HEZIBERRI 2020 B06 Berritzegunea Apirilak 2015 Hezkuntza sistema eta curriculumaren garapena.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Bizikidetzaren pedagogian eragin zuzena duten prozesu sakonak:
Advertisements

SANTA TERESA IKASTETXEA CURSO 09/10 IKASTURTEA El paso de E. Infantil A E. Primaria Haur Hezkuntzatik Lehen Hezkuntzara.
1 a) APLIKAZIOA b) PROBEN EZAUGARRIAK c) PROBEN ZUZENKETA a) APLIKAZIOA b) PROBEN EZAUGARRIAK c) PROBEN ZUZENKETA a) EZAUGARRIAK ETA EGITURA b) KONPETENTZIA-MAILA.
AURREMATRIKULAZIOA ERNIOBEA BHI Villabona HEZKUNTZ SISTEMAREN ORGANIGRAMA ORGANIGRAMA DEL SISTEMA EDUCATIVO LAN MUNDUA GOI MAILAKO ZIKLOA (LH) ERDI MAILAKO.
HBSP/PREE Bidelaguna ZUZENDARIEN MINTEGIA APIRILAREN 14AN.
IKASTURTEA GELA BILERETAKO ONDORIOAK CONCLUSIONES DE LAS RUNIONES DE AULA.
2 Natura Zientziak - DBH 1 Lurraren geruzak eta baliabideak Lurra Hauetan banatuta dago: Geruzak Hauek dira: GeosferaBiosferaHidrosferaAtmosfera Geruza.
DOKTOREGOA. ESPEDIENTEA 99/2011 E. D
Egunon guztiei,
  Ostegun honetan, apiliraren 28an, Bizkaiko Campusean egongo gara “EGITEN IKASTEN. Gazte parte-hartzea eta konpetentzien garapena” tailer/hitzaldia.
OINARRIZKO ZEHAR-KONPETENTZIAK: NOLA IRAKATSI ETA EBALUATU
IKKI IKASKETA KOOPERATIBOA IKASTEKO KOOPERATU KOOPERATZEN IKASI
Aholkulariaren eta Orientatzailearen funtzioak
HAUR HEZKUNTZAKO CURRICULUMAREN EZAUGARRI NAGUSIAK.
ESKOLAKO AGENDA 21 LIZARDI BHI
E. A. E. KO OINARRIZKO HEZKUNTZAREN CURRICULUM DEKRETUAREN II
PRESTAKUNTZA SAIOA 1 CURRICULUM DEKRETUEN AURKEZPENA
EHULKU (galderak nola egin)
IKASKUNTZA KOOPERATIBOA
CPR-Ejea de los Caballeros, noviembre de 2009
Aholkulariaren eta orientatzailearen rolak
ikasle batengan arazoak edo zailtasunak detektatzen ditugunean
AKROSPORT.
Bikoteka Irakurtzen Irakurketa konpetentzia hobetzeko
LOMCE-ren laburpena.
Zure diruaren garrantzia Unitate Didaktikoa 4.mailako DBH
HARRERA PLANA IKASLE ETORKINENTZAT

NORBANAKO EGOKITZAPEN CURRICULARRAK
CNE (Curriculumaren norbanako egokitzapena)
BITARTEKARITZA.
I. ATALBURUA XEDEA, KONTZEPTUA ETA PRINTZIPIO OROKORRAK.
IRAKASLEENTZAKO TAILERRA
Beritzegune Nagusia / Arloak
ERRONKARIKO NIZek IKASLEENTZAT SORTUTAKO 2014ko BISITA EGITARAUA
Ulibarri Programa Hizkuntza Normalkuntzako Proiektua
IKASLEEN ESKUBIDE ETA BETEBEHARREN DEKRETUAREN INPLIKAZIOAK ANTOLAKUNTZA ETA JARDUERAREN ARAUDIA (AJA) DOKUMENTUAN IRUNGO BERRITZEGUNEA.
IRALE.
Deialdiaren xede Beren tituluari lotutako lanetan esperientzia gutxi edo batere esperientziarik ez duten gazte langabeak EUSKAL ENPRESEK praktiketan edo/eta.
Euskara zerbitzuak errebisatutako testua da
Liburuak eta ilustratzaileak aukeratzeko hauteskunde literarioak
- Nortzuk izango dute hezkuntza-premia berezia?
Hezkuntza Premia Berezia - H.P.B.
IKASLEEN EBALUAZIO PSIKOPEDAGOGIKOA AURRERA ERAMATEKO URRATSAK
ZELULA AMAK.
Razionalismoa Enpirismoa
ENKARTERRIKO EUSKARAREN PLAN ESTRATEGIKOA ( )
Zuzendari bilera ikasturtea
Komunikazioaren elementuak
DBH ondoren, zer? ikasturtea.
JUAN BAUTISTA ZABALA ESKOLA
Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazioan eraldaketa digitala
ELKARBIZITZARAKO, BAKERAKO
Deialdiaren xedea Beren tituluari lotutako lanetan esperientzia gutxi edo batere esperientziarik ez duten gazte langabeak EUSKAL ENPRESEK praktiketan edo.
ARRETA GOIZTIARRA IKASTETXEAN
GURASO ESKOLA 2014/2015.
DEBAKO ETA ITZIARKO AUZO KONPOSTAJEA
HIZKUNTZEN PORTFOLIO EUROPARRA SAIAKUNTZA ALDIA
Zein desberdintasun dago psikiatriaren eta psikologiaren artean?
DEKRETUAREN ATALAK Sarrera 1.Kap. Xedapen orokorrak
Denak barne hartzen dituen eskola. Eskola Inklusiboa
EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOKO CURRICULUMA
LOMCE Lege-egitasmoaren azterketa
Abantailak Worpressek dituen abantailak asko dira. Guk zenbait aukeratu ditugu zuekin partekatzeko. Lehenik eta behin, wordpressek oso kudeaketa erreza.
ikasturteko HEZIKETA PREMIA BEREZIKO AHOLKULARIAK
BERRITZEGUNEKO TALDE OROKORRA
Curriculuma 1.5. MATERIA.
Mundua eskolan – Eskola munduan hezkuntza-moduluaren edukia
Familien kulturak gelan
ELKARBIZITZA BEHATOKIA
URTEKO ELKARBIZITZA PLANA: faseak
Transcripción de la presentación:

HEZIBERRI 2020 B06 Berritzegunea Apirilak 2015 Hezkuntza sistema eta curriculumaren garapena

Saio honen helburuak  Heziberri 2020 curriculumaren inguruko informazioa zabaltzea.  Ikastetxeak egindako galderei erantzuna ematea

Ikastetxearen kezkak eta galderak- 1  Aurreko kurrikulumetatik zein aldaketa mota daude? Eskema. Metodologia irizpideak. Ebaluazio prozesua  Autonomia izango dugu zikloetako antolakuntza egiteko? Noiz aterako dute behin betiko dokumentua? Konpetentzietan eta programazioetan aldaketa asko egongo dira? Tutoreek ziklo osoan egon behar?

Ikastetxearen kezkak eta galderak- 2  Erlijioa eta HJA / Baloreak dena delakoaz zein berri dago? Zein programa, dekretua, lan ildoa?  Behin betiko dokumentua irten ez bada, zelan antolatu beharko dugu hurrengo ikasturteari begira?  HPB eta portaera arazoak dituen ikasleekin Indartze neurriak zehazteko eskema

 Hezkuntza iraunkorreko prozesua.  Aldi komuna eta derrigorrezkoa.  Gizakien ahalmenak osorik garatu, eta bizitza osoan zehar behar diren oinarrizko konpetentziak eskuratu.  Hezitzailea eta orientatzailea.  Pertsona guztien hezkuntza-eskubidea bermatu behar.  Inklusiboa.  Pertsonaren garapen integralari lagundu, alde batera utziz sexuaren araberako estereotipoak eta rolak.  Bizikidetza: bake positiboan, giza eskubideetan, justizian, elkartasunean eta inklusioan.  Aukera-berdintasuna sustatu.  Jakintza-arloek eta ikasgaiek euskal curriculuma curriculum propioan txertatu dute eta oinarrizko konpetentziak dimentsio guztietan garatzen lagundu. 23

 Derrigorrezkoa eta doakoa.  Lehen Hezkuntza ikasturtetan eta arlotan banatzen da.  Ikastetxeek Lehen Hezkuntzako sei ikasturteak ziklotan antolatzea erabaki dezakete beren Hezkuntza Proiektuan: Hezkuntza sailak bi zikloko curriculum- proposamena eskaini. 24

 OHko talde bakoitzeko irakasleen kopurua murrizten ahaleginduko da ikastetxea.  LHko tutore bakoitzak gutxienez bi ikasturte ikasle-talde berarekin.  Emakumeen eta gizonen presentzia orekatua bultzatu.  Jakinarazi behar: emakumeen eta neska-mutilen aurkako indarkeria-zantzu oro tratu txarrak haurren babesgabetasuna edo arrisku-egoerak 25

 Inklusibitatea eta zuzentasuna.  Problema-egoerak konpondu.  Adierazpenezko, prozedurazko eta jarrerazko edukiak baliabideak dira.  Egoera errealetako jarduerak proposatu.  Ikasleak modu aktiboan inplikatu behar du jakintza bilatzen, ikasten, esperimentatzen, hausnartzen, aplikatzen eta komunikatzen.  Irakaslea:ikaskuntza-prozesuak diseinatu, planifikatu, antolatu, estimulatu, lagundu, ebaluatu eta birbideratu. 26

Elementuak:  Konpetentziak.  Helburuak.  Edukiak.  Metodologia didaktikoa.  Ebaluazio-irizpideak eta lorpen-mailaren adierazleak. 27

28

 Ebaluazio banakakoa, jarraitua eta globala.  Ikaslearen aurrerabidea ez bada egokia, indartze- neurriak ezarri.  Ikasleek edota gurasoek azalpenak eskatu ahal dizkiete irakasleei ebaluazio emaitzei eta mailaz igotzeko edo ez igotzeko erabakiei buruz.  Ebaluazio-agiriak eta azterketak eskuratu ahal dituzte, ikastetxeko antolaketa- eta funtzionamendu-neurrien arabera.  Ados ez badaude jasotako azalpenekin, erreklamazioak egin ahal dituzte maila edo etapa amaieran. 29

30

 Taldeko irakasleek ikasleek zikloz igaroko erabakia hartu  Ikasi gabekoak ganoraz jarraitzea eragozten ez badu ere igaroko da. Ikasketa horiek eskuratzeko laguntzak emango dira.  Errepikatu (salbuespeneko neurria): behin baino ezin da hartu LH osoan. zailtasunak konpontzeko indartze- eta laguntza- neurri arrunt guztiak agortu ondoren. erabakia hartu aurretik, gurasoekin hitz egin.

Diagnostiko-ebaluazioak LHn 50. artikulua  3. mailan: Hezkuntza Sailak eta ikastetxeek ikastetxe barruko diagnostiko-ebaluazio bat egin. Hezkuntza-sistema hobetzera bideratutako kanpo-ebaluazioa bat egin ahal izango da.  6. maila: Kanpoko diagnostiko-ebaluazioa.

 Orokorra, jarraitua eta prestakuntzakoa.  Ebaluazio saioak: gutxienez hiru.  Ebaluazio bakoitzean: informea. Gurasoei eman.  Aurrerabidea ez bada egokia, hezkuntzako indartze-neurriak ezarri zailtasunak hauteman bezain laster.  Automatikoa izango da hurrengo ikasturtera, ziklora edo etapara igarotzeko erabakia.  HPBkoak soilik geratu ahal izango dira beste urtebetez HHko zikloren batean. Familien baimena beharko da.

Erlijioaren irakaskuntza BIGARREN XEDAPEN GEHIGARRIA  Ikasturtea hasi baino lehen, erlijioa ikasi nahi duten ala ez gurasoek adierazi.  LH nahitaez eskaini beharrekoa eta hautazkoa ikasleentzat.  Erlijioa hautatzen ez dutenek Balio Sozialak eta Zibikoak landu.  Etapako gainerako ikasgaien baldintza eta ondorio berberekin ebaluatuko da Erlijio Katolikoa.

 Ingurune normalizatu eta inklusiboan  Hezkuntza-laguntza behar duten ikasleak garaiz hautemateko mekanismoak ezarri behar ikastetxean.  Aniztasuna tratatzeko neurriak: ikasgelan bi irakasle batera tutoretza pertsonalizatua ikasgelako harremanak aberasteko metodologia-aldaketak taldeak bikoiztea eskola-orduez kanpoko laguntzak banakako lan-planak curriculuma aberastea derrigorrezko eskolatzea beranduago edo lehenago hastea edota eskolatze-aldia malgutzea  Aniztasun Plana IHPn.

ESKERRIK ASKO