Landscape with Shapes and Colors Paisaje usando colores y formas My Name Mi Nombre.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
El título: Los ojos y el pelo
Advertisements

Hoy vamos a … hacer un poco de arte en el estilo de Miró
Es It is No es It isnt Hay There is No hay There isnt Tiene It has No tiene It hasnt got una línea a line unas líneas muy very bastante quite realmente.
¿De qué color es la bandera?
¿CÓMO ERES? Translate the following sentences I have blue eyes
El arte español verde negro amarillo morado azul oscuro El pincel rojo
a to amarillo yellow amigos Friends anaranjado Orange.
La Ropa.
Bellwork: Wednesday, 10/16/13 1.Take out your school nouns list. 2.Take out a pen/pencil. I will return your Body Nouns Test and give you your current.
Calentamiento Get ready for the quiz by completing these sentences below with the correct form of the stem-changing verb 1. Mi amiga ____________ (almorzar)
¿Cómo eres? Soy... Tengo... ¿Cómo es? Es... Tiene...
Aaaahhhh!!!! I’ve created a monster!!! Objective: to draw a picture of a monster based on the Spanish description. El es un monstruo y es muy, muy feo!!
Los utiles escolares.
Los Colores Directions: Click on the object that matches each color word you see Click to Begin.
Español I – Los colores Project directions. Diez oraciones Cinco nombres (de la escuela) cinco en oraciones singulares cinco en oraciones plurals Verbo.
Capítulo uno Gramática 1.1 Subjects and verbs in sentences. (Los Sujetos y los verbos en las oraciones)
Muzzy Spanish: Unit 2 Mr. Leslie’s Class.
ALC 111 Miércoles el 9 de marzo.
Algunos objetos básicos y los colores
La familia.
Los colores.
When you mix… rojo AND amarillo = =_____.
Proyecto de la clase de Español 1A Menu & 20 sentences paper.
DESCRIBING MY EYES: los ojos
Los Colores Rojo Azul verde blanco café rosa gris marrón rosado
© Boardworks Ltd of 25 KS3 Spanish – Year 7 La familia y los amigos Part 3 Unidad 2.
Por La señorita Davis los colores (colors) Red Blue Yellow Green.
DIRECTIONS: 1.Choose one famous person. Research that person. 2.Create an E-Harmony Dating profile for him/her IN SPANISH. 3. Include a Picture. It MUST.
+ Lección Preliminar Spanish 1. + Hola  hello Buenos días  good morning / day Buenas tardes  good afternoon Buenas noches  good evening /night.
Please conjugate the verb “ser” for all 6 subjects: Yo: Tú: Él/Ella/Ud.: Nosotros: Vosotros: Ellos/Ellas/Uds.: 9/10/13.
Bienvenida ALC 129 Martes el 5 de abril Bienvenida.
LOS COLORES = __________ COLORS españolinglés rosado amarillo negro azul morado gris de oro __________ oscuro pink yellow black blue purple grey gold dark.
Numbers Números. 1 uno 2 dos 3 tres 4 cuatro 5 cinco 6 seis 7 siete 8 ocho 9 nueve 10 diez 11 once 12 doce 13 trece 14 catorce 15 quince 16 diez y seis.
¿Qué vas a hacer en el futuro?
+ Lección Preliminar Spanish 1. + Hola  hello Buenos días  good morning / day Buenas tardes  good afternoon Buenas noches  good evening /night.
Take out your homework and put it on your desk. If you have your progress report, take that out, as well. Take out your homework and put it on your desk.
Sr. Schofield Español I Punctuation Marks: Review.
¡Hola clase! Take notes and answer questions on all upcoming slides. (except for the Tip of the Day slide) ¡Nos vemos el martes!
El corazón rojo.
Essential ?: How do I conjugate this irregular verb and how is it used?
¿ Cómo es tu animal? To be able to understand which adjective to use to describe an animal viernes siete de diciembre.
Packet 9: Forms of Adjectives, Colors and Expressing “I like” /30 puntos.
Objetivo: How do we describe the color of clothes?
PROYECTO DE LAS BANDERAS. OVERVIEW  You and your “country group” will be presenting your country’s flag to the class in Spanish and English. In Spanish,
la blusa ______________________ 2. el pantalón ______________________
LAS FORMAS EN ESPAÑOL EL ROJO EL CORAZÓN ROJO LA ESTRELLA ROJA.
ALC 114 Lunes el 14 de marzo. Objetivo Write and retell the sock joke with your flash cards of the clothing and colors.
Preguntas del día Answer the following questions in complete sentences. ¿Cuándo es tu cumpleaños? ¿Cuál es tu día favorito? ¿Qué día es hoy? ¿Qué día es.
Please sit in your assigned seat. Silently complete the “warm up” section of your paper. Take our your homework (parent / guardian signature that you.
ALC 112 Jueves el 10 de marzo. objetivo Yo puedo tomar notas de los sustantivos y adjetivos en español.
¡LOS COLORES!.
Adjectives/Gender and Number agreement Notes #17.
¿CÓMO ERES? Palabras y frases para describir a las personas
Los colores ¿Cuál es tu color favorito…? Por: Señora Snyder.
3.3 Colors. Vamonos Write three sentences in Spanish describing YOUR personality or appearance.
AVANCEMOS Gustar with an infinitive. GUSTAR WITH AN INFINITIVE We use the verb GUSTAR to talk about what people like to do in Spanish. This verb.
Los colores As a brainstorming or Do Now activity, play the song “Los Colores” (Track 4) from Sing, Laugh, Dance and Eat Tacos. Directions: Write down.
Preparación: Hoy es lunes 29 de Septiembre de 2014 ¿Qué día es hoy? Hoy es lunes What day is today? ¿Qué día fue ayer? Ayer fue domingo What day was yesteday?
Think about someone you love and care for dearly. Who is it? Think about losing them. How would you feel? Think about a special gift you have from them.
IR Y LLEVAR- TO GO AND TO WEAR Objective: Students will write and speak about shopping and clothes using IR, Llevar and some other common expressions.
ECUADOR UNIT 5. Locro- potato soup Fritada- fried pork Llapingachos- potato patties with cheese.
Los Colores. Blanco Negro Rojo Azul Amarillo.
Hoy es jueves, el veintiocho de marzo. La Meta: ¿Cómo es tu madre? Hagan Ahora: Copy and answer the following questions in Spanish full sentences. 1.¿Cómo.
Preterite: Beginning and Ending of an Action When talking about the beginning or ending of an action in the past, use the preterite The following verbs.
¿Qué llevas? OBJETIVOS: To revise colors in Spanish. To understand adjectival endings.
3.3 Colors el 15 de octubre. Vamonos Write three sentences in Spanish describing YOUR personality or appearance.
Las formas In this presentation, you will learn… How to say the names of the shapes How to describe shapes with colors.
Realidades I CP 6A-2.
Voice Activity 1.04: Directions, Grammar, and Examples
¿Qué llevas? OBJETIVOS: To revise colors in Spanish.
Transcripción de la presentación:

Landscape with Shapes and Colors Paisaje usando colores y formas My Name Mi Nombre

Directions On the following slide you will see a landscape created with only the basic shapes and colors in PowerPoint. You will create your own landscape and then write a sentence in French or Spanish about the shapes and colors you used.

Example

Description My picture is a landscape. It uses a blue rectangle and a green rectangle. It also uses white circles, green circles, red circles, and a brown rectangle.

Ejemplo en español Mi dibujo es un paisaje. Yo uso un rectángulo verde, uno azul y dos rectángulos cafés. También uso círculos rojos y blancos y uno amarillo.

The End El Fin