Digital Photography: Selfie Slides Anaiyah holiday 10/23/2014 6th.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Las Palabras Interrogativas
Advertisements

WALT: talking about dates and saying when your birthday is WILF: To be able to write & understand months and dates in Spanish to get to a Level 2 To be.
SEMANA DEL DE NOVIEMBRE
Las Palabras Interrogativas ¿Quién? ¿Qué? ¿Cuándo?
Book Report/Reporte de un Libro Parents: Your children have checked out a library book. They will be writing a book report for this book. Please make sure.
Español 1 13 de marzo de La Campana  Forma parejas:  1. Quiero ir A. She likes to go  2. Le gusta ir B. They want to go to the beach  3. Vamos.
25/6/2014 Esto probablemente debe grabarlo en el espejo del baño Donde lo pueda leer todos los días. Usted no puede darse cuenta de ello, pero es 100%
Hoy es martes, el 6 de septiembre de Los Objetivos Correctly pronounce the Spanish alphabet. Get to know classmates, teachers and classroom procedures.
SABES QUE – LUNES EL 13 DE OCTUBRE 2014 Escribe una pregunta (the question) y una respuesta (the answer). You will ask & answer these questions with a.
Leading in Learning – Spanish Collective Memory. Plenary 1 Did you know any of the words already? If so, which? Why are the colours significant do you.
*TAKE OUT YOUR HOMEWORK* Objective: – I can prepare to demonstrate my knowledge of how to use the different forms of “gusta” Vocab/Ideas: – Gusta (review)
Español 3 Hoy es jueves el 2 de enero de La Campana 1.¿Cómo era tu vacación? 2.¿Adónde fuiste? 3. ¿Qué hiciste? Contesta las preguntas. Usa el.
Hoy es el tres de octubre, es jueves. La pregunta: ¿Qué cosas ven en las fotografías de la videohistoria en las páginas 224 – 225? La tarea: Libro de trabajo.
Español 1 18 – 19 DE MARZO Get your city map and have it on your table, you can study the vocab on your own creation!
First Grade – High Frequency Word Reading Competition Classroom Competition Created by: Malene Golding School Improvement Officer: Kimberly Fonteno.
Calentamiento (martes, once de noviembre) Part One: Answer the following questions in Spanish in your notebook. 1.¿Qué clase tienes en la tercera hora?
POR QUÉ VS. PORQUE. ¿Por qué? = Why? *Note the accent on the letter e. * Also note that it is two separate words.
Español 1 Hoy es lunes el 10 de marzo de La Campana Escribe dónde, a tu familía, le gusta ir en español. Ejemplo: A mi primo le gusta ir a la biblioteca.
Digital Photography: Selfie Slides
Mi dormitorio My bedroom
Digital Photography: Selfie Slides Liliana Martinez 10/27/14 4b.
Hazlo Ahora ● It is Maria’s first day of school, and she needs a shopping list. Help Maria by matching the objects with the classes she needs them for.
Digital Photography: Selfie Slides Your Name Date Class Period.
Digital Photography: Selfie Slides By: Essence L. Thomas.
¿Qué haces en la escuela? Question words, objects, yo-go’s.
1 Las Palabras Interrogativas ¿Quién?¿Qué?¿Cuándo?¿Quién?¿Qué?¿Cuándo? 4Sra. Waters 4NHS 4español I.
Digital Photography: Selfie Slides Your Name Date Class Period.
V AMONOS ANSWER THE FOLLOWING IN COMPLETE SPANISH SENTENCES 1) ¿Cómo te llamas? 2) ¿De dónde eres? 3) ¿Cómo estás? 4) ¿Qué tiempo hace? 5) ¿Cuántos años.
DIGITAL PHOTOGRAPHY: SELFIE SLIDES SAVANNAH SCOTT PERIOD 3.
Las Preguntas (the questions) Tengo una pregunta… Sí, Juan habla mucho con el profesor en clase. No, Juan no habla mucho en clase. s vo s vo Forming.
Digital Photography: Selfie Slides Your Name Date Class Period.
1 Las Palabras Interrogativas ¿Quién?¿Qué?¿Cuándo?¿Quién?¿Qué?¿Cuándo?
Book Report/Reporte de un Libro Parents: Your children have checked out a library book. They will be writing a book report for this book. Please make sure.
Digital Photography: Selfie Slides Your Name Date Class Period.
Digital Photography: Selfie Slides Makayla Hughes 10/29/ rd period.
Vámonos Escribe la fecha y el objetivo Hoy es 15 de septiembre del 2014 I can describe myself and others using adjectives. WARM UP: Describe la escena.
Digital Photography: Selfie Slides Ana Hernandez 10/23/14 5th.
Digital Photography: Selfie Slides
Digital Photography: Selfie Slides Caidyn Tanton 10/23/14 Period: 1.
¡Hola clase! Take notes and answer questions on all upcoming slides. (except for the Tip of the Day slide) ¡Nos vemos el martes!
Digital Photography: Selfie Slides
Digital Photography: Selfie Slides Kaitlyn Somogye 10/24/14 4A.
Digital Photography: Selfie Slides Courtney Long 4A.
Digital Photography: Selfie Slides Traci Armstrong 10/23/14 6 th period.
Digital Photography: Selfie Slides Reid Steele 10/24/14 1st.
El futuro What is the future tense? When would you use it?
VOCABULARIO Tercer Paso. Turning down an invitation and explaining why Ask if your friend would Your friend might say: like to do something: ¿Te gustaría.
1 Las Palabras Interrogativas ¿Quién?¿Qué?¿Cuándo?¿Quién?¿Qué?¿Cuándo?
Calentamiento Write the answers to the questions in SPANISH
Please choose five pictures. Por favor, elija cinco fotografías. Make a list of words about each picture that you choose. Haga una lista de palabras sobre.
ALC 83 Please find a place to sit. Sit next to your project partner.
MONDAYTUESDAYWEDNESDAYTHURSDAYFRIDAY Draw the instructions Bring a picture of my face Do addition Worksheet (down on the farm) Study vocabulary.
Las Palabras Interrogativas ¿Qué?¿Qué? 1 Las palabras interrogativas ¿Cómo estás?How are you? ¿De dónde eres?Where are you from? ¿Quién es ella?Who is.
Digital Photography: Selfie Slides Jaime lozano 28 oct 1.
¿Cómo estás? Nombre y apellido Información Amigos FotosMapa Me gusta Actividad Publicar.
28 de septiembre. Warm-Up #23 Conjugate the verbs to make them affirmative or negative commands. 1.Lavar las frutas. 2.Tener cuidado en el partido. 3.Servir.
ALC 65 Hoy es viernes el 16 de marzo de 2012 Conjugate to eat (comer) Today is a test on foods, verbs, likes It will begin at 11:32 as a ppt show.
Antes de empezar – ¿Cómo se llaman estos quehaceres? (Necesito la tarea.)
Essential question: How do I say what I like and what interests/bores me?
Campanada guidelines in your composition notebook ¿Cómo es tu familia? (10 points) Ex. Hoy es Miercoles el 27 de enero First line will start with the date.
Escribir *You can get creative. You can write in the first person which means you are the character, you can use the third person which means you are talking.
Getting to know you more!
First Grade Dual High Frequency Words
Las Palabras Interrogativas
Quasimodo: Tienes que hacer parte D de la tarea..
Tengo una pregunta… Carlos está en la biblioteca. s v
Las Palabras Interrogativas
Las Palabras Interrogativas
Las Preguntas (the questions) Tengo una pregunta… Sí, Juan habla mucho con el profesor en clase. No, Juan no habla mucho en clase. s vo s vo Forming.
Transcripción de la presentación:

Digital Photography: Selfie Slides Anaiyah holiday 10/23/2014 6th

Project Guidelines 1.Choose 3 selfies – or use the same selfie for all three slides. 2.Apply at least 3 different EFFECTS to each photograph. Frames and textures do not count as part of your 3 effects, but you can add them as extras. 3.Record the effects you used on each slide below the original image. 4.Complete the sentence starter at the bottom right corner. 5.Slide 6 should be a collage of the three edited selfies from your other slides. 6.The final slide asks you the same questions you were asked the first day you took selfies. You may use the same answers that you sent to me in your Gmail, or you may write new answers to the questions. Either way, your answer for each question must have at least 3 good sentences. Feel free to be creative with your background and fonts on this PowerPoint. Use this template – you do not have to create a new one. Edit this one. Due by Friday, October 24th for all classes. Period 4B is due by Thursday, October 23rd.

Directrices para Proyectos 1.Elija 3 selfies - o utilizar el mismo selfie para las tres diapositivas. 2.Aplicar al menos 3 EFECTOS diferentes a cada fotografía. Marcos y texturas no se cuentan como parte de sus 3 efectos, pero se puede añadir como extras. 3.Registre los efectos que utilizó en cada diapositiva debajo de la imagen original. 4.Explique lo que te gusta de la foto con sus efectos por debajo de la fotografía editada. 5.Diapositiva 6 debería ser un collage de las tres selfies editados de sus otras diapositivas. 6.La última diapositiva que hace las mismas preguntas que se le pidió el primer día que tomó selfies. Usted puede utilizar las mismas respuestas que me enviaste en tu Gmail, o puede escribir nuevas respuestas a las preguntas. De cualquier manera, su respuesta para cada pregunta debe tener al menos 3 buenas oraciones. Siéntase libre de ser creativo con su fondo y las fuentes en esta PowerPoint. Utilice esta plantilla - usted no tiene que crear una nueva. Editar este. Debido al Viernes, 24 de octubre para todas las clases. Período 4B es debido antes del jueves 23 de octubre.

Original Photo 1Edited Photo 1 Effects Applied : rainbow / hdr picture/soften image This picture makes me feel _better because…the first picture is ugly

Original Photo 2Edited Photo 2 Effects Applied henry/infrared/scanlines:\ rainbowThis picture makes me feel _____ because…

Original Photo 3Edited Photo 3 Effects Applied color/color boast black and white: This picture makes me feel _____ because…

Collage This collage makes me feel good because…it looks better then the original pic.

1.Were you uncomfortable or embarrassed taking a selfie? Yes,both Why? What made it uncomfortable for you? Because I feel like everybody was watching and it was a ugly picture. What would make it less awkward for you? If I could have did it some where else or something 2.What do you think is your best feature? My eye shape Why? Because they are almond 3.What do you think is your worst feature? My nose What don’t you like about it? I don’t like my nose because its big Why? Its big because my mom and dad bot h have big noses 4.After watching the video about “Beauty”, do you see yourself any differently ?no because I’m just all that and a bag of chips …duh Why?