La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

Jornada Informativa Grau en Logopèdia Facultat de Psicologia Curs

Presentaciones similares


Presentación del tema: "Jornada Informativa Grau en Logopèdia Facultat de Psicologia Curs"— Transcripción de la presentación:

1 Jornada Informativa Grau en Logopèdia Facultat de Psicologia Curs 2017-2018
16 juny 2017

2 Assignatures optatives i Mencions: comparativa entre plans d’estudis
9:00-11:00 Assignatures optatives i Mencions: comparativa entre plans d’estudis Josep Nebot Cegarra Coordinador del Grau en Logopèdia Pràcticum Clara Selva Olid Coordinadora de Pràctiques Treball Fi de Grau Neus Calaf Gozalo Coordinadora del TFG Com es pot cursar l’optativitat Begoña Valle Valverde Gestora Acadèmica No es farà Informació Pràcticum I (2n curs) Pla 2017 11:45-12:15 Informació Pràcticum II (3r curs) Pla 2009 i Pla 2017 (Sònia Vilaltella Aula-212 Facultat de Lletres ) 11:15-11:45 Informació Pràcticum III (4t curs) Pla Correspon al Pràcticum III per a estudiants del Pla 2009 (Laura Augè Aula P-24) 13:00-13:30 Informació Pràcticum III (4t curs) Pla Correspon al Pràcticum I per a estudiants del Pla 2009 (Juan Lorente Aula P-24) Informació Pràcticum IV (4t curs) Pla 2009 i Pla 2017 (Carme Brun Aula P-24) Informació Projectes SiPEP: Recerca en Veu (Unitat de Veu del SiPEP. Neus Calaf Aula P-36)

3 ASSIGNATURES OPTATIVES i MENCIONS: COMPARATIVA ENTRE PLANS D’ESTUDIS Josep Nebot Cegarra Coordinador dels Estudis de Grau en Logopèdia UAB

4 Estructura 3r i 4t curs 48 PLA D'ESTUDIS 2009 PLA D'ESTUDIS 2017
3r CURS CRÈDITS OBLIGATORIS 54 60 CRÈDITS OPTATIUS 6 Total 4t CURS 18 24 42 36 Mínim de crèdits optatius 48

5 Assignatures Optatives
PLA D'ESTUDIS 2009 PLA D'ESTUDIS 2017 Actives Curs Recursos metodológicos para la elaboración del TFG NO Cap 4r Llenguatge i psicopatologia 3r o 4r Avaluació psicològica en els trastorns del llenguatge Educació de la veu i la seva salut Mètodes d'investigació en Logopèdia NO OPTATIVA (FB) Advanced voice analysis and characterization Educació per a la salut Biologia del desenvolupament i teratogènia: implicacions per a la Logopedia Neonatologia i Atenció neuropediàtrica precoç Prevenció neurofoniàtrica en geriatria Rehabilitació en laringectomitzats i implantats coclears Disseny i Adaptació curriculars L’Educació primerenca de la criatura amb trastorns del llenguatge i l'audició Imatges i Símbols: Relacions afectives i de gènere Psicologia de la memòria i les seves aplicacions en el llenguatge Anàlisi lingüística del discurs Anàlisi lingüística del text Comunicació i llenguatge oral a l’escola inclusiva Funcions cognitives superiors: pensament Fonètica aplicada a les patologies de la parla

6 Assignatures Optatives
Assignatures optatives específiques de cada pla d’estudis Assignatures Optatives PLA D'ESTUDIS 2009 PLA D'ESTUDIS 2017 Actives Curs Recursos metodològics per a l’elaboració del TFG NO Cap 4r Llenguatge i psicopatologia 3r o 4r Avaluació psicològica en els trastorns del llenguatge Educació de la veu i la seva salut Mètodes d'investigació en Logopèdia NO OPTATIVA (FB) Advanced voice analysis and characterization Educació per a la salut Biologia del desenvolupament i teratogènia: implicacions per a la Logopedia Neonatologia i Atenció neuropediàtrica precoç Prevenció neurofoniàtrica en geriatria Rehabilitació en laringectomitzats i implantats coclears Disseny i Adaptació curriculars L’Educació primerenca de la criatura amb trastorns del llenguatge i l'audició Imatges i Símbols: Relacions afectives i de gènere Psicologia de la memòria i les seves aplicacions en el llenguatge Anàlisi lingüística del discurs Anàlisi lingüística del text Comunicació i llenguatge oral a l’escola inclusiva Funcions cognitives superiors: pensament Fonètica aplicada a les patologies de la parla Mètodes d'investigació en Logopèdia Recursos metodològics per a l’elaboració del TFG

7 Assignatures Optatives
Assignatures optatives no actives el curs Assignatures Optatives PLA D'ESTUDIS 2009 PLA D'ESTUDIS 2017 Actives Curs Recursos metodológicos para la elaboración del TFG NO Cap 4r Llenguatge i psicopatologia 3r o 4r Avaluació psicològica en els trastorns del llenguatge Educació de la veu i la seva salut Mètodes d'investigació en Logopèdia NO OPTATIVA (FB) Advanced voice analysis and characterization Educació per a la salut Biologia del desenvolupament i teratogènia: implicacions per a la Logopedia Neonatologia i Atenció neuropediàtrica precoç Prevenció neurofoniàtrica en geriatria Rehabilitació en laringectomitzats i implantats coclears Disseny i Adaptació curriculars L’Educació primerenca de la criatura amb trastorns del llenguatge i l'audició Imatges i Símbols: Relacions afectives i de gènere Psicologia de la memòria i les seves aplicacions en el llenguatge Anàlisi lingüística del discurs Anàlisi lingüística del text Comunicació i llenguatge oral a l’escola inclusiva Funcions cognitives superiors: pensament Fonètica aplicada a les patologies de la parla Neonatologia i Atenció neuropediàtrica precoç Prevenció neurofoniàtrica en geriatria Rehabilitació en laringectomitzats i implantats coclears Anàlisi lingüística del discurs Anàlisi lingüística del text

8 Assignatures Optatives
Assignatures optatives programables a 3r o 4t curs (pla d’estudis 2009) Assignatures Optatives PLA D'ESTUDIS 2009 PLA D'ESTUDIS 2017 Actives Curs Recursos metodológicos para la elaboración del TFG NO Cap 4r Llenguatge i psicopatologia 3r o 4r Avaluació psicològica en els trastorns del llenguatge Educació de la veu i la seva salut Mètodes d'investigació en Logopèdia NO OPTATIVA (FB) Advanced voice analysis and characterization Educació per a la salut Biologia del desenvolupament i teratogènia: implicacions per a la Logopedia Neonatologia i Atenció neuropediàtrica precoç Prevenció neurofoniàtrica en geriatria Rehabilitació en laringectomitzats i implantats coclears Disseny i Adaptació curriculars L’Educació primerenca de la criatura amb trastorns del llenguatge i l'audició Imatges i Símbols: Relacions afectives i de gènere Psicologia de la memòria i les seves aplicacions en el llenguatge Anàlisi lingüística del discurs Anàlisi lingüística del text Comunicació i llenguatge oral a l’escola inclusiva Funcions cognitives superiors: pensament Fonètica aplicada a les patologies de la parla Llenguatge i psicopatologia Advanced voice analysis and characterization Biologia del desenvolupament i teratogènia: implicacions per a la Logopedia L’Educació primerenca de la criatura amb trastorns del llenguatge i l'audició

9 Pla d’estudis 2009 MENCIONS
Conjunt d’assignatures optatives, que sense pretendre la especialització, intensifiquen la formació en una direcció concreta a aquells estudiants interessats. La menció surt recollida a l’anvers del Títol de Grau. Si es cursen dues mencions, la segona es recull al revers del títol. Intervenció en l’àmbit educatiu Intervenció en l’àmbit clínic

10 Pla d’estudis 2009 Sense Menció
48 ECTS d’entre tota la oferta d’assignatures optatives de la facultat Una menció 30 ECTS de la oferta d’una menció + 18 ECTS altres optatives Dues Mencions 30 ECTS de cadascuna de les dues mencions (54 ECTS) Intervenció en l’àmbit educatiu Intervenció en l’àmbit clínic

11 Pla d’estudis 2009 MENCIÓ: Intervenció en l’àmbit educatiu (30 crèdits) Títol assignatura Tipus ECTS Disseny i Adaptació curriculars OT 6 L’Educació primerenca de la criatura amb trastorns del llenguatge i l'audició (Es pot cursar a tercer curs) Imatges i Símbols: Relacions afectives i de gènere Psicologia de la memòria i les seves aplicacions en el llenguatge Mètodes d'investigació en Logopèdia (És comuna per les dues mencions) Anàlisi lingüística del discurs (No ofertada) Anàlisi lingüística del text (No ofertada) Comunicació i llenguatge oral a l’escola inclusiva Funcions cognitives superiors: pensament Fonètica aplicada a les patologies de la parla

12 Pla d’estudis 2009 MENCIÓ: Intervenció en l’àmbit clínic (30 crèdits)
Títol assignatura Tipus ECTS Innovació tecnològica aplicada OT 6 Tractament medicoquirúrgic de les disfonies Llenguatge i psicopatologia (Es pot cursar a tercer curs) Avaluació psicològica en els trastorns del llenguatge Educació de la veu i la seva salut Mètodes d'investigació en Logopèdia (És comuna a totes dues mencions) Advanced voice analysis and characterization (Es pot cursar a tercer curs) Educació per a la salut Biologia del desenvolupament i teratogènia: implicacions per a la Logopedia (Es pot cursar a tercer curs) Neonatologia i Atenció neuropediàtrica precoç (No ofertada) Prevenció neurofoniàtrica en geriatria (No ofertada) Rehabilitació en laringectomitzats i implantats coclears (No ofertada)

13 Pla d’estudis 2009 Una menció 30 ECTS de la oferta d’una menció +
18 ECTS amb altres optatives Dues Mencions 30 ECTS de cadascuna de les dues mencions Cal cursar crèdits addicionals (54 en total), complint amb els mínims de cada menció (30 crèdits ECTS) Cal cursar l’assignatura Mètodes d'investigació en Logopèdia que és comuna a totes dues mencions

14 PRÀCTICUMS de LOGOPÈDIA Jornada informativa 16 de juny 2017
Informa: Clara Selva Coordinadora de Pràctiques Externes i Practicums

15 Pràcticums de Logopèdia
OBJECTIUS: Conèixer l’àmbit aplicat de la professió. Conèixer el rol del professional. Conèixer els usuaris de la logopèdia. Aprendre a partir de l’experiència. Complementar els coneixements teòrics amb els coneixements derivats de la pràctica i poder-los connectar. 5

16 Pràcticums de Logopèdia
5 Practicum II (6 ECTS): escoles, centres reeducació logopèdica, sociosanitaris, hospitals…etc. Practicum III (6ECTS): H.S.Pau (Escola de Patologia del Llenguatge) Servei Otorrino H.Vall Hebron i centre rehabilitació Practicum IV (6ECTS): CDIAPS, CREDAC…etc.

17 Activitats que l’estudiant pot fer en els Pràcticums
Hi ha diversitat en funció del tipus de Centre. El Centre proposa el programa. Observació. Intervencions més directes sota tutoria del professional del Centre. Avaluació:Nota del Centre i Memòria de les Pràctiques. A part d’algun altre criteri que proposi el/la Tutor/a Acadèmic (per ex.: sessions de tutoria ...etc)

18 Procediment sol·licitar places i criteri d’adjudicació
Psicologia, Logopèdia i SIPEP Veure oferta publicada (provisional), definitiva a primers setembre. Seleccionar places mitjançant aplicatiu. " Cal seleccionar entre 8 i 16 places L’adjudicació de plaça es fa en funció NOTA promig de l’expedient.

19 DATES a tenir en compte 7 de setembre Termini de sol·licituds assignatura Pràcticum I – pla antic i Pràcticum III pla nou (centres externs) 8 de setembre Acceptació/Renúncia de l’assignació ( a partir de les 13 hores) 12 de setembre Termini de sol·licitud de l’assignatura places Hospital Vall d’Hebron i de les assignatures Pràcticum III (pla vell) i (pel pla nou) places Hospital de sant Pau. 13 de setembre 14 al 17 de setembre Termini de sol·licituds Pràcticums i i Pràctiques externes 19 de setembre Acceptació/Renúncia de l’assignació (de les sol·licituds del 14 al 17/09 21 de setembre Termini de la sol·licitud per a l’alumnat sense assignació de plaça de totes les sol·licituds 22 de setembre Acceptació/Renúncia de l’assignació 25 de setembre Termini de sol·licitud de plaça per als casos sense assignació 26 de setembre Publicació definitiva de les assignacions A partir del 28 de setembre Signatura del CONVENI ESPECÍFIC per part de l’alumnat Reunió informativa (obligatòria) amb el prof. Tutor/a Acadèmic per informar sobre qüestions generals, avaluació i lliurament del Conveni Específic. Data: 2 d’octubre (horari franja lliure docència)

20 Altres informacions i condicions després de tenir plaça adjudicada
AVÍS: NO es pot renunciar a la plaça, un cop adjudicada i acceptada. Si l’estudiant renuncia fora de termini o no realitza les pràctiques, en l’adjudicació del curs següent optarà a una plaça, entre les que hagin quedat vacants, sense tenir en compte la seva nota d’expedient.

21

22

23

24 TREBALL FI DE GRAU Neus Calaf Gozalo Coordinadora Assignatura

25 TREBALL DE FI DE GRAU DE LOGOPÈDIA
Assignatura obligatòria (6 crèdits ECTS, anual) Equip docent de coordinació: Neus Calaf(Coordinadora de l’assignatura)

26 TIPOLOGIES DE TREBALL DE FI DE GRAU
TREBALL TEÒRIC O DE REVISIÓ Actualització teòrica (cerca sistemàtica) TREBALL DE RECERCA Investigació empírica TREBALL PROFESSIONAL O DE PROJECTE D’INTERVENCIÓ Projecte que aporti millores o solucions a alguna problemàtica Competències comunes + pròpies Fites comunes amb continguts adaptats Implicacions dels tipus de treball: mateixa càrrega, mateixes fites, mateixos moments avaluadors, però amb continguts adaptats a cada tipus de treball (ajustats a unes competències específiques).

27 Sol·licitud Matrícula (5 propostes) 2a sol·licitud Sol·licitud
ADJUDICACIONS: PROCÉS Estudiants amb els últims 60 crèdits del Grau matriculats Sol·licitud (5 propostes) Matrícula Proposta de línies de treball per part del professorat Adjudicació per expedient acadèmic Resolució provisional Publicació línies de treball vacants Estudiants a més de 60 crèdits de graduar-se Sol·licitud 2a sol·licitud Adjudicació per expedient acadèmic Si queden places Resolució definitiva

28 Calendari d’adjudicacions
24 de juliol: Publicació de les propostes de línies de treball 12, 13 i 14 de setembre: 1a ronda, 1a sol·licitud 18 de setembre: 1a sessió presencial 26 de setembre: Publicació resolució provisional 27 i 28 de setembre: 2a ronda, 2a sol·licitud 3 octubre: Publicació resolució definitiva

29 On trobar la informació

30 PROCÉS D’ADJUDICACIÓ DE PLACES
TFG LOGOPÈDIA 65 estudiants matriculats (oferta=68 places) 57 sol·licituds en primera ronda 84,2% resoltes en primera sol·licitud 55,2% 1ª opció 19,0% 2ª opció 8,6% 3ª opció 0% 4ª opció 0% 5ª opció 15 sol·licituds en segona ronda 100% resoltes Procés d’adjudicació

31 METODOLOGIA DEL TREBALL DE FI DE GRAU % d’hores Hores estudiant
Activitat supervisada 10% 15 Activitat autònoma 89% 133,5 Activitat d’avaluació 1% 1,5 Hores estudiant Supervisió programada 7,5 Supervisió no programada (tutories) Posar èmfasi en el treball autònom (s’han de responsabilitzar del seu propi treball). El supervisor només acompanya i avalua en part el seguiment del treball, en sessions programades i tutories individuals.

32 Setmana 16 2n QD: CONGRÉS DE PRESENTACIÓ
METODOLOGIA DEL TREBALL DE FI DE GRAU PUNTS DE SUPERVISIÓ PROGRAMATS Seguiment Responsable Moment Hores Avaluació 1. Presentació TFG Coordinació Set. 3 (1r QD) 1,5 2. Elecció del tema Supervisor Set. 6-8 (1r QD) 1,5 3. Projecte Supervisor Set (1r QD) 1,5 Ev1a Ev1b 4. Desenvolupament Supervisor Set. 2-3 (2n QD) 1,5 5. Tancament Supervisor Set (2n QD) 1,5 Ev1c Últim punt de seguiment. Es fa una sessió per fer el retorn de l’informe final, i es prepara la presentació pública del treball. Setmana 16 2n QD: CONGRÉS DE PRESENTACIÓ 32

33 AVALUACIÓ DEL TREBALL DE FI DE GRAU
SUPERVISIÓ EV1a / EV1b / EV1c 65% qualificació 35% qualificació ALTRES FITES AVALUATIVES Evidència Responsable Avaluació Ev2a. Resum executiu Avaluadors 10% Ev2b. Nota de premsa 5% Ev2c. Presentació 20% Afegir la presentació del treball (més la nota de premsa + resum executiu) AVALUACIÓ INDIVIDUAL!!

34 AULA MOODLE DE L’ASSIGNATURA
METODOLOGIA DEL TREBALL DE FI DE GRAU % d’hores Hores estudiant Activitat supervisada 10% 15 Activitat autònoma 89% 133,5 Activitat d’avaluació 1% 1,5 Agents implicats: Coordinació, supervisor/a, avaluador/a AULA MOODLE DE L’ASSIGNATURA Posar èmfasi en el treball autònom (s’han de responsabilitzar del seu propi treball). El supervisor només acompanya i avalua en part el seguiment del treball, en sessions programades i tutories individuals.

35 COM ES POT CURSAR L’ OPTATIVITAT Begoña Valle Valverde Gestora Acadèmica Facultat Psicologia

36 CRÈDITS OPTATIUS QUE CAL CURSAR
Grau en Logopèdia (Pla 2009): 48 crèdits (més 6 opcionals) Segons el pla d’estudis s’han de cursar 6 crèdits optatius al 3r curs (d’una oferta concreta de 4 assignatures) i 42 crèdits al 4t curs. Grau en Logopèdia (Pla 2017): 36 crèdits (més 6 opcionals) Segons el pla d’estudis s’han de cursar els 36 crèdits optatius al 4t curs.

37 COM ELS PUC CURSAR? EXCLUSIVAMENT AMB LES ASSIGNATURES OPTATIVES DEL PLA D’ESTUDIS. ALTRES POSSIBILITATS QUE NO IMPLIQUEN LES ASSIGNATURES OPTATIVES DEL PLA D’ESTUDIS.

38 EXCLUSIVAMENT AMB LES ASSIGNATURES OPTATIVES DEL PLA D’ESTUDIS .
COM ELS PUC CURSAR? EXCLUSIVAMENT AMB LES ASSIGNATURES OPTATIVES DEL PLA D’ESTUDIS .

39 Grau en Logopèdia - Pla 2009 SENSE OBTENIR CAP MENCIÓ, ESCOLLINT ELS 48 CRÈDITS D’ENTRE TOTA L’OFERTA D’OPTATIVITAT QUE S’OFEREIX CADA CURS ACADÈMIC. OBTENINT UNA MENCIÓ, PERQUÈ DELS 48 CRÈDITS S’HAURAN CURSAT 30 DE L’OFERTA EXCLUSIVA D’UNA MENCIÓ. OBTENINT DOBLE MENCIÓ, PERQUÈ DELS 48 CRÈDITS S’HAURAN CURSAT 30 DE CASDASCUNA DE LES DUES MENCIONS. AIXÒ ÉS POSSIBLE PERQUÈ LES DUES MENCIONS OFEREIXEN 1 ASSIGNATURA COINCIDENT I TAMBÉ PERQUÈ, EN ALGUNS CASOS, S’UTILITZARAN ELS 6 CRÈDITS OPTATIUS ADDICIONALS QUE PERMET EL PLA D’ESTUDIS.

40 Grau en Logopèdia - Pla 2017 AQUEST PLA D’ESTUDIS NO CONTEMPLA L’OBTENCIÓ DE MENCIONS. ESCOLLINT ELS 36 CRÈDITS QUE CAL CURSAR D’ENTRE TOTA L’OFERTA D’OPTATIVITAT QUE S’OFEREIX CADA CURS ACADÈMIC.

41 COM ELS PUC CURSAR? 2. ALTRES POSSIBILITATS QUE NO IMPLIQUEN LES ASSIGNATURES OPTATIVES DEL PLA D’ESTUDIS Aquesta opció la poden utilitzar tan els estudiants que romanguin al Pla 2009 com els que decideixin adaptar-se al Pla 2017.

42 AMB LA FORMACIÓ ASSOLIDA EN EL MARC DE LA MOBILITAT (PROGRAMES ERASMUS, PROPI, SICUE) ES PODEN ACONSEGUIR FINS A UN MÀXIM DE 30 CRÈDITS OPTATIUS. CRÈDITS QUE ES CURSEN A LA UNIVERSITAT DE DESTÍ SENSE CORRESPONDÈNCIA AMB ASSIGNATURES DEL NOSTRE PLA D’ESTUDIS. AMB UN MINOR. SÓN ITINERARIS D’UNIVERSITAT ORGANITZATS PER UN CENTRE DE LA UNIVERSITAT. S’ACONSEGUEIXEN 30 CRÈDITS OPTATIUS. LA NOSTRA FACULTAT OFEREIX EL MINOR DIFICULTATS DEL LLENGUATGE I LA VEU QUE POT CURSAR QUALSEVOL ESTUDIANT DE GRAU, EXCEPTUANT ELS ESTUDIANTS DEL GRAU EN LOGOPÈDIA.

43 AMB EL RECONEIXEMENT ACADÈMIC DE CRÈDITS OBTINGUTS PER PARTICIPAR EN ACTIVITATS NO PROGRAMADES EN EL MARC D’UN PLA D’ESTUDIS. ES PODEN ACONSEGUIR FINS A UN MÀXIM DE 18 CRÈDITS OPTATIUS: ACTIVITATS CULTURALS, ESPORTIVES, DE REPRESENTACIÓ ESTUDIANTIL, SOLIDÀRIES I DE COOPERACIÓ: FINS A UN MÀXIM DE 6 CRÈDITS OPTATIUS. LA FORMACIÓ EN TERCERES LLENGÜES: FINS A UN MÀXIM DE 12 CRÈDITS OPTATIUS.

44 ACTIVITATS CULTURALS, ESPORTIVES, DE REPRESENTACIÓ ESTUDIANTIL, SOLIDÀRIES I DE COOPERACIÓ: FINS A UN MÀXIM DE 6 CRÈDITS OPTATIUS. Activitats culturals, com ara la pertinença al cor, orquestra o d’altres grups estables de música, dansa o teatre de la UAB; la participació activa en tallers de creació artística i cultural en general. Activitats esportives: la participació en competicions esportives individuals o en equip en representació de la UAB, i en general aquelles pràctiques d’activitat física, que fomentin hàbits de vida saludable i que comportin una reversió a la UAB. Activitats de solidaritat i cooperació: la participació activa en programes de voluntariat, de cooperació, socials o de salut. Activitats de foment de la participació universitària tan institucional com de servei a la comunitat: programes d’assessors d’estudiants en les seves diverses formulacions, de formació de representants, sobre la participació al campus.

45 LA FORMACIÓ EN TERCERES LLENGÜES: FINS A UN MÀXIM DE 12 CRÈDITS OPTATIUS. Cal acreditar la superació d’un nivell sencer en l’escala de nivells del Marc europeu comú de referència (MERC). Les activitats formatives poden ser: Cursos d’idiomes superats al Servei de Llengües de la UAB. Cursos d’idiomes superats als serveis de llengües d’altres universitats públiques o de les universitats privades del sistema universitari català; escoles oficials d’idiomes; instituts dependents d’organismes oficials. Cursos d’idiomes superats en altres institucions, sempre que siguin validats pel Servei de Llengües de la UAB. Superació de les proves de domini d’una tercera llengua organitzades pel Servei de Llengües de la UAB. Realització d’una estada en una universitat estrangera, dins d’un programa de mobilitat, per cursar un mínim de 30 crèdits impartits en una llengua estrangera, a raó d’1,5 crèdits per cada 6 crèdits superats. Cursos de llengua de signes superats a institucions reconegudes a raó d’1,5 crèdits per cada nivell superat.

46 Els crèdits reconeguts s’incorporen a l’expedient acadèmic amb la qualificació d’APTE/A i especificant que han estat reconeguts. Aquests crèdits no es tenen en compte a l’efecte del còmput de la mitjana de l’expedient acadèmic.

47 RECOMANEM DEMANAR EL RECONEIXEMENT ACADÈMIC EN EL DARRER ANY D’ESTUDIS I QUAN RESTI ESPAI D’OPTATIVITAT A L’EXPEDIENT.

48

49 Jornada Informativa Facultat de Psicologia Curs 2017-2018
16 juny 2017


Descargar ppt "Jornada Informativa Grau en Logopèdia Facultat de Psicologia Curs"

Presentaciones similares


Anuncios Google