La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

APRENDENDO A LER PUBLICIDADE

Presentaciones similares


Presentación del tema: "APRENDENDO A LER PUBLICIDADE"— Transcripción de la presentación:

1 APRENDENDO A LER PUBLICIDADE
OBRADOIRO APRENDENDO A LER PUBLICIDADE

2 E TI, SABES LER … PUBLICIDADE?

3 QUE É A PUBLICIDADE? A PUBLICIDADE é unha técnica de promoción de produtos. QUE OBXECTIVO TEN? Informar ao público, a través dos medios de comunicación, sobre as vantaxes de bens e servizos, para vendelos e obter beneficios económicos. CAL É A SÚA FERRAMENTA FUNDAMENTAL? Os anuncios publicitarios, difundidos a través dos medios de comunicación.

4 QUEN FAI OS ANUNCIOS PUBLICITARIOS ?
Fanos os "creativos publicitarios“, que traballan en Axencias de Publicidade. Cómpre ter en conta que no deseño e elaboración dun anuncio intervén moita xente: sociólogos, psicólogos, xente que fai enquisas, músicos, especialistas en imaxe e deseño… Todo está perfectamente estudado para que o anuncio capte a atención dun determinado grupo de xente.

5 ALGÚNS COÑECEMENTOS NECESARIOS PARA LER PUBLICIDADE

6 QUE INFORMACIÓN PODEN TRANSMITIR AS CORES?
Cores cálidas: dan sensación de actividade, de alegría, de dinamismo, de confianza , forza, poder, vitalidade. Os publicistas úsanos como reclamo da atención do consumidor. Cores frías: dan sensación de tranquilidade, descanso, seriedade, profundidade e reflexión.

7 CADA COR TEN UN SIGNIFICADO
VERMELLO: úsase para captar a atención. Pode ter valor connotativo de paixón, forza, potencia… AMARELO: úsase tamén para captar a atención. Asóciase á luz e á calor.

8 O VERDE E O AZUL VERDE: transmite sensación de relaxación e calma. Asóciase, con frecuencia, á natureza, a todo o puro e san. AZUL: suxire calma, tranquilidade, serenidade. Asóciase á inmensidade do mar e do ceo.

9 OS TIPOS DE PLANOS Nun anuncio publicitario é moi importante analizar os tipos de planos (espazo visual onde están obxectos, personaxes…) que predominan, xa que axudan a entender que se quere suliñar, na mensaxe publicitaria: se interesan paisaxes, aparecerán planos panorámicos, se o interese se centra nalgunha parte do corpo ou dun obxecto, manexaranse os primeiros planos ou de detalle…

10 TIPOS DE PLANOS

11

12 A ANGULACIÓN Consiste en colocar a cámara nunha posición para crear un efecto determinado no lector ou espectador. Observade a seguinte diapositiva.

13

14 TEMÁTICA Os publicistas deseñan as súas mensaxes publicitarias en torno a temas que resultan moi atraentes para o receptor e que despertan nel sensacións positivas: A ORIXINALIDADE, A LIBERDADE, O BO GUSTO- REFINAMENTO, A VIDA SAUDABLE, A ECOLOXÍA E A NATUREZA, O SEXO, O FACTOR ECONÓMICO, A FAMILIA, A XUVENTUDE , A AMIZADE, A DIVERSIÓN… Observade as seguintes diapositivas:

15

16

17 ESTEREOTIPOS Son ideas acerca de tipos sociais firmemente aceptadas por unha comunidade. A xeneralización inherente ao estereotipo faino erróneo, falso. Velaquí algún dos estereotipos máis comúns no mundo publicitario, cos que debemos ser moi críticos, pola falsidade que actualmente conlevan:

18 OS ESTEREOTIPOS DE SEXO
HOME: ESTABLE, VALOROSO, AMANTE DO RISCO, CONQUISTADOR, EXECUTIVO… MULLER: AMA DE CASA, NAI , INFERIOR INTELECTUALMENTE, FERMOSA, COQUETA… TAMÉN OS NENOS SON REPRESENTADOS COMO DISTINTOS DAS NENAS...

19

20

21

22


Descargar ppt "APRENDENDO A LER PUBLICIDADE"

Presentaciones similares


Anuncios Google