Plan de integración das tecnoloxías da información e a comunicación

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Consejería de Educación y Cultura
Advertisements

La formación del profesorado
AMPA Mª LLANOS MARTÍNEZ CURSO
Facilitador: Salvador López Vargas
BACHARELATO CPI DE PANXÓN Curso
PLAN PROA 1.-Programa de acompañamento en EP e en ESO
Experiência dos clubes de leitura nos centros de ensino secundário
PROGRAMA DE PREVENCIÓN NO ÁMBITO FAMILIAR “MÁIS QUE UN TEITO”
DESCARTES EN GALICIA. E.D.A.2008
31ª Feira do Moble de Galicia A Estrada , do 16 ó 24 de Setembro
Plan de Desenvolvemento Sostible da USC
REUNIÓN DE PAIS E NAIS C.P.I. de Panxón.
Presentación NOVOS CAMPUS DE ESPECIALIZACIÓN DA UDC
O PORTFOLIO EUROPEO DAS LINGUAS (2009/10)
REUNIÓN CONVOCATORIAS SUBVENCIÓNS 2016
pex PLAN MUNIPAL de emprego xuvenil – 2020.
Mª José Méndez Lois Dpto. MIDE USC
EDUCACIÓN SECUNDARIA OBRIGATORIA
MARCO LEGAL DA LINGUA GALEGA
SESIÓN INFORMATIVA: PROCEDEMENTO PARA O DESENVOLVEMENTO DAS PRÁCTICAS ACADÉMICAS EXTERNAS NA UNIVERSIDADE DE VIGO Vicerreitoría de Transferencia de Coñecemento.
PROGRAMA CAIXAPROINFANCIA PONTEVEDRA
integración das TIC na práctica educativa en Galicia
FACTOR DE CALIDAD Y EQUIDAD.
ESTUDO DOS AUTÓNOMOS DE PONTEVEDRA ESTUDO DOS AUTÓNOMOS DE PONTEVEDRA
Atención ao alumnado Nun centro de Primaria 12 unidades de Primaria
PROXECTO LECTOR DE CENTRO
Obradoiro do portal educativo do Instituto Galego de Estatística (IGE)
Lei Orgánica 2/2006 de 3 de maio, de Educación LOE
Mª Esther Pérez Enríquez
A forza do local: dimensións técnica e política
O Proxecto de Dragal permite ao alumnado acceder, de xeito interdisciplinar, á historia e á cultura de Galicia a través do éxito das aventuras que agocha.
Proxecto interdisciplinar
CURRÍCULO EDUCACIÓN INFANTIL
Grupo de traballo combas a-1
Proxecto interdisciplinar
R E T O S D A S P O L Í T I C A S de Igualdade E N G A L I Z A.
CURSO E.D.A Galicia, Outubro – Decembro 2008.
Guía da Avaliación Interna do Seguimento das Titulacións Convocatoria 2015 Curso que se avalía
OBJETIVOS SECTORIALES DE EDUCACION
Servizo de asesoramento e información para a xuventude
Educación Secundaria Obrigatoria Real decreto 1105/2014, do 26 de decembro, polo que se establece o currículo básico da Educación Secundaria Obrigatoria.
Reunión Xuntas Directivas
A intervención psicopedagóxica nunha escola de e para O ALUMNADO
O PROXECTO Elaboración e difusión dunha Diagnose e Plan de Acción das políticas de igualdade de xénero e loita contra a violencia de xénero na Provincia.
Aulas ABALAR.
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
ASESORAMENTO AO PROFESORADO DENDE A ORIENTACIÓN ESCOLAR
O DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN
PROXECTO PARA O ESTABLECEMENTO DA XORNADA MIXTA
Lei Orgánica 2/2006 de 3 de maio, de Educación LOE
A intervención psicopedagóxica nunha escola de todos e para todos OS ALUMNOS Pontevedra, 27 de abril do 2009.
RECOÑECEMENTO DE COMPETENCIAS POR EXPERIENCIA LABORAL (Real Decreto 1224/2009, de 17 de Xullo, de recoñecemento das competencias profesionais.
CONECTANDO MUNDOS: Cando se torcen os dereitos.
DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN
ENSINO PÚBLICO DE CALIDADE
O portfolio como recurso na avaliación do alumnado
PROCESOS PSICOLÓXICOS BÁSICOS PARA EDUCADORES/AS SOCIAIS
Avaliación do Bacharelato para o Acceso á Universidade
Proxecto Pesquería de POLBO 2016
OS PLANS DE CONVIVENCIA ESCOLAR
A MODELIZACIÓN NO ENSINO SECUNDARIO
ACOMPAÑAMIENTO ACADÉMICO
TALLER DE EXPERIMENTOS: A CIENCIA SEN LÍMITES
“Discurso do Gran Xefe Seattle ao Presidente dos EEUU”
Santiago de Compostela, 2012
TRATAMENTO INTEGRADO DE LINGUAS
A AVALIACIÓN NA EDUCACIÓN PRIMARIA
Lei Orgánica 2/2006 de 3 de maio, de Educación LOE
Avaliación do Bacharelato para o Acceso á Universidade
ESTRATEXIAS DE LECTURA
Transcripción de la presentación:

Plan de integración das tecnoloxías da información e a comunicación

Marco lexislativo Lei Orgánica 2/2006, de 3 de maio, de Educación Artigo 17.i) Artigo 19.2 Artigo 23.e) Decreto 130/2007, do 28 de xuño, polo que se establece o currículo da educación primaria na Comunidade Autónoma de Galicia Artigo 6.5 Anexo V Decreto 133/2007, do 5 de xullo, polo que se regulan as ensinanzas da educación secundaria obrigatoria na Comunidade Autónoma de Galicia. Artigo 4.e) Anexo VI Marco lexislativo

Finalidades do Plan TIC Incorporación das TIC ao proceso de ensino – aprendizaxe, como un recurso mais. Adquisición de coñecementos e habilidades para o seu uso nos contornos de aprendizaxe, familiares e de lecer. Acadar unha competencia dixital. Finalidades do Plan TIC

DESEÑO ASPECTOS A TER EN CONTA

Pautas de Deseño A nivel de centro e de aula. Co consenso de todo o profesorado. Incorporado á programación xeral anual. Con pautas para seguimento e avaliación trimestral. Revisión: detectar os obxectivos acadados e os incumpridos. Aspectos de mellora: estratexias que deberán adoptarse para alcanzar os non conseguidos. Persoa coordinadora – dinamizadora, coas funcións que se recollen na Orde do 17 de xullo de 2007, pola que se regula a percepción do compoñente singular do complemento específico por función titorial e outras funcións docentes. Pautas de Deseño

Estudo inicial do centro referido ás características de toda a súa comunidade educativa. Obxectivos que, a curto e longo prazo, se pretende alcanzar, así como a metodoloxía e actividades concretas que se aplicarán para acadalos. Estratexias de coordinación do profesorado das distintas áreas e niveis educativos. Utilización e aproveitamento dos recursos existentes no centro en beneficio do proxecto. Organización dos espazos do centro. Aspectos a ter en conta

Fomento dos valores democráticos, tratamento da diversidade, atención ao alumnado con necesidade específica de apoio educativo e medidas para promover o acceso ás TIC en condicións de igualdade por parte de persoas dos dous sexos e de diferentes condicións sociais. Uso da biblioteca escolar como centro de recursos multimedia para a obtención de información e para a aprendizaxe. Plan de avaliación anual . Detección de necesidades formativas do profesorado. Medidas para difundir o proxecto entre o alumnado, as familias e a comunidade educativa en xeral, fomentando a súa participación nel. Aspectos a ter en conta

PROPOSTAS DE OBXECTIVOS A INCLUÍR NO PLAN OBXECTIVOS XERAIS PROPOSTAS DE OBXECTIVOS A INCLUÍR NO PLAN

Centro Obxectivos xerais Fomentar o uso dos medios informáticos como forma de romper con desigualdades sociais. Potenciar o emprego das TIC como ferramenta de traballo no proceso de ensino-aprendizaxe. Favorecer o perfeccionamento do profesorado e a súa utilización nas tarefas habituais do Centro: programacións, memorias, plans,... Facilitar o acceso a estas ferramenta por parte dos alumnos con necesidades educativas especiais e nas tarefas de apoio e reforzo de aprendizaxes. Conseguir que o alumnado acceda ao mundo de Internet con capacidade de procura de información e de tratamento crítico da mesma. Impulsar a comunicación con outros centros e localidades, para coñecer e transmitir valores sociais e de respecto doutros costumes e outras formas de vida. Potenciar actividades de participación de toda a Comunidade Educativa nas diferentes actividades do Centro:páxina Web, xornal escolar, actividades culturais, etc. Obxectivos xerais

Obxectivos xerais Profesorado Mellorar o plantexamento pedagóxico a través das TIC. Empregar as TIC para o traballo cotián e as actividades de aula: programacións, actividades, controis, fichas,... Saber consultar e sacar información a través das TIC, tanto para temas profesionais como para experiencias interesantes para a súa actividade docente. Intercambiar experiencias, coñecementos, actividades e participar en foros, Chats,... e diversas redes de colaboración como Internet. Obxectivos xerais

Obxectivos xerais Alumnado Potenciar a capacidade de razoamento do alumnado, a súa motivación e o seu afán de coñecemento. Espertar o interese por coñecer cousas diversas e lograr que utilicen as pautas adecuadas para chegar á información precisa. Utilizar o ordenador como medio de creación, de integración, de cooperación e de expresión das propias ideas. Potenciar a comunicación cos seus semellantes. Utilizar programas e contornas que faciliten a súa aprendizaxe das diferentes áreas do Currículo, así como favorecer a adquisición de habilidades e destrezas. Obxectivos xerais

Obxectivos xerais Comunidade Educativa Lograr a integración das TIC como un medio dinámico de comunicación, sendo un elemento común de información e contacto con todos os axentes do proceso facilitando a conexión entre eles. A través das asociacións de nais e de pais dos centros, poñer en marcha mecanismos para aproveitar a infraestrutura tecnolóxica e favorecer a adquisición por parte de nais e pais dos coñecementos necesarios para un uso proveitoso das TIC. Obxectivos xerais

WEBS E DOCUMENTOS DE AXUDA

Rede de centros TIC Portal Galego de Contidos Educativos Guía de boas prácticas en elaboración de páxinas web O modelo pedagóxico CAIT Os obxectivos educativos Taxonomía de materiais e recursos educativos dixitais O encerado dixital como recurso na aula