MULTZOEN PRAKTIKA AURKEZPENA Egileak: GLORIA VÁZQUEZ SIDONIO PÉREZ IKER AZPEITIA
AURKIBIDEA PRAKTIKAREN HELBURUAK PROBLEMAREN AURKEZPENA EBAZPEN POSIBLEAK EMAITZAK PLANGINTZA ETA BETETZE MAILA ONDORIOAK
PRAKTIKAREN HELBURUAK A) Pertsonalak: i) Programatzen ikastea ii) ... B) Taldekoak: i) Talde-lana garatzea
PROBLEMAREN AURKEZPENA Multzoek elementuak biltzen dituzte A B Eragiketak DAGOKIO? C = A BILDU B C = A EBAKI B C = A KEN B: 12, 5, 15 15, 3, 5 15, 3, 5, 12, 5, 15 15, 5 3
EBAZPEN POSIBLEA I Datu sarrera 15 A; 12 B; 3 A; 5 A;5 B; 15 B; 12 B KONT_ELEMENTUAK, kasu honetan 5 balioa izango du 15 12 3 5 A B
EBAZPEN POSIBLEA I Eragiketak 15 12 3 5 A B DAGOKIO? C = A BILDU B C = A EBAKI B C = A KEN B 15 12 3 5 A B C 15 12 3 5 A B C 15 12 3 5 A B C
EBAZPEN POSIBLEA I Arazoak Ebazpen ez-naturala A eta B multzoak nahasturik daude EBAKIDURA eta KENDURA-n kalkulu gehiegi. Ez ditu elementu errepikatuak onartzen
EBAZPEN POSIBLEA II Datu sarrera A multzoaren elementuak: 15 3 5 101 B multzoaren elementuak: 12 5 15 345 15 3 5 101 12 345
EBAZPEN POSIBLEA II Eragiketak DAGOKIO? C = A EBAKI B C = A BILDU B C = A KEN B 15 3 5 101 12 345 15 3 5 101 12 345 999 15 3 5 101 12 345 999 15 3 5 101 12 345 999
EBAZPEN POSIBLEA II Arazoak -100 eta 100 arteko zenbakiak Behemuga, Goimuga Marka: (Goimuga + 1)
EMAITZAK Hirugarren pausua: void pantailaratu (int *erakuslea, int BMuga, int GMuga); int dagokio (int *erakuslea, int Elem, int BMuga, int GMuga); void elementuakIrakurri (int *erakuslea, int BMuga, int GMuga); void ebakidura (int *erakusleaA, int *erakusleaB, int *erakusleaC, int BMuga, int GMuga); void kendura (int *erakusleaA, int *erakusleaB, int *erakusleaC, int BMuga, int GMuga); void bildura (int *erakusleaA, int *erakusleaB, int *erakusleaC, int BMuga, int GMuga);
PLANGINTZA ETA BETETZE MAILA
ONDORIOAK Ebazpena…… Hasierako helburuak........ Lan-taldean …… Praktika ..... Datorren urteko ikasleei …… Balorazioa ……. .....