AMPA Escola Lola Anglada

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
6è. PRIMÀRIA Escola Gerbert d’Orlhac
Advertisements

SERVEI DE MENJADOR INFANTIL / PRIMÀRIA.
Escola P. Poveda Curs Trimestre I
BON VESPRE !!!!.
AMPA Escola Lola Anglada
ESCOLA MUNICIPAL DE MÚSICA DE PUIG-REIG
Casal d’estiu 2016 Aquest estiu una màquina màgica ens permetrà convertir-nos en diferents personatges, com ara trapezistes, aviadors, bombers, científics,
PROGRAMA D’ACTIVITATS D’ESTIU 2015
Podeu posar una foto del vostre centre
Toca fusta FENT DECORATS
BENVINGUTS I BENVINGUDES
PROGRAMACIÓ Casal 2012 Amàlia Castillo
Reunió explicativa famílies
Benvinguts ! El Vendrell, 30 de maig de 2017.
I transforma un llibre en un nou lector
ESCOLA MUNICIPAL DE MÚSICA DE PUIG-REIG
INSTITUTS DE LES FRANQUESES INS LAURO INS EL TIL·LER
REUNIÓ INFORMATIVA.
a la Roca, Santa Agnès i La Torreta
AMPA 2.0 ? AMPA escola IPSE de Barcelona
AMPA 2.0 ? AMPA escola IPSE de Barcelona
MONTPELLIER STAGE LINGUISTIQUE.
CURS PRESENTACIÓ 20 de maig de 2014.
BENVINGUTS A ESQUIROLS!
ASSOCIACIÓ DE FAMÍLIES D’ALUMNES DE L’ESCOLA PACO CANDEL
Reunió anual informativa Curs Benvinguts.
ESCOLA MARE DE DÉU DEL ROSER - AMÍLCAR
Informació Prèvia Casal.
Escola la Floresta Sant Cugat del Vallès.
ACTIVITATS EXTRAESCOLARS
Casal d’estiu 2016 CAMPUS ESPORTIU
La Fórmula de l’estiu ...una investigació de la Dra. Led.
AMPA Escola Lola Anglada
Barris al dia 2014 I Comissió Cívica 1 d’abril de 2014.
Vilafranca del Penedès Curs 2015/16
L’educació en valors cívics a través de l’educació física i l’esport
Programa Socialització de Llibres al CEIP LOLA ANGLADA
Experiència de formació conjunta. Dep. Ensenyament i AEST
Ampa Institut Can Vilumara 25 d’Octubre de :00h
BIBLIOTECA ESCOLAR PuntEdu Curs 2007/08
AMPA Pinediques de Taradell
19 de Setembre del 2018, Escola Marinada, El Masnou
ACTIVITATS EXTRAESCOLARS ESPORTIVES
Proposta d’activitats
REUNIÓ PARES I MARES CURS
2013.
PROGRAMA AMB EL LLIBRE SOTA EL BRAÇ!
3ªAssemblea AFA Aprovació acta anterior
AMPA PURIFICACIÓ SALAS
Casal i estades de Nadal Torrefarrera 2016
AMPA L’Avet Assemblea General de Novembre de 2015
PRESENTACIÓ de MATARÓ RÀDIO
REUNIÓ DEL CONSELL D’ENTITATS I ASSOCIACIONS
Escola Narcís Monturiol
ASSAMBLEA GENERAL ASSOCIACIÓ DE FAMÍLIES D’ALUMNES CURS 17/18
ORÍGENS DEL NOSTRE PARLAMENT VERD
IES ANGELETA FERRER I SENSAT
BONES PRACTIQUES A L’AMPA Activitats Extraescolars
Socialització de llibres de text.
L’AULA D’ESTUDI ÉS UN ESPAI ADIENT PER ESTUDIAR, FER DEURES, LLEGIR, CONSULTAR I FER PRÉSTEC DE LLIBRES… ESTÀ UBICADA A LA BIBLIOTECA DE L’ESCOLA. POSSIBILITA.
Experiència de formació conjunta. Dep. Ensenyament i AEST
EXTRALECTIVES Educació Infantil: P3 Curs
Quin poble volem? CP Mare de Déu del Toro Es Mercadal
P-5 Curs
CASAL D’ESTIU 2015 Reunió informativa.
Taula d´horaris i preus Curs r
Taula d´horaris i preus Curs t
Taula d´horaris i preus Curs è i 6è
BENVINGUTS !!!!.
REUNIÓ PARES I MARES CURS
Transcripción de la presentación:

AMPA Escola Lola Anglada Assemblea General Ordinària curs 2013-2014

Ordre del dia de l’Assemblea: Lectura i aprovació de l’acta anterior Presentació i aprovació de comptes curs 2012-2013 si s’escau. Presentació i aprovació nova Junta de l’AMPA si s’escau. Presentació d'objectius de les diferents comissions Informar de l'estat de les obres i trasllat Proposta recollida de signatures Institut Lola Anglada Precs, preguntes i propostes de les famílies

Presentació de comptes 2012-2013 Àrea econòmica. Balanç ingressos-despeses

Presentació de comptes 2013-2014 Número de socis *Dades provisionals   TOTAL SOCIS IMPORT RECAPTAT 2013-2014* 258 4.630€ 2012-2013 224 4.160€ 2011-2012 221 4.100€ 2010-2011  219 3.450€

Presentació de la Junta i comissions de l’AMPA curs 2013-2014

Presentació Junta curs 2013-2014 Presidenta: Núria Aparicio Secretària: Esther Castells Tresoreria: Cristina Solà

Comissió Escola de pares i mares Properes activitats: - Xerrada “Internet segura” impartida pels Mossos d’esquadra. - Primers auxilis amb nens a càrrec professional ABS de la zona. - Taller de famílies (Pla Formació Ajuntament). Propostes: - Convertir la “Comissió d’Escola de Pares i Mares” en una “Comissió formativa/educativa” ampliant les activitats i treballant per projectes ...

Comissió de Festes Novetats: Tant amb els Calendaris de Nadal, l’entrada a la Festa de Fi de Curs i el propi dinar de fi de curs , es diferenciarà en els preus, als socis o no de l’ampa mitjançant el Carnet que s’ha distribuit als alumnes. La diferencia es farà exclusivament en opcions on els alumnes realment no es vegin exclosos de la resta. Només en temes opcionals i referents als pares.

Activitats organitzades aquest curs: Castanyada: Compra i preparació de les Castanyes per a tots els alumnes, amb l'ajuda de mares i pares col·alaboradors Fotografies de totes les classes rebent a la castanyera Taller de Moni-Potatos a l’escola Infantil a partir de les 17:00h.

Nadal: El·laboració d’un calendari per classe. Decoració de les escoles El Patge Reial visita l’escola. Recollida de Cartes als reis. Fotografies de totes les classes entregant les cartes al Patge Compra de jocs educatius per a cada classe 1er dia de Classe 08/01, els nens troben les joguines a les classes. Llistat de joguines la blog de l'AMPA

Propostes festes fins a final de curs: Carnestoltes: Fotografies per classes i durant la Festa al Pati de l’Escola Berenar (Pa + xocolata + suc) al finalitzar, sobre les 17:00h. Festa Ball de disfresses

Sant Jordi: Fotografies durant la Festa al Pati de l’Escola Dimarts dia 22 conta-contes a la Biblio (pendent de confirmar)

Fi de Curs de l'escola: Fotografies durant la Festa al Pati de l’Escola Festa Fi de Curs de l'AMPA: (data prevista 15/06) Demanar col.laboració a Pares i Alumnes Festa de l’escuma Discoteca per al alumnes d’ultim any. (pendent de confirmar) Tallers per als més petits. Bar de l’ampa.

Un total de 198 nens gaudeixen de les activitats extraescolars Comissió extraescolars i casals Activitats extraescolars curs 2013-2014: Plàstica (dimarts i dijous de 16.30 a 18h): 21 nens Anglès infantil (dijous de 16.30 a 18h): 14 nens Anglès primària (dilluns i dimecres): 18 nens Piscina (divendres de 17.15 a 18h): 39 nens Música (dilluns de 16.30 a 18h): 5 nens Acollida matinal ( de dilluns a divendres de 7.30 a 9h): 47 Berenar ( de dilluns a divendres de 16.30 a 17h): 8 Coral (dimarts de 14 a 15h): 19 nens Escacs (dijous de 14 a 15h): 10 nens Activitats a l'Artur Martorell: Teatre I i II: 7 nens Hip Hop I i II: 8 nens Fut-basquet: 2 nens Un total de 198 nens gaudeixen de les activitats extraescolars

Comissió extraescolars i casals Propostes: Cerca de Casals: Jornades intensives del mes de juny Casal d’estiu Seguiment activitats extraescolars d’aquest curs i preparació de l'oferta del proper curs.

Comissió biblioteca Propostes: Col·laborar en l'adequació del nou espai a l'escola nova Participar en tasques d'arxiu i registre de llibres Continuar obrint la biblioteca en horari extraescolar el dimarts de 16.45 a 18h Incetivar a les famílies en la participació de l'espai l'Hora del conte Aportació de 300€ per a la compra de llibres pels Jocs Florals de l'escola (Sant Jordi) i per a la biblioteca Compra de llibres amb el romanent de la Llibreria Saltamartí (162€)

Comissió Socialització de llibres Propostes: Col·laborar amb l’escola en el procès de inventariat i organització dels lots de llibres per a cada nen. Implicar en el procés de revisió i organització dels lots a les famílies i l’escola i intentar que sigui abans de final de curs. Concienciar a les famílies i els alumnes de la importància del bon ús del llibre de text durant tot el curs.

Mercat d'intercavi Reforçar la solidaritat seguint un lògica crítica al consumisme i de foment a un consum responsable. Utilitzar aquesta eina de manera pedagògica propiciant la participació íntegra dels més menuts. Propostes: Fomentar el protagonisme col·lectiu en la dinamització durant l'esdeveniment. Incorporar la participació d'alumnes d'edat més avançada. Fer un recull concís dels objectes reciclats posant una fitxa a disposició dels participants. Realitzar la 3a edició cap a finals de maig.

Comissió de menjador. Activitat 2012-2013 Participació en l’organtizació i seguiment del servei, de les activitats a realitzar i definició de quotes2012/2013 pels 2 serveis de menjador (4 Juntes de menjador, 1,5 hores/Junta) Realització dels comptes mensuals del Servei de Menjador de primària (3 hores mensuals) Selecció d’empreses candidates a gestionar el servei de menjador i definició dels criteris i necessitats del futur menjador unificat (3 reunions Comissió Menjador, 3 hores/reunió) Usuaris menjador*: 75 (primària) i 85 (infantil) *usuaris fixes

Presentació de comptes 2012-2013 Servei de menjador de primària Resultat econòmic del servei de menjador de primària Saldo bancari inicial: 15.665,33€ Saldo bancari final: 12.098,16€ Resultat negatiu compensat amb beneficis d’exercicis anteriors   Import Ingressos 84.409,01€ Depeses 87.976,18€ Resultat -3.567,17€

Comissió de menjador. Activitats 2013-2014 Participació en l’organtizació del servei, de les activitats a realitzar i definició de quotes 2013/2014 pels 2 serveis de menjador Realització dels comptes mensuals del Servei de Menjador de primària Coordinació i organització del servei de menjador durant el trasllat i ocupació de l’edifici de Ca l’Arnús Participació en la búsqueda i selecció de l’empresa que gestionarà el servei de menjador a partir del curs 2014/15 (búsqueda informació, entrevistes, informes) Organització i definició dels RRHH necessaris pel servei de menjador unificat Presentació de totes les propostes a l’AMPA Col·laboració amb l’escola per la definició del model de menjador futur

Comissió de menjador. Pressupost 2013-2014

Ampa Escola Lola Anglada Necessitem nous col·laboradors a l’AMPA. Es feina de tots que aquests objectius es puguin cumplir.

Noves propostes de l'AMPA. Curs 2013-2014 Recollida signatures Institut Secundària Lola Anglada

Estat de les obres i trasllat