PROXECTO CICERÓN Colexio Labor

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Aprender jugando
Advertisements

Sistemas de Información
LOMCE.
A ORQUESTRA SINFÓNICA DE GALICIA
O legado de Roma IES MONTE DAS MOAS 1º ES0 MAIO 2011.
DESCARTES EN GALICIA. E.D.A.2008
RELEVO, HIDROGRAFÍA E CLIMA DE ESPAÑA
RELEVO, HIDROGRAFÍA E CLIMA DE ESPAÑA
Plan de Desenvolvemento Sostible da USC
Presentación NOVOS CAMPUS DE ESPECIALIZACIÓN DA UDC
O PORTFOLIO EUROPEO DAS LINGUAS (2009/10)
PRINCIPAIS RESULTADOS
Mª José Méndez Lois Dpto. MIDE USC
MARCO LEGAL DA LINGUA GALEGA
Real Sociedad Matemática Española (RSME) Comisión Profesional
Cantas estrelas podemos ver, a simple vista, desde a nosa localidade?
O barroco compostelán.
Mª Esther Pérez Enríquez
VOLUNTARIADO AMBIENTAL
O primeiro terzo do século XX
O Proxecto de Dragal permite ao alumnado acceder, de xeito interdisciplinar, á historia e á cultura de Galicia a través do éxito das aventuras que agocha.
GALICIA RELEVO, HIDROGRAFÍA, CLIMA e MEDIO NATURAL
Proxecto interdisciplinar
CURRÍCULO EDUCACIÓN INFANTIL
Grupo de traballo combas a-1
Podes ler un libro da biblioteca facendo clic no tema do teu interese.
NADALXOGO 2011 PROGRAMA DE CONCILIACIÓN
Grao en Enxeñaría da Enerxía ou dos Recursos Mineiros e Enerxéticos
R E T O S D A S P O L Í T I C A S de Igualdade E N G A L I Z A.
Plan de integración das tecnoloxías da información e a comunicación
O CLIMA EN ESPAÑA E EN GALICIA
Servizo de asesoramento e información para a xuventude
Unidade didáctica 3 A atmosfera.
APRENDENDO A LER PUBLICIDADE
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
I.E.S. PORTA DA AUGA PRESENTACIÓN DEPARTAMENTO ADMINISTRACIÓN.
Ágora Actividades Actividades que podes facer dentro do Ágora
O legado de Roma IES MONTE DAS MOAS 1º ES0 ABRIL 2014.
O cambio climático. Traballo feito por Carolina Barros Moran, Cristina Barros .oran e Ana Mañas Hernández.
Erros máis comúns (2ª parte)
Aulas ABALAR.
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
CONQUISTA E ROMANIZACIÓN DE GALLAECIA
As 7 ferramentas básicas de control da calidade
X Nome do Campamento Galego de Espeleoloxía
Grao en Enxeñaría da Enerxía ou dos Recursos Mineiros e Enerxéticos
Carlos Gradín (Universidade de Vigo)
O CLIMA EN ESPAÑA E EN GALICIA
MOVEMENTOS MIGRATORIOS
O DEPORTE FEMININO NA PRENSA GALEGA
ELABORA UNHA PRESENTACIÓN DO TEMA:
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
PROGRAMA SOCRATES Accións COMENIUS Educación Escolar ERASMUS Educación
Atréveste a crear un book tráiler?
Xornada de coordinación
A SEGUNDA GUERRA MUNDIAL
PLAN INTEGRAL DO SERVIZO DE TRANSPORTE AO NOVO HOSPITAL ÁLVARO CUNQUEIRO
RECOÑECEMENTO DE COMPETENCIAS POR EXPERIENCIA LABORAL (Real Decreto 1224/2009, de 17 de Xullo, de recoñecemento das competencias profesionais.
Proyectos dTítulo do traballo de innovación e/ou nvestigación
ENSINO PÚBLICO DE CALIDADE
O portfolio como recurso na avaliación do alumnado
PROCESOS PSICOLÓXICOS BÁSICOS PARA EDUCADORES/AS SOCIAIS
Proxecto Pesquería de POLBO 2016
TALLER DE EXPERIMENTOS: A CIENCIA SEN LÍMITES
“Discurso do Gran Xefe Seattle ao Presidente dos EEUU”
Santiago de Compostela, 2012
NON CONTAMINEMOS NO CONTAMINEMOS NE POLLUONS PAS DON’T POLLUTE
Segue o esquema proposto
TRATAMENTO INTEGRADO DE LINGUAS
A Función Pública en Galicia e o desenvolvemento do EBEP
Transcripción de la presentación:

PROXECTO CICERÓN Colexio Labor ¡O tempora, o mores!: "¡Oh tiempos, oh costumbres!“ 1º da ESO. Colexio Labor 1º de la ESO. Colexio Labor.

Obxectivos: APRENDER A APRENDER. FALAR EN PÚBLICO. INICIATIVA E AUTONOMÍA PERSOAL.

Participantes: Grupo 1 (Azul): Iago, Fernando, Miguel S., Carlos Maceiras y Adrián. Coordinador. Iago Grupo 2 (Verde): Sarah R, Laura F, Antía B, Claudia S. y Paula S. Coordinadora Sarah R. Grupo 3 (Rojo): Miguel R, Cecilia, Inés A., Yasmina y Estela. Coordinadora: Estela. Grupo 4 (Violeta): Inés B., Paula C., María C., Sol, Manuel.Coordinadora:Sol. Grupo 5 (Amarillo):Antía S, Desirée, Paula V, Jessica, Arantxa. Coordinadora: Arantxa.

Actividade xeral: O proxecto terá como pretexto para facer os traballos dos grupos, un percorrido pola cidade de Vigo. O inicio da andaina será a porta da Rúa Camelias e rematará, previsiblemente, no porto de Vigo. O itinerario Cicerón será o laboratorio de traballo para desenvolver as distintas tarefas dos grupos: fotos, enquisas, gravacións, videos…

Actividades dos grupos: Grupo 1 (Azul): Contraignorantes Rexistrar os nomes das calles, coñecer o orixe do nome, e todos os datos relevantes relacionados. Identificar e rexistrar todos os erros ortográficos, facendo a corrección e sinalando a regra ortográfica que se usa. Empregar soporte fotográfico dixital. Realizar a presentación formato dixital. Preparar a presentación oral.

Grupo 2 (VERDE). Ecoloxía en acción Rexistrar: gravar, fotografar o estado xeral da rúas do itinerario. Identificar acceso a minusválidos, sinaliza-ción correcta, rúas adaptadas para camiñar cos nenos…etc. Investigar se a rúa é segura e limpa. Observar illas de reciclaxe, se hai e se se usan. Estado de conservación xeral da rúas. Aportar posibles solucións. Realizar a presentación formato dixital. Preparar a presentación oral.

Grupo 3 (Vermello). Rebelión emblemática. Identificar monumentos que estean cerca do itinerario. Facer fotos dos edificios, monumentos, prazas, esculturas…, que teñan interese. Enquisas sobre o que coñece a xente dos monumentos. Identificación e información dos monumentos rexistrados. Montaxe en powerpoint.

Grupo 4 (Violeta). Identificar idioma predominante. Enquisas en diferentes idiomas. Rexistrar os distintos xeitos de falar da xente. Relacionar imaxe con fala. Identificar rótulos, carteis…en distintos idiomas. Gardar en soporte dixital. Presentación en powerpoint. Presentación oral.

Grupo 5 (Amarelo). Clima e economía. Coñecer e observar o clima da cidade durante a andaina. Facer rexistros de temperatura, estado do ceo…, preguntar pola opinión dos vigueses sobre o clima… Que actividades se poden facer na cidade grazas ó clima? Observar e rexistrar á actividade económica da cidade: tipos de tendas, estado dos locais, que tipo de publicidade faise para que a xente merque. Facer enquisas sobre que coñece a xente da economía da cidade: maiores empresas… Actividade do porto de Vigo: especies, volume da pesca, de onde ven, se hai pesca na ría… Indagar sobre temas de sobreexplotación dos recursos naturais, medidas que débense tomar para non esgotar nosos recursos naturais… Gardar en soporte dixital. Presentación en powerpoint o similar. Presentación oral.