Grupo de traballo combas a-1

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Evaluación de competencias en la Docencia Universitaria
Advertisements

ADQUISICIÓN COMPETENCIAS BÁSICAS
La programación de la educación lingüística y literaria en EI
Didáctica de la Lengua y la Literatura en Educación Infantil I
O NOSO PROGRAMA.
LOMCE.
BACHARELATO CPI DE PANXÓN Curso
O legado de Roma IES MONTE DAS MOAS 1º ES0 MAIO 2011.
Experiência dos clubes de leitura nos centros de ensino secundário
DESCARTES EN GALICIA. E.D.A.2008
Plan de Desenvolvemento Sostible da USC
O PORTFOLIO EUROPEO DAS LINGUAS (2009/10)
Mª José Méndez Lois Dpto. MIDE USC
EDUCACIÓN SECUNDARIA OBRIGATORIA
A PROGRAMACIÓN DA BIBLIOTECA ESCOLAR
ESTUDO DOS AUTÓNOMOS DE PONTEVEDRA ESTUDO DOS AUTÓNOMOS DE PONTEVEDRA
PROXECTO LECTOR DE CENTRO
Obradoiro do portal educativo do Instituto Galego de Estatística (IGE)
Lei Orgánica 2/2006 de 3 de maio, de Educación LOE
Mª Esther Pérez Enríquez
O Proxecto de Dragal permite ao alumnado acceder, de xeito interdisciplinar, á historia e á cultura de Galicia a través do éxito das aventuras que agocha.
GALICIA RELEVO, HIDROGRAFÍA, CLIMA e MEDIO NATURAL
Proxecto interdisciplinar
CURRÍCULO EDUCACIÓN INFANTIL
Grao en Enxeñaría da Enerxía ou dos Recursos Mineiros e Enerxéticos
R E T O S D A S P O L Í T I C A S de Igualdade E N G A L I Z A.
Plan de integración das tecnoloxías da información e a comunicación
Guía da Avaliación Interna do Seguimento das Titulacións Convocatoria 2015 Curso que se avalía
Servizo de asesoramento e información para a xuventude
Educación Secundaria Obrigatoria Real decreto 1105/2014, do 26 de decembro, polo que se establece o currículo básico da Educación Secundaria Obrigatoria.
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
Reunión Xuntas Directivas
A intervención psicopedagóxica nunha escola de e para O ALUMNADO
O legado de Roma IES MONTE DAS MOAS 1º ES0 ABRIL 2014.
CONQUISTA E ROMANIZACIÓN DE GALLAECIA
As 7 ferramentas básicas de control da calidade
Grao en Enxeñaría da Enerxía ou dos Recursos Mineiros e Enerxéticos
O DEPORTE FEMININO NA PRENSA GALEGA
COOPERANDO PARA APRENDER ESTRUTURA COMPLEXA
Podemos predecir a estatura á que vai chegar unha persoa?
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
ASESORAMENTO AO PROFESORADO DENDE A ORIENTACIÓN ESCOLAR
Atréveste a crear un book tráiler?
Linguas e educación en Galicia
“Discurso do Gran Xefe Seattle ao Presidente dos EEUU”
A SEGUNDA GUERRA MUNDIAL
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
XESTIÓN DO TEMPO Obradoiro
RECOÑECEMENTO DE COMPETENCIAS POR EXPERIENCIA LABORAL (Real Decreto 1224/2009, de 17 de Xullo, de recoñecemento das competencias profesionais.
DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN
PARA QUÉ SERVE HOXE EN DÍA ESTUDAR LATÍN E GREGO?
Proyectos dTítulo do traballo de innovación e/ou nvestigación
ENSINO PÚBLICO DE CALIDADE
O portfolio como recurso na avaliación do alumnado
PROCESOS PSICOLÓXICOS BÁSICOS PARA EDUCADORES/AS SOCIAIS
Avaliación do Bacharelato para o Acceso á Universidade
Proxecto Pesquería de POLBO 2016
CEIP ISIDORA RIESTRA I ENCONTROS DE E.INFANTIL E DE E. PRIMARIA.
OS PLANS DE CONVIVENCIA ESCOLAR
A MODELIZACIÓN NO ENSINO SECUNDARIO
TALLER DE EXPERIMENTOS: A CIENCIA SEN LÍMITES
XXIV ENCONTRO ESTATAL DE ESCOLAS ASOCIADAS Á UNESCO. MELILLA-2011
“Discurso do Gran Xefe Seattle ao Presidente dos EEUU”
Santiago de Compostela, 2012
PLAN VALORA - IGUALDADE
TRATAMENTO INTEGRADO DE LINGUAS
Lei Orgánica 2/2006 de 3 de maio, de Educación LOE
Avaliación do Bacharelato para o Acceso á Universidade
ESTRATEXIAS DE LECTURA
Transcripción de la presentación:

Grupo de traballo combas a-1 RESUMO DO TRABALLO REALIZADO CEIP “ Pedro A. Cerviño”. Curso 2012-2013

¿ Qué fixemos en combas a 1? FASE DE TANTEO/ACHEGAMENTO…………… Actividade PREVIA: A TECNICA DOS “SEIS SOMBREIROS” ¿ Qué pensamos/pensabamos sobre as CCBB?

“ TECNICA DOS SEIS SOMBREIROS” NAS CONCLUSIÓNS DESTÁCANSE AS NECESIDADES DE: Profundizar nas CCBB: Formación, reflexión, experimentación, e…tempo, moito tempo. Atopar estratexias e actividades para aplicar as CCBB realmente na aula. Coherencia á hora de avalialas e instrumentos axeitados

ACTIVIDADE 1 COMEZAMOS COA: “ ANÁLISE DE ACTIVIDADES DA AULA” Para comprobar: ¿ QUE COMPETENCIAS TRABALLAMOS?

E comprobamos que……… - Traballamos moitas competencias ( unhas mais que outras….) - Dubidabamos e non había acordo sobre qué era algunha competencia en concreto… - Tiñamos que seguir afondando no tema ……….. COMPETENCIA LINGÜÍSTICA…. COMPETENCIA MATEMÁTICA….. REDACCIÓNS PROBLEMAS INVESTIGACIÓNS……. PROXECTOS DICTADOS

NA ACTIVIDADE 2……….. Comezamos a ver a diferencia entre….. EXERCICIO ACTIVIDADE TAREFA

EXEMPLO DE EXERCICIO

Exemplo de actividade

EXEMPLO DE TAREFA

E ASÍ, ACLARAMOS UN POUCO AS IDEAS…e comezamos a deseñar…. TAREFAS ( Que contiñan….) ACTIVIDADES EXERCICIOS

NA ACTIVIDADE Nº3…… Analizamos o decreto de currículo D. 130/07 de 28 de xuño Comezamos a facer vínculos cos elementos prescriptivos ( OBXECTIVOS, CONTIDOS, CCBB, CRITERIOS DE AVALIACIÓN) Comprobamos como establecer parámetros para a avaliación por CCBB

E fixemos uns “ mapas de relacións curriculares” que… levaron o seu tempo pero quedaron…. Ben, ben!!!!

RECURSO 3.4.MAPA DE RELACIÓNS DOS ELEMENTOS CURRICULARES ÁREA/MATERIA: LINGUA GALEGA E LITERATURA ETAPA: EDUCACIÓN PRIMARIA CICLO/NIVEL: 1º CICLO OBXECTIVOS 3º PASO CONTIDOS 2º PASO CRITERIOS DE AVALIACIÓN 1º PASO CC BB 5º PASO INDICADORES 4º PASO Comprender textos literarios de xéneros diversos procedentes da literatura infantil e xuvenil galega adecuados en canto a temática, e complexidade e iniciarse no coñecemento das convencións específicas da linguaxe literaria. Empregar a lingua oral de xeito adecuado na actividade social e cultural adoptando unha actitude respectuosa e de colaboración. BLOQUE1: FALAR E ESCOITAR. Escoita de textos procedentes da lectura oral. Dramatización de situacións presentadas en textos literarios. Actitude de cooperación e de respesto en situacións de aprendizaxe compartida. Interese por expreesarse oralmente con pronucia e entoanción axeitada. Expresar oralmente vivencias, feitos, sentimentos ou emocións e comunicar mensaxes de xeito organizado. C. CL C. CULT/ART C. SOC/CID AUTON/INIC. C. APR/APR. 1.-Comprende o texto. 2.-Expresa emocións, sentimentos e diversos estados de ánimo a través da dramatización. BLOQUE2: LER E ESCRIBIR Recreación e reescritura de textos narrativos empregando varios modelos. Coñecer e reproducir textos da literatura oral especialmente a popular. . C. CL . C. CULT/ART .C.SOC/CID . AUT/INIC . C.APR/APR 3.-Mostra interés pola literatura oral. 4.- Participa activamente nas propostas.

Na 4º das actividades…….. DESEÑAMOS UNHA TAREFA COMPLEXA VINCULAMOS ELEMENTOS PRESCRIPTIVOS ANALIZAMOS OS TIPOS DE PENSAMENTO TRABALLADOS A TRAVÉS DA TAREFA ESTABLECEMOS RECURSOS, ACTIVIDADES, INSTRUMENTOS PARA A AVALIACIÓN…..

IMOS CONTINUAR PORQUE…….. E na actividade 5…… O QUE SÍ…….. PUNTOS FORTES VENTAXAS O QUE NON…. PUNTOS FEBLES DESVENTAXAS O PROCESO FOI…… IMOS CONTINUAR PORQUE…….. COMBAS….

O QUE SE DÍ DE COMBAS POR AÍ… ( REUNIÓN NO CFR) Nos centros comeza a haber debate ( currículo, programacións, metodoloxía avaliación….) en base ás CCBB A avaliación tornouse máis enriquecedora. Debate sobre a promoción do alumnado en base ás CCBB Intentos de programar por CCBB ( exercicios/tarefas/actividades) CRÍTICAS A COMBAS. TRABALLO DA ADMINISTRACIÓN E NON NOSO…. Baixos resultados nas probas de avaliación de diagnóstico

Informacións varias CONVOCATORIA COMBAS A2 PLATEGA ACCESO Á INFORMACIÓN FEITA NOS CENTROS PORTFOLIO DE ACTIVIDADES COMBAS A1

DE QUE VAI COMBAS A-2? ITINERARIO FORMATIVO VISIÓN COMPARTIDA SOBRE A SITUACIÓN DO CENTRO RESPECTO AS CCBB PARTIR DA CONCRECIÓN CURRICULAR PARA ELABORAR UNIDADES DIDÁCTICAS PLANS DE MELLORA FORMACIÓN MODELOS E XESTIÓN DE CENTRO QUE TRABALLA POR CCBB AVALIACIÓNS INTERNAS E EXTERNAS