La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

A intervención psicopedagóxica nunha escola de todos e para todos OS ALUMNOS Pontevedra, 27 de abril do 2009.

Presentaciones similares


Presentación del tema: "A intervención psicopedagóxica nunha escola de todos e para todos OS ALUMNOS Pontevedra, 27 de abril do 2009."— Transcripción de la presentación:

1 A intervención psicopedagóxica nunha escola de todos e para todos OS ALUMNOS
Pontevedra, 27 de abril do 2009

2 Coñecer os alumnos significa describir os pontos fortes e débiles en cinco dimensións
Capacidades intelectuais. Conducta adaptativa. Participación, interacción social e roles sociais Saúde física, mental e etioloxía Contexto ambiental e cultural. Con elo débese decribir un perfil de necesidades de apoios para millorar o seu funcionamento

3 Atención psicopedagóxica procurará:
Desenvolvemento persoal. Benestar emocional, físico e material. Autodeterminación. Inclusión social. Dereitos e deberes (respecto) Trátase de procurar os apoios que necesita a persoa e desea no ambienta mais productivo, inclusivo e favorecedor posible

4 Atención en canto Os alumnos son, ante todo, persoas.
Necesitan sentirse útiles, aceptadas, ter unha visión de futuro e posibilidades para elo. Necesitan desenvolver valores de pertenencia, de grupo, de solidaridade, de independencia, de autosatisfacción e control… Non son as suas dificultades as que lle impiden vivir en sociedade se non as que lle plantexa esta para vivir nela.

5 O cambeo de visión Pasa a ser positivo de capacidade, de dignidade, de posibilidade, de creer… Facilita o establecemento de encontros entre os potencialmente “capaces e os non” (partir do que se sabe e non do que se carece). Facilitala calidade de vida para fomentar a calidade de vida individual. Asume que cada persoa sabe o que é importante para ela, tomar decisións e controlar a propia vida.

6 Controlar a propia vida
Significa desenvolver o autocontrol: Tomar conciencia de ser controlado polo outro Tomar conciencia de que se pode controlar ao outro Tomar conciencia de que se pode controlar a sí mesmo e actuar en consecuencia Dar o poder ás persoas para participar nas suas decisións e consecuencias (Autodeterminación)

7 Autodeterminación Supón actuar como axente da propia vida, facer eleccións e tomar decisións. Refírese a catro características: Autonomía: actuar por preferencias propias. Autorregulación: ser capaces de analizar as consecuencias dos nosos actos. Percibirse capacitado intelectualmente. Actuar de forma autorrealizadora.

8 Autodeterminación e calidade de vida
Está en función dos entornos que a favorezan e as posibilidades de realizala. Depende do contexto social de apoio: Aceptación da persoa Confianza e apoio emocional. Apoios naturais e accesibles. Vivir con calidade necesita de contextos de calidade de vida.

9 A calidade de vida individual
Empeza pola calidade de vida dos outros, da familia, dos amigos, da comunidade, da sociedade… Para elo, é necesario afrontar o inevitable. Necesita de trato cálido. De aprender a vivir cos demais. Contar con apoios (pais-nais-amigos/as-…) Supón empezar por un mesmo na sua consecución

10 Calidade de vida escolar
A calidade de vida é un factor que se exporta. Significa contar cos demais e facelos partícipes das actividades propias (dar para recibir). Supón crear actividades, recursos e servicios de participación, aprendizaxe, respecto, axuda, compartir, dialogar, confianza… Implica mutua confianza, relación respetuosa coa outra persoa e apoio ilimitado

11 A nivel profesional, calidade
É un puzzle de tres pezas Calidade de vida Calidade de servicios Ética persoal e profesional Significa a nivel profesional flexibilidades, creatividade, compromiso e por por encima de todo á persoa. Obriga a separar as propias creencias e preferencias e as das persoas.

12 Moitas gracias


Descargar ppt "A intervención psicopedagóxica nunha escola de todos e para todos OS ALUMNOS Pontevedra, 27 de abril do 2009."

Presentaciones similares


Anuncios Google