LECTURA DE FRASES Contesta: SI o NO.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
9letras 9letras 9letras 9letras 9letras
Advertisements

LECTURA DE FRASES 4.
COMPETÈNCIA COMUNICATIVA
CLASSE:ELS ÀNECS PARVULARI 5 ANYS CEIP BARÓ DE VIVER
LA MEVA VIDA!!! MARC MARTÍNEZ.
APRENDE 1 EJERCICIOS DE ATENCIÓN Y MEMORIA 9letras 9letras 9letras 9letras 9letras NIVEL 1NIVEL 2NIVEL 3NIVEL 4.
LES CATEGORIES GRAMATICALS
BLANCANEU I ELS SET NANS 1.
Presentació He d’agrair a la Teresa que m’hagi enviat aquest PPs. que teniu davant vostre. Gràcies, Teresa. Tot mirant-lo, m’he recordat que es tracta.
ELS OFICIS DELS PARES I MARES
LES PARAULES DOLCES.
LECTURA DE FRASES - 5.
L’aventura de les lletres. Ceip “Port de Xàbia”. P.G.
3a PART Els nens i nenes de P- 4
“EL LLADRE D’OMBRES” AUTOR: Jaume Cela IL·LUSTRADOR: Lluïsot
El to d'aquest poema reflecteix eloqüentment la situació espiritual dels israelites al final de l'exili. ▬ L'edicte de Cir (538 aC), que va autoritzar.
EL CONTE DEL DOFÍ.
PROBLEMES DE GENÈTICA FORENSE
Exercici Cap/gens de/molt….
LES PREPOSICIONS A... DE... EN/AMB... PER/PER A ES CONFONEN !
Els temps verbals FUTUR PRESENT PASSAT Autors/es:
LES BRUIXES DE ROAL DAHL.
P5 A. LES CAIXES FLAMENQUES
Al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
Problemes prova individual
RODOLINS DEL BOSC 2nA.
EL CARGOL I L’HERBA DEL POlIOL
TROBA LA FRASE CORRECTA
Aprenem a ser mestres.
LA LLUM És una forma d’energia que percebem amb el sentit de la vista
LECTURA DE FRASES - 6.
L’AMIC RETROBAT MARC RIUS CASAN.
PREGUEM: Pare, Perdó per les coses que he fet malament,
L’aventura de les lletres. Ceip “Port de Xàbia”. P.G.
Aquí escriu el nom del teu grup
L’interrigatiu ON serveix per demanar un lloc i és invariable:
Tothom pot aconseguir el que es proposa !!!
Els temps verbals FUTUR PRESENT PASSAT Autors/es:
LA VIDA QUOTIDIANA LAURA I ALBERT.
EL GAT NEGRE “Història del gat negre” a El lenguaje oral en la escuela. Joan TOUGH, (1987). Madrid:Visor.
El llibre de les bèsties Versió moderna de Roc Casagran
ESCOLTA ESTRUCTURADA A P3 Escola Joan Maragall.Vilanova del Camí.
Classificació de les oracions
LECTURA DE FRASES – 8.
Repàs control matemàtiques
Activitats de comprensió
Repàs control matemàtiques
AL NOSTRE INSTITUT #AQUÍPROUBULLYING!
PERQUÈ LA NOSTRA SABATA TÉ UN NÚMERO!!
ROSES, LLIBRES i AMOR. ROSES, LLIBRES i AMOR Un llibre obert és un cervell que parla; tancat un amic que espera; oblidat, un ànima que.
ELS NENS I NENES DE P4 TREBALLEM EL PROJECTE DELS MONSTRES
PARÀBOLA DEL PARE QUE PERDONA
ABBÀ, PARE ! PENTECOSTA 2007.
PROBLEMES ? ? 1+4.
LA PANDILLA.
LAURA A LA CIUTAT DELS SANTS
Les nostres fonts documentals per treballar a la classe són molt diverses: 1. Treball de camp (sortides, visites, entrevistes, enquestes…). 2. Monografies,
EL CONTE D’ EN BERNAT L’AMOINAT ESTÀ A PUNT DE COMENÇAR!
La literatura i les matemàtiques van de la mà.
US PRESENTEM EL CONTE DE LES SET CABRETES I EL LLOP.
El Salm 135 de Schütz canta l’amor etern de Déu
APRENDE 1 EJERCICIOS DE ATENCIÓN Y MEMORIA
“NO TINGUIS POR, QUE JO SÓC AMB TU”
NO TINGUIS POR: DÉU COMPLEIX FIDELMENT LES SEVES PROMESES
ELS 5 SENTITS Com ho sap el nostre cos?.
6a SETMANA de QUARESMA US PRESENTEM LA JOANA QUE ENS ACOMPANYARÀ EN AQUESTA SISENA SETMANA DE QUARESMA. LA JOANA DE VEGADES ES MOSTRA MOLT RESPONSABLE.
AL NOSTRE INSTITUT #AQUÍPROUBULLYING!
Preferències.
Marc-Antoine Charpentier “Medea”
Com contaminem l`aigua?
Transcripción de la presentación:

LECTURA DE FRASES Contesta: SI o NO

La Lluïsa plora perquè està trista. SI NO

La Carla puja per l’escala. SI NO

La nena abraça el nen. SI NO

Aquest senyor té molta calor. SI NO

Aquest noi està avorrit. SI NO

El paleta està dormint. SI NO

Aquesta nena està molt trista. SI NO

Aquest nen està molt espantat. SI NO

Aquesta senyora està passant fred. SI NO

Aquesta parella juga a bàsquet. SI NO

El pare d’en Joan està dormint al sofà. SI NO

La mare està buscant quelcom a la bossa. SI NO

L’ampolla de refresc està plena. SI NO

El noi es corda els botons. SI NO

Aquestes escombraries fan pudor. SI NO

L’astronauta viatja per l’espai. SI NO

La nena ajuda el seu germà a caminar. SI NO

El noi es toca el nas amb el dit. SI NO

El cavall menja herba. SI NO

L’alumna llegeix un llibre a la biblioteca. SI NO

La turista beu suc de taronja en un got. SI NO

La mare s’asseu al sofà perquè està molt cansada. SI NO

El noi ha comprat dues barres de pa. SI NO

En Pere es toca l’orella. SI NO

L’Eloi està jugant amb un avió. SI NO

El botiguer pesa la fruita a la balança. SI NO

La Judit passeja amb el seu pare. SI NO

En Màxim s’està posant la jaqueta texana. SI NO

L’Eudald senyor està molt refredat. SI NO

La Marina ensenya matemàtiques. SI NO

La Clàudia s’està posant els pantalons. SI NO

En David es toca l’ull amb el dit. SI NO

La Francesca es grata el gra. SI NO

En Jaume es toca la boca. SI NO

L’Àngel està posant benzina al cotxe. SI NO

La Carolina fa punta al llapis. SI NO

La Gemma està plorant. SI NO

L’Arcadi esborra el dibuix amb la goma. SI NO

Els cargols són molt lents. SI NO

La Remei llegeix un llibre asseguda al llit. SI NO

La Joana està mirant la televisió. NO

INICI ESC SORTIR Autor ppoint: Alberto Abarca Traducció i adaptació: Marta Ferrer Ventura