“Discurso do Gran Xefe Seattle ao Presidente dos EEUU”

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
HISTORIA DE ESPAÑA 2º BACHILLERATO COMPOSICIÓN DE TEXTO HISTÓRICO.
Advertisements

TRONCO COMÚN RESULTADOS DE APRENDIZAJE. UNIVERSIDAD Y BUEN VIVIR Elabora su proyecto de vida en base a la autovaloración y autoconocimiento de su propio.
Profesora Isabel Jazmín Ángeles Huizard
Didáctica de la Lengua y la Literatura en Educación Infantil I
BACHARELATO CPI DE PANXÓN Curso
O legado de Roma IES MONTE DAS MOAS 1º ES0 MAIO 2011.
PLAN PROA 1.-Programa de acompañamento en EP e en ESO
Experiência dos clubes de leitura nos centros de ensino secundário
Plan de Desenvolvemento Sostible da USC
Presentación NOVOS CAMPUS DE ESPECIALIZACIÓN DA UDC
O PORTFOLIO EUROPEO DAS LINGUAS (2009/10)
PRINCIPAIS RESULTADOS
REUNIÓN CONVOCATORIAS SUBVENCIÓNS 2016
Mª José Méndez Lois Dpto. MIDE USC
EDUCACIÓN SECUNDARIA OBRIGATORIA
As claves dunha nova escola
E DESPOIS DO COLEXIO... QUE?
PROXECTO LECTOR DE CENTRO
Obradoiro do portal educativo do Instituto Galego de Estatística (IGE)
Lei Orgánica 2/2006 de 3 de maio, de Educación LOE
CONCILIACIÓN LIDERAZGO E ESTILOS DE DIRECCIÓN:
O Proxecto de Dragal permite ao alumnado acceder, de xeito interdisciplinar, á historia e á cultura de Galicia a través do éxito das aventuras que agocha.
GALICIA RELEVO, HIDROGRAFÍA, CLIMA e MEDIO NATURAL
Proxecto interdisciplinar
CURRÍCULO EDUCACIÓN INFANTIL
Grupo de traballo combas a-1
NADALXOGO 2011 PROGRAMA DE CONCILIACIÓN
Proxecto interdisciplinar
R E T O S D A S P O L Í T I C A S de Igualdade E N G A L I Z A.
Plan de integración das tecnoloxías da información e a comunicación
O CLIMA EN ESPAÑA E EN GALICIA
Guía da Avaliación Interna do Seguimento das Titulacións Convocatoria 2015 Curso que se avalía
Servizo de asesoramento e información para a xuventude
Educación Secundaria Obrigatoria Real decreto 1105/2014, do 26 de decembro, polo que se establece o currículo básico da Educación Secundaria Obrigatoria.
Unidade didáctica 3 A atmosfera.
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
A intervención psicopedagóxica nunha escola de e para O ALUMNADO
O legado de Roma IES MONTE DAS MOAS 1º ES0 ABRIL 2014.
PRESENTACIÓN ASIGNATURA LENGUA Y LITERATURA CASTELLANA 1º ESO
Erros máis comúns (2ª parte)
Aulas ABALAR.
Como localizar artigos especializados
CONQUISTA E ROMANIZACIÓN DE GALLAECIA
As 7 ferramentas básicas de control da calidade
Carlos Gradín (Universidade de Vigo)
O CLIMA EN ESPAÑA E EN GALICIA
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
A programación de aula por competencias
ASESORAMENTO AO PROFESORADO DENDE A ORIENTACIÓN ESCOLAR
“Discurso do Gran Xefe Seattle ao Presidente dos EEUU”
A SEGUNDA GUERRA MUNDIAL
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
RECOÑECEMENTO DE COMPETENCIAS POR EXPERIENCIA LABORAL (Real Decreto 1224/2009, de 17 de Xullo, de recoñecemento das competencias profesionais.
CONECTANDO MUNDOS: Cando se torcen os dereitos.
PARA QUÉ SERVE HOXE EN DÍA ESTUDAR LATÍN E GREGO?
O portfolio como recurso na avaliación do alumnado
PROXECTO CICERÓN Colexio Labor
PROCESOS PSICOLÓXICOS BÁSICOS PARA EDUCADORES/AS SOCIAIS
Proxecto Pesquería de POLBO 2016
O TFG NA FACULTADE DE CC. EE. E EMPRESARIAIS DA USC Curso
OS PLANS DE CONVIVENCIA ESCOLAR
A MODELIZACIÓN NO ENSINO SECUNDARIO
TALLER DE EXPERIMENTOS: A CIENCIA SEN LÍMITES
Santiago de Compostela, 2012
Segue o esquema proposto
TRATAMENTO INTEGRADO DE LINGUAS
Lei Orgánica 2/2006 de 3 de maio, de Educación LOE
ESTRATEXIAS DE LECTURA
Transcripción de la presentación:

“Discurso do Gran Xefe Seattle ao Presidente dos EEUU” Deseño curricular “Discurso do Gran Xefe Seattle ao Presidente dos EEUU”

E.R. – EntreLetras – Educación para a Cidadanía – Lingua A TAREFA

Carta convertida en diálogo

A TRANSPOSICIÓN CURRICULAR OBXECTIVOS CONTIDOS CRITERIOS DE AVALIACIÓN (2/8) ESTÁNDARES / INDICADORES Argumentar e defender as propias opinións, escoitar e valorar criticamente as opinións das demais persoas, amosando unha actitude de respecto e comprendendo que o que se axuíza son opinións ou actuacións, nunca persoas Recoñecer e rexeitar prexuízos, situacións de discriminación, de marxinación, de inxustiza e interesarse por identificar os factores sociais, económicos, de orixe, de xénero ou de calquera outro tipo que as provocan, así como por atopar posibles vías de mellora para as persoas que as sofren. Valorar a importancia das accións individuais, pero entendendo que se necesitan accións colectivas A TRANSPOSICIÓN CURRICULAR

A TRANSPOSICIÓN CURRICULAR OBXECTIVOS CONTIDOS CRITERIOS DE AVALIACIÓN (2/8) ESTÁNDARES / INDICADORES Argumentar e defender as propias opinións, escoitar e valorar criticamente as opinións das demais persoas, amosando unha actitude de respecto e comprendendo que o que se axuíza son opinións ou actuacións, nunca persoas 1, Argumenta e defende as propias opinións 2, Escoita e valora criticamente as opinións das demais persoas 3, Amosa unha actitude de respecto 4, Comprende que o que se axuíza é unha actuación, nunca persoas Recoñecer e rexeitar prexuízos, situacións de discriminación, de marxinación, de inxustiza e interesarse por identificar os factores sociais, económicos, de orixe, de xénero ou de calquera outro tipo que as provocan, así como por atopar posibles vías de mellora para as persoas que as sofren. Valorar a importancia das accións individuais, pero entendendo que se necesitan accións colectivas 5, Recoñece e rexeita prexuízos, situacións de discriminación 6, Interésase por identificar os factores sociais, económicos de orixe... Que os provocan 7, Interésase por atopar vías de mellora A TRANSPOSICIÓN CURRICULAR

A TRANSPOSICIÓN CURRICULAR OBXECTIVOS CONTIDOS CRITERIOS DE AVALIACIÓN (2/8) ESTÁNDARES / INDICADORES Identificación e rexeitamento das causas que provocan situacións de marxinación, discriminación e inxustiza social Argumentar e defender as propias opinións, escoitar e valorar criticamente as opinións das demais persoas, amosando unha actitude de respecto e comprendendo que o que se axuíza son opinións ou actuacións, nunca persoas Argumenta e defende as propias opinións Escoita e valora criticamente as opinións das demais persoas Amosa unha actitude de respecto Reflexión sobre a repercusión social no presente e no futuro, de accións individuais ou colectivas Comprende que o que se axuíza é unha actuación, nunca persoas Recoñecer e rexeitar prexuízos, situacións de discriminación, de marxinación, de inxustiza e interesarse por identificar os factores sociais, económicos, de orixe, de xénero ou de calquera outro tipo que as provocan, así como por atopar posibles vías de mellora para as persoas que as sofren. Valorar a importancia das accións individuais, pero entendendo que se necesitan accións colectivas Recoñece e rexeita prexuízos, situacións de discriminación Recoñecemento, valoración, tolerancia e respecto polos costumes e modos de vida diferentes ao propio. Interésase por identificar os factores sociais, económicos de orixe... Que os provocan Identificación de situacións de marxinación, discriminación e inxustiza social Interésase por atopar vías de mellora A TRANSPOSICIÓN CURRICULAR

A TRANSPOSICIÓN CURRICULAR OBXECTIVOS CONTIDOS CRITERIOS DE AVALIACIÓN (2/8) ESTÁNDARES / INDICADORES Identificar, analizar e rexeitar situacións de abuso, de inxustiza e de discriminación, na vida cotiá ou noutras realidades e amosar sensibilidade polas necesidades das persoas e dos grupos máis desfavorecidos, desenvolvendo comportamentos solidarios en iniciativas que buscan cambiar estas situacións Identificación e rexeitamento das causas que provocan situacións de marxinación, discriminación e inxustiza social Reflexión sobre a repercusión social no presente e no futuro, de accións individuais ou colectivas Recoñecemento, valoración, tolerancia e respecto polos costumes e modos de vida diferentes ao propio. Identificación de situacións de marxinación, discriminación e inxustiza social Argumentar e defender as propias opinións, escoitar e valorar criticamente as opinións das demais persoas, amosando unha actitude de respecto e comprendendo que o que se axuíza son opinións ou actuacións, nunca persoas Argumenta e defende as propias opinións Escoita e valora criticamente as opinións das demais persoas Amosa unha actitude de respecto Comprende que o que se axuíza é unha actuación, nunca persoas Recoñecer e rexeitar prexuízos, situacións de discriminación, de marxinación, de inxustiza e interesarse por identificar os factores sociais, económicos, de orixe, de xénero ou de calquera outro tipo que as provocan, así como por atopar posibles vías de mellora para as persoas que as sofren. Valorar a importancia das accións individuais, pero entendendo que se necesitan accións colectivas Recoñece e rexeita prexuízos, situacións de discriminación Interésase por identificar os factores sociais, económicos de orixe... Que os provocan Interésase por atopar vías de mellora A TRANSPOSICIÓN CURRICULAR

A TRANSPOSICIÓN CURRICULAR OBXECTIVOS CONTIDOS CRITERIOS DE AVALIACIÓN (2/8) ESTÁNDARES / INDICADORES Producir textos de diferente tipoloxía que permitan narrar, describir, resumir, explicar e expoñer opinións, emocións e informacións relacionadas con situacións cotiás da aula de xeito coherente, usando o máis adecuadamente posible estratexias de planificación, de textualización e de revisión e empregando soportes variados, incluídos os dixitais. * Analizar criticamente os textos e hipertextos e reflexionar sobre o seu contido, identificando a estrutura, o uso da linguaxe e o punto de vista da autora ou do autor a partir dos cambios que se poden producir nos elementos textuais efectuando modificacións variadas neles. A TRANSPOSICIÓN CURRICULAR

A TRANSPOSICIÓN CURRICULAR OBXECTIVOS CONTIDOS CRITERIOS DE AVALIACIÓN (2/8) ESTÁNDARES / INDICADORES Producir textos de diferente tipoloxía que permitan narrar, describir, resumir, explicar e expoñer opinións, emocións e informacións relacionadas con situacións cotiás da aula de xeito coherente, usando o máis adecuadamente posible estratexias de planificación, de textualización e de revisión e empregando soportes variados, incluídos os dixitais. 8, Produce textos que permitan expoñer opinións, emocións, informacións 9, Planifica, textualiza e revisa textos coherentes 10, Emprega soportes variados, incluídos os dixitais * Analizar criticamente os textos e hipertextos e reflexionar sobre o seu contido, identificando a estrutura, o uso da linguaxe e o punto de vista da autora ou do autor a partir dos cambios que se poden producir nos elementos textuais efectuando modificacións variadas neles. 11, Analiza críticamente os textos, reflexionando sobre o seu contido 12, Identifica a estrutura e o punto de vista do autor 13, Efectúa modificacións nos textos A TRANSPOSICIÓN CURRICULAR

A TRANSPOSICIÓN CURRICULAR OBXECTIVOS CONTIDOS CRITERIOS DE AVALIACIÓN (2/8) ESTÁNDARES / INDICADORES Uso das estratexias de planificación, de textualización (formato, estrutura, ortografía e normas lingüísticas...) e de revisión como partes do proceso escritor. Producir textos de diferente tipoloxía que permitan narrar, describir, resumir, explicar e expoñer opinións, emocións e informacións relacionadas con situacións cotiás da aula de xeito coherente, usando o máis adecuadamente posible estratexias de planificación, de textualización e de revisión e empregando soportes variados, incluídos os dixitais. Produce textos que permitan expoñer opinións, emocións, informacións Planifica, textualiza e revisa textos coherentes Emprega soportes variados, incluídos os dixitais Comparación e transformación de enunciados, mediante inserción, supresión, cambio de orde, segmentación e recomposición, para xulgar sobre a gramaticalidade dos resultados e facilitar o desenvolvemento dos conceptos lingüísticos e da metalinguaxe. * Analizar criticamente os textos e hipertextos e reflexionar sobre o seu contido, identificando a estrutura, o uso da linguaxe e o punto de vista da autora ou do autor a partir dos cambios que se poden producir nos elementos textuais efectuando modificacións variadas neles. Analiza críticamente os textos, reflexionando sobre o seu contido Identifica a estrutura e o punto de vista do autor Efectúa modificacións nos textos A TRANSPOSICIÓN CURRICULAR

A TRANSPOSICIÓN CURRICULAR OBXECTIVOS CONTIDOS CRITERIOS DE AVALIACIÓN (2/8) ESTÁNDARES / INDICADORES Facer uso dos coñecementos sobre a lingua e das normas de uso lingüístico para escribir e falar de maneira adecuada, coherente e correcta e para comprender textos orais e escritos. Uso das estratexias de planificación, de textualización (formato, estrutura, ortografía e normas lingüísticas...) e de revisión como partes do proceso escritor. Producir textos de diferente tipoloxía que permitan narrar, describir, resumir, explicar e expoñer opinións, emocións e informacións relacionadas con situacións cotiás da aula de xeito coherente, usando o máis adecuadamente posible estratexias de planificación, de textualización e de revisión e empregando soportes variados, incluídos os dixitais. Produce textos que permitan expoñer opinións, emocións, informacións Planifica, textualiza e revisa textos coherentes Emprega soportes variados, incluídos os dixitais Comparación e transformación de enunciados, mediante inserción, supresión, cambio de orde, segmentación e recomposición, para xulgar sobre a gramaticalidade dos resultados e facilitar o desenvolvemento dos conceptos lingüísticos e da metalinguaxe. * Analizar criticamente os textos e hipertextos e reflexionar sobre o seu contido, identificando a estrutura, o uso da linguaxe e o punto de vista da autora ou do autor a partir dos cambios que se poden producir nos elementos textuais efectuando modificacións variadas neles. Analiza críticamente os textos, reflexionando sobre o seu contido Identifica a estrutura e o punto de vista do autor Efectúa modificacións nos textos A TRANSPOSICIÓN CURRICULAR

Avaliación por rúbricas

Indicadores de avaliación (estándares) 4– Comprende que o que se axuíza é unha actuación, nunca persoas 6- Interésase por identificar os aspectos sociais, económicos, de orixe… que os provocan 8- Produce textos que permitan expoñer opinións, emocións, informacións 9- Planifica, textualiza e revisa textos coherentes 10- Emprega soportes variados, incluídos os dixitais 13- Efectúa modificacións nos textos Indicadores de avaliación (estándares)

Indicadores (estándares) por competencia clave C Clave indicadores 4 6 8 9 10 13 COM LINGÜÍSTICA X MAT, CCIAS, TECNOLOXÍA DIXITAL SOCIAL E CÍVICA EXPRESIÓNS CULTURAIS APRENDER A APRENDER INICIATIVA E EXPÍRITU EMPRENDEDOR Indicadores (estándares) por competencia clave

Indicador (estándares) 1 2 3 4 6 8 9 10 13 Produce textos que expoñen emocións e opinións, identificando os aspectos que as motivan e axuizando a situación que as causa Producen textos que expoñen emocións e opinións, identificando os aspectos que as motivan ou axuizando a situación que as causa Producen textos con información, sen facer constancia da súa orixe ou sen axuizar a causa que os motiva Producen textos con información, sen facer constancia da súa orixe e sen axuizar a causa que os motiva Efectúa modificacións, elaborando un novo texto coherente e correcto, empregando un soporte dixital orixinal Efectúa modificacións, elaborando un novo texto con certa coherencia corrección, empregando un soporte dixital orixinal Efectúa modificacións, elaborando un novo texto con certa coherencia corrección, empregando un soporte dixital Efectúa modificacións parafraseando un texto, empregando un soporte dixital

Un exemplo da tarefa

CEIP San Xoán. Becerreá. Susana Vázquez Regueiro