Descargar la presentación
La descarga está en progreso. Por favor, espere
1
PERIODISME INDEPENDENT I MOVIMENTS SOCIALS
MARTA MOLINA @martamoli_RR REPORTING ON RESISTANCES
2
QUAN LA INFORMACIÓ VA COMENÇAR A SER UN NEGOCI LA VERITAT, VA DEIXAR D’IMPORTAR
Ryszard Kapuściński
3
INDEPENDENT? De què?
4
Periodista independent
Periodista frelance
5
ACTITUD
6
Periodisme independent
Social media
7
LA CRISIS, sí, però de la qualitat
No hi ha investigació Busquen les fonts del poder Les fonts dels anunciants Font oficials
8
precarització de les redaccions
9
El periodista orquestra
TV Ràdio, internet twitter, Facebook, editor, redactor, podcast, minivideo, trucar, contrastar, Contrastar? El temps? Els sous i les exigències Pèrdua de qualitat durant les cobertures
18
OAXACA 2007
22
AGENDA SETTING, INTERNET, “SEGURETAT”, LES NOSTRES EINES, LES NOSTRES FONTS
23
PERIODISME I MOVIMENTS SOCIALS
24
EL MOVIMENT CONSTRUEIX EL SEU PROPI MITJÀ
CAS 15M: toma la tele, fotomovimiento,
25
#YOSOY132
37
Activista o periodista?
39
Cas Ciutat morta i 4F. De com un mitjà independent revifa un moviment
40
MITJANS INDEPENDENTS COM NEIXEN I COM SOBREVIUEN
EL LECTOR COM A EDITOR MICROMECENATGE RUTINES PERIODISTIQUES ABSOLUTAMENT DIFERENTS
45
A PÚBLICA. Agência de Jornalismo investigativo
53
El Salvador
68
BARCELONA Operació Pandora
81
LES NOSTRES FONTS LES XARXES els contactes TRADUIR Estratègies i tàctiques dels mitjans independents La feina de “fer que et llegeixin”: VIRALITZAR Marcar tendència TRENDING TOPIC
82
LA NARRATIVA L’HONESTEDAT Les presses
83
El Seguiment dels temes formar equips, minimitzar costos, relacions de confiança i no comercials TRADUCCIONS
84
Eliminem els intermediaris
El periodisme com a moviment social La Cooperativització del mitjans de comunicació independents La Directa, El Crític, La Marea
Presentaciones similares
© 2025 SlidePlayer.es Inc.
All rights reserved.