Berritzegunearen eskaintza

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
1. aurkezpena: Oinarrizko kontzeptuak
Advertisements

AURREMATRIKULAZIOA ERNIOBEA BHI Villabona HEZKUNTZ SISTEMAREN ORGANIGRAMA ORGANIGRAMA DEL SISTEMA EDUCATIVO LAN MUNDUA GOI MAILAKO ZIKLOA (LH) ERDI MAILAKO.
HBSP/PREE Bidelaguna ZUZENDARIEN MINTEGIA APIRILAREN 14AN.
PRECAUCIONES EN PACIENTES CON GLAUCOMA O CON PREDISPOSICIÓN
SARRERA Saioen antolamendua
IKASKOMUNITATE batean murgiltzen ari zarete.
Egunon guztiei,
  Ostegun honetan, apiliraren 28an, Bizkaiko Campusean egongo gara “EGITEN IKASTEN. Gazte parte-hartzea eta konpetentzien garapena” tailer/hitzaldia.
Jarraitu nirekin Sigue conmigo
PT Mintegia 2013/2014 ikasturtea.
IKKI IKASKETA KOOPERATIBOA IKASTEKO KOOPERATU KOOPERATZEN IKASI
IK/KI OROKORTZE FASEA ikasturteko MINTEGIA
Aholkulariaren eta Orientatzailearen funtzioak
Marta Irazoki eta Alberto Perez. Toki-Alai BHI. IRUN
ESKOLAKO AGENDA 21 LIZARDI BHI
EHULKU (galderak nola egin)
PROFESIONAL ESPEZIALISTEN LANA GELA ARRUNTETAN
Aurrekontua: zer pentsatua ematen duen zenbaki labirintua
ZUENDARITZA PROIEKTUA
IKASKUNTZA KOOPERATIBOA
Nondik dator Eguzkiaren Energia?
ikasle batengan arazoak edo zailtasunak detektatzen ditugunean
Bikoteka Irakurtzen Irakurketa konpetentzia hobetzeko
Zure diruaren garrantzia Unitate Didaktikoa 4.mailako DBH
HARRERA PLANA IKASLE ETORKINENTZAT
ZUZENDARIEN BILERA
IKASKETA KOOPERATIBOA
NORBANAKO EGOKITZAPEN CURRICULARRAK
CNE (Curriculumaren norbanako egokitzapena)
ORDIZIAN BIZI DIREN EMAKUME
HAUR, NERABE ETA GAZTEEN SUSTAPEN-ARLOA
BITARTEKARITZA.
Portfolioa: Hizkuntzen Trataera Bateraturako bidea
IRAKASLEENTZAKO TAILERRA
EDUKIAK 0. FITXA TEKNIKOA ATZERRIAN IZANDAKO ESPERIENTZIAK
Berritzegunearen eskaintza
Beritzegune Nagusia / Arloak
ERRONKARIKO NIZek IKASLEENTZAT SORTUTAKO 2014ko BISITA EGITARAUA
Ulibarri Programa Hizkuntza Normalkuntzako Proiektua
IRALE.
HEGOALDE IKASTOLA, 3. MAILA
PROIEKTUEN ARTEKO UZTARDURA:
IRAKASKUNTZA / IKASKETA AKTIBOA
Euskara zerbitzuak errebisatutako testua da
Elkarrekin Bizitzen Ikasi
Liburuak eta ilustratzaileak aukeratzeko hauteskunde literarioak
Hezkuntza Premia Berezia - H.P.B.
IKASLEEN EBALUAZIO PSIKOPEDAGOGIKOA AURRERA ERAMATEKO URRATSAK
ENKARTERRIKO EUSKARAREN PLAN ESTRATEGIKOA ( )
Konpetentzia kooperatiboa ebaluatzeko plan-eredua
Zuzendari bilera ikasturtea
IK-KI (Ikasteko Kooperatu – Kooperatzen ikasi) proiektua
Komunikazioaren elementuak
1. aurkezpena: Oinarrizko kontzeptuak
ELKARBIZITZARAKO, BAKERAKO
16. IGANDEA B Zikloa URTEKO
URTEKO 23. Igandea A Zikloa
ARRETA GOIZTIARRA IKASTETXEAN
EDUKIAK 0. FITXA TEKNIKOA ATZERRIAN IZANDAKO ESPERIENTZIAK
ESKOLA BATEN, EUSKARA EZ DAKIEN HAURRAREN PROZESUA
HIZKUNTZEN PORTFOLIO EUROPARRA SAIAKUNTZA ALDIA
Denak barne hartzen dituen eskola. Eskola Inklusiboa
PERSPEKTIBISMOA ( ).
Abantailak Worpressek dituen abantailak asko dira. Guk zenbait aukeratu ditugu zuekin partekatzeko. Lehenik eta behin, wordpressek oso kudeaketa erreza.
IGELA PROIEKTU TELEMATIKOA
KALKULU NUMERIKOA: Funtsezko arazoa:
Curriculuma 1.5. MATERIA.
Mundua eskolan – Eskola munduan hezkuntza-moduluaren edukia
URTEKO ELKARBIZITZA PLANA: faseak
Zer da epaiketako bitartekotza?
OSASUNTSU HAZI.
Transcripción de la presentación:

Berritzegunearen eskaintza IK/KI hh-lh 2013-2014 Berritzegunearen eskaintza HH – LH -HPB

Gelaren aniztasuna kudeatzeko, Ikasle guztien hezkuntza prozesua bermatzeko, Ikasleek, denek, gehiago eta hobeto ikasteko, Zuek eta gu, elkarrekin,jantzi eta gelara eramateko plangintzak –aukerak egiteko uneak/guneak Ikaskuntza kooperatiboaren bidetik Eskaini nahi dizkizuegu. Horretarako, eskura : -Ikaskuntza kooperatiboa -GU, aholkulariok ( denbora, elkarlana,…)

SAIOAREN EGITURA Ikasketa kooperatiboa nola ulertu : ZERTAZ ARI GAREN. PPTa hau non/nola aurkitu. Ikasketa kooperatiboa nola ulertu : ZERTAZ ARI GAREN. Bilera honen nondik- norakoak. Ikasketa kooperatiboaren balio erantsia : ZEREN BILA. Berritzegunearen eskaintza Martxan ditugun programa kooperatiboak. Aurrera begira : Ikasketa kooperatiboan PARTE HARTU NAHI IZANEZ GERO.

PEDAGOGIA EKINTZAILEA HEZKUNTZA PROZESUAREN IKASLE GUZTIEN ARRAKASTA OINARRIAK EGINEAN ETA ELKARRERAGINEAN OINARRITUZ IKASI eta KOOPERATU PEDAGOGIA EKINTZAILEA IKASLEA BERE HEZKUNTZA PROZESUAREN PROTAGONISTA

ik/ki IKASI KOOPERATZEN KOOPERATUZ IKASI

METODOLOGIAREN OINARRIAK ZERTAZ ARI GARA?

NORBANAKO LAN EKITATIBOA NORBANAKO LAN EKITATIBOA NORBANAKO LAN EKITATIBOA NORBANAKO LAN EKITATIBOA TALDE-LAN KOOPERATIBOA, NORBANAKO LANEN BATURA BAINO GEHIAGO DA, BALIO ERANTSIA DU.

+ … egungoari gehitzea da IKASLEAREN NORBANAKO LANA IRAKASLEA IKASLE ERAGINA IKASLEEN ARTEKO ELKARRERAGINA (lanerako rolak, guztien partehartze ekitatiboa, elkarreragina, ikasteko eta guztiek ikasteko,… planifikatuz) TALDE-LAN / LAN-TALDE KOOPERATIBOA IKASKUNTZA KOOPERATIBOA

IKASGELA KOOPERATIBOA (TALDE HETEROGENEOAK)

PROGRAMAREN EREMUAK: A C B Talde-kohesioa Talde-lana Talde-lana Ikaskuntzarako baliabidea C Talde-lana edukia

./. 2013-05-06: Berritzegunearen eskaintzaren aurkezpena 2013-04-15 GARAIZ ( 3 aste aurretik) Eskaintzaren aurkezpen-deialdia luzatu zen eta honela denbora eskaintzen genuen: Ikastetxeetan diren kezka, behar, interesak, nahiak, asmoak,… jakinik aurkezpenean parte hartu ala ez erabakitzeko, aurkezpenaren berri izanda interesa sortzen duen ala ez aztertzeko, aurkezpenean parte hartzekotan, nor/nortzuk parte hartzeko eta ikastetxean ordezkapenak, e.a. antolatzeko. 2013-05-06: Berritzegunearen eskaintzaren aurkezpena ./.

Berritzegunearen eskaintzaren aurkezpena 2013-05-06: Berritzegunearen eskaintzaren aurkezpena 2013-05-06 / ikasturtearen amaiera NAHIKO DENBORA: eskaintza ezagututa, ikastetxean zabalduta (zuzendaritza, ziklo, etapa,…), memoriak eginda eta aztertuta, mahai gainean diren kezka, behar, interesak, nahiak, asmoak,… kontuan izanik, hurrengo ikasturtean Berritzegunearen eskaintzan parte hartu ala ez erabakitzeko

3 DARAMATZAGU BURU-BELARRI METODOLOGIA HONETAN: 2010eko Gipuzkoako Jardunaldietan izan genuen eta interesa handia sortu zuen. Ikasturte daramatzagu, mintegian, hilero-hilero bilduz, etapaka (HH,LH eta DBH), biltzen eta lan egiten. Urteko Père Pujolàs-en 3 formazio-saio izaten ditugu. Tarteka, berarekin batera lan egiten duen José Ramón Lago, LAGUNTZA GEHIAGO BEHAR-IK/KI, esparrua gidatzen duena.

ESKAINTZAREN ZERGATIAK? Pujolás etorri izan denean formakuntza saio bat eskaintzera, gure eremutik jendetza hurbiltzen delako, Berritzegunean, ikasketa kooperatiboaren inguruan saioren bat antolatu izan dugunean, jendetza hurbiltzen delako, Ikastetxeekin lanean aritu izan garenean, ikasketa kooperatiboaren ildotik lan egitea irakasleek ondo hartzen dutelako eta probatu eta gero, jarraitu nahi izaten dutelako. Azken urteotan ikasketa kooperatiboaren inguruan lanean izan ditugun ikastetxeek Zarauzko eremuan bertako errealitatera / martxara egokituz, mintegia antolatzeko esan digutelako. Interesa sumatzen dugulako. …

ZEREN BILA IK/KI rekin?

? Aniztasunari Bizikidetza hobeto gelako giroa erantzun nahi. hobetu nahi. Aniztasunari hobeto erantzun nahi. ?

IK/KI-ren AUKERAK SOZIALIZAZIOA / TALDE IZAERA ( ikasle denak gelan) GELAKO GIROA HOBETZEA. ANIZTASUNAREN TRATAERARI AURRE EGITEA: INKLUSIBIDADEA IKASLERIAREN PARTEHARTZE AKTIBO HANDIA: IKASLERIAREN PRODUKZIO MAILA HANDIA ELKARRERAGIN HANDIA: ikaskuntza aktiboa IKASKETETAN AURRERATZEA: notak hobetzea.

BERRITZEGUNEAREN ESKAINTZA: HASIERAKO FORMAZIOA: orokorra (2ordu) eta zehatza(2-3 saio) TALDE LANA ZIKLOKA (MINTEGIA) BERRITZEGUNEAN: teorikoa (1ordu 15’)-praktikoa ( 1ordu 45’, atsedena -15’-barne), arlo baten inguruan, ikasturtean zehar, 2 (?)goizetan. IKASTETXEAN FORMAZIOA ETA TALDE LANA IKASTURTEAN ZEHAR: zikloka, irakasleria guztiarekin. IRAKASLE-AHOLKULARIOK: harreman zuzena noiznahi argitzeko, kontsultatzeko, aholkularitza jasotzeko; jarraipena egiteko; sistematikoki lan egiteko; … LANERAKO LAGUNAK PUJOLÀSen eta LAGOren formazio saioetan parte hartzea. PROGRAMAREKIKO MATERIALA. BERRITZEGUNETIK IKASTETXERAKO AHOLKULARITZA GLOBALA (HPB-ETAPA) ???

HASIERAKO FORMAZIOA BEHAR HASTEKO HASIERAKO FORMAZIOA BEHAR ( 2 ordu) -Ikastetxean, irailean, edo -Berritzegunean, irailean.

MINTEGIAK IK/KI HH LH 1. ZIKLO LH 2. ZIKLO LH 3. ZIKLO ENGLISH PT-EKIN KONTSULTOREEKIN IK/KI

Bilerak, astegunak eta ordutegia 1.hiruhilabetea 2.hiruhilabetea 3.hiruhilabetea Asteguna ordutegia lh 1. ziklo x Astelehena 9:30-12:30 lh 2. ziklo lh 3. ziklo Astelehena 9:30-12:30 hh ? Asteartea 9:30-12:30 English 14:30-16:30 Kontsult. PT

1.bilera 2013ko urria Astelehena Asteartea Asteazkena Osteguna Ostirala Larunbata Igandea IRAILA 30 1 2 3 4 5 6 lh1z 8 9 10 11 12 13 lh2z hh 16 17 18 19 20 lh3z 22 23 24 25 26 27 english Pt… KONT. 31

1.bilera 2013ko azaroa Astelehena Asteartea Asteazkena Osteguna Ostirala Larunbata Igandea 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 kont 27 28 29 30

2.bilera 2014ko urtarrila /otsaila 6 7 8 9 10 11 12 14 15 16 17 18 19 Astelehena Asteartea Asteazkena Osteguna Ostirala Larunbata Igandea 6 7 8 9 10 11 12 Lh1z 14 15 16 17 18 19 Lh2z hh 22 23 24 25 26 Lh3z Pt… 29 30 31 Otsaila 1 2

2.bilera 2014ko urtarrila /otsaila 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 Astelehena Asteartea Asteazkena Osteguna Ostirala Larunbata Igandea english 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 kont 26 27 28

HH mintegirako LAN EREMUAK : Matematika Hizkuntzaren lanketa Mintzamena Irakurmena Idazmena Saio kolektiboak / talde handian / Ebaluazioa: autoebaluazioa – koebaluazioa Zientzia: esperimentuak Jolas kooperatiboak Margotegia Musika … LH mintegirako LAN EREMUAK : Matematika Hizkuntzaren lanketa Mintzamena Irakurmena Idazmena Ikasten ikastea: aurrejakintzak, aurrikuspenak, eginbeharrekoaren jabetzea, antolamendua-plangintza, berrikuspenak, Saio kolektiboak / talde handian / Tutoretza Ebaluazioa: autoebaluazioa – koebaluazioa Gorputz hezkuntza Plastika Musika …

Mintegien egitura HASIERAKO FORMAZIOA Ikastetxean edo Berritzegunean 2orduko saioa edo 2orduko 2 saio. TEORIA-Praktika oinarritzeko edo sendotzeko TEORIA Hausnarketa, argibideak, Praktika oinarritzeko edo sendotzeko PRAKTIKA Ziklora, Mailara, arlorako plangintzak, jarduerak eta egiturak. PRAKTIKA Ziklora, Mailara, arlorako plangintzak, jarduerak eta egiturak.

Matematika HH 1. bilera 2. bilera 09:30-10:45 Landu beharreko EREMUEN kontestualizazio curriculumean (helburuak,...ebaluazioa) Egitura egokienak eta moldaketak (etapara, jarduerara, aniztasunera): gogoratzea eta aurkeztea. 10:45-12:30 EREMUAREN LANKETA ESPEZIFIKOA Eragiketak - Neurketa ERRUTINETAN ETA SAIO KOLEKTIBOETAN Helburuak argi Mailaz maila: -Prozedurak. -Jarduerak. Ebaluazioa eta koebaluazioa 2. bilera 09:30-10:45 Esperientzien trukaketa Landutako programa eta jardueren balorazioa Egindako egokitzapenak Zalantzak eta argibideak. 10:45-12:30 EREMUAREN LANKETA ESPEZIFIKOA Eragiketak - Neurketa TXOKOETAN, ERA AUTONOMOAN: Helburuak argi Mailaz maila: -Ikasleen eskura materiala. -Prozedurak. -Jarduerak. Ebaluazioa eta koebaluazioa

Hizkuntza HH 1. bilera 2. bilera 09:30-10:45 Landu beharreko EREMUEN kontestualizazio curriculumean (helburuak,...ebaluazioa) Egitura egokienak eta moldaketak (etapara, jarduerara, aniztasunera): gogoratzea eta aurkeztea. 10:45-12:30 EREMUAREN LANKETA ESPEZIFIKOA Mintzamena-idazmena ERRUTINETAN ETA SAIO KOLEKTIBOETAN Helburuak argi Mailaz maila: -Prozedurak. -Jarduerak. Ebaluazioa eta koebaluazioa 2. bilera 09:30-10:45 Esperientzien trukaketa Landutako programa eta jardueren balorazioa Egindako egokitzapenak Zalantzak eta argibideak. 10:45-12:30 EREMUAREN LANKETA ESPEZIFIKOA Mintzamena-idazmena TXOKOETAN, ERA AUTONOMOAN: Helburuak argi Mailaz maila: -Ikasleen eskura materiala. -Prozedurak. -Jarduerak. Ebaluazioa eta koebaluazioa

Hizkuntza LH 1.zikloa 1. bilera 2. bilera 09:30-10:45 Landu beharreko EREMUEN kontestualizazio curriculumean (helburuak,...ebaluazioa) Egitura egokienak eta moldaketak (etapara, jarduerara, aniztasunera): gogoratzea eta aurkeztea. 10:45-12:30 EREMUAREN LANKETA ESPEZIFIKOA Ariketak-irakurmena. Helburuak argi Mailaz maila: -Prozedurak. -Jarduerak. Ebaluazioa eta koebaluazioa 2. bilera 09:30-10:45 Esperientzien trukaketa + Landu beharreko EREMUEN kontestualizazio curriculumean (helburuak,...ebaluazioa) Egitura egokienak eta moldaketak (etapara, jarduerara, aniztasunera): gogoratzea eta aurkeztea. 10:45-12:30 EREMUAREN LANKETA ESPEZIFIKOA Mintzamena-idazmena Helburuak argi. Mailaz maila: -Ikasleen eskura materiala. -Prozedurak. -Jarduerak. Ebaluazioa eta koebaluazioa

Hizkuntza LH 2.zikloa 1. bilera 2. bilera 09:30-10:45 Landu beharreko EREMUEN kontestualizazio curriculumean (helburuak,...ebaluazioa) Egitura egokienak eta moldaketak (etapara, jarduerara, aniztasunera): gogoratzea eta aurkeztea. 10:45-12:30 EREMUAREN LANKETA ESPEZIFIKOA Ariketak-irakurmena. Helburuak argi Mailaz maila: -Prozedurak. -Jarduerak. Ebaluazioa eta koebaluazioa 2. bilera 09:30-10:45 Esperientzien trukaketa + Landu beharreko EREMUEN kontestualizazio curriculumean (helburuak,...ebaluazioa) Egitura egokienak eta moldaketak (etapara, jarduerara, aniztasunera): gogoratzea eta aurkeztea. 10:45-12:30 EREMUAREN LANKETA ESPEZIFIKOA Mintzamena-idazmena Helburuak argi. Mailaz maila: -Ikasleen eskura materiala. -Prozedurak. -Jarduerak. Ebaluazioa eta koebaluazioa

Hizkuntza LH 3.zikloa 1. bilera 2. bilera 09:30-10:45 Landu beharreko EREMUEN kontestualizazio curriculumean (helburuak,...ebaluazioa) Egitura egokienak eta moldaketak (etapara, jarduerara, aniztasunera): gogoratzea eta aurkeztea. 10:45-12:30 EREMUAREN LANKETA ESPEZIFIKOA Ariketak-irakurmena. Helburuak argi Mailaz maila: -Prozedurak. -Jarduerak. Ebaluazioa eta koebaluazioa 2. bilera 09:30-10:45 Esperientzien trukaketa + Landu beharreko EREMUEN kontestualizazio curriculumean (helburuak,...ebaluazioa) Egitura egokienak eta moldaketak (etapara, jarduerara, aniztasunera): gogoratzea eta aurkeztea. 10:45-12:30 EREMUAREN LANKETA ESPEZIFIKOA Mintzamena-idazmena Helburuak argi. Mailaz maila: -Ikasleen eskura materiala. -Prozedurak. -Jarduerak. Ebaluazioa eta koebaluazioa

ENGLISH 1. bilera 2. bilera 3. bilera 09:30-10:45 Landu beharreko EREMUAREN kontestualizazio curriculumean (helburuak,...ebaluazioa) Egitura egokienak eta moldaketak (etapara, jarduerara, aniztasunera): gogoratzea eta aurkeztea. 10:45-12:30 EREMUAREN LANKETA ESPEZIFIKOA Mintzamena 3 zikloetan Helburuak argi Mailaz maila: -Prozedurak. -Jarduerak. Ebaluazioa eta koebaluazioa 2. bilera 09:30-10:45 Esperientzien trukaketa + Landu beharreko EREMUEN kontestualizazio curriculumean (helburuak,...ebaluazioa) Egitura egokienak eta moldaketak (etapara, jarduerara, aniztasunera): gogoratzea eta aurkeztea. 10:45-12:30 EREMUAREN LANKETA ESPEZIFIKOA Entzumena Helburuak argi. Mailaz maila: -Prozedurak. -Jarduerak. Ebaluazioa eta koebaluazioa 3. bilera 09:30-10:45 Esperientzien trukaketa + Landu beharreko EREMUEN kontestualizazio curriculumean (helburuak,...ebaluazioa) Egitura egokienak eta moldaketak (etapara, jarduerara, aniztasunera): gogoratzea eta aurkeztea. 10:45-12:30 EREMUAREN LANKETA ESPEZIFIKOA Irakurmena Helburuak argi. Mailaz maila: -Prozedurak. -Jarduerak. Ebaluazioa eta koebaluazioa

Hizkuntzarekin hasi, Aukeran: -Funtsezko gaitasuna delako, -Zuzen-zuzenean, 3 arlotan eragiten dugulako, -Hizkuntzen arteko trataera bateratua eta koherentziari heldu geniezaiekeelako, -Datorren ikasturtean, diagnosian, hiru hizkuntzak aztergai ditugulako, …

PT 1. bilera: 1.ZIKLORAKO HIZKUNTZA: ariketak, mintzamena, irakurmena, idazmenaren Aniztasunaren arabera, lanketarako egituren egokitzapena Ebaluazioa eta koebaluazioa 2. bilera: 2.ZIKLORAKO 3. bilera : 3.ZIKLORAKO

KONTSULTOREAK IKASKETA KOOPERATIBOAREN BALIABIDEAK ANIZTASUNAREN TRATAERAN ETA IKASLEEN ARRAKASTARAKO BIDEAN

MINTEGIRA NOR ETORRI Ateak guztientzat irekiak leudeke. Egokiena, etapako mintegietara, zikloko edo arloko irakasle denak etortzea, horrela, gero, ikastetxean, kideen arteko formazioko eroale lana egin beharrik ez; baina antolamendua arazoak izango bagenitu ( eta daudela badakigu), hona hainbat aukera: Saio batera, maila batekoak eta bestera bestekoak. Saio batera bi mailetako erdiak eta bestera beste bi erdiak. Saio bakoitzera, gutxienez, maila bakoitzeko 1. Saio bakoitzera, gutxienez, zikloko 1 (sumatu izan dugu, ikastetxe bereko irakasleek, gutxienez, binaka etortzea nahi izaten dutela). …

Berritzegunean bilerak: PROGRAMAREKIKO ARDURADUNAREKIN: 2? Irailean : ikasturterako plangintza zehaztea. Maiatzean : memoria LH 1. ziklo ..................................2 LH 2. ziklo ..................................2 LH 3. ziklo ..................................2 ENGLISH ................................ 2-3 HH .......................................2-3 PT .......................................2-3 KONTSULTOREEKIN ...................2-3

Konpromezuak PROGRAMA GELAN APLIKATZEA Tipi-tapa, LHn Taka-taka, HHn Mintegian parte hartzea.

DAGOENEKOZ MARTXAN

Bikoteka irakurtzen

ZIENTZIA HH – LH 1. ZIKLOA

gelarako eskuhartze globala geg gelarako eskuhartze globala Une batean ( ikasturte, ebaluazioaldia, …), gelaren berezitasunak medio, irakasleen- ikastetxearen- Berritzegunearen arteko elkar lana.

Aurrera begira: Ikastetxean hausnartu Argibide gehiago beharko bazenute /gu ikastetxera joatea beharko bazenute, gurekin harremanetan jarri (agenda arazoak bakarrik) Programan gurekin parte hartzea ala ez erabaki eta guri adierazi (ahal izanik ikasturte honen amaierarako eta telefonoz, korreoz edo hurrengo diapositibako taulatxoa erabiliz). Ikasturtearen hasieran, prestatuko dugun PRESTAKUNTZA EKINTZAN izena eman

IKASTETXEA: ………………………………………………………………………………………….. 2013-2014an, Ikasketa kooperatiboaren inguruan zuekin ondorengo mintegietan parte hartu nahi dugu: HH LH 1. ZIKLOA LH 2. ZIKLOA LH 3. ZIKLOA ENGLISH PT KONTSULTORE IKASTETXEAN HASIERAKO FORMAZIORIK NAHI? 2 ORDUKO SAIOA 2-3 SAIOKO FORMAZIOA HARREMANETARAKO IKASTETXEKO ARDURADUNA: ……………………………………………………………………………………………………………..

ESKAINTZA HAU, NOIZ ARTE ? Urte batzuk aurreikusten ditugu, baina bi aldagaien arabera: -Zuen asebetetzea, -Gu hemen izatea.

Jesus Mª eta Jose Luis Mintegietako arduradunak / emaleak: HH LH 1. ZIKLOA LH 2. ZIKLOA LH 3. ZIKLOA ENGLISH Jesus Mª eta Jose Luis PT KONTSULTOREAK (IK/KI saioetan) HPB ko aholkulari arduraduna, Jesus Mª eta Jose Luis

ADIBIDEA IKASKETA KOOPERATIBOA LH 1. ZIKLOA

Kontuan hartzeko 2 data: Maiatzaren 10: Gipuzkoako XII. Berriztapen Jardunaldiak: Ikasketa Kooperatiboa. Pere Pujolàsen hitzaldia. Ekainaren 27-28: IKASKETA KOOPERATIBOAREN II SINPOSIUM Pere Pujolàs, Jose Ramón Lago,...

ELKARREKIN BADUGU ZER EGIN! ESKERRIK ASKO jesusmari@zarauzgune.com joseluis@zarauzgune.com leire@zarauzgune.com jabier@zarauzgune.com izaskun@zarauzgune.com ELKARREKIN BADUGU ZER EGIN!

943130643