IK/KI HAUR HEZKUNTZA MINTEGIA ikasturtea

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Koldo Mitxelena LHI, Euskara Eskolan Eskolan eta Familian Kafe Tertulia.
Advertisements

AURREMATRIKULAZIOA ERNIOBEA BHI Villabona HEZKUNTZ SISTEMAREN ORGANIGRAMA ORGANIGRAMA DEL SISTEMA EDUCATIVO LAN MUNDUA GOI MAILAKO ZIKLOA (LH) ERDI MAILAKO.
HBSP/PREE Bidelaguna ZUZENDARIEN MINTEGIA APIRILAREN 14AN.
SARRERA Saioen antolamendua
IKASKOMUNITATE batean murgiltzen ari zarete.
Test honetan, lau galdera erantzungo dituzu.
PT Mintegia 2013/2014 ikasturtea.
IKASKETA KOOPERATIBOA
EHAEko CURRICULUM OFIZIALA
IKKI IKASKETA KOOPERATIBOA IKASTEKO KOOPERATU KOOPERATZEN IKASI
IK/KI OROKORTZE FASEA ikasturteko MINTEGIA
Aholkulariaren eta Orientatzailearen funtzioak
PROFESIONAL ESPEZIALISTEN LANA GELA ARRUNTETAN
CERN: PARTIKULEN FISIKA IKERTZEKO ZENTROA
TEKNOLOGIA INFORMATIKOA
IKASKUNTZA KOOPERATIBOA
CPR-Ejea de los Caballeros, noviembre de 2009
La Salle Berrikuntza Programak
Nondik dator Eguzkiaren Energia?
AKROSPORT.
Bikoteka Irakurtzen Irakurketa konpetentzia hobetzeko
Zure diruaren garrantzia Unitate Didaktikoa 4.mailako DBH
HARRERA PLANA IKASLE ETORKINENTZAT
IKASKETA KOOPERATIBOA
Komunikazioa errazteko ESTRATEGIAk (Teknika asertiboak)
BITARTEKARITZA.
IRAKASLEENTZAKO TAILERRA
ELKARBIZITZA.
PISA Euskadin: 2012ko aplikazioaren ezaugarriak
Beritzegune Nagusia / Arloak
ERRONKARIKO NIZek IKASLEENTZAT SORTUTAKO 2014ko BISITA EGITARAUA
BERANGO MERANA ANIMALIAK.
Ulibarri Programa Hizkuntza Normalkuntzako Proiektua
IRALE.
SALMOAREKIN OTOITZEAN
IRAKASKUNTZA / IKASKETA AKTIBOA
ANTOLAKETA ETA METODOLOGIA INKLUSIBOA
Ebaluazio Diagnostikoaren froga egiteko eta zuzentzeko ARGIBIDEAK
Euskara zerbitzuak errebisatutako testua da
HIZKUNTZA PROIEKTUA KOMUNIKAZIOAREN KONPETENTZIAN OINARRITUTA
PLATON: FILOSOFIA PRAKTIKOA ETIKA ETA POLITIKA.
LAUKITXO LAUKITXO Jérôme Ruillier Jérôme Ruillier Editorial Juventud
Hezkuntza Premia Berezia - H.P.B.
Konpetentzia kooperatiboa ebaluatzeko plan-eredua
Zuzendari bilera ikasturtea
IK-KI (Ikasteko Kooperatu – Kooperatzen ikasi) proiektua
Komunikazioaren elementuak
1. aurkezpena: Oinarrizko kontzeptuak
4. aurkezpena: Talde dinamikak (A eremua)
Ataza: Industria Iraultza
ELKARBIZITZARAKO, BAKERAKO
ADITZA.
Talde dinamikak (A eremua)
Zer egin behar da gazte mantentzeko?
ESKOLA BATEN, EUSKARA EZ DAKIEN HAURRAREN PROZESUA
ZER DA DEKALOGOA? “Dekalogo” hitzak bi sustrai greko ditu: deka (hamar) eta logos (hitza). Beraz, edozein ekinbide garatzeko oinarrizko hamar arau, gomendio.
Denak barne hartzen dituen eskola. Eskola Inklusiboa
Hizkuntzaren lantzeko …
Egileak: Julen, Borja eta
PROGRAMAZIOA (3. MAILA) DERRIGORREZKO BIGARREN HEZKUNTZA T X I N G U D
IGELA PROIEKTU TELEMATIKOA
KALKULU NUMERIKOA: Funtsezko arazoa:
ikasturteko HEZIKETA PREMIA BEREZIKO AHOLKULARIAK
FILOSOFIAren HISTORIA
Gorren taldeko kideak: Maritxu, Ainhoa eta Marisol
ZER DA KULTURA. (Colectivo Amani (1994). Educación intercultural
Curriculuma 1.5. MATERIA.
Mundua eskolan – Eskola munduan hezkuntza-moduluaren edukia
ESKOLA AGENDA 21.
URTEKO ELKARBIZITZA PLANA: faseak
Transcripción de la presentación:

IK/KI HAUR HEZKUNTZA MINTEGIA 2016-17 ikasturtea Laugarren saioa: 2017ko urtarrilaren 18a

Kohesio dinamika Izenak eta adjektiboak

Gaurko saiorako…. La autonomía como objetivo de la educación. Konstance Kamii-ren testuaren solasaldi dialogikoa. B eremua eta inklusioa. Ikastetxeen argazkia. Laguntza eredua. Jarduera: Zenbakien deskonposaketa dominoa erabiliz. Moodleko IK KI-ko Gune orokorra.

Solasaldi dialogikoa Testua: “La autonomía como objetivo de la educación. Implicaciones de la teoría de Piaget”. Constance Kamii Prozedura: Testua irakurri. Kooperazioarekin lotzen dituzun paragrafoak, ideiak… azpimarratu eta hurrengo saiora ekarri besteekin partekatzeko. Zer da solasaldi dialogikoa: Denok irakurri dugun testu bat oinarri, norberak arreta deitu dion zerbait, gustatu zaion zerbait, gustatu ez zaiona… besteekin ahoz partekatzen du. Zergatia azaltzen du. Dinamizatzaileak, guztiak hitz egin dezaten zaindu behar du. Ez da diskusio taldea, ez da konfrontazio talde bat: iritzi desberdinak daude eta denak partekatzen dira.   Zer dio Heziberri 2020k autonomiari buruz?

Ikastetxeen argazkia B eremua Inklusiorako neurriak

Ikastetxeen argazkia: B eremua Oinarrizko taldeak osatuta daude. Taldekatze ezberdinak erabiltzen dira. Oinarrizko egiturak erabiltzen dira. Errutinak sistematizatuta daude. Ohiko jarduera didaktikoetan egiturak finkatuta daude. Sekuentzietako, proiektuetako une ezberdinetan, egiturak erabiltzen dira. Galdera: Gure ikastetxean zer behar dugu aurrera egiteko?

Ikastetxeen argazkia: Inklusio maila Irakasle taldearen eta laguntza taldearen arteko elkarlana dago. Irakasleak behaketa aktiboa egiten du. Irakasleak laguntzarako ereduak ematen ditu. Talde kohesio dinamiketan ikasle guztiek parte hartzen dute. Era kooperatiboan egindako jarduera didaktikoetan ikasle guztiek parte hartzen dute.

Partaidetzarako laguntza Bideoa: Lau estrategia orokorrak. Jose Ramón Lago

Partaidetzarako laguntza •Parte hartzeko prestatu: Ikaslearekin landu. •Parte hartzen lagundu : Irakasleak lagundu. “Entzun duzu? Bihar zuk lagunduko diozu?” •Laguntza modelatu: “Gaur zuk lagunduko duzu” •Laguntza ematen lagundu: Ikasleak lagundu eta motibatu laguntza emateko. “Zure laguntzarekin ikusi duzu zer egin duen? ”

Jarduera: Zenbakien deskonposaketa Zenbakien deskonposaketa domino batekin http://aprendiendomatematicas.com/descomposicion-de-numeros-con-un-domino/ Zenbakien deskonposaketa jarduera garrantzitsua da zenbakiak deskubritzeko. Buruzko kalkulua garatzeko zenbakiak konposatu eta deskonposatu behar dira. Materialak: Dominoa Aparkalekuaren txantiloia. Prozedura Dominoaren fitxak banatzen dira eta kotxeak bailira erabiltzen dira. Fitxa bat aparkatu ahal izateko, bere puntuen baturak bat egin behar du aparkalekuaren zenbakiarekin.

IK KI Gune orokorra

Hurrengo saiorako… otsailaren 8a Zer egiten dugu ikasleek taldean lan egiten ikas dezaten? Erabakiak Jarduerak Tresnak … Idatziz jaso eta Moodlean jarri edo e-mailez bidali.

Taldean lan egiteko arauak Helburua: Ikasleekin arauak egiteko jarduera pentsatzea. Egitura: Irakurketa partekatua Taldekatzea: Oinarrizko taldea Ataza: Testua zatika irakurri eta ideia nagusiak atera. Talde handian: Elkar jarri El aprendizaje cooperativo. UOC Participación en la elaboración de las normas. 8.2.171/173 or.

Irakaslearen egitekoa Lan kooperatiboa planifikatu : Ikaskuntzaren helburua, egitura , antolaketa… Konsignak, arauak Materialen prestaketa Elkarlanean ari diren bitartean, Elkarreraginaren kalitatea behatu Partaide guztiak inplikatuta daude? Denak lanean ari dira? Errespetatzen dira? Elkar laguntzen dira?... Elkarreragina hobetzeko helburu, modelaje lana egin Taldeko ikaskuntza indartzea taldeetan Ataza bukatu eta gero, talde handian egindakoaren hausnarketa “El Aprendizaje Cooperativo”. Editorial UOC. 37/40 or.