Descargar la presentación
La descarga está en progreso. Por favor, espere
Publicada porSigrun Langeland Modificado hace 6 años
1
Gestió de la demanda Com es comporta la demanda?
Demanda= pressió assistencial Freqüentació depèn de: Característiques de la població Característiques de l’organització Característiques del professional
2
Gestió de la demanda Per disminuir la freqüentació:
població (llarg termini) professionals (mig termini) organització (curt termini) Actuar sobre l’organització per gestionar millor la demanda
3
Gestió de la demanda
4
Gestió de la demanda A: receptes, It, pc
B: control de crònics, resultats proves complementàries C: patologia aguda D:informes, fulls de derivació...
5
Gestió de la demanda A: 45% B: 30% C: 20% D: 5%
Previsible: 75% del volum de feina C: 20% D: 5% Previsible: surt del centre al hora de visita
6
Gestió de la demanda Cal redissenyar els circuits:
Treballar en equip (que treballi tothom) Ser eficients (cada tasca al lloc i pel professional més eficient)
7
Gestió de la demanda A: ineficient que ho faci el personal sanitari
Qui? Com?
8
Gestió de la demanda B: control de crònics, resultats explo compl.
cal veure al pacient per decidir no per controlar cal generar autonomia, no dependència Qui? Com?
9
Gestió de la demanda C: patologies agudes Qui?
10
Gestió de la demanda B............A CITAR B............C COMPARTIR
A D FER FORA
11
En continuarem parlant...
...Precs i preguntes
Presentaciones similares
© 2025 SlidePlayer.es Inc.
All rights reserved.