Facultade de Ciencias da Area de Didáctica das Ciencias Experimentais

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
II JORNADAS “HUELLAS DE LA CIUDAD: LECTURAS DEL ESPACIO URBANO” COORDINADORES: Eva Navarro Martínez Manuel Canga Sosa Agustín García Matilla LUGAR DE CELEBRACIÓN:
Advertisements

PUCMM Pontificia Universidad Católica Madre y Maestra Programa de actividades » Participa en esta semana de actividades de intercambio de experiencias.
UNIVERSIDAD DE PANAMA FACULTAD CIENCIAS DE LA EDUCACION LICENCIATURA ORIENTACION EDUCATIVA Y PROFESIONAL PROFESOR: DR. JOSE GUIBAUTH ESTUDIANTE : VIRGINIA.
Facultad de Filosofía, Ciencias de la Educación y Humanidades.
PROGRAMA DE MINIMZACIÓN DE RESIDUOS
UNIVERSIDAD DE MURCIA ESCUELA UNIVERSITARIA DE ENFERMERÍA
UNIVERSIDAD AUTÓNOMA DE TLAXCALA Prof. José Luis Villegas Valle.
EL PRACTICUM EN LA FORMACIÓN POR COMPETENCIAS
CURRICULUM VITAE César Antonio Romero Rivero
-Decanato de la Facultad de Ciencias Sociales y Jurídicas
Antonio Luis García y José Antonio Jiménez
Pedro Nel Zapata Castañeda edu
Por la Bachiller: Jessica Flor Aristizabal Pineda
Funciones del profesorado
de Grupos de Investigación de Educación en Ciencias CONGRIDEC
LA ACUICULTURA EN LA BAHÍA DE CÁDIZ
Tatiana Díaz Arce Santiago, noviembre de 2011.
“SALIDAS PROFESIONALES DE LA PSICOLOGÍA SANITARIA EN ESPAÑA”
UNIVERSIDAD DE CARABOBO FACULTAD DE CIENCIAS DE LA EDUCACIÓN ÁREA DE ESTUDIOS DE POSTGRADO MAESTRIA GERENCIA AVANZADA EN EDUCACION EPISTEMOLOGÍA DE LA.
BACHARELATOS Duración de dous cursos.
A ORQUESTRA SINFÓNICA DE GALICIA
PROGRAMA DE PREVENCIÓN NO ÁMBITO FAMILIAR “MÁIS QUE UN TEITO”
O PORTFOLIO EUROPEO DAS LINGUAS
Uso E Importancia Del Material Didáctico Uso E Importancia Del Material Didáctico.
Introducción Actividades Creación dunha páxina web Exposición “Reconquista ” Simposio Internacional sobre a Reconquista de Vigo Elaboración dunha.
PROGRAMA CAIXAPROINFANCIA PONTEVEDRA
AÑO ESCOLAR: ___________
O legado de Roma IES MONTE DAS MOAS 1º ES0 MAIO 2011.
Licenciatura de MATEMÁTICAS
Para reflexionar... “Unha lingua non pode perdurar no tempo se non se coida a súa literatura” Rosa Adanjo Correia Profesora na Universidade de Lisboa Entrevista.
integración das TIC na práctica educativa en Galicia
O barroco compostelán.
TENDENCIAS CURRICULARES
Obradoiro do portal educativo do Instituto Galego de Estatística (IGE)
Papel del director en la construcción de la comunidad educativa
PROGRAMA MUNICIPAL DE INTERVENCIÓN FAMILIAR
NADALXOGO 2011 PROGRAMA DE CONCILIACIÓN
Proxecto interdisciplinar
PROGRAMA DE MOVILIDADE SICUE
MANUEL AREA MOREIRA.
As actividades non presenciais
A intervención psicopedagóxica nunha escola de e para O ALUMNADO
CAIXA VIRTUAL DE CRÉDITO MUTUO
O cambio climático. Traballo feito por Carolina Barros Moran, Cristina Barros .oran e Ana Mañas Hernández.
Especialidade de Orientación vocacional e Profesional.
Atenas.
Estamos en rede.
Coordinadora de barrio Plan Comunitario de Teis
O PORTFOLIO EUROPEO DAS LINGUAS (2009/10)
PROGRAMA SOCRATES Accións COMENIUS Educación Escolar ERASMUS Educación
ASESORAMENTO AO PROFESORADO DENDE A ORIENTACIÓN ESCOLAR
EMPRENDEMOS UNHA NOVA ANDAINA XORNADA DE PORTAS ABERTAS PARA FAMILIAS
FRACASO ESCOLAR By Claudia García Marcos Begoña Besada Romero
O DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN
PROXECTO PARA O ESTABLECEMENTO DA XORNADA MIXTA
TÍTULO: AUTORES COMENTARIOS
SUBDIRECCIÓN GENERAL DE INVESTIGACIÓN SANITARIA DE LA CONSEJERIA DE SANIDAD: JORNADA DE ESTRATEGIAS DE INNOVACIÓN EN SANIDAD 26 de noviembre de 2018.
O MAGOSTO en Ourense..
I Congreso Ibérico.“A Fenda Dixital”
O PORTFOLIO EUROPEO DAS LINGUAS (2008/09)
“LA IMPORTANCIA TIC S EN LA EDUCACIÓN” POR: ISIDRO JESUS MEDINA CONTRERAS.
Xornada informativa – xustificación profesorado FSE
Proxecto Pesquería de POLBO 2016
III JORNADAS “HUELLAS DE LA CIUDAD: MÁRGENES DEL ESPACIO URBANO”
ASEMBLEA INFORMATIVA 23 NOVEMBRO 2009 PLATAFORMA SINDICAL UNITARIA
2019 Año Internacional de la Tabla de los elementos Químicos
ASEMBLEAS INFORMATIVAS NOVEMBRO 2009
La educación digital y su impacto en las bibliotecas universitarias
TRATAMENTO INTEGRADO DE LINGUAS
XORNADA TÉCNICA PLANTACIÓNS DE CARBALLO DE GALICIA: RECOLLIDA EN MOUTEIRAS SELECTAS, SEMENTEIRA EN VIVEIRO, ENSAIO EN CAMPO DE PLANTAS NAI 31 de outubro.
Transcripción de la presentación:

Facultade de Ciencias da Area de Didáctica das Ciencias Experimentais III XORNADAS DE EDUCACIÓN CIENTÍFICA NOVOS RETOS 3, 4 e 5 de novembro (de 16 a 20 horas) Prazo de matrícula: do 4 ao 29 de outubro Importe: 30 euros (xeral) e 20 euros (estudiantes) Lugar: Facultade de CC.da Educación. (Campus de Elviña). Todos os días de 10 a 13 e martes de 17 a 19 h. Despachos nº POB 4/POB 9 Máis información: tfno. 981167000 (ext.4660 e 1767). E-mail: cmarl@udc.es Susana García Barros y Cristina Martínez Losada Facultade de Ciencias da Educación (Salón de Graos) Organiza: Area de Didáctica das Ciencias Experimentais Dpto. de Pedagoxía e Didáctica das CC. Exp. A asistencia recoñecerase como un crédito de libre configuración.

Ainda que a importancia da alfabetización científica da cidadanía está hoxe fora de discusión, cabería preguntarse se realmente a educación científica que se lles proporciona aos xoves responde ás suas demandas e as necesidades da nosa sociedade. Nestas xornadas preténdese abordar dita problemática dende unha perspectiva ampla, de xeito que inclúa non só a educación escolar senón tamén a educación non formal. Ademáis, faránse novas aportacións e orientacións, tanto desde a perspectiva teórico- curricular, como desde unha perspectiva máis prática centrada en situacións e experiencias concretas.   4 de noviembre   16 h “O interese dos procedementos na ensinanza das Ciencias”. Antonio de Pro Bueno. Catedrático da área de Didáctica das Ciencias Experimentais (Universidade de Murcia) 18,15 h “O papel da argumentación científica no discurso didáctico” José Manuel Domínguez Castiñeiras. Profesor Titular da área de Didáctica das Ciencias Experimentais (Universidade de Santiago de Compostela) 5 de noviembre 16 h “O profesorado de Ciencias ante as tendencias educativas actuais” Laurinda Leite. Profesora da área de Didáctica das Ciencias Experimentales (Universidade do Miño. Braga-Portugal) 18 h “Máis ala da educación formal. Os museos didácticos” Patricia Barciela. Directora do Museo Domus (Concello da Coruña) 19,30 h Conclusións das Xornadas: ¿pode mellorarse a educación científica do cidadán de hoxe?   PROGRAMA   3 de noviembre 16 h. Presentación 16,30 h Conferencia inaugural: “Ciencia versus Humanidades”. Ramón Núñez Centella. Director dos Museos Científicos Coruñeses (Concello da Coruña). 18,30 h “A situación da educación científica en España”. José Otero. Profesor Titular da área de Didáctica das Ciencias Experimentais (Universidade de Alcalá)