AMPA Escola Lola Anglada Assemblea General Ordinària curs 2013-2014
Ordre del dia de l’Assemblea: Lectura i aprovació de l’acta anterior Presentació i aprovació de comptes curs 2012-2013 si s’escau. Presentació i aprovació nova Junta de l’AMPA si s’escau. Presentació d'objectius de les diferents comissions Informar de l'estat de les obres i trasllat Proposta recollida de signatures Institut Lola Anglada Precs, preguntes i propostes de les famílies
Presentació de comptes 2012-2013 Àrea econòmica. Balanç ingressos-despeses
Presentació de comptes 2013-2014 Número de socis *Dades provisionals TOTAL SOCIS IMPORT RECAPTAT 2013-2014* 258 4.630€ 2012-2013 224 4.160€ 2011-2012 221 4.100€ 2010-2011 219 3.450€
Presentació de la Junta i comissions de l’AMPA curs 2013-2014
Presentació Junta curs 2013-2014 Presidenta: Núria Aparicio Secretària: Esther Castells Tresoreria: Cristina Solà
Comissió Escola de pares i mares Properes activitats: - Xerrada “Internet segura” impartida pels Mossos d’esquadra. - Primers auxilis amb nens a càrrec professional ABS de la zona. - Taller de famílies (Pla Formació Ajuntament). Propostes: - Convertir la “Comissió d’Escola de Pares i Mares” en una “Comissió formativa/educativa” ampliant les activitats i treballant per projectes ...
Comissió de Festes Novetats: Tant amb els Calendaris de Nadal, l’entrada a la Festa de Fi de Curs i el propi dinar de fi de curs , es diferenciarà en els preus, als socis o no de l’ampa mitjançant el Carnet que s’ha distribuit als alumnes. La diferencia es farà exclusivament en opcions on els alumnes realment no es vegin exclosos de la resta. Només en temes opcionals i referents als pares.
Activitats organitzades aquest curs: Castanyada: Compra i preparació de les Castanyes per a tots els alumnes, amb l'ajuda de mares i pares col·alaboradors Fotografies de totes les classes rebent a la castanyera Taller de Moni-Potatos a l’escola Infantil a partir de les 17:00h.
Nadal: El·laboració d’un calendari per classe. Decoració de les escoles El Patge Reial visita l’escola. Recollida de Cartes als reis. Fotografies de totes les classes entregant les cartes al Patge Compra de jocs educatius per a cada classe 1er dia de Classe 08/01, els nens troben les joguines a les classes. Llistat de joguines la blog de l'AMPA
Propostes festes fins a final de curs: Carnestoltes: Fotografies per classes i durant la Festa al Pati de l’Escola Berenar (Pa + xocolata + suc) al finalitzar, sobre les 17:00h. Festa Ball de disfresses
Sant Jordi: Fotografies durant la Festa al Pati de l’Escola Dimarts dia 22 conta-contes a la Biblio (pendent de confirmar)
Fi de Curs de l'escola: Fotografies durant la Festa al Pati de l’Escola Festa Fi de Curs de l'AMPA: (data prevista 15/06) Demanar col.laboració a Pares i Alumnes Festa de l’escuma Discoteca per al alumnes d’ultim any. (pendent de confirmar) Tallers per als més petits. Bar de l’ampa.
Un total de 198 nens gaudeixen de les activitats extraescolars Comissió extraescolars i casals Activitats extraescolars curs 2013-2014: Plàstica (dimarts i dijous de 16.30 a 18h): 21 nens Anglès infantil (dijous de 16.30 a 18h): 14 nens Anglès primària (dilluns i dimecres): 18 nens Piscina (divendres de 17.15 a 18h): 39 nens Música (dilluns de 16.30 a 18h): 5 nens Acollida matinal ( de dilluns a divendres de 7.30 a 9h): 47 Berenar ( de dilluns a divendres de 16.30 a 17h): 8 Coral (dimarts de 14 a 15h): 19 nens Escacs (dijous de 14 a 15h): 10 nens Activitats a l'Artur Martorell: Teatre I i II: 7 nens Hip Hop I i II: 8 nens Fut-basquet: 2 nens Un total de 198 nens gaudeixen de les activitats extraescolars
Comissió extraescolars i casals Propostes: Cerca de Casals: Jornades intensives del mes de juny Casal d’estiu Seguiment activitats extraescolars d’aquest curs i preparació de l'oferta del proper curs.
Comissió biblioteca Propostes: Col·laborar en l'adequació del nou espai a l'escola nova Participar en tasques d'arxiu i registre de llibres Continuar obrint la biblioteca en horari extraescolar el dimarts de 16.45 a 18h Incetivar a les famílies en la participació de l'espai l'Hora del conte Aportació de 300€ per a la compra de llibres pels Jocs Florals de l'escola (Sant Jordi) i per a la biblioteca Compra de llibres amb el romanent de la Llibreria Saltamartí (162€)
Comissió Socialització de llibres Propostes: Col·laborar amb l’escola en el procès de inventariat i organització dels lots de llibres per a cada nen. Implicar en el procés de revisió i organització dels lots a les famílies i l’escola i intentar que sigui abans de final de curs. Concienciar a les famílies i els alumnes de la importància del bon ús del llibre de text durant tot el curs.
Mercat d'intercavi Reforçar la solidaritat seguint un lògica crítica al consumisme i de foment a un consum responsable. Utilitzar aquesta eina de manera pedagògica propiciant la participació íntegra dels més menuts. Propostes: Fomentar el protagonisme col·lectiu en la dinamització durant l'esdeveniment. Incorporar la participació d'alumnes d'edat més avançada. Fer un recull concís dels objectes reciclats posant una fitxa a disposició dels participants. Realitzar la 3a edició cap a finals de maig.
Comissió de menjador. Activitat 2012-2013 Participació en l’organtizació i seguiment del servei, de les activitats a realitzar i definició de quotes2012/2013 pels 2 serveis de menjador (4 Juntes de menjador, 1,5 hores/Junta) Realització dels comptes mensuals del Servei de Menjador de primària (3 hores mensuals) Selecció d’empreses candidates a gestionar el servei de menjador i definició dels criteris i necessitats del futur menjador unificat (3 reunions Comissió Menjador, 3 hores/reunió) Usuaris menjador*: 75 (primària) i 85 (infantil) *usuaris fixes
Presentació de comptes 2012-2013 Servei de menjador de primària Resultat econòmic del servei de menjador de primària Saldo bancari inicial: 15.665,33€ Saldo bancari final: 12.098,16€ Resultat negatiu compensat amb beneficis d’exercicis anteriors Import Ingressos 84.409,01€ Depeses 87.976,18€ Resultat -3.567,17€
Comissió de menjador. Activitats 2013-2014 Participació en l’organtizació del servei, de les activitats a realitzar i definició de quotes 2013/2014 pels 2 serveis de menjador Realització dels comptes mensuals del Servei de Menjador de primària Coordinació i organització del servei de menjador durant el trasllat i ocupació de l’edifici de Ca l’Arnús Participació en la búsqueda i selecció de l’empresa que gestionarà el servei de menjador a partir del curs 2014/15 (búsqueda informació, entrevistes, informes) Organització i definició dels RRHH necessaris pel servei de menjador unificat Presentació de totes les propostes a l’AMPA Col·laboració amb l’escola per la definició del model de menjador futur
Comissió de menjador. Pressupost 2013-2014
Ampa Escola Lola Anglada Necessitem nous col·laboradors a l’AMPA. Es feina de tots que aquests objectius es puguin cumplir.
Noves propostes de l'AMPA. Curs 2013-2014 Recollida signatures Institut Secundària Lola Anglada
Estat de les obres i trasllat