Descargar la presentación
La descarga está en progreso. Por favor, espere
Publicada porOliver Hans Nilsson Modificado hace 6 años
1
Recollida i ús de dades per al suport conductual en una escola
Rob Horner Universitat d'Oregon
2
Objectius Una introducció al Sistema d'Informació de l'Escola: School-Wide Information System Perquè les escoles necessiten sistemes d'informació efectius i eficients Com funciona el SWISTM Com accedir al SWISTM El paper dels facilitadors SWISTM
3
SWISTM (School-Wide Information System)
Definició SWISTM és un sistema d'informació basat en web per recollir, introduir, resumir, fer informes i utilitzar informació sobre el comportament disciplinari. Objectiu Millorar la capacitat del personal de l'escola per a fomentar uns entorns formatius segurs i efectius.
4
Tres elements clau del SWISTM
Sistema de recollida de dades Sistema coherent per a elaborar informes de conducta Definicions de conductes problemàtiques, i dels formularis i normes dels informes de conducta Assignació de personal per a introduir dades, generar informes Aplicació informàtica Basada en web, sempre disponible, segura Presa de decisions Ús de les dades Tota l'escola Estudiant individual
5
Característiques del SWISTM
Només informa sobre dades disciplinàries Violacions importants de la disciplina Conductes problemàtiques de menys importància Molt eficient (30 segons per informe de comportament) Control local Format orientat a la presa de decisions (dibuixos) La informació sempre està disponible Confidencial, segur Pot combinar-se amb bases de dades per districtes escolars
6
Breu història del SWISTM
1994- Treballs amb equips... que necessiten dades Revisió dels sistemes d'informació disponibles Elaboració del SWISTM 1.0 (92 escoles) Elaboració del SWISTM 1.5 (148 escoles) (35 facilitadors SWISTM) 2001 SWISTM II (412 escoles) (120 facilitadors SWISTM) 2002 SWISTM 2.1 (agost del 2002) (225 facilitadors SWISTM) 2003 SWISTM 3.0 (agost del 2003) (366 facilitadors SWISTM) 2004 SWISTM 3.1 (més de 1700 escoles) (489 facilitadors SWISTM) 2005 SWISTM 3.2 (més de 2100 escoles) (600 facilitadors SWISTM) 2006 SWISTM 4.0 (més de 3177 escoles) (806 facilitadors SWISTM) SWISTM 4.0 (més de 3500 escoles) (898 facilitadors SWISTM)
7
Per què es decidí desenvolupar el SWISTM?
Suport conductual per a tota l'escola (EBS, Effective Behaviour Support) Orientat a equips Necessitat d'efectivitat en la presa de decisions Principals desenvolupadors Seth May, William Ard III, Anne Todd, Rob Horner, George Sugai, Aaron Glasgow, Jeff Sprague
8
Millorar la presa de decisions
Solució De Problema Resolució de problemes Solució Problema A Informació
9
Com funciona el SWISTM? Introducció de dades
Adreça i dades de contacte de l'escola Assistència/ dies al mes (factor ètnic) Informació dels professors Informació dels estudiants Informes de conducta Elaboració d'informes Mitjana d'informes per dia i mes Informes per tipus de conducta Informes per lloc Informes per hora Informes per alumne Altres informes Eines
10
El SWISTM i el canvi de sistemes
Idea bàsica A l'hora de canviar de sistema, la idea més eficient i duradora és oferir informes regulars sobre els resultats desitjats. El model d'enginyeria del comportament de Thomas Gilbert Gilbert, 1978
11
Pràctiques i sistemes per al suport conductual en els centres
Definir expectatives Ensenyar expectatives Fer el seguiment de les conductes esperades Identificar les conductes esperades Corregir els errors de conducta (continuum de conseqüències) Fer servir la informació per a la presa de decisions Sistemes Lideratge administratiu Implementació per equips Compromís definit Assignació de personal Suport pressupostat Desenvolupament d'un sistema d'informació orientat a decisions
13
Suport conductual positiu Competència social i progrés acadèmic
RESULTATS Suport conductual dels alumnes Suport a la presa de decisions DADES PRÀCTIQUES SISTEMES Suport conductual del professor
14
Els efectes de la informació
Ajudar a millorar els equips:
15
Resum Els orígens i l'objectiu del SWIS
Els tres elements d'un "sistema d'informació" Recollida precisa de dades Aplicació informàtica per a la introducció de dades i elaboració d'informes Ús de les dades per a la presa de decisions Estructura del SWIS Estructura de la formació Com encaixar el SWIS en un sistema PBS (de suport conductual positiu a nivell de tot el centre) més gran?
Presentaciones similares
© 2025 SlidePlayer.es Inc.
All rights reserved.