren xede Beren tituluari lotutako lanetan esperientzia gutxi edo batere esperientziarik ez duten gazte langabeak EUSKAL ENPRESEK praktiketan edo/eta.
Elkarrekin Bizitzen Ikasi
PLATON: FILOSOFIA PRAKTIKOA ETIKA ETA POLITIKA.
Liburuak eta ilustratzaileak aukeratzeko hauteskunde literarioak
- Nortzuk izango dute hezkuntza-premia berezia?
Hezkuntza Premia Berezia - H.P.B.
Zuzendari bilera ikasturtea
Komunikazioaren elementuak
JUAN BAUTISTA ZABALA ESKOLA
1. aurkezpena: Oinarrizko kontzeptuak
ELKARBIZITZARAKO, BAKERAKO
BH zuzendarien mintegia 2010ko urtarrilean
EGILEAK: EGOITZ BENGOETXEA AINARA ARANA AIMAR ATUTXA IRAIA AGUILERA
HIZKUNTZ PROIEKTUA Hasierako galderak
ESKOLA BATEN, EUSKARA EZ DAKIEN HAURRAREN PROZESUA
GAITASUNAK ETA METODOLOGIA
Denak barne hartzen dituen eskola. Eskola Inklusiboa
Elkarlanerako eredu bat Pasaiako haurren eta
EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOKO CURRICULUMA
PERSPEKTIBISMOA ( ).
Unibertsitatean sartzeko
ikasturteko HEZIKETA PREMIA BEREZIKO AHOLKULARIAK
Curriculuma 1.5. MATERIA.
Ondoren ebaluazio irizpideak proposatzen dira eta hauekin gaitasunek duten erlazioa proposatzen da. Irakasgaian proposatzen diren gaitasunak lortzeko ondorengo.
Mundua eskolan – Eskola munduan hezkuntza-moduluaren edukia
ESKOLA AGENDA 21.
URTEKO ELKARBIZITZA PLANA: faseak
Zuek zarete Elizaren motorra; maitasuna gauzatzen duena…
Transcripción de la presentación:

BERRITZEGUNEKO TALDE OROKORRA 2014-10-10 HEZKUNTZA PROIEKTUA BERRITZEGUNEKO TALDE OROKORRA 2014-10-10

IKASTURTEA ANTOLATZEKO EBAZPENA Ikastetxearen Hezkuntza Proiektua (IHP) ikastetxearen erabaki eta proiektu handiei gorputza, koherentzia eta orientazioa ematen dien agiria da. Ikastetxearen beraren ezaugarrien analisia aintzat hartuta, bere ezaugarriak, balioak, printzipioak eta helburuak zehazten ditu, eta horiek nola bete adierazten du.

IKASTURTEA ANTOLATZEKO EBAZPENA Ikasle guztiei kalitateko hezkuntza ekitatiboa emateko konpromisoa islatzen du komunitateak, gizarte-bizitzarako beharrezko gaitasunak eskuratu ditzaten eta, horien bidez, eskola-arrakasta lor dezaten. Proiektua familien, ikasleen eta ikastetxean aritzen diren profesionalen arteko elkargunea da. Gune horretan, eragile bakoitzak hezkuntzari buruz duen ikuspegia eta ikastetxearen ingurunearen interpretazioa plazaratuko ditu, eta guztien artean, hezkuntza-jarduerak oinarri izango dituen konpromisoak adostuko dituzte.

IKASTURTEA ANTOLATZEKO EBAZPENA Ikastetxearen Hezkuntza Planeko atal desberdinek bat etorri behar dute indarrean dagoen araudiarekin, eta biltzen dituzten aspektuak nahitaezko erreferentzia dira ikastetxeak bere aginpidearen esparruan aurre egin beharreko erabakietan. Irakasleak, ikasleak, familiak eta langile ez irakasleak behartuta egongo dira plan horretako atal desberdinetan xedatutakoa errespetatzera, eta izatekotan ere, aukera izango dute plan horren berrikusketa eta eguneratzea bultzatzeko beti ere proiektuan bertan finkatutako prozedurekin bat etorriz.

IKASTURTEA ANTOLATZEKO EBAZPENA Ikasleen eskubide eta betebeharrekiko koherentea izango den hezkuntza-antolaketa bat taxutzeko asmoa, balioetan ainguratutako eskola inklusibo bat lortzeko xedea eta balio erantsi handiko komunitate bat izateko nahia; horiek garamatzate proposatzera 2014-2015 ikasturte honetan, eta 1/1993 Legearen jarraibideei lotuz (46.2 artikulua), ikastetxeek, beren autonomia baliatuz, Ikastetxearen Hezkuntza Proiektua (IHP) eguneratzera eramango duen prozesua abian jar dezatela. ikastetxe guztiek bukatu beharko dute beren IHPren egite edo eguneratzea 2016-2017 ikasturtea amaitu baino lehen.

IKASTURTEA ANTOLATZEKO EBAZPENA Jarduera honetan laguntzeko asmoz, Sailak IHP egiteko Ikastetxearen Hezkuntza Proiektua egiteko gida ikastetxe guztien esku jarri du. Hurrengo atalak garatu beharko dituzte, horretarako aipatutako gida jarraitzea aholkatzen delarik: Ikastetxeko testuinguruaren azterketa Printzipioak, balioak eta nortasun-ezaugarriak Helburuak eta lehentasunak Curriculumaren esparruan: Metodologia-aukerak, Ebaluazioa, Hezkuntza-eskaintza, Aniztasunari erantzutea, Orientabidea eta tutoretza, Hizkuntzen erabilera eta tratamendua, Prestakuntza eta berrikuntza Antolamenduaren esparruan: Ikastetxearen antolamendua, funtzionamendua eta kudeaketa, parte hartzeko eredua, bizikidetza Iraunaldiari buruzko xehetasunak.

IKASTURTEA ANTOLATZEKO EBAZPENA Bestaldetik, ebazpen bat argitaratuko da ikastetxeek IHP egin edo eguneratzeko jarraibideak emanez, ikastetxeek IHP egin edo eguneratzeko duten epeak azalduz eta, Sailaren zerbitzuek, hala nola Berritzeguneak eta Hezkuntza Ikuskaritzak, prozesu honetan egingo duten esku-hartzea deskribatuz.

IKASTURTEA ANTOLATZEKO EBAZPENA Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura Sailak Heziberri 2020 markoan eta hezkuntzaren bikaintasunerako helburuak betetze aldera ezarri dituen lehentasunezko bost ildoak: (1) Aniztasunean elkarrekin bizitzen ikastea. (2) Eleaniztasunerantz. (3) Sare_Hezkuntza. (4) Ikasten ikasteko eta norbera izaten ikasteko oinarrizko konpetentzien garapena (5) Bikaintasunerantz praktika onen eta ekintzailetzaren bidetik Komeni da kontuan hartzea Hezkuntza Sailak sustatzen dituen lehentasunezko ildoen garapena, 1/1993 Legeko xedapenez gain.

IKASTURTEA ANTOLATZEKO EBAZPENA Lehentasunezko ildoak garatzeko, Hezkuntza, Hizkuntza Polítika eta Kultura Sailak hezkuntza-komunitateak abiatutako plan, esperientzia eta programak dauzka, haiekin harremana baitaukate. I. Aniztasunari erantzutea bultzatu nahi duen eskola inklusiboaren printzipioak. “Eskola inklusiboaren esparruan aniztasunari erantzuteko plan estrategikoa”. II. Emakumeen eta gizonen berdintasuna bultzatzeko neurriak sustatzea. III. Elkarbizitza-plana: Ikastetxe askok abian jarri dute dagoeneko, eta oraintsu proposatu den Bake eta Bizikidetza Planarekin osa dezakete

IKASTURTEA ANTOLATZEKO EBAZPENA Lehentasunezko ildoak garatzeko… III. Ikasle etorkinen harrera-plana: IV. Gaitasun intelektual handiko ikasleentzako 2012-2016 aldirako ekintza-plana. V. Ikasle Ijitoen eskolatzea hobetzeko plana 2012-2015 VI. Ildo bereko beste proiektu eta esperientzia batzuk: Hamaika esku, Ikaskuntza kooperatiboa, ikaskuntza-komunitateak, jardunbide inklusibo egokien ikastetxeak, Amara Berri, Antzuola Sistema, Kalitatea Hezkuntzan, Eskola Txikiak... Aipamen berezia merezi du Hamaika esku programak, 2014-2015 ikasturte honetan

IKASTURTEA ANTOLATZEKO EBAZPENA (2) Eleaniztasuna lortzeko hizkuntza plangintzaren printzipioak. (3) Sare_Hezkuntza. (4) Ikasten ikasteko eta norbera izaten ikasteko oinarrizko konpetentzien garapena. (5) Bikaintasunerantz praktika onen eta ekintzailetzaren bidetik

IKASTURTEA ANTOLATZEKO EBAZPENA Laburbilduz, hezkuntza-komunitateak garatutako jarduera guztiei ikasleen prestakuntza integralean zentratutako zentzu hezigarri bat ematearren, iradokitzen dugu 2014-2015 ikasturte honetan manten daitezela lehendik hasitako ekimenak eta Ikastetxearen Hezkuntza Proiektuan haien izateko arrazoia justifika dadila, hezkuntza antolatzeko dokumentu horrek era koherentean uztar ditzan aipatu jarduerak, proiektuak eta jarraibideak, bikaintasuna eta jardunbide egokiak sustatuko dituen eskola inklusiboa printzipio nagusitzat hartuz. Hezkuntza-komunitateak Ikastetxearen Hezkuntza Proiektuan adostu dituen lehentasunak gauzatu behar dira printzipio horiek planifikatu eta zehazteko aukera ematen duen Ikastetxearen Urteko Planean.