La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

”III HEZIKETA TOPAKETA: HEZKUNTZA EREMUAN, ESTRATEGIA PARTE-HARTZAILEAREN INGURUKO HURBILKETAK ETA ESPERIENTZIAK ” Iurreta. Durango 2019/5/31.

Presentaciones similares


Presentación del tema: "”III HEZIKETA TOPAKETA: HEZKUNTZA EREMUAN, ESTRATEGIA PARTE-HARTZAILEAREN INGURUKO HURBILKETAK ETA ESPERIENTZIAK ” Iurreta. Durango 2019/5/31."— Transcripción de la presentación:

1 ”III HEZIKETA TOPAKETA: HEZKUNTZA EREMUAN, ESTRATEGIA PARTE-HARTZAILEAREN INGURUKO HURBILKETAK ETA ESPERIENTZIAK ” Iurreta. Durango 2019/5/31

2 ” III HEZIKETA TOPAKETA: APROXIMACIONES Y EXPERIENCIAS EN TORNO A ESTRATEGIAS PARTICIPATIVAS EN EL ÁMBITO EDUCATIVO” Iurreta. Durango 31/5/2019

3 “DEMOKRAZIA PARTIZIPATIBOAK eztabaida, kontzientzia eta erantzukizuna hartzea, kritika onuragarria, eta pertsonen edo taldeen arteko kooperazioa bultzatzen ditu, haiei dagozkien gaietan ERABAKIAK HARTZEKO”

4 “LA DEMOCRACIA PARTICIPATIVA promueve el debate, la toma de conciencia y de responsabilidades, la sana crítica, la cooperación entre individuos y grupos para la TOMA DE DECISIONES” en temas que les afectan.”

5 Partizipazioa antolatzea:
Ikasle batzordeak/ Eskola Kontseiluak: Zentrokoa, Udalerrikoa, Euskadikoa Metodologia parte-hartzaileak Kultura demokratikoa

6 Articular la participación
Comisiones de alumnado/Consejos Escolares: de Centro, Municipales, de Euskadi Metodologías participativas Cultura democrática

7 ¿Participación? PROCESO:
de dotar de poder a las personas para que movilicen todas sus competencias y se conviertan en actores sociales activos y comprometidos, capaces de manejar sus propios recursos, tomar decisiones y controlar todo lo que afecta a su vida QUERER SABER HACER SABER

8 ¿Partizipazioa? PROZEDURA:
Pertsoneei poterea ematea beren ahalmen guztiak garatzeko eta aktore sozial aktibo eta konprometitua izateko, beren baliabideak erabiltzeko gai, erabakiak hartzeko eta beren bizitzaren arlo guztiak kontrolatzeko. NAHI IZATEA EGITEN JAKITEA JAKITEA

9 Dena herriarentzat baina herririk gabe??

10 ¿¿Todo para el pueblo pero sin el pueblo???

11 “bi pertsona beti kontu guztietan ados badaude, bietako batek biengatik pentsatzen duela ziurta dezaket asegurar que una de las dos piensa por ambas.” S. Freud

12 "Si dos personas están siempre de acuerdo en todo, puedo asegurar que una de las dos piensa por ambas.” S. Freud

13 Zailtasuna horretan datza: desberdina pentsatzean eta akordioetara iristean

14 La dificultad está ahí, en pensar distinto y llegar a acuerdos

15 “Jakituna ez da liburu gehiago irakurtzen duena
“Jakituna ez da liburu gehiago irakurtzen duena. Jakituna da bestea entzutea gai dena ”. E. Galeano

16 Culto no es quien que lee más libros
Culto no es quien que lee más libros. Culto es aquel que es capaz de escuchar al otro”. E. Galeano

17 MAHAI INGURUA-MESA REDONDA
Egia da???? MAHAI INGURUA-MESA REDONDA

18 EEK HISTORIA 13/1988 LEGEA 1989an eratua 30 URTE 7 PRESIDENTE
350 IRIZPEN MONOGRAFIA UGARI WEB 13 HEZKUNTZA EGOERARI BURUZKO TXOSTENAK. GAI ZEHATZEI BURUZKO BESTE TXOSTEN BATZUK (BEREZKO EKIMENAZ) 13/1988 LEGEA 1989an eratua 30 URTE 7 PRESIDENTE

19 HISTORIA DEL CEE LEY 13/1988 Constituido 1989 30 AÑOS 7 PRESIDENTES
350 DICTÁMENES VARIAS MONOGRAFIAS WEB 13 INFORMES SOBRE LA SITUACIÓN DE LA EDUCACIÓN. OTROS INFORMES SOBRE TEMAS CONCRETOS. (A INICIATIVA PROPIA) LEY 13/1988 Constituido 1989 30 AÑOS 7 PRESIDENTES

20 EEKren FUNTZIOAK Eskatzen diren irizpenak egitea
Euskadiko hezkuntzari buruzko txostena egitea. Beste erakundeetan parte hartzea. Hezkuntza-Administrazioak egokitzat jotzen dituen eskariei erantzutea Berezko ekimenez beste ekintza batzuk

21 Funciones CEE Realizar los dictámenes que sean demandados
Elaborar el informe sobre la educación en Euskadi Participar en los organismos de los que forma parte Responder a las demandas que la Administración Educativa considere oportunas Otras actividades a iniciativa propia

22 Gaur egungo araudiak funtzionamendua ezartzen gaitu.

23 La normativa actual nos marca el funcionamiento

24

25 Beste gai nabarmen batzuk
Metodologia EEKren independentzia Berezko ekimenez egindakoak Eztabaidak zalantzak Partekatutako irizpideak Adostasuna Galderak Gehiengoa

26 Otras cuestiones relevantes
Metodología Independencia del CEE Actividades a iniciativa propia Debates Dudas Criterios compartidos Consenso Preguntas Mayoria

27

28

29 BEREZKO EKIMENEZKO EKINTZAK
2019 ZENTRO PUBLIKOEN ZUZENDARITZAREN BATZORDEA. Zuzendaritza eta gidaritza, 7 kide UDALEN FUNTZIOA HEZKUNTZA FORMALEAN BATZORDEA Jardunaldia: “Udalen funtzioa hezkuntzan”, 5 kide. OPE-REN ADOSTUTAKO PROPOSAMENA EGITEA EEK BERRIZ HAUSNARKETA EGITEA IKASLEEN PARTE-HARTZEA: AHOLKULARI BATZORDEAK EHU-KO UDA IKASTAROA: Parte-hartzea, berrikuntza sozial disruptiboa. LAUAXETA IKASTOLA

30 ACTIVIDADES A INICIATIVA PROPIA 2019
COMISIÓN DE DIRECCIÓN DE CENTROS PÚBLICOS. Dirección y liderazgo. 7 Miembros COMISIÓN LA FUNCIÓN DE LOS AYUNTAMIENTOS EN LA EDUCACIÓN FORMAL. Jornada: “La función de los ayuntamientos en la educación” ELABORAR UNA PROPUESTA CONSENSUADA DE OPE REPENSANDO EL CEE PARTICIPACIÓN DEL ALUMNADO: COMISIONES ASESORAS CURSO DE VERANO EN LA UPV: Participación, innovación social disruptiva. LAUAXETA IKASTOLA

31

32

33 DBH Koldo Mitxelena. Gasteiz

34 DBH Unamuno Bilbao

35 Lauaxeta ikastola Amorebieta

36 Adostasunerako prestatuz
Adimen kolektiboa : Eztabaidak, adostasunak eta desakordioak Adostasunerako prestatuz Jardunaldi osoa: 2018/3/1

37 Preparándonos para el consenso
Inteligencia colectiva : Debate, consensos y disensos Preparándonos para el consenso Jornada completa 1/3/2018

38 “Akordiorako oinarriak”
3 LAN BATZORDE 4 Ordu

39 “Bases para el acuerdo”
3 COMISIONES DE TRABAJO 4horas

40 AKORDIORAKO OINARRIAK 2018/5/9
Osoko Bilkura AKORDIORAKO OINARRIAK 2018/5/9

41 Pleno Bases para el acuerdo 9/5/2018

42 Adostasuna posiblea da urrutiko aginte bat dagoenean ???

43 ¿¿¿Es posible el consenso cuando hay un mando a distancia por medio???

44 Benetako hezkuntza komunitatearen ordezkaritza: ikasleak, irakasleak,familiak, parte hartzen duten eragile sozialak.

45 Representación de la comunidad educativa real: alumnado, profesorado, familias, agentes sociales implicados.

46 Eskerrik asko!!


Descargar ppt "”III HEZIKETA TOPAKETA: HEZKUNTZA EREMUAN, ESTRATEGIA PARTE-HARTZAILEAREN INGURUKO HURBILKETAK ETA ESPERIENTZIAK ” Iurreta. Durango 2019/5/31."

Presentaciones similares


Anuncios Google