La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

CONTES: En Tabalet On és l’oasi? Ens veurem al parc

Presentaciones similares


Presentación del tema: "CONTES: En Tabalet On és l’oasi? Ens veurem al parc"— Transcripción de la presentación:

1 CONTES: En Tabalet On és l’oasi? Ens veurem al parc
PROGRAMACIÓ GENER, FEBRER, MARÇ CURS: P.3 UNITATS DE PROGRAMACIÓ: 1. L’HIVERN 2. EL CARNAVAL 3. ELS ANIMALS DESCOBERTA D’UN MATEIX I DELS ALTRES Treball de l’esquema corporal. Sóc jo (cara i cos) Reconeixement de les diferències entre nen/a Psicomotricitat fina: punxem,esquincem Hàbits d’autonomia: posar i treure la bata i la jaqueta Hàbits d’higiene Joc simbòlic CONTES: En Tabalet On és l’oasi? Ens veurem al parc CELEBREM: DIA DE LA PAU (30 gener) CARNESTOLTES (12 febrer) MARE PAULA (26 febrer) EXCURSIÓ – CAN RIGOL 17 MARÇ

2 DESCOBERTA DE L’ENTORN
L’hivern, els mitjans de comunicació, el Carnaval, els animals de la granja EXPERIMENTACIO: -Pesa o no pesa? Barreges de colors Roda o no roda? Toquem diferents textures LLENGUATGE MATEMÀTIC 1.NUMERACIÓ: 1 i 2 (repàs) 3 i 4 (grafia i quantitat) 2. RAONAMENT LÒGIC: agrupacions, identificació d’objectes, observació de disbarats, seqüència temporal, sèrie 2 i 3 , correspondències 3. PERCEPCIO VISUAL: atributs,observació semblances/diferències, figura/forma, relacions. 4. ORIENTACIÓ ESPAIAL: davant/ darrere , prop/lluny 5. GEOMETRIA: triangle, cercle i quadrat 6. MESURA: gran-petit-mitja, més alt que..., més baix que..,longuitud (llarg/curt) TALLERS MATEMÀTICS - Fem boletes, treballem amb pinxos, agrupacions quantitat-grafia, trencaclosques, agrupacions de colors ELABORACIÓ DE DOS PROJECTES INTERDISCIPLINAR (FEBRER- MARÇ) 2

3 INTERCOMUNICACIÓ I LLENGUATGES
•VOCABULARI relacionat amb el cos humà i l’hivern,el carnaval,els animals de la granja LLENGUATGE ESCRIT: Treball del propi nom. ”, Traç de muntanya i pont (lliure i pauta) Trac de la A,I,U TALLERS VERBALS: confeccionem el nostre nom amb lletres magnètiques, traç amb pissarres “vil.leda” i amb elements de fusta •CANÇONS D’AULA: cançons de l’hivern i de la pau i cançons relacionades amb les parts del cos (les mans són per tocar,en Jan petit..)cançons d’animals i del carnaval. •COLORS: colors de l’hivern (blau, blanc, gris) RELIGIÓ: Aprenem a compartir Convivim en Pau – Dia de la Pau La Quaresma Celebrem la Pasqua TUTORIA: Hàbits: prevenció d’accidents EMOCIONS: Felicitat, Egoïsme, Perdó Respecte amb les persones i l’entorn

4 TALLER DE PINTURA -Treballs relacionats amb les estacions.
-Treballs relacionats amb les festes pròpies d’aquest temps. -Ús de diferents tècniques plàstiques: estampació, rodets, bastonets de cotó, pintura aigualida sobre ceres, pintar amb caniques, pintar amb pinzells, punxar, barreges de colors… -Creacions lliures i d’altres dirigides, per treballar aspectes concrets i anar adquirint progressivament una major habilitat motriu.

5 MÚSICA CANÇONS: -A la vora del camí. -Ploreu, ploreu ninetes.
-Jo tinc un vaixell. -Al jardí del pare un ocell hi ha. -Roden les moles del meu molí. -Al pati de l’escola hi havia un ocellet. -Quan le granotes fan festa major. -La mosqueta ha fet un bot. -Una pometa en tinc a l’hort. -En Joan ve de la cuina, etc... DANSES: -Olles, olles de vi blanc. -La coqueta amb sucre. -Els putxinel.lis. -Moliner que dorms. -Antoshka. AUDICIÓ: -Passeig en trineu. Leopold Mozart -Ball dels pollets a les seves closques.Mússorgski. -Carnaval dels animals.8Lleó, tortuges...)Camille Saint-Saëns LLENGUATGE MUSICAL: --Possibilitats sonores del propi cos, dels objectes i dels instruments musicals. -Experimentació amb els sons produïts amb el cos i la veu. -Intensitat del so: Fort i fluix. -La durada del so: llarg i curt. -Possibilitats del propi cos per reproduir onomatopeies. -La pulsació.

6 MONKEY STAR ROCKET ENGLISH UNIT 3: THE BLUE BALLOON
Nou vocabulari: grapes, juice, ice cream, cake, balloon, up, down Vocabulari de repàs: hello, bye bye, numbers 1-4, blue Estructures: Happy birthday! Cançons: Happy birthday,Star!, My party! Conte: The blue balloon. UNIT 4: ROCKET’S CAR Nou vocabulari:car, teddy, scooter, book, sand Vocabulari de repàs: hello, bye bye, blue, green, red. Estructures: I like the red car best! Cançons: The red car, Look! Look! Look! Conte: Rocket’s car FESTIVALS: SPRINGTIME Vocabulari: flowers, rabbits, birds Cançó: The springtime song MONKEY STAR ROCKET


Descargar ppt "CONTES: En Tabalet On és l’oasi? Ens veurem al parc"

Presentaciones similares


Anuncios Google