Descargar la presentación
La descarga está en progreso. Por favor, espere
Publicada porKacper Wawrzyniak Modificado hace 5 años
1
carta de servei “En el transport de viatgers per carretera, la màxima qualitat”
2
serveis Línea Figueres - Figueres. Línea Polígons.
Estarriol Bus és una empresa familiar, fundada a Figueres l’any 1950 i dedicada des dels seus orígens al transport públic de viatgers per carretera serveis serveis de transport regular de viatgers Línea Figueres - Figueres. Servei diari (5 expedicions): Cap de Vilafant – Figueres (estació bus -Renfe) – Vilamalla C. Empordà- Vilamalla poble– Sta. Llogaia – Borrassà – Ordis – Pontós – Vilajoan – Bàscara (deixar) – Calabuig – Vilaür- Camallera (estació de Renfe) – Veïnat de cases noves – Arenys d’Empordà – Sta. Eulàlia i Palau – Garrigàs – Tonyà – Siurana - Vilamalla poble – Vilamalla C. Empordà – Figueres (estació bus -Renfe) serveis de transport regular de viatgers Línea Polígons. Servei diari (14 expedicions): Estació bus(Figueres) - Ronda Sud – Peugeot/St Pau de la calçada – Friolisa/Can Costa – Taller Mercedes – Taller Cuadrado – Esfabe Girona – Marquesina d’Empordà/c.Girona – Logística Dedo – Miquel Alimentació – Pacfren – Pa Fi/Mafesa- Fridasa
3
Figueres - Garrigàs - Camallera - Ordis - Figueres
Figueres - Figueres (circuït Empordà) Tel ● Figueres - Garrigàs - Camallera - Ordis - Figueres Figueres-Ordis - Camallera - Garrigàs - Figueres * * De dilluns a dissabte tot l'any, exepte festiu Figueres (estació bus - Renfe) 06,40 09,15 07,30 Vilafant (CAP) 11,45 14,45 ---- Vilamalla – C. Empordà 06,46 09,21 07,36 12,00 15,00 19.00 Vilamalla poble 06,47 09,22 07,37 Vilamalla - C. Empordà 12,06 15,06 19.06 Siurana 06,51 09,26 07,41 Vilamalla - poble 12,07 15,07 19.07 Tonyà 06,55 09,30 07,45 Sta.Llogaia d'Àlguema 12,10 15,10 19.10 Garrigàs 06,59 09,34 07,49 Borrassà 12,11 15,11 19.11 Sta. Eulàlia-Palau Sta.Eulàlia 07,02 09,37 07,52 Ordis 12,16 15,16 19.16 Arenys d'Empordà 07,03 09,38 07,53 Pontós 12,31 15,31 19.31 Veïnat Cases Noves 07,05 09,40 07,55 Vilajoan (cruïlla) 12,36 15,36 19,36 Vilaür 07,07 09,42 07,57 Bàscara 12,40 15,40 19.40 Camallera (estació renfe) 07,10 09,45 08,00 Calabuig 12,44 15,44 19,44 07,15 09,50 08,05 12,46 15,46 19,46 07,18 09,53 08,08 12,49 15,49 19,49 07,23 09,58 08,13 12,54 15,54 19,54 07,28 10,03 08,18 12,56 15,56 19,56 07,43 10,18 08,33 12,57 15,57 19,57 10,24 08,39 13,00 16,00 20,00 10,28 08,43 13,02 16,02 20,02 07,58 10,33 08,48 13,08 16,08 20,08 08.00 10.35 08.50 13.13 16.13 20.13 ESTACIÓ BUS FIGUERES 08,10 10,45 09,00 13,14 16,14 20,14 CAP VILAFANT 08,20 10,55 --- -ESTACIÓ BUS FIGUERES 13,25 16,25 20,25 De dilluns a divendres, del 12 de setembre al 22 de desembre i del 8 de gener al 22 de juny, excepte festius. De dilluns a dissabte, tot l'any excepte festius. Tots els dissabtes i de dilluns a divendres, del 23 de juny al 10 de setembre i del 23 de desembre al 7 de gener, excepte festius. Annex: ● El compliment d'aquests horaris està condicionat a la fluidesa del trànsit ● Els dissabts i en horari de les 19,00 no hi ha parada al CAP de Vilafant ● No s'admenten passatgers de Bàscara a Figueres ni de Figueres a Vilafant ● Per a informació o reserva de places poddeu trucar al telèfon o consultar la web ● Si voleu fer ús dels vehicles adaptats a persones de mobilitat reduïda, sol.liciteu-ho amb antel.lació, gràcies
4
Marquesina/Empordà c/Girona
Tel ● ● Horari línea Polígons Sortides De dilluns a divendres 6,30 7,20 12,23 13,35 15,30 18,05 19,05 ESTACIÓ BUS FIGUERES 8,05 13,30 14,30 16,35 19,03 20,00 6,32 7,22 12,25 13,37 15,32 18,07 19,07 Ronda Sud 7,10 7,55 13,20 14,20 16,25 18,53 19,50 6,33 7,23 12,26 13,38 15,33 18,08 19,08 Suca/St.Pau de calçada 7,04 7,50 13,15 14,15 16,19 18,47 19,44 6,34 7,24 12,27 13,39 15,34 18,09 19,09 Friolisa / Can Costa 7,03 7,49 13,14 14,14 16,18 18,46 19,43 6,36 7,26 12,29 13,41 15,36 18,11 19,11 Taller Mercedes 7,02 7,48 13,13 14,13 16,17 18,45 19,42 6,37 7,27 12,30 13,42 15,37 18,12 19,12 Taller Cuadrado 7,01 7,47 13,12 14,12 16,16 18,44 19,41 6,38 7,28 12,31 13,43 15,38 18,13 19,13 Esfabe Girona 7,00 7,46 13,11 14,11 16,15 18,43 19,40 6,40 7,30 12,33 13,45 15,40 18,15 19,15 Marquesina/Empordà c/Girona 6,59 7,45 13,10 14,10 16,14 18,42 19,39 6,45 7,35 12,38 13,50 15,45 18,20 19,20 Logística Dedo 6,57 7,44 13,09 14,09 16,12 18,40 19,37 6,46 7,36 12,39 13,51 15,46 18,21 19,21 Miquel Alimentació 6,56 7,43 13,08 14,08 16,11 18,39 19,36 6,47 7,37 12,40 13,52 15,47 18,22 19,22 Pacfren 6,55 7,42 13,07 14,07 16,10 18,35 19,35 6.48 7.38 12.41 13.53 15.48 18.23 19.23 Pa Fi - Mafesa 6,52 7,41 13,06 14,06 16,07 18,32 19,32 6,50 7.39 12.43 13.55 15.50 18.25 19.25 Fridasa 6.50 7,40 13,05 14,05 16,05 18,30 19,30 Annex: ● El compliment d'aquests horaris està condicionat a la fluidesa del trànsit ● Aquests horaris seran d’aplicació de dilluns a divendres, excepte dies festius ● Per a informació o reserva de places poddeu trucar al telèfon o consultar la web ● Si voleu fer ús dels vehicles adaptats a persones de mobilitat reduïda, sol.liciteu-ho amb antel.lació, gràcies Sortides Tipus de bitllets i abonaments A. Bitllet senzill Vàlid per un viatge. B. Abonaments Abonaments de 15 viatges, vigents durant l’any en curs. Aporta un benefici a l’usuari d’un 12,5 de descompte. La venda es fa al mateix autobús.
5
venda de bitllets Oferim diferents modalitats d’adquisició de bitllets amb màquines expenedores en els mateixos autocars, adaptades a diferents tipus de servei, bitllet senzills, bitllets reduïts per nens, estudiants, jubilats i famílies nombroses i/o abonaments de 15 viatges vàlids durant l’any en curs. L’accés al servei es farà previ pagament del preu públic. Els nens majors de 4 anys que ocupin plaça paguen bitllet sencer. Per a reserva de places es pot trucar al serveis discrecionals Oferim un servei personalitzat a les necessitats de cada client: excursions, activitats esportives i extraescolars, serveis per empreses, trasllats als aeroports, comiats de solter, casaments, sopars... Disposem de les condicions òptimes per a la correcta prestació del servei servei de transport escolar Rutes diàries dels diferents punts d’origen als col·legis i instituts
6
accessibilitat Disposem de vehicles adaptats per a persones amb mobilitat reduïda. Feu la vostra reserva si voleu fer-ne ús trucant al confort i seguretat Els nostres autocars estan climatitzats, disposen de cinturons de seguretat i estan adaptats a les normatives vigents. La nostra flota té una mitjana d’antiguitat de 4,5 anys, calculada en data 30/11/2014. El vehicle més nou fou estrenat el 27/11/2014 i el més antic el 14/03/2003.
7
per INTERNET: www.estarriol.com
canals de comunicació Estarriol Bus posa a disposició dels seus clients i usuaris diferents mitjans per tal que ens puguin fer arribar els suggeriments, queixes o consultes que desitgin realitzar. per TELÈFON: per FAX: per INTERNET: per CORREU ELECTRÒNIC: ajudeu-nos a millorar Respecteu els autobusos, les parades i la seva informació per contribuir a la qualitat del servei Procureu portar l’import exacte del bitllet (segons normativa, no s’admeten bitllets superiors a 20 €) Adreceu-nos els vostres suggeriments
8
compromís de qualitat Dins el conjunt d’indicadors i mètodes de mesura de la qualitat del servei que l’empresa té implantats, que són els certificats ISO en Gestió de Qualitat, ISO en Sistemes de Gestió Mediambiental i UNE en Gestió de Qualitat de Servei en Transport públic de passatgers, es detallen a continuació una sèrie de compromisos que adquirim amb els usuaris i que considerem fonamentals per a la consecució del nostre objectiu principal: oferir un servei de transport amb la millor qualitat possible. Facilitar a l’usuari la informació precisa i actualitzada en els nostres autocars, a les parades, als ajuntaments i a la nostra pàgina web Atenció personalitzada a tots els nostres clients amb un tracte amable i respectuós Prevenir la contaminació i reduir, dins les nostres possibilitats l’impacte ambiental que la nostra activitat pugui provocar, respectant l’entorn i minimitzant el consum de recursos
9
Promoure la comunicació interna i externa, i difondre aquesta política perquè sigui coneguda i entesa dins la nostra empresa i en contacte amb el públic usuari Buscar la millora continua en la qualitat dels serveis prestats i el respecte pel medi ambient Recepció i tractament de suggeriments i queixes per retards o altres, en un termini no superior a 7 dies i aplicació de les mesures adients en cada cas. En cas de retards imputables a l’operador és compensarà no cobrant el bitllet corresponent Establiment d’un pla de neteja per a tots els autocars, que garanteixi un nivell òptim d’higiene i conservació Millora continua del nivell de comoditat, confort i accessibilitat d’autobusos i parades Figueres, 30 desembre 2014
10
“Per una mobilitat sostenible, utilitzeu el transport públic”
POL. INDUSTRIAL L’AIGÜETA, NAU 35 17761 – CABANES “Per una mobilitat sostenible, utilitzeu el transport públic” “La confiança dels nostres clients , el nostre benefici”
Presentaciones similares
© 2025 SlidePlayer.es Inc.
All rights reserved.