Ebaluazio Diagnostikoaren froga egiteko eta zuzentzeko ARGIBIDEAK

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Koldo Mitxelena LHI, Euskara Eskolan Eskolan eta Familian Kafe Tertulia.
Advertisements

1 a) APLIKAZIOA b) PROBEN EZAUGARRIAK c) PROBEN ZUZENKETA a) APLIKAZIOA b) PROBEN EZAUGARRIAK c) PROBEN ZUZENKETA a) EZAUGARRIAK ETA EGITURA b) KONPETENTZIA-MAILA.
Gogamena edo Pentsamendua
Bilbotik Donostiara A8 autopistatik joanez, goiz esnatu behar duzu, fakultatera garaiz helduko bazara. EHULKUren aholkua (...etorriko bada) Euskara Zerbitzua.
SASKIBALOIA.
HTB: oinarriak, markoa eta unitate didaktikoak Rakel Arrizabalaga Itxaropena Zaballa Ordizia
EHAEko CURRICULUM OFIZIALA
IK/KI HAUR HEZKUNTZA MINTEGIA ikasturtea
ESKOLAKO AGENDA 21 LIZARDI BHI
EAEko CURRICULUMA EUSKARA ETA LITERATURA GAZTELANIA ETA LITERATURA
EHULKU (galderak nola egin)
HIGIDURA.
KOMUNIKAZIOA.
PUNTUAZIOA.
TEKNOLOGIA INFORMATIKOA
Haur Hezkuntzaren eta Lehen Hezkuntzaren programa eta metodologia
VI. mendea K. a.   Mileton pentsatzeko era berri bat sortu zen. Gauzen azalpenak emateko orduan mitoaren ordez arrazoia erabiltzen hasi zen. LOGOSAK.
1.GAIA IZAKI BIZIDUNAK NOLAKOAK DIREN
EKONOMIA POLITIKAK. ZERGA POLITIKAK
MENDEKO PERTSONAK ONDO TRATATZEA OHIKO GIROAN JARRAITZEA.
ADIERAZPEN KONPETENTZIA
Paula, Maider eta Maialen
Kulturartekotasuna Mintegia, B06 Zaratamoko Berritzegunea,
Zure diruaren garrantzia Unitate Didaktikoa 4.mailako DBH
Perpaus Motak Maite Goñi
Alemaniako Bonn hiriko fiskaltzak DNA proba egingo dio Jan Ullrich txirrindulariari. Dopatu delako frogarik ba ote dagoen ikertu nahi dute horrela.
(Hartuko dugu kafe bat?)
BITARTEKARITZA.
HURBILKETA OROKORRA XX.MENDEKO FILOSOFOEI
Portfolioa: Hizkuntzen Trataera Bateraturako bidea
IRAKASLEENTZAKO TAILERRA
EDUKIAK 0. FITXA TEKNIKOA ATZERRIAN IZANDAKO ESPERIENTZIAK
CLUB ATLETICO RENTERIAREN
IZEN SINTAGMA 2019/01/17.
Zer da EBPN? Euskara Biziberritzeko Plan Nagusia
Beritzegune Nagusia / Arloak
erabilera oker edo badaezpadakoak
Bakterio-mota batzuetan ageri diren beste zenbait egitura
Egilea: Gorka Arrien Arruti Taldea: BATX 2-D
IRALE.
KLONAZIOA.
IRAKASKUNTZA / IKASKETA AKTIBOA
animalia hiltzailea / animalia-hiltzailea
PLATON: FILOSOFIA PRAKTIKOA ETIKA ETA POLITIKA.
FISIKA FISIKA 2. BATXILERGOA ARTAZA-ROMO B.H.I.
ERRIBOSOMAK Paul Isasi.
Hezkuntza Premia Berezia - H.P.B.
Lexiko-sorkuntzarako bideak
IKASLEEN EBALUAZIO PSIKOPEDAGOGIKOA AURRERA ERAMATEKO URRATSAK
Komunikazioaren elementuak
BH zuzendarien mintegia 2010ko urtarrilean
Ataza: Industria Iraultza
URTEKO 23. Igandea A Zikloa
EGILEAK: EGOITZ BENGOETXEA AINARA ARANA AIMAR ATUTXA IRAIA AGUILERA
GURASO ESKOLA 2014/2015.
EDUKIAK 0. FITXA TEKNIKOA ATZERRIAN IZANDAKO ESPERIENTZIAK
Zein desberdintasun dago psikiatriaren eta psikologiaren artean?
Denak barne hartzen dituen eskola. Eskola Inklusiboa
Egileak: Julen, Borja eta
PROGRAMAZIOA (3. MAILA) DERRIGORREZKO BIGARREN HEZKUNTZA T X I N G U D
IKASTOLEN ETORKIZUNAREN PLANIFIKAZIOA
PEDROTXO Negar luzeak egin ditut amatxo galdu nuelako, noski, baina niri zer gertatuko zitzaidan ez nekielako ere bai... Etorri ziren aitaren lagun batzuk.
LAN MUNDUAN EUSKARAREN ERABILERA BULTZATZEN DUTEN ENTITATEAK
ikasturteko HEZIKETA PREMIA BEREZIKO AHOLKULARIAK
FILOSOFIAren HISTORIA
Gorren taldeko kideak: Maritxu, Ainhoa eta Marisol
Curriculuma 1.5. MATERIA.
Familien kulturak gelan
URTEKO ELKARBIZITZA PLANA: faseak
Elkarrekin gogoeta bat egingo dugu
Transcripción de la presentación:

Ebaluazio Diagnostikoaren froga egiteko eta zuzentzeko ARGIBIDEAK MINTZAMENA Ebaluazio Diagnostikoaren froga egiteko eta zuzentzeko ARGIBIDEAK

Gaurko saioa Mintzamena ED-ren baitan Zer ebaluatu? Adierazleak Materialen antolaketa Ebaluazio praktika

Mintzamena EDn

Zer ebaluatu Komunikazio-egoerara egokitzea Koherentzia eta testu-kohesioa Zuzentasuna Hizkuntzaz kanpoko alorrak Elkar eragitea

Adierazleak Komunikazio-egoerara egokitzea Helburua errespetatzen den ala ez: deskribatu, kontatu, azaldu.. Gaiaren garapena: informazio mota, kalitatea eta kantitatea komunikazio-egoerarako garrantzitsua den ala ez. Hizkuntza-erregistroa (formala, ez-formala…) proposatutako lanarekiko egokitzen ote den. Kortesiazko formulak: hau da, agurrak, eskerrak, mesedeak...

Adierazleak Koherentzia eta testu-kohesioa Testu-egitura: eskatutakoa errespetatzen den ikusi: narrazioa, deskribapena… Informazioaren aurrerapena eta koherentzia: informazioa ondo aukeratzen den ikusi, kontraesanik edota alferrikako errepikapenik egon ez dadin. Kohesio-mekanismoak: atal desberdinak konektore egokiekin eta erreferentea galdu gabe lotzen dituen testu bateratu bat gertatzen ote den.

Adierazleak Zuzentasuna Lexikoa: lexiko zuzenaren erabilpena. Morfosintaxia: egitura morfosintaktiko zuzenak eta askotarikoak erabilpena. Ahoskera: hizkuntzaren ezaugarri fonetikoak zuzen erreproduzitzea.

Adierazleak Hizkuntzaz kanpoko alorrak Intonazioa: esanahi-ñabardurak emateko (galderak, harridurak...) barietate tonalak erabiltzen diren ala ez. Jariotasuna: ahozko diskurtsoa etenik gabe aurrera egiten duten ala ez. Adierazgarritasuna: keinuak eta gorputz-hizkuntza ondo kontrolatzen diren ala ez.

Adierazleak Elkar eragitea Parte-hartzea: ikasleak bat-batean parte hartzen duen, eta elkarreragiten laguntzen duen. Hitz egiteko txandak: errespetatzen duen ala ez, hitzen erabilera monopolizatu gabe edo besteen esku-hartzea zaildu gabe. Diskurtsoaren kudeaketa: esku-hartzeak solaskideenetatik abiatuta eraikitzen duen ala ez.

Adierazleak Komunikazio egoerara egokitzea Koherentzia eta testu kohesioa Zuzentasuna Hizkuntzaz kanpoko alorrak Elkar eragitea Testuaren helburua bete Gaia ongi garatu Hizkuntza erregistro egokia Kortesiazko formulak Testuaren egitura errespetatu Informazioaren aurrerapena eta koherentzia Kohesio mekanismoak Lexikoa Morfosintaxia Ahoskera Intonazioa Jariotasuna Adierazgarri -tasuna Partea hartzea Hitz egiteko txanda Diskurtsoaren antolaketa

Frogak Euskaraz eta gazteleraz Ingelesez Solasa Bakarrizketa Elkarrizketa Ingelesez Solasa Bakarrizketa

Frogak Solasa Helburua: Heldu batekin hainbat gairen inguruan ahozko elkarreragina ebaluatzea. Prozedura: Ikasleekin hizketaldi bat egin hainbat galdera proposatuz. Elkarrizketa banaka egingo da bertan dauden bi ikasleekin. Bitartekoak: Ebaluatzailearentzako fitxak. Ebaluazio-irizpideak Emaitzak erregistratzeko txantiloia

Frogak Bakarrizketa Helburua: Egoera zehatz batetik abiatuta, bakarrizketa-testuak ekoizteko ikasleek duten gaitasuna ebaluatzea. Prozedura: Ikasleak, egoera batetik abiatuta, proposatutako gaia garatzean oinarritutako lan bat egin, emandako fitxan, lagungarri izan ditzakeen galderak eta ideiak ditu. Bitartekoak: Ebaluatzailearentzako fitxak. Ikaslearentzako fitxa Ebaluazio-irizpideak Emaitzak erregistratzeko txantiloia

Frogak Elkarrizketa Helburua: Egoera zehatz batetik abiatuta, lagun batekin ahoz elkarreragiteko gaitasuna ebaluatzea. Prozedura: Ikasleak, egoera batetik abiatuta, proposatutako gaia garatzean oinarritutako lan bat egin, emandako fitxan, lagungarri izan ditzakeen galderak eta ideiak ditu. Bitartekoak: Ebaluatzailearentzako fitxak. Ikaslearentzako fitxa Ebaluazio-irizpideak Emaitzak erregistratzeko txantiloia

Materialak Ebaluatzailearentzako fitxak.

Materialak Ikaslearentzako fitxa

Materialak Ebaluazio-irizpideak

Materialak Emaitzak erregistratzeko

Ebaluazio Diagnostikoaren froga egiteko eta zuzentzeko PRAKTIKAK ...orain LANERA Ebaluazio Diagnostikoaren froga egiteko eta zuzentzeko PRAKTIKAK