Aurkezpena: B. Areskurrinaga HC Euskaraz: D. Amundarain

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Musikdes: Adeste fideles. coro de niños cantores de Viena Aurkezpena:B.Areskurrinaga HC Euskaraz. D. Amundarain Abenduaren 25a Jaunaren Jaiotza (Eguberri.
Advertisements

Urteko 28. igandea (B) Markos 10,17-30 Jose Antonio Pagola Musika: Bach-aria; Aurkezp: B. Areskurrinaga HC Euskaraz: D. Amundarain.
Pazkoaldiko 2. Igandea (C) Joan 20,19-31 Jose Antonio Pagola Musika:BanSon.Amadeus 1 Aurkezp:B.Areskurrinaga HC Euskaraz:D.Amundarain.
Jesus berreskuratu Jose Antonio Pagola Aurkezpena: B. Areskurrinaga HC
Jose Antonio Pagola Aurkezpena:B.Areskurrinaga HC
Jose Antonio Pagola Aurkezpena: B. Areskurrinaga HC
Jose Antonio Pagola Aurkezpena: B.Areskurrinaga HC
uztailaren 25a Musika: Albinoni. 8 kontzertua
Musika: Mantovani-Unchained Melody Aurlezpena: B. Areskurrinaga HC
Jose Antonio Pagola Aurkezpena:B.Areskurrinaga HC
AUZI BITXIA Jose Antonio Pagola BERRI ONAK Sare Ebanjelizatzailea
Jarraitu nirekin Sigue conmigo
Aurkezpena: B.Areskurrinaga HC Euskaraz: D.Amundarain
Jose Antonio Pagola Presentación:B.Areskurrinaga HC
Egiaren Testiguaren aurrean
Jose Antonio Pagola 2016ko urriaren 2a Urteko 27. igandea C
Haendelen Mesiaseko Aleluiak alaituko digu Jesusen Piztuera
SALMOAREKIN OTOITZEAN
Aurkezpena:B.Aresksurrinaga HC Euskaraz: D. Amundarain Musika: Bach
Aurkezpena:B.Areskurrinaga HC Euskaraz: D. Amundarain
SALMOAREKIN OTOITZEAN
GURUTZE SANTUAREN GORALPENA.
kexa, esker ona, gure sentimendu eta uste osoa adieraztea.
JESUSEK ESATEN ETA EGITEN DUENA
BATAIOA JAINKOAREN SEME-ALABAK EGITEN GAITUEN SAKRAMENTUA
Immanuel Kant: Metafisikari dagokion problema
SALMOAREKIN OTOITZEAN
SALMOAREKIN OTOITZEAN
EUKARISTIA Montserrateko san Benet-eko Mojak.
PAZKOKO 4. IGANDEA B Zikloa
PAZKOKO 6. IGANDEA B zikloa
Zuen inguruan dagoenari begira gelditzen zaretenean...
Montserrateko Beneditar alabak.
Euskaraz: D. Amundarain Musika: Albinoni.Adagioa. 12. Kontzertua
BARKA GAITZAZU, JAUNA! Jainko gure Aitarekin adiskidetzeko poza eskaintzen digu Jesusek “Gurekin 2-8”
Jose Antonio Pagola Aurkezpena: B.Areskurrinaga HC
Arvo Pärt-en, “Jesus Erregeren” antifonak Misterioan barneratzen gaitu
BATAIOA JAINKOAREN SEME-ALABA EGITEN GAITUEN SAKRAMENTUA
SALMOAREKIN OTOITZEAN
JAUNAREN BATAIOA Bachen si minorreko Mezaren Gloriako “Qui tollis peccata mundi” (3’18) doinuak grazia bekatua baino indartuagoa dela gogoraraztera gonbidatzen.
Fauré-ren Requiemeko “Agnus Dei” (5’30) doinuak girotuko gaitu
SALMOAREKIN OTOITZEAN
ZAZPI HITZAK Letra: ORAR aldizkaria;Musika:Vivaldi, Stabat Mater; Aurkezpena:josearin.
TOMAS AQUINOKOA: IZATEAREN GAINEKO TEORIA.
ERREINUA GURE ARTEAN DAGO ERREINUA GURE ARTEAN DAGO
Mendelssohn-en “Surrexit Pastor bonus” (9’27). Montserrateko eskolania
FRIEDRICH WILHEILM NIETZSCHE
N A N D R E M I J A I N K O R E M “Anni novi novitas” doinuak urtea asmo berriekin hastera gonbidatzen gaitu.
Montserrateko Beneditar alabak.
PAZKO GAUA 2014 Doinua: Bachen si minorreko “Et Resurrexit”
Jose Antonio Pagola Musika: Envía tu Espíritu-Madurga
GARIZUMAKO 4. IGANDEA Arvo Pärten “Nazioen argia” entzunez utz dezagun Jainkoaren Argia sartzen Regina.
Zuen inguruan dagoenari begira gelditzen zaretenean...
ZATOZ ESPIRITU SANTUA zatoz zatoz.
Immanuel Kant: Metafisikari dagokion problema
ERREGETZA GUREGAN DA ERREGETZA GUREGAN DA
19. IGANDEA B Zikloa URTEKO
N A N D R E M I J A I N K O R E M “Anni novi novitas” doinuak urtea asmo berriekin hastera gonbidatzen gaitu.
Hirutasun Guztiz Santua C Zikloa
SALMOAREKIN OTOITZEAN
SALMOAREKIN OTOITZEAN
6. Igandea B zikloa URTEKO
-(e)NEAN perpausen erabilera desegoki batzuk zuzentzen
ERREINUA GUREGAN DAGO ERREINUA GUREGAN DAGO 31. IGANDEA 31. IGANDEA
SEME, NIREA DEN GUZTIA ZEUREA DA
Petri eta S. Paulo - Erroma
Marcel Olm-en “Pie Jesu” entzuteak Jesusen ondoan jartzen gaitu
SALMOAGAZ OTOITZEAN Pasiotarrak.
Mundua eskolan – Eskola munduan hezkuntza-moduluaren edukia
SALMOAREKIN OTOITZEAN
Transcripción de la presentación:

Aurkezpena: B. Areskurrinaga HC Euskaraz: D. Amundarain Jose Antonio Pagola 2016ko azaroaren 6a Urteko 32. igandea C (Lukas 20,27-38) Aurkezpena: B. Areskurrinaga HC Euskaraz: D. Amundarain Musika: Divine surrender

Jesus beti guztiz neurritsua izan da piztuera ondoko biziaz hitz egitean.

Halaz guztiz, saduzear aristokraten talde bat hildakoen piztuera barregarritzat ematen saiatu zenean, aurre egin zion puntu hori bere egiazko mailara jasoz eta oinarrizko bi baieztapen eginez.

Beste ezer baino lehen, uko egin dio saduzearren haur-ikuspegiari, orain ezagutzen dugun bizitza honen luzapentzat ematen baitute berpiztuen bizia. Oker dabiltza Jainkoak berpizturiko bizitza gure egungo esperientziatik imajinatzen dutenean.

Errotiko aldea da lurreko gure bizitzaren eta heriotzaren ondoren zuzeneko sostengutzat Jainkoaren maitasuna izango duen bizi betearen artean. Geroko bizi hori guztiz «berria» da. Horregatik, espero dezakegu, bai, hura, baina deskribatu edo argitu ez, sekula.

Paulok diotse Korintoko fededunei hau dela esperantzaren gaia: Lehen kristau-belaunaldiek jarrera apal eta prestu horri eutsi zioten «betiko biziaren» misterioaren aurrean. Paulok diotse Korintoko fededunei hau dela esperantzaren gaia: «ez begik ikusi, ez belarrik entzun, ez inongo gizakik imajinatu ez duena, bera maite dutenentzat Jainkoak prestatua».

Hitz hauek oharpen sano ditugu eta orientabide gozo. Alde batetik, zerua «berritasun bat» da, lurreko zernahi esperientzia baino harago dena; baina, bestetik, Jainkoak prestatu duen bizia da, gure ametsik hondokoenekoak guztiz asetzeko.

Fedearen funtsa ez datza gure ikusmina xaloki betetzean, baizik Jainkoarekiko gure desioa, igurikitzea eta esperantza elikatzean.

Jainkoari Bibliaren tradizioan Horixe da, preseski, Jesusek gogo duena saduzearrek onartzen zuten gertakari batera xume-xume jo duenean: Jainkoari Bibliaren tradizioan «Abrahamen, Isaaken eta Jakoben Jainko» deitzen zaio.

Herioak ezin suntsitu ahal izan du Jainkoaren haiekiko maitasuna Patriarka hauek hilak diren arren, Jainkoak haien Jainko izaten jarraitzen du, haien babesle, haien adiskide. Herioak ezin suntsitu ahal izan du Jainkoaren haiekiko maitasuna eta fideltasuna.

Orduan, bere ondorioa atera du Jesusek gure fedearentzat erabakitzailea den baieztapen hau eginez: «Jainkoa ez da hildakoen Jainko, baizik bizi direnena; zeren harentzat denak baitira bizi». Bizi-iturri agortezina da Jainkoa.

La muerte no le va dejando a Dios sin sus hijos e hijas queridos. Cuando nosotros los lloramos porque los hemos perdido en esta tierra, Dios los contempla llenos de vida porque los ha acogido en su amor de Padre.

«Ene Jainko, zugan dut konfiantza. Ez diezadala horrek huts egin» Jesusen arabera, Jainkoak bere seme-alabekin duen batasuna ezin suntsitu du herioak. Gure ezkutatze biologikoa baino indartsuagoa da haren maitasuna. Horregatik, fede apalez ausartzen gara dei hau egitera: «Ene Jainko, zugan dut konfiantza. Ez diezadala horrek huts egin» (Salmo 25,1-2).

HERIOAK EZIN KENDU JAINKOARI BERE SEME-ALABAK   Jesus beti guztiz neurritsua izan da piztuera ondoko biziaz hitz egitean. Halaz guztiz, saduzear aristokraten talde bat hildakoen piztuera barregarritzat ematen saiatu zenean, aurre egin zion puntu hori bere egiazko mailara jasoz eta oinarrizko bi baieztapen eginez. Beste ezer baino lehen, uko egin dio saduzearren haur-ikuspegiari, orain ezagutzen dugun bizitza honen luzapentzat ematen baitute berpiztuen bizia. Oker dabiltza Jainkoak berpizturiko bizitza gure egungo esperientziatik imajinatzen dutenean. Errotiko aldea da lurreko gure bizitzaren eta heriotzaren ondoren zuzeneko sostengutzat Jainkoaren maitasuna izango duen bizi betearen artean. Geroko bizi hori guztiz «berria» da. Horregatik, espero dezakegu, bai, hura, baina deskribatu edo argitu ez, sekula. Lehen kristau-belaunaldiek jarrera apal eta prestu horri eutsi zioten «betiko biziaren» misterioaren aurrean. Paulok diotse Korintoko fededunei hau dela esperantzaren gaia: «ez begik ikusi, ez belarrik entzun, ez inongo gizakik imajinatu ez duena, bera maite dutenentzat Jainkoak prestatua». Hitz hauek oharpen sano ditugu eta orientabide gozo. Alde batetik, zerua «berritasun bat» da, lurreko zernahi esperientzia baino harago dena; baina, bestetik, Jainkoak prestatu duen bizia da, gure ametsik hondokoenekoak guztiz asetzeko. Fedearen funtsa ez datza gure ikusmina xaloki betetzean, baizik Jainkoarekiko gure desioa, igurikitzea eta esperantza elikatzean. Horixe da, preseski, Jesusek gogo duena saduzearrek onartzen zuten gertakari batera xume-xume jo duenean: Jainkoari Bibliaren tradizioan «Abrahamen, Isaaken eta Jakoben Jainko» deitzen zaio. Patriarka hauek hilak diren arren, Jainkoak haien Jainko izaten jarraitzen du, haien babesle, haien adiskide. Herioak ezin suntsitu ahal izan du Jainkoaren haiekiko maitasuna eta fideltasuna. Orduan, bere ondorioa atera du Jesusek gure fedearentzat erabakitzailea den baieztapen hau eginez: «Jainkoa ez da hildakoen Jainko, baizik bizi direnena; zeren harentzat denak baitira bizi». Bizi-iturri agortezina da Jainkoa. Herioak ezin kendu dizkio Jainkoari bere seme-alaba maiteak. Lur honetan galdu ditugulako, guk haietaz negar dagigunean, Jainkoak bizi-bizi dakuski, bere aitatasun-maitasunean bildu dituelako. Jesusen arabera, Jainkoak bere seme-alabekin duen batasuna ezin suntsitu du herioak. Gure ezkutatze biologikoa baino indartsuagoa da haren maitasuna. Horregatik, fede apalez ausartzen gara dei hau egitera: «Ene Jainko, zugan dut konfiantza. ez diezadala horrek huts egin» (Salmo 25,1-2). José Antonioi Pagola