Descargar la presentación
La descarga está en progreso. Por favor, espere
1
Twitter 1
2
Contingut Escriptura a Twitter
Funcionament, comptes i pràctiques d’empreses Fidelització i creació de comunitat Mitjà de comunicació Eines útilsEines
3
Twitter: Xarxa social generalista
Twitter és una xarxa social de micro-blogging que és especialment útil pel seguiment d’esdeveniments o de temàtiques.
4
Twitter Beneficis Cercar potencials clients
Relacions amb professionals d’empreses a sectors específics Recopil·lar informació de clients, competidors, indústria Treballar la nostra reputació com a experts Treballar la nostra presència online (independent del nostre “empleador”) Publicitar la nostra empresa, els nostres serveis cap a un públic molt segmentat Estudiar el comportament de clients/relacionats
5
Funcionament, comptes i pràctiques d’empreses
Només un tipus de comptes, tant per usuaris, empreses, institucions, diaris, etc. Seguits per mi Jo Seguidors meus
6
Escriptura i maneres al Twitter
Missatges de 140 caràcters (enllaços, etiquetes inclosos) +imatge +ubicació
7
Funcionament, comptes i pràctiques d’empreses
TOTS ELS TWEETS SÓN PÚBLICS… (…o tenen el potencial de ser-ho)
8
Escriptura i maneres al Twitter
@nautta_on ens dirigim a algú o l’anomenem
9
Escriptura i maneres al Twitter
#hashtag etiquetes pels missatges
10
Escriptura i maneres al Twitter
Via: de dónde proviene el mensajeonar crèdits a altres
11
Escriptura i maneres al Twitter
RT Retweet – Compartir un tweet Demanar la divulgació als seguidors #FF #FollowFriday Recomanació a qui seguir del divendres cc Missatge amb còpia a algú
12
Últims canvis maig 2016 – 140 caracters
13
Funcionament, comptes i pràctiques d’empreses
Edita el teu perfil Edita la teva descripció Cerca el teu target i começa el seu seguiment. Destaca la teva diferència Etiqueta els teus missatges amb # coherents i d’impacte.
14
Funcionament, comptes i pràctiques d’empreses
Edita títol i encapçalament professional Cerca els hashtags més utilitzats al teu entorn Fes RT d’informació interessant i de perfils als que vulguis cridar l’atenció. Enllaça cap a la teva pàgina Web. Comença i segueix conversas. Segueix els hashtags que siguin importants pel teu negoci. Comunica segons el teu plan de comunicació
15
Funcionament, comptes i pràctiques d’empreses
Mesura
16
Funcionament, comptes i pràctiques d’empreses
Mesura
17
Fidelització i creació de comunitat
Escolta (a clients i potencials) Respon ràpid Aporta valor Continguts interessants Canal exclusiu per l’atenció al client Recompensa al seguidor
18
Mitjà de comunicació Permet parlar en veu alta
Permet parlar amb “usuaris” allunyats Permet arribar a molta gent Permet donar veu a tot tipus d’usuaris És realment com un diari obert a tothom i permanentment operatiu amb registre històric.
19
Obrim un compte Twitter comercial
20
Obrim un compte Twitter comercial
21
Obrim un compte Twitter comercial
Copiar enlace tweet: cada tweet genera un código que puede ser insertado en redes, pruébalo de insertarlo en Facebook.
22
Mitjà de comunicació Fem un tuit de benvinguda
Fem un tuit amb link adjunt Fem un tuit amb imatge i diferents # Enviem un missatge privat Fem un RT Responguem a un missatge d’un altre compte
23
Mitjà de comunicació PENSEM EN EL MARKETING.
Fem un tuit USP, ens has de vendre un producte o servei. Fem un tuit utilitzant un TT# Fem un tuit buscant el feedback – Call to action Fem un tuit d’expectativa, d’aquí poc passarà quelcom…
24
Mitjà de comunicació RESUMIR
A partir de nostre Descriptor hem de fer un tuit que contingui la síntesi absoluta del Core Business. + foto? + vídeo? + Link?
25
Eines útils: Mention.net
26
Eines útils: Tweetdeck
Con tweetdeck puedes programar tus tweets Tutorial: Tutorial completo
27
Eines útils: Tweetdeck
Exercici: Programa un tuit amb tweetdeck
28
Eines útils: Topsy (sigue la palabra)
Exercici: ¿quí parla de què? :
29
Eines útils: Crowdfire (programar tuits)
L’eina té mmúltiples funcions útils, inclou programació.
30
Eines útils: Botize
31
Eines útils: Tweetreach (Analiza palabras/#)
Exercici: analitza paraules i #:
32
Eines útils: Howsociable (Importancia en redes de una marca)
Exercici: analitza la teva marca
33
Eines útils: Keyhole.co (análisis de un # en temps real)
Exercici: analitza els teus #:
34
Eines útils: followerwonk(anàlisis de marca i followers)
Anàlisi Twitter de la teva marca en relació als seguidors i a qui seguim. Moltes dades de gran interés. En el registre has d’introduir un mail, i activar només el Follow. Exercici: fes un anàlisi de followers/follows
35
Benefits&Concerns Més...
Presentaciones similares
© 2025 SlidePlayer.es Inc.
All rights reserved.