Grupo de traballo combas a-1 RESUMO DO TRABALLO REALIZADO CEIP “ Pedro A. Cerviño”. Curso 2012-2013
¿ Qué fixemos en combas a 1? FASE DE TANTEO/ACHEGAMENTO…………… Actividade PREVIA: A TECNICA DOS “SEIS SOMBREIROS” ¿ Qué pensamos/pensabamos sobre as CCBB?
“ TECNICA DOS SEIS SOMBREIROS” NAS CONCLUSIÓNS DESTÁCANSE AS NECESIDADES DE: Profundizar nas CCBB: Formación, reflexión, experimentación, e…tempo, moito tempo. Atopar estratexias e actividades para aplicar as CCBB realmente na aula. Coherencia á hora de avalialas e instrumentos axeitados
ACTIVIDADE 1 COMEZAMOS COA: “ ANÁLISE DE ACTIVIDADES DA AULA” Para comprobar: ¿ QUE COMPETENCIAS TRABALLAMOS?
E comprobamos que……… - Traballamos moitas competencias ( unhas mais que outras….) - Dubidabamos e non había acordo sobre qué era algunha competencia en concreto… - Tiñamos que seguir afondando no tema ……….. COMPETENCIA LINGÜÍSTICA…. COMPETENCIA MATEMÁTICA….. REDACCIÓNS PROBLEMAS INVESTIGACIÓNS……. PROXECTOS DICTADOS
NA ACTIVIDADE 2……….. Comezamos a ver a diferencia entre….. EXERCICIO ACTIVIDADE TAREFA
EXEMPLO DE EXERCICIO
Exemplo de actividade
EXEMPLO DE TAREFA
E ASÍ, ACLARAMOS UN POUCO AS IDEAS…e comezamos a deseñar…. TAREFAS ( Que contiñan….) ACTIVIDADES EXERCICIOS
NA ACTIVIDADE Nº3…… Analizamos o decreto de currículo D. 130/07 de 28 de xuño Comezamos a facer vínculos cos elementos prescriptivos ( OBXECTIVOS, CONTIDOS, CCBB, CRITERIOS DE AVALIACIÓN) Comprobamos como establecer parámetros para a avaliación por CCBB
E fixemos uns “ mapas de relacións curriculares” que… levaron o seu tempo pero quedaron…. Ben, ben!!!!
RECURSO 3.4.MAPA DE RELACIÓNS DOS ELEMENTOS CURRICULARES ÁREA/MATERIA: LINGUA GALEGA E LITERATURA ETAPA: EDUCACIÓN PRIMARIA CICLO/NIVEL: 1º CICLO OBXECTIVOS 3º PASO CONTIDOS 2º PASO CRITERIOS DE AVALIACIÓN 1º PASO CC BB 5º PASO INDICADORES 4º PASO Comprender textos literarios de xéneros diversos procedentes da literatura infantil e xuvenil galega adecuados en canto a temática, e complexidade e iniciarse no coñecemento das convencións específicas da linguaxe literaria. Empregar a lingua oral de xeito adecuado na actividade social e cultural adoptando unha actitude respectuosa e de colaboración. BLOQUE1: FALAR E ESCOITAR. Escoita de textos procedentes da lectura oral. Dramatización de situacións presentadas en textos literarios. Actitude de cooperación e de respesto en situacións de aprendizaxe compartida. Interese por expreesarse oralmente con pronucia e entoanción axeitada. Expresar oralmente vivencias, feitos, sentimentos ou emocións e comunicar mensaxes de xeito organizado. C. CL C. CULT/ART C. SOC/CID AUTON/INIC. C. APR/APR. 1.-Comprende o texto. 2.-Expresa emocións, sentimentos e diversos estados de ánimo a través da dramatización. BLOQUE2: LER E ESCRIBIR Recreación e reescritura de textos narrativos empregando varios modelos. Coñecer e reproducir textos da literatura oral especialmente a popular. . C. CL . C. CULT/ART .C.SOC/CID . AUT/INIC . C.APR/APR 3.-Mostra interés pola literatura oral. 4.- Participa activamente nas propostas.
Na 4º das actividades…….. DESEÑAMOS UNHA TAREFA COMPLEXA VINCULAMOS ELEMENTOS PRESCRIPTIVOS ANALIZAMOS OS TIPOS DE PENSAMENTO TRABALLADOS A TRAVÉS DA TAREFA ESTABLECEMOS RECURSOS, ACTIVIDADES, INSTRUMENTOS PARA A AVALIACIÓN…..
IMOS CONTINUAR PORQUE…….. E na actividade 5…… O QUE SÍ…….. PUNTOS FORTES VENTAXAS O QUE NON…. PUNTOS FEBLES DESVENTAXAS O PROCESO FOI…… IMOS CONTINUAR PORQUE…….. COMBAS….
O QUE SE DÍ DE COMBAS POR AÍ… ( REUNIÓN NO CFR) Nos centros comeza a haber debate ( currículo, programacións, metodoloxía avaliación….) en base ás CCBB A avaliación tornouse máis enriquecedora. Debate sobre a promoción do alumnado en base ás CCBB Intentos de programar por CCBB ( exercicios/tarefas/actividades) CRÍTICAS A COMBAS. TRABALLO DA ADMINISTRACIÓN E NON NOSO…. Baixos resultados nas probas de avaliación de diagnóstico
Informacións varias CONVOCATORIA COMBAS A2 PLATEGA ACCESO Á INFORMACIÓN FEITA NOS CENTROS PORTFOLIO DE ACTIVIDADES COMBAS A1
DE QUE VAI COMBAS A-2? ITINERARIO FORMATIVO VISIÓN COMPARTIDA SOBRE A SITUACIÓN DO CENTRO RESPECTO AS CCBB PARTIR DA CONCRECIÓN CURRICULAR PARA ELABORAR UNIDADES DIDÁCTICAS PLANS DE MELLORA FORMACIÓN MODELOS E XESTIÓN DE CENTRO QUE TRABALLA POR CCBB AVALIACIÓNS INTERNAS E EXTERNAS