O PORTFOLIO EUROPEO DAS LINGUAS (2009/10)

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
MÁSTER EN EDUCACIÓN SECUNDARIA 2017/2018
Advertisements

MÁSTER EN EDUCACIÓN SECUNDARIA 2017/2018
PERFIL Persona responsable, autónoma, con capacidad de liderazgo, con habilidades que permiten la integración y el trabajo en equipo.  Me he desempeñado.
MÁSTER EN EDUCACIÓN SECUNDARIA 2017/2018
LOMCE.
BACHARELATO CPI DE PANXÓN Curso
O legado de Roma IES MONTE DAS MOAS 1º ES0 MAIO 2011.
O PORTFOLIO EUROPEO DAS LINGUAS
Plan de Desenvolvemento Sostible da USC
pex PLAN MUNIPAL de emprego xuvenil – 2020.
Mª José Méndez Lois Dpto. MIDE USC
EDUCACIÓN SECUNDARIA OBRIGATORIA
MARCO LEGAL DA LINGUA GALEGA
SESIÓN INFORMATIVA: PROCEDEMENTO PARA O DESENVOLVEMENTO DAS PRÁCTICAS ACADÉMICAS EXTERNAS NA UNIVERSIDADE DE VIGO Vicerreitoría de Transferencia de Coñecemento.
A clonación e as células nai.
SICUE 2018 –
ESTUDO DOS AUTÓNOMOS DE PONTEVEDRA ESTUDO DOS AUTÓNOMOS DE PONTEVEDRA
Estudo dos Autónomos da CORUÑA
PROXECTO LECTOR DE CENTRO
Obradoiro do portal educativo do Instituto Galego de Estatística (IGE)
Lei Orgánica 2/2006 de 3 de maio, de Educación LOE
Mª Esther Pérez Enríquez
O Proxecto de Dragal permite ao alumnado acceder, de xeito interdisciplinar, á historia e á cultura de Galicia a través do éxito das aventuras que agocha.
Proxecto interdisciplinar
CURRÍCULO EDUCACIÓN INFANTIL
Grupo de traballo combas a-1
NADALXOGO 2011 PROGRAMA DE CONCILIACIÓN
Proxecto interdisciplinar
Grao en Enxeñaría da Enerxía ou dos Recursos Mineiros e Enerxéticos
R E T O S D A S P O L Í T I C A S de Igualdade E N G A L I Z A.
Plan de integración das tecnoloxías da información e a comunicación
Guía da Avaliación Interna do Seguimento das Titulacións Convocatoria 2015 Curso que se avalía
EXPERIENCIAS DE APRENDIZAJE © ENRIQUE BLANCO CARRERA
Servizo de asesoramento e información para a xuventude
Educación Secundaria Obrigatoria Real decreto 1105/2014, do 26 de decembro, polo que se establece o currículo básico da Educación Secundaria Obrigatoria.
Unidade didáctica 3 A atmosfera.
Reunión Xuntas Directivas
CONSELLERÍA DE TRABALLO E BENESTAR
IES MANUEL MURGUÍA
Erros máis comúns (2ª parte)
Aulas ABALAR.
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
As 7 ferramentas básicas de control da calidade
X Nome do Campamento Galego de Espeleoloxía
Carlos Gradín (Universidade de Vigo)
O DEPORTE FEMININO NA PRENSA GALEGA
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
O PORTFOLIO EUROPEO DAS LINGUAS (2009/10)
PRIMEIRA CONVOCATORIA DE PRÁCTICAS EN EMPRESA PARA O CURSO
ASESORAMENTO AO PROFESORADO DENDE A ORIENTACIÓN ESCOLAR
Linguas e educación en Galicia
A SEGUNDA GUERRA MUNDIAL
CONVOCATORIA DE PRÁCTICAS EN EMPRESA PARA O CURSO
RECOÑECEMENTO DE COMPETENCIAS POR EXPERIENCIA LABORAL (Real Decreto 1224/2009, de 17 de Xullo, de recoñecemento das competencias profesionais.
O PORTFOLIO EUROPEO DAS LINGUAS (2008/09)
DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN
PARA QUÉ SERVE HOXE EN DÍA ESTUDAR LATÍN E GREGO?
ENSINO PÚBLICO DE CALIDADE
O portfolio como recurso na avaliación do alumnado
PROCESOS PSICOLÓXICOS BÁSICOS PARA EDUCADORES/AS SOCIAIS
Avaliación do Bacharelato para o Acceso á Universidade
Xornada informativa – xustificación profesorado FSE
O TFG NA FACULTADE DE CC. EE. E EMPRESARIAIS DA USC Curso
OS PLANS DE CONVIVENCIA ESCOLAR
SESIÓN ABIERTA PRESENTACIÓN “RECURSOS DIGITALES PARA LA IMPLEMENTACIÓN DE METODOLOGÍAS ACTIVAS EN LA DOCENCIA” Rafael Seiz Ortiz UNiversitat Politècnica.
Santiago de Compostela, 2012
TRATAMENTO INTEGRADO DE LINGUAS
A AVALIACIÓN NA EDUCACIÓN PRIMARIA
Lei Orgánica 2/2006 de 3 de maio, de Educación LOE
Avaliación do Bacharelato para o Acceso á Universidade
Transcripción de la presentación:

O PORTFOLIO EUROPEO DAS LINGUAS (2009/10) CONSELLERÍA DE EDUCACIÓN E ORDENACIÓN UNIVERSITARIA Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa Programas Europeos

O PORTFOLIO presentación O Portfolio Europeo das Linguas é un proxecto desenvolto polo departamento de Política Lingüística do Consello de Europa dende 1998, ano no que se comezan a pilotar os primeiros modelos validados ata o ano 2000. Entre o 2001 e o 2003, emítense os primeiros informes de resultados da experimentación. A publicación en 2001, tras 10 anos de traballo, do Marco Común Europeo de Referencia para as Linguas: aprendizaxe, ensino, avaliación (MCER), constitúe o froito dun sentimento de “necesidade de elaborar unha obra global, un documento de referencia que permitira aos profesionais das linguas utilizar un metalinguaxe común, unha ferramenta de maior transparencia e coherencia en toda Europa, e que conservara ao mesmo tempo a flexibilidade para a adaptación aos diferentes contextos.” (Panthier, 2002, páx. 3). O proxecto Portfolio Europeo das Linguas (PEL) podería considerarse como a proposta para a aplicación na práctica do Marco. É un instrumento, de formato variable e sempre flexible, encamiñado a desenvolver a conciencia da aprendizaxe. Os que aprenden linguas poden rexistrar nel, de forma guiada e sistemática, a súa competencia lingüística, as acreditacións obtidas en materia de linguas e todas as experiencias lingüísticas e culturais significativas. No ano 2007 finaliza o período de experimentación para comezar implantación voluntaria nos centros educativos.

O PORTFOLIO presentación O Consello de Europa determina que o modelo conste de tres partes: Pasaporte de linguas: Reflicte mediante as competencias descritas no cadro de autoavaliación o que o titular saber facer en distintas linguas. Tamén contén información sobre acreditacións: diplomas obtidos, cursos aos que asistiu e contactos relacionados con outras linguas e culturas. Biografía lingüística: Aquí se describen as experiencias, os coñecementos lingüísticos e as habilidades do titular en cada unha das linguas e está deseñada para servir de guía ao usuario á hora de planificar e avaliar o seu progreso. Dossier: O usuario recolle nel unha mostra selectiva dos traballos persoais que ilustran as súas capacidades e coñecementos lingüísticos (certificacións, traballos escritos, produccións orais, proxectos, etc.).

O PORTFOLIO presentación O PORTFOLIO ELECTRÓNICO O PEL Electrónico atópase en fase de validación, xa que no mes de xuño de 2008 presentouse ante o Comité de Validación do Consello de Europa. Nel respectáronse a estrutura e o tratamento dos portfolios xa validados, engadíronse aos descritores trazos de interculturalidade e estableceuse unha relación directa entre a biografía e o pasaporte. Tamén incluiuse un importante dispositivo de axudas así como de diferentes niveis de acceso segundo o perfil (titor/profesor, estudante...). Unha vez validado (tendo en conta que a resposta do Comité pode ser negativa, con condicións ou afirmativa) será instalado na plataforma de aprendizaxe do CNICE. Nunha primeira fase do proxecto, comezarase coa súa pilotaxe e, na segunda fase, incluiranse as linguas cooficiais (actualmente só constan español e inglés e hai posibilidade de incluír outras linguas como: francés, alemán, portugués e italiano), traballaranse as opcións do rango de idade por debaixo dos 14 anos e incluirase nunha plataforma de aprendizaxe. Esta información irá actualizándose tan pronto como se produzan novas.

O PORTFOLIO acceso a documentos PEL de Infantil (de 3 a 7 anos) Guía didáctica PEL do alumno PEL de Primaria en galego (de 8 a 12 anos) Pasaporte Biografía Dossier PEL de Primaria en castelán (de 8 a 12 anos)

O PORTFOLIO acceso a documentos PEL de Secundaria en galego (de 12 a 18 anos) Pasaporte Dossier / Biografía Guía didáctica PEL de Secundaria en castelán (de 12 a 18 anos) PEL de Adultos (de 16 anos ou máis) Introducción Impresos

¿COMO SOLICITAR A PARTICIPACIÓN NO PROXECTO? O PORTFOLIO participación ¿COMO SOLICITAR A PARTICIPACIÓN NO PROXECTO? Para poder participar no Proxecto Portfolio ao longo do curso 2009/10, débese cubrir a seguinte solicitude (aínda que no centro xa teñan os documentos a traballar) asinada polo/a director/a do centro e co selo do mesmo. Seguidamente débese remitir por correo ordinario á dirección da Consellería: A/A Mariña García San León PROGRAMAS EUROPEOS Consellería de Educación e Ordenación Universitaria Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa Edificio Administrativo San Caetano, s/n 15781 Santiago de Compostela (A Coruña) O prazo de petición de documentos abrangue dende o 6 ata o 31 de outubro de 2009. En breve contactaremos co centro para resolver as posibles dúbidas que xurdan.

O PORTFOLIO participación REQUISITOS 1. Solicitar a participación no proxecto e realizar a petición de documentos PEL. 2. Deseñar unha actividade por trimestre e nivel non recollida nas guías do profesorado, segundo os modelos facilitados: - Actividade Portfolio de Infantil. - Actividade Portfolio de Primaria. - Actividade Portfolio de Secundaria. - Actividade Portfolio de Adultos. Estas actividades serán enviadas por e-mail nas seguintes datas: 1º trimestre na semana do 14 ao 18 de decembro. 2º trimestre na semana do 15 ao 19 de marzo. 3º trimestre na semana do 7 ao 11 de xuño. 3. Realizar unha pequena memoria ao remate do curso. O modelo a cubrir será enviado por correo electrónico á persoa coordinadora do Portfolio no centro. O prazo de entrega da mesma abranguerá dende o 17 de maio de 2010 ata o 11 de xuño de 2010.

O PORTFOLIO contacto Enderezo PROGRAMAS EUROPEOS Consellería de Educación e Ordenación Universitaria Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa Edificio Administrativo San Caetano, s/n. 15781 Santiago de Compostela (A Coruña) Teléfono 981 54 65 45 Fax 981 54 65 51 Páxina Web http://www.edu.xunta.es/ea/ (Programas Europeos - Portfolio)

ENDEREZOS ELECTRÓNICOS O PORTFOLIO asesoría na Consellería ENDEREZOS ELECTRÓNICOS Mariña García San León marina.garcia.san.leon@edu.xunta.es Carmen Sande Senande msande@edu.xunta.es

O PORTFOLIO enlaces de interese Páxina do Organismo Autónomo de Programas Educativos Europeos Consello de Europa Páxina da División de Política Lingüística Páxina de información sobre o Portfolio Centro de Linguas Modernas de Graz Blog “De Estranjis” Observatorio Atrium Linguarum (Enseñanza, aprendizaje y evaluación de lenguas y culturas – Portfolios)