3 – más limpias que – 6 – tan altas como–

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana 6 – 9/9 – 9/13. 1.
Advertisements

Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana 23 – 1/12 – 1/16.
Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana 37 – 4/14 – 4/18.
Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana 29 – 2/18 – 2/21.
Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana 16 – 11/18 – 11/22.
Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana 14 – 11/4 – 11/7.
Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana 29 – 2/23 – 2/27.
Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana 33 – 3/23 – 3/27.
Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana 40 – 5/5 – 5/9. 1.
Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana 37 – 4/20 – 4/24.
Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana 37 – 4/20 – 4/24.
Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana 39 – 5/4 – 5/8. 1.
Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana 39 – 5/4 – 5/8. 1.
Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana 38 – 4/21 – 4/25.
Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana 37 – 4/14 – 4/18.
Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana 40 – 5/11 – 5/15.
Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana 12 – 10/27 – 10/31.
Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana 39 – 5/4 – 5/8. 1.
Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana 13 – 10/28 – 11/1.
Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana 23 – 1/11 – 1/15.
Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana 9 – 10/5 – 10/9.
Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana 40 – 5/5 – 5/9. 1.
Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana 11 – 10/14 – 10/18.
Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana 24 – 1/19 – 1/22.
Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana 33 – 3/21 – 3/25.
Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana 31 – 3/7 – 3/11 1.
Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana 37 – 4/18 – 4/22.
Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana 37 – 4/18 – 4/22.
Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana 26 – 2/1 – 2/5. 1.
Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana 38 – 4/25 – 4/29.
1 – constantemente – 4 – navegar – 2 – a causa de – 5 – chatear –
2 – Escriban la definición o un sínonimo en español.
1 – si fueras – 4 – me enfadé – 2 – presumido – 5 – reaccionaron –
2 – Escriban la definición o un sínonimo en español.
Word of the day (Palabra del día) :
1 – el aumento – 4 – reducir – 2 – disminuir – 5 – los reglamentos –
2 – Escriban la definición o un sínonimo en español.
1 – secarse – 5 – desvestirse – 2 – vestirse – 6 – enamorarse –
2 – Escriban los PASADOS PARTICIPIOS irregulares.
1 – mostrar – 4 – una pesadilla– 2 – deteriorar – 5 – el pronóstico–
martes 10/11 – Horario Regular 1 - caerse – 2 - cortarse –
Español 3 Honores – Semana 3 – 1/17 – 1/20
jueves 10/20 – Horario Regular
2 – Escriban 6 oraciones con las Palabras del día.
2 – ¿Cómo se dice en Inglés? 1 – las hormigas 2 – el sol 3 – la Pascua
1 – constantemente – 4 – navegar – 2 – a causa de – 5 – chatear –
Español 3 Honores – Semana 1 – 1/9 – 1/13
lunes 10/17 – Horario Regular
2 – Escriban la definición o un sínonimo en español.
viernes 10/21 – Horario Regular
1 – sugerir que – 4 – sería buena idea
1 – acompañar – 4 – la entrada – 2 – ensayar – 5 – el ensayo –
2 – Escriban la definición o un sínonimo en español.
1 – los guerreros – 4 – el héroe – 2 – acordar la paz– 5 – dios –
1 – Mandato + – 5 – Presente Progresivo –
miércoles 10/19 – Horario Regular
2 – Escriban la definición o un sínonimo en español.
2 – Escriban la definición o un sínonimo en español.
1 – sugerir que – 4 – sería buena idea
1 – majo – 4 – de estatura mediana – 2 – amigable – 5 – pelirrojo/a –
1 – majo – 4 – de estatura mediana – 2 – amigable – 5 – pelirrojo/a –
jueves 10/19 – Horario Regular
martes 10/17 – Horario Regular
1 – los adelantos – 4 – el cuerpo – 2 – el ADN– 5 – impac tar –
1 – secarse – 5 – desvestirse – 2 – vestirse – 6 – enamorarse –
2 – Escriban la definición o un sínonimo en español.
2 – Escriban la definición o un sínonimo en español.
viernes 10/20 – Horario Regular
2 – Escriban la definición o un sínonimo en español.
2 – has bailado – 5 – hemos corrido –
Transcripción de la presentación:

3 – más limpias que – 6 – tan altas como– (PARA EMPEZAR, TRABAJO EN CLASE & DEBERES) Español 3 Honores – Semana 17 del 11/27 – 12/1 Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana 17 – 11/27 – 12/1. Busquen en internet, www.wordreference.com, etc. o en un diccionario. 1 – valdrá – 4 – saldremos – 2 – querrán – 5 – pondré– 3 – más limpias que – 6 – tan altas como– miercoles 11/29 – Horario PCT Warm-up (Para Empezar): Do this in “Para Empezar” under SEMANA 15 2 – ¿Qué oración, verbos e irregulares te ayudan a recordar (to remember) los verbos irregulares en el futuro.   Q S T V P P S C H D V H

1 – Revisar - Para Empezar Agenda: 1 – Revisar - Para Empezar 2 – Revisar Deber – Cuaderno de gram.p.24, 25, 26 y 27   Objective (Objetivo): Cap. 3 – Segundo Paso – El Futuro - Prueba Standards (Normas): Standard: 1.1 Students engage in conversations, provide and obtain information, express feelings and emotions, and exchange opinions. Standard: 1.2 Students understand and interpret written and spoken language on a variety of topics. Standard: 1.3 Students present information, concepts, and ideas to an audience of listeners or readers on a variety of topics. Standard: 4.1 Students demonstrate an understanding of the nature of language through comparisons of the language studied and their own. Standard: 4.2 Students demonstrate an understanding of the concept of culture through comparisons of the cultures studied and their own. Standard: 5.1 Students use the language both within and beyond the school setting.

PRUEBA

Deber: miercoles 11/29 1 – Hojas de repaso 2 – Examen Presente Perfecto y Futuro - martes, 2 de diciembre. 3 – Ensayo - #3 – Mi Futuro – lunes, 30 de noviembre.