Descargar la presentación
La descarga está en progreso. Por favor, espere
Publicada porSara Crespo Henríquez Modificado hace 7 años
1
Español 3 Honores – Semana 3 – 1/17 – 1/20
lunes 1/23 – Horario Regular Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana 3 – 1/23 – 1/27 1 – alguien me dijo que – 4 – dicen que – 2 – se cree que – 5 – según – 3 – oí que – – cuentan que – Warm-up (Para Empezar): Do this in “Para Empezar” under SEMANA 2 2 – Escriban la definición o un sinónimo en español. 1 – alguien me dijo que – 4 – dicen que – 2 – se cree que – 5 – según – 3 – oí que – – cuentan que –
2
Revisar - Para Empezar y tarea Objective (Objetivo):
Agenda: Revisar - Para Empezar y tarea Objective (Objetivo): La ciencia y la tecnología. Report what others say and think. Standards (Normas): Standard: 1.1 Students engage in conversations, provide and obtain information, express feelings and emotions, and exchange opinions. Standard: 1.2 Students understand and interpret written and spoken language on a variety of topics. Standard: 1.3 Students present information, concepts, and ideas to an audience of listeners or readers on a variety of topics. Standard: 3.1 Students reinforce and further their knowledge of other disciplines through the foreign language. Standard: 5.1 Students use the language both within and beyond the school setting.
3
3. Lectura y comprensión de “La brecha digital”.
Agenda: 3. Lectura y comprensión de “La brecha digital”.
4
Tarea: 4 – Contesta las 6 preguntas de la entrevista “La brecha digital” en tu paquete de Ciencia y tecnología.
Presentaciones similares
© 2025 SlidePlayer.es Inc.
All rights reserved.