Hi havia una vegada una família de ratolins.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
EL TREBALL DE CATALÀ.
Advertisements

BLANCANEU I ELS SET NANS 1.
Ecolina era una jove gallina que vivía en la muntanya amb la seua família. Menjaven fruites i verdures, cuquets i herbetes; jugaven lliures pel camp i.
d' a s s i s t è n c i a al g o v e r n l o c a l
Els bebes Tothom diu que son molt bufons però quant es fan grans son molt pesats.
VISITEM LA RESIDÈNCIA.
EL CASTELL CREMAT AUTORES: Mar i Pei Pei.
“Els Diumenges de la …”.
MARIA VIU AMB TOTS ELS SENTITS L’ESPERA DE JESÚS
Entrevistem a Joaquín Castel Mas
Alimenta el teu cos.
Història de ZAQUEU (Lc 19, 1-10)
Us proposem no tocar el ratolí i gaudir-ne
Us proposem no tocar el ratolí i gaudir-ne
El Pare Claret és un regal per a tots
Hi havia una vegada un lloc màgic, ple de color i aromes on vivia un drac panxa contenta. Era molt simpàtic, rialler i un enamorat del seu país, El Jardí.
LA MENTIDA DESCOBERTA.
ESCOLA MARE DE DÉU DEL ROSER - AMÍLCAR
ELS COLORS AMB JOAN MIRÓ
EL CONTE DEL DOFÍ.
Projecte de P-3 4a Part Curs
LA FAULA.
EL CARGOL I L’HERBA DEL POlIOL
La família de les tortugues
MERLA VERTEBRAT AU OMNíVOR.
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
EL POBLE DE LA FANTASIA.
PERSéFONE I LES ESTACIONS
El Reflex dels teus Actes
UNA VEGADA HI HAVIA TRES ÓSSOS QUE VIVIEN EN UNA CABANA ENMIG DEL BOSC
Quin dinosaure!.
La Bíblia, font de valors humans i socials
EL GAT NEGRE “Història del gat negre” a El lenguaje oral en la escuela. Joan TOUGH, (1987). Madrid:Visor.
Llegendes sobre la Lluna
L'ABELLA, EL LLEÓ I LA GIRAFA
Col·legi Sant Josep Obrer L’Hospitalet de Llobregat
ALICIA I EL MON DE LES TRES DIMENSIONS.
ELS SENTITS DEL PARE CLARET
EL CAVALLET DE MAR I ELS SEUS FILLS
EL CONTE DELS TAURONS.
Concurs Bíblic Víctor Bernal Martínez Col·legi Sant Josep Obrer
CAP DE CREUS.
EL TIMBALER DEL BRUC.
EN HODJA I LA PORTA Conte del Marroc.
El Pare Claret és un regal per a tots
Sortir fora de l’escola: Què ens plantegem?
El petit príncep
EL POU DE LA MÀGIA AUTORS: Pablo i Laia L..
Els nyama i el camperol Conte de Mali.
La llegenda en el Poblat Ibèric
LA SOCIETAT , LA FAMÍLIA , L’EDUCACIÓ I LES JOGUINES
RELAT CURT La princesa perduda
EL DOFI AVENTURER.
XIII a Setmana de la solidaritat
L’arc de Sant Martí.
MOHAMED ELAGOUBI ABRIL 2009 IES OLORDA
. ..
Saber Viure és no estar sol.   .
CONCURS INVENTEM-REPTE REAL
LA PANDILLA.
US PRESENTEM EL CONTE DE LES SET CABRETES I EL LLOP.
HANSEL I GRETEL Hansel i Gretel vivien amb el seu pare un pobre llenyataire i la cruel madrastra. Eren tan pobres que gairebé ja no tenien ni menjar per.
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
US PRESENTEM EL CONTE DE LES SET CABRETES I EL LLOP.
RESTA PORTANT-NE.
6a SETMANA de QUARESMA US PRESENTEM LA JOANA QUE ENS ACOMPANYARÀ EN AQUESTA SISENA SETMANA DE QUARESMA. LA JOANA DE VEGADES ES MOSTRA MOLT RESPONSABLE.
El que ha passat està molt bé
Setmana de la Solidaritat 2010 – 2011 Escola Pública “Josep Carner” (Badalona) L’ EDUCACIÓ, UN FUTUR EN IGUALTAT: el que han de fer nens i nens de tot.
CONTE LA FADA EMPATIA VISITA UNA ESCOLA.
Anem al Cap de Creus... I això ¿on para?.
Transcripción de la presentación:

Hi havia una vegada una família de ratolins. Ells vivien molt feliços a dins d’una gran i confortable casa.

Tenien molt menjar, una habitació per jugar, mobles bonics, però només hi havia una cosa que no es podia fer… Recordeu nens! No podeu sortir al jardí… SÍ! Allà hi viu un gat molt gran i que té molta gana. No ho oblideu! D’acord, pare! Sí, mare!

El pare, tal i com fan molts pares, estava veient un partit de futbol a la TV. Vaig a comprar, amor! Vigila els nens! No et preocupis, xata! Oh! No era fora de joc!

Però els nens, tal i com fan tots els nens, van pensar que el jardí era un lloc molt bonic i van desobeir els seus pares. Mira el jardí! Què maco! Què bonic! Oh, sí! Ànims! D’acord, anem-hi! …preparat per xutar quan soni el xiulet! Sí, sí! Sortim a jugar! Només una mica!

SORPRESA!! El sol brillava i la brisa Aleshores van sortir al jardí i… El sol brillava i la brisa movia suaument les fulles dels arbres. Tot era molt agradable! SORPRESA!! Oh, mira quins arbres més grans! Oh, mira quina herba més verda! … I quina bassa més maca allà! … I quines flors!

Quan de sobte, una ombra va cobrir-los. El gat no podia creure el què veia. Els ratolins estaven estirats a l’herba i miraven els núvols i els ocells! Quan de sobte, una ombra va cobrir-los.

Auxili! Mare! Mare! Els ratolins es van quedar glaçats! El gat s’apropava cap a ells. Estaven en un gran embolic ja que el gat estava afamat! Mare! Mare! Auxili! Auxili! Auxili! Mare!

Llavors la mare, com fan totes les mares, va córrer per ajudar els seus fills. Ella es va posar davant del gat i, mirant-lo fixament als ulls, va bordar: BUP! BUP! BUP!

El gat va fugir corrents. Els ratolins no s’ho podien creure. Sí! Diga’ns ho, mare! Apa! Com ho has fet?

Heu d’aprendre llengües! Somrient als seus fills, la mare els va dir: Heu d’aprendre llengües! Quantes vegades us he dit…?

Aquesta història està extreta del conte “Knowing me Aquesta història està extreta del conte “Knowing me. Knowing you” by Jim Wingate La història va ser adaptada pel grup de mestres del “Programa de formació per a l’ensenyament de l’anglès a l’educació infantil i primària” Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya November 2006