Title Introduction Task Process Evaluation Conclusion.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Title Introduction Task Process Evaluation Conclusion.
Advertisements

Example 2. Evaluation I have used verbs I have expressed an opinion I have justified my opinion I have asked a question I can improve my work next time.
LA TAREA Lea “Lila Downs” en la página 53 Conteste – las preguntas 1-4.
Constructions with “se”. Impersonal Constructions with “se” You can use the pronoun “se” to avoid specifying the person who is doing the action. Using.
CIVILIZACIONES ANTIGUAS PROYECTO DE ESPAÑOL FS4 Repaso de los usos del imperfecto y el preterito.
1.Haz 2 árboles genealógicos en un ppt. de tu familia extendida o nuclear y tu familia en el futuro. 2. Escribe una descripción de las dos familias. Haz.
Español 1 – el cuatro de diciembre  We practiced two ways of asking what you need (or don’t need), and what you have (or don’t have) in class today. READ.
QUANTIFIERS We use quantifiers:
Unidad 11 Actuaciones Asignado = Responsabilidad del Grupo = 1.Grupos de 4-5 : Viajero/a, recepcionista, botones, camarera, otros personajes 2. País y.
Question words question WORDS? Cómo Cuándo Cuánto Dónde Por qué Qué Cuál Quién A qué hora Adónde.
Classroom Expressions
Preguntas Para Empezar… ¿Quiénes son los personajes? ¿Cómo se llaman? ¿Cómo son? ¿Qué hacen en el dibujo? ¿Dónde están? ¿Adónde van?
¡Bienvenidos A Una Aventura Historica Española! SP4H
Mini-proyecto “La Granja” Español 2H. Mini-Proyecto “La Granja”  For this project you will create a “granja”  Put 2 pages of printer paper together.
DÍA DE LOS MUERTOS.
Aplicada Una persona que le gusta aprender; estudia mucho.
Light Bulb Languages/KWhitehead Éste no es mi monstruo porque mi monstruo tiene dos ojos.
Hoy es lunes. Es el 18 de noviembre LA TAREA:  Libro de ejercicio p. 100  El paquete de repaso – miércoles  Examen de 5B - miércoles LA PREGUNTA : What.
Hace…que To express how long something has been going on, Spanish uses the following formula: Hace + length of time + que + verb (in the present tense)
Español Dibuja un coche. 2. Usa marcadores para hacerlo más interesante. 3. Incluye en tu dibujo por lo menos 15 palabras de vocabulario bien demonstrados.
¡LUCES CÁMERA ACCIÓN! Un programa de cocinar. PROYECTO En grupos de 3 ó 4 estudiantes van a producir un video* para enseñar cómo preparar un plato típico.
Español 2: Hoy es el 10/4/12 OBJETIVO: Examen de la unidad -Parte de escuchar (mp3)mp3 Tarea: - Hoja de vocabulario.
 En sus grupos: deciden en como Uds. quieren presentar el cuento. Uds. Pueden:  Inventar otro cuento-memorizado (2-4)  Redecir el cuento-memorizado.
La bienvenida Preguntas y respuestas. Be sure you know how to spell, punctuate questions and responses.
Leading in Learning – Spanish Collective Memory. Plenary 1 Did you know any of the words already? If so, which? Why are the colours significant do you.
YEAR 10 SPEAKING GRADES Your criteria for success were: Good pronunciation Clear and appropriate expression. A team effort Click on the sound icon for.
Create a PowerPoint illustrating the weather in a Spanish-speaking country. Make two slides only Sign up with the teacher for your country. They cannot.
PRESENTATION ABOUT IDEAL HOLIDAYS WRITTEN ASSESSMENT: REAL or INVENTED holidays. You must describe your holidays in detail. See page 51 in Mira 2 book,
SP2 Proyecto de hablar y presentar
Capítulo 7A. Cápitulo 7A Vocabulario Las Reglas  One class member will begin by standing beside the desk of a fellow class member  A picture will appear.
Realidades 2B Chapter Presentation. Escenario  You have just received $1,000 for your birthday ($500 in cash, $500 in gift cards). You went to the mall.
First Grade – High Frequency Word Reading Competition Classroom Competition Created by: Malene Golding School Improvement Officer: Kimberly Fonteno.
¿Qué te gusta hacer?.
Hoy es viernes, el 26 de septiembre
Digital Photography: Selfie Slides
C UANDO ERA NIÑO SP2H Proyecto de hablar y presentar.
Lesson snippet By Ericka Collado August 19, 2008.
dÍa de los muertos o ¿algo parecido?
Do Now Write out these sentences with a correctly conjugated verb in the preterite. 1)Yo ___________ mi mochila (cargar) 2)La chica __________ un video.
Lección 9.1 y el vocabulario Diálogos Dirigidos con autoevaluación.
Date: Objective:Content: Methodology: Inicio: El docente procederá a dar inicio a la clase con el saludo (Buenos días) a los estudiantes en Inglés, lo.
Actividad de Escritura
Español 2. Usando el internet, busca una foto de un edificio interesante. *Con 3-4 ojas de papel (no importa el orden) dibuja el edificio lo mejor que.
El nombre de tu país La bandera de tu país. El nombre del restaurante Restaurante logo/slogan You may also include fotos/background to represent your.
MY WAY Frank Sinatra MARILYNMONROEMARILYNMONROE Ligue o som.
¡Buenos días! Trabajo del timbre: 1. Pongan la tarea en la cesta. Put your homework in the basket. 2. Repasen los adjetivos para la evidencia. Review the.
Vocabulario Unidad 2 Lección 1
Spanish 1 Hoy es el quince de octubre  Saquen sus agendas  TAREA : Vocab A and complete Number Chart  21/ 10 U2L1 vocab quiz  Saquen sus agendas 
Objetivo: Ask and tell what time it is. Talk and write about my classes at school. Agenda: 1.HacerAhora: El Tiempo 2.? Importantes 3.Brilla 4.Apuntes 5.Mi.
FRENZY Español 2 Capítulo 12 Página Frenzy Frenzy is a game of speed and concentration. You have 30 question boxes on the Frenzy board. The object.
Conversaciones ESPAÑOL 2H, 3 PROFE FRANTZ
La Fecha: Hoy es viernes, 29 de agosto Tema: Gustar and activities Obj: SWBAT use gustar and activities with 70% accuracy on the quiz Para Empezar: ¿Cómo.
Día mundial del agua El día es el 22 de marzo Llama la atención sobre lo importante que es el agua para todos Hay siempre publicidad para presentar los.
“Hogar, Dulce Hogar” Español 3. Puedes trabajar solo o con un amigo. Compara 2 casas usando el sitio web: Crea un documento.
Modal verbs By Gema V. Rosales Calvo.
Así se dice Level 2 Capítulo 8. You will receive 3-4 question cards Ask your neighbor all questions. They have 1 minute per question to answer. Túrnense.
In third hour I have English (class).. En la tercera hora (yo) tengo la clase de inglés.
El pretérito… …or, how to say what happened in the PAST!
Actividad de Escritura Poema en Diamante. Task: Write a poem in the shape of a diamond. The poem is going to describe you.
Vámonos Write out the sentence frames for these questions (aka write out how you would reply to these questions) in Spanish: ¿Qué hace Ricardo? ¿Qué quiere.
Vámonos Take out a sheet of paper for your Review activities today. Put your name on that sheet of paper and on the scrap paper in front of you.
¿Qué te gusta hacer?.
Thematic Unit: La familia y su ritmo de vida. Targeted Language Level: Spanish Novice-High Essential Question: How does having different kinds of families.
Cuerpo sano, vida sana Las preguntas.
GOL: Escribir y decir las conjugaciones de verbos ER/IR
SP2 Presentational Writing Review Test
Proyecto: Mi horario Nombre Hora Fecha.
Fui…….. ¿Cómo fue? ¿Adónde fuiste? ¿Qué hiciste? ¿Cómo fuiste?
Práctica para el examen oral 2.1
HOY! Today we are going to focus on review for your listening and speaking sections. At the end of class if you have time leftover, you are free to work.
Transcripción de la presentación:

Title Introduction Task Process Evaluation Conclusion

Title Introduction Task Process Evaluation Conclusion

Title Introduction Task Process Evaluation Conclusion

Title Introduction Task Process Evaluation Conclusion

Estudiante Numero 2: la comida/dos restaurantes (tipo de comida, precio, horario, donde queda) Dos sitios turísticos (descripciones, horario, precio, donde queda) Cada persona será responsable por buscar información Cada persona creará su parte elegida en forma de powerpoint. El contenido tiene que ser en español Cada persona necesita incluir al menos 10 fotografías y necesita contestar las preguntas siguientes que también son parte de la presentación oral. - ¿Cómo se llama? - ¿Cómo es? - ¿A qué hora se abre? - ¿A qué hora se cierra? - ¿Cuánto cuesta? - ¿Dónde queda? (Necesita mostrarme donde queda en el mapa de la ciudad) - ¿Cuál es su favorito y por qué? Para su contenido, se puede usar los sitios siguientes en su busqueda y libros de turismo

Title Introduction Task Process Evaluation Conclusion Power point Excellent with exceptional work and effort Well done, meeting all the foto requirements Meets the minimum with not much effort Poor quality and few slides Organization and presentation Student is prepared and rehearsed Student is prepared and somewhat rehearsed. Student could have practiced more. Had difficulty understanding presentation. Obviously not rehearsed. Pronunciation Student pronounced all words correctly. Almost all words were pronounced correctly with the exception of a couple. Some words were pronounced incorrectly. Many words were pronounced incorrectly. Fluency Student spoke loudly and clearly with good tone. Spoke fluently, without hesitation or repetition. Student spoke clearly but at times he faded out. Spoke somewhat fluently with some hesitation or repetition. Student was hard to hear. Lacking fluency - spoke with too much hesitation or repetition. Student was very difficult to hear. Unacceptable level of fluency- numerous hesitations and repetitions. Grammar (attention to the use of the preterite) Is virtually error free. Contains some errors.Contains several errors Contains many grammatical errors. Meets Task Requirements All the task requirements were met Several task requirements were met Some of the task requirements were met. Only a few task requirements were met. Area Excellent 9-10 Good 7-8 Fair 5-6 Poor 1-4

Title Introduction Task Process Evaluation Conclusion