TEKNOLOGIA INFORMATIKOA ETA HEZKUNTZAKO MULTIMEDIA EGILEAK: Oihana Kanpandegi Zuriñe Goenaga Yoana Gonzalo Saioa Zuaznabar Ffgfdgdfgr3422222
1.TEKNOLOGIA INFORMATIKOA ETA HEZKUNTZAKO MULTIMEDIA 1.1 Alfabetatze Informatikoa: * Trebakuntza informatikoa * Ordenagailuei buruzko ikaskuntza * Ordenagailuarekin zerikusia duten trebetasunen ikaskuntza
2. ORDENAGAILUZ LAGUNDUTAKO IRAKASKUNTZA (OLI) 2.1. Trebatze Programak: galdera edo problemen planteatzea. 2.2. Tutoretza Programak: tutoreen eginkizuna bete.
2.4. Frogapen Programak * grafikoak 2.3. Simulazio Programak * irudikapena 2.4. Frogapen Programak * grafikoak 2.5. Hezkuntza-jokoen Programak: * ariketak
Oinarrizko aplikazio informatikoak Hezkuntzan asko erabiltzen dira. Konstruktibismoarentzat interes handikoak. Helburu orokokorreko programak ere deituak.
Helburu orokorreko programak TESTU PROZESADOREAK AUTOEDIZIOZKO PROGRMAK DAGU BASEEN KUDEATZAILEAK EDITORE GRAFIKOAK ETA MARRAZKI EDITOREAK KALKULO ORRIAK PAKETE INTEGRATUAK
ORDENAGAILUA IRAKASKUNTZAN Taylorrek hiru kategoria bereizten ditu: Ordenagailua tutoretza gisa Ordenagailua tresna gisa Ordenagailua ikasle gisa.
I motako eta II motako programak Trebatze programak:clic Tutoretza programak: Microsoft II motako programak Simulazioak : Sims Jokoak: Nintendo Frogapenak Aurkezpenak: Power Point Testu prozesadoreak. Word Kalulo orriak. Excel Datu Baseak; Acces Grafiko prozesadoreak: Paint Nabegatzaileak:Explorer Web editoreak:Front Page
5.-Informatika ikastetxearen antolakuntza eta kudeaketari aplikatua
Ikastetxeak izaera konplexua duten antolakundeak dira Ikastetxeak izaera konplexua duten antolakundeak dira. Baliabide informatikoen eragina: A) Curriculum esparrua. B) erakunda-gobernuaren esparrua,giza baliabideei kudeaketa eta zerbitzuak. C) Administrazio esparrua
5.1.- Kudeaketan maizen erabiltzen diren aplikazio informatikoak Teknologiak berriak oso trena lagungarriak. Aplikazio horiek ondoko ezaugarriak izan ditzazkete.
6.- Multimedia teknologiak 6.1.- Zer da guretzat multimedia? 6.2.- Multimedia-sistemen ezaugarriak
MULTIMEDIA TEKNOLOGIAREN ABANTAILAK ETA HEZKUNTZARI EGINDAKO EKARPENAK Spiro -> Malgutasun kognitiboaren teoriak. Abantailak: 1.- Ikasleek sarbide librea dute. 2.- Ikaskuntza ez-linealeko ingurunea. 3.- Edukien ikuspuntu ugariak. 4.- Ikaskuntza: Kasuen azterketen inguruan antolatzen. 5.- Kasuaren mapa kontzeptuala.
Adierazpen ahalmena. Elkarreragina. Malgutasuna. Mugigarritasuna. Martinez. Abantailak: Adierazpen ahalmena. Elkarreragina. Malgutasuna. Mugigarritasuna. Ekonomia. Moldagarritasuna. Erabilgarritasuna.
Multimedia-teknologiak hezkuntzari egindako ekarpenak: - Irakaslearen laguntza gisa. - Informazioa arakatzeko. - Fenomeno konplexuen simulazio gisa. - Lan-proiektuak egiteko.
Gallego eta Alonso. Abantailak: 1.- Teknologia guztiek dituzten abantailak dituzte 2.- Informazio-fluxua kontrolatzeko aukera. 3.- Atzipen bizkorra eta iraunkortasun handia. 4.- Baliabideen aukera guztiak batzen dituzte. 5.- Informazioa hainbat helburutarako erabil daiteke. 6.- Edukiak etengabe egunera daitezke.
ETA MULTIMEDIA EBALUATZEKO TRESNA HEZKUNTZA SOFWAREA ETA MULTIMEDIA EBALUATZEKO TRESNA Proposamen praktikoa
AMAIERA