Descargar la presentación
La descarga está en progreso. Por favor, espere
1
CEIP PERE VILA BARCELONA 2006/07
DESCOBRINT L’ENTORN CEIP PERE VILA BARCELONA 2006/07
2
L’ESCOLA CEIP PERE VILA
3
LA CLASSE 23 ALUMNES DE 3 I 4 ANYS 7 PAÏSOS DE PROCEDÈNCIA
8 LLENGÜES MATERNES
4
COM APRENEM ENTORNO Maestro Alumnos Saberes
5
DESCOBRIM L’ENTORN 1. EL CEL CAIGUT 3. VISITA A UN PARC
2. ESCULTURES DEL BARRI
6
1.“EL CEL CAIGUT” DEL PARC
OBSERVACIÓ DIRECTA OBSERVACIÓ DIRECTA OBSERVACIÓ INDIRECTA TREBALL A L’ AULA
7
TREBALL A L’AULA OBSERVAR LES FOTOGRAFIES AMB L’ ORDENADOR O PROJECTOR. COPIAR LA TÈCNICA DEL TRENCADÍS EN PAPER I REALITZAR UN MURAL.
8
HEM FET UN JCLIC SOBRE LES ESCULTURES
2.ESCULTURES DEL BARRI HEM FET UN JCLIC SOBRE LES ESCULTURES
9
3. VISITA A UN PARC. RECORDEM LES FULLES DEL PARC
EUCALIPTUS * MIREM LES FOTOGRAFIES * ESCOLTEM ELS SEUS NOMS * LES RELACIONEM AMB LA PARAULA ESCRITA I EL SEU SO
10
AVALUACIÓ Utilitzar la pissarra digital a l’aula ens serveix per a :
Evocar fets i aprenentatges realitzats anteriorment i aplicar-los en situacions noves. Dialogar i construir coneixements a partir del relat de les imatges. És un diàleg entre la mestra, els nens i l’entorn que hem treballat. Algunes opinions dels nens: M’agrada veure les fotos de l’excursió. (Max) Així recordem les coses que no ens recordavem (Violeta) Veiem les coses que hem fet (Odín)
11
REALITZAT PER: Nens de P-4 del CEIP PERE VILA (Barcelona)
Ester Casas Gómez
Presentaciones similares
© 2025 SlidePlayer.es Inc.
All rights reserved.