A SEGUNDA GUERRA MUNDIAL

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
IMOS SOBRE RODAS EEI FINA CASALDERREY MARGARITA RODRIGUEZ VAZQUEZ
Advertisements

ACT. ExtraClase ENSAYO: INDIVIDUAL
O NOSO PROGRAMA.
BACHARELATO CPI DE PANXÓN Curso
O legado de Roma IES MONTE DAS MOAS 1º ES0 MAIO 2011.
PLAN PROA 1.-Programa de acompañamento en EP e en ESO
PROGRAMA DE PREVENCIÓN NO ÁMBITO FAMILIAR “MÁIS QUE UN TEITO”
DESCARTES EN GALICIA. E.D.A.2008
Plan de Desenvolvemento Sostible da USC
O PORTFOLIO EUROPEO DAS LINGUAS (2009/10)
Mª José Méndez Lois Dpto. MIDE USC
EDUCACIÓN SECUNDARIA OBRIGATORIA
Formación PAS Resultados 2011
Introducción Actividades Creación dunha páxina web Exposición “Reconquista ” Simposio Internacional sobre a Reconquista de Vigo Elaboración dunha.
O legado de Roma IES MONTE DAS MOAS 1º ES0 MAIO 2011.
ESTUDO DOS AUTÓNOMOS DE PONTEVEDRA ESTUDO DOS AUTÓNOMOS DE PONTEVEDRA
Estudo dos Autónomos da CORUÑA
O barroco compostelán.
PROXECTO LECTOR DE CENTRO
Obradoiro do portal educativo do Instituto Galego de Estatística (IGE)
Mª Esther Pérez Enríquez
CONCILIACIÓN LIDERAZGO E ESTILOS DE DIRECCIÓN:
O Proxecto de Dragal permite ao alumnado acceder, de xeito interdisciplinar, á historia e á cultura de Galicia a través do éxito das aventuras que agocha.
GALICIA RELEVO, HIDROGRAFÍA, CLIMA e MEDIO NATURAL
Proxecto interdisciplinar
CURRÍCULO EDUCACIÓN INFANTIL
Grupo de traballo combas a-1
Grao en Enxeñaría da Enerxía ou dos Recursos Mineiros e Enerxéticos
R E T O S D A S P O L Í T I C A S de Igualdade E N G A L I Z A.
Plan de integración das tecnoloxías da información e a comunicación
Guía da Avaliación Interna do Seguimento das Titulacións Convocatoria 2015 Curso que se avalía
Segunda Guerra Mundial ( )
Educación Secundaria Obrigatoria Real decreto 1105/2014, do 26 de decembro, polo que se establece o currículo básico da Educación Secundaria Obrigatoria.
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
MÉTODOS Y TÉCNICAS DIDÁCTICAS
Ágora Actividades Actividades que podes facer dentro do Ágora
O legado de Roma IES MONTE DAS MOAS 1º ES0 ABRIL 2014.
CONQUISTA E ROMANIZACIÓN DE GALLAECIA
Aulas ABALAR.
CONQUISTA E ROMANIZACIÓN DE GALLAECIA
As 7 ferramentas básicas de control da calidade
X Nome do Campamento Galego de Espeleoloxía
Grao en Enxeñaría da Enerxía ou dos Recursos Mineiros e Enerxéticos
MOVEMENTOS MIGRATORIOS
INTRODUCCIÓN TAREFAS PROCESO AVALIACIÓN CONCLUSIÓN.
O DEPORTE FEMININO NA PRENSA GALEGA
COOPERANDO PARA APRENDER ESTRUTURA COMPLEXA
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
PRIMEIRA CONVOCATORIA DE PRÁCTICAS EN EMPRESA PARA O CURSO
CONQUISTA E ROMANIZACIÓN DE GALLAECIA
A época dos navegantes Miniquest adaptada por José Otón Mallo
O DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
CONVOCATORIA DE PRÁCTICAS EN EMPRESA PARA O CURSO
Actividad 11 Contexto digital.
RECOÑECEMENTO DE COMPETENCIAS POR EXPERIENCIA LABORAL (Real Decreto 1224/2009, de 17 de Xullo, de recoñecemento das competencias profesionais.
CONECTANDO MUNDOS: Cando se torcen os dereitos.
PARA QUÉ SERVE HOXE EN DÍA ESTUDAR LATÍN E GREGO?
Proyectos dTítulo do traballo de innovación e/ou nvestigación
ENSINO PÚBLICO DE CALIDADE
O portfolio como recurso na avaliación do alumnado
PROCESOS PSICOLÓXICOS BÁSICOS PARA EDUCADORES/AS SOCIAIS
Proxecto Pesquería de POLBO 2016
A historia da ciencia nos séculos XVII e XVIII
O TFG NA FACULTADE DE CC. EE. E EMPRESARIAIS DA USC Curso
TALLER DE EXPERIMENTOS: A CIENCIA SEN LÍMITES
“Discurso do Gran Xefe Seattle ao Presidente dos EEUU”
UNHA VEZ REMATADO 4º DA ESO… UNHA VEZ REMATADO O BACHARELATO…..
Santiago de Compostela, 2012
Segue o esquema proposto
Transcripción de la presentación:

A SEGUNDA GUERRA MUNDIAL INTRODUCIÓN TAREFA PROCESO RECURSOS AVALIACIÓN CONCLUSIÓN A SEGUNDA GUERRA MUNDIAL Autora: Ana Romero Masiá aromeromasia@yahoo.es Nivel: 1º de Bacharelato

INTRODUCIÓN TAREFA PROCESO RECURSOS AVALIACIÓN CONCLUSIÓN INTRODUCIÓN A Segunda Guerra Mundial (1939-1945) é o maior dos conflitos bélicos sufridos pola humanidade. Ocasionou uns 60 millóns de mortos, incontables danos materiais, deportación masiva de prisioneiros… Os exércitos contendentes puxeron en prácticas novas tácticas e experimentaron con novas armas de destrución.

INTRODUCIÓN TAREFA PROCESO RECURSOS AVALIACIÓN CONCLUSIÓN TAREFA Trátase de realizar un traballo, redactado en galego e presentado en formato Power Point, que responda ás seguintes cuestións: -Orixes e causas da guerra -Desenvolvemento do conflito: síntese das fases -Personaxes máis destacados -A organización da paz -Consecuencias tras o remate da guerra

INTRODUCIÓN TAREFA PROCESO RECURSOS AVALIACIÓN CONCLUSIÓN PROCESO O traballo é individual, de modo que cada alumno/alumna deberá sintetizar a información facilitada na páxina de Recursos para elaborar a súa investigación. A data de entrega finaliza o día anterior ao exame. Se alguén deseña expoñer o seu traballo na aula, debe comunicalo á profesora con antelación para organizar a sesión de clase.

INTRODUCIÓN TAREFA PROCESO RECURSOS AVALIACIÓN CONCLUSIÓN RECURSOS Como recursos básicos para elaborar o traballo podedes consultar os seguintes enderezos: http://es.wikipedia.org/wiki/Segunda_Guerra_Mundial http://www.monografias.com/trabajos40/guerras-mundiales/guerras-mundiales.shtml http://www.historiasiglo20.org/IIGM/index.htm http://www.biografiasyvidas.com http://www.artehistoria.jcyl.es/batallas/contextos/4281.htm http://www.wsg-hist.uni-linz.ac.at/auschwitz/htmlesp/Endloesung.html http://sgm.zonadictos.net/ http://es.metapedia.org/wiki/Discursos_Memorables_de_Hitler

Na avaliación do traballo terase en conta: -Os contidos (30%) INTRODUCIÓN TAREFA PROCESO RECURSOS AVALIACIÓN CONCLUSIÓN AVALIACIÓN Na avaliación do traballo terase en conta: -Os contidos (30%) -A capacidade de síntese e a claridade expositiva (20%) -Os recursos empregados (20%) -A calidade e adecuación do material ilustrativo (20%) -Apresentación (10%)

INTRODUCIÓN TAREFA PROCESO RECURSOS AVALIACIÓN CONCLUSIÓN CONCLUSIÓN Resulta conveniente facer unha reflexión final sobre a significación da Segunda Guerra Mundial, as súas causas e, dun xeito especial, as súas consecuencias.