Golden 5 MINTEGIA 4.SAIOA ( )

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
El ÍNDEX para la inclusión
Advertisements

Estrategias docentes para un aprendizaje significativo, 2a. edición
Atención a la diversidad en contexto rural
Psicología de la Educación
SESION DE APRENDIZAJE.
GESTIÓN DEL CONOCIMIENTO M.E.S. J. Estela Maza Navarro SEPTIEMBRE 2010
1. Los estudios más importantes de Piaget tratan sobre:
Filosofia Contexto Modelo Educativo Lasallista Acción Educativa
CAMBIOS Y CONTINUIDADES
Equipo Gestión Calidad de Servicio Educativo
HABILIDADES PSICOLÓGICAS Y RENDIMIENTO DEPORTIVO Lic. Francisco Arnut
Motivación Reeve, M. (2003). Introducción al estudio de la motivación. En M. Reeve (ed.). Motivación y Emoción. México: McGraw Hill
Un Clima adecuado desde el Aula procura aprendizajes de calidad (Iniciando el camino hacia la calidad de aprendizajes) El sistema educativo actual y la.
XXVIII Congreso Docente AJIEMS “Ser Docente Hoy” 16 de octubre de 2010
LILIA BERTHA ALFARO MARTÍNEZ COLEGIO DE PSICOLOGÍA E HIGIENE MENTAL
PROMOCION DE LA SALUD Y APOYO PSICOLÓGICO AL PACIENTE
Atención Esfuerzo Persistencia sociales Logro Afiliacion Intimidad psicológicas Competencia Autonomia Relacionalidad Motivos internos NECESIDADES Motivos.
VISIÓN DE FUTURO PROYECCIÓN ESTRATÉGICA DE UN DESAFÍO INNOVADOR
Cognitivos Biologicos
Estado actual del debate en torno a la calidad de la educación
CAMBIO ORGANIZACIONAL
GURASO ESKOLA ESCUELA DE MADRES Y PADRES. ESCUELA DE MADRES Y PADRES “EDUCAR ES UN ARTE” ¿QUÉ ES UNA ESCUELA DE MADRES Y PADRES? El programa de Escuelas.
JORNADA DE ESPECIALIZACIÓN 2012 E LENA G ARCÍA L EDESMA.
EL PROYECTO EDUCATIVO INSTITUCIONAL
Bizikidetzaren pedagogian eragin zuzena duten prozesu sakonak:
SECRETARÍA DE EDUCACIÓN DE BOGOTÁ SUBSECRETARÍA ACADÉMICA UNIDAD DE EDUCACIÓN SUPERIOR PROCESO DE INCORPORACIÓN DE CULTURA PARA EL TRABAJO EN COLEGIOS.
CONSTRUCTIVISMO.
Realizado por: Javier Nicolás, Andrés Martínez y Sara Quintana.
DESARROLLO PERSONAL, SOCIAL Y EMOCIONAL
¿Qué es una conducta? Pensar es una conducta?
ARGIA, ZURIA AL DA? Es blanca la luz?. Hiruhileko honetan, aritu garen esperientziak sei saiotan banatu dira: 1. saioa: argia kolore askotakoa dela ikusi.
MEJORANDO LA CONVIVENCIA: “ RESOLUCIÓN DE CONFLICTOS”
EL DESARROLLO AFECTIVO
EL SER HUMANO QUE SE PRETENDE FORMAR
 Estos factores son considerados internos pues en el proceso de aprendizaje son los relacionados al pensamiento y se necesita de una serie de factores.
FUNDAMENTOS DEL BALANCED SCORECARD
PROCESOS COGNITIVOS GUSTAVO ARTEAGA AMEN.
Estrategias para el cambio de actitudes y valores profesionales
LA COMPETENCIA INFORMACIONAL Talleres Quito – Ecuador Septiembre 2012.
MOTIVACIÓN Y TRABAJO EN EQUIPO: CLAVES Y ACTITUDES DE UN BUEN LÍDER Sevilla 29 feb - 1 marzo de 2008 (primera parte) Miquel Moré i Mateu.
DESAROLLO AFECTIVO DEL ALUMNO
“ATENCIÓN A LA DIVERSIDAD” Marco Conceptual
1. aurkezpena: Oinarrizko kontzeptuak
Convivir, participar y deliberar
Koldo Mitxelena LHI, Euskara Eskolan Eskolan eta Familian Kafe Tertulia.
DEFINICIÓN El aprendizaje basado en proyectos tampoco es un modelo exclusivamente tecnológico. Se puede utilizar en el aula sin la necesidad de que intervengan.
Unidad 3: Negociando Conflicto (parte 2).
Bases teóricas programa GOLDEN5
ACCIÓN EDUCATIVA: Proceso global en el que vivencia y reflexión, conocimiento y acción, van unidos. HEZIKETA EKINTZA: prozesu orokorra, non bizipena eta.
EL APRENDIZAJE Y LA ENSEÑANZA DE LA COMPETENCIA DE APRENDER A APRENDER Elena Martín Universidad Autónoma de Madrid DONOSTIA, 17 DE ABRIL DE 2008.
PROCESO Análisis y Diseño de los Procesos Interno para ser configurados En el Sistema de Información SAP.
UNIVERSIDAD NACIONAL DE EDUCACION (UNAE) Verónica López Verónica Morales Diana Tenesaca Belén Viejó.
ARQUITECTURA EMPRESARIAL
Atención Esfuerzo Persistencia sociales Logro Afiliacion Intimidad psicológicas Competencia Autonomia Relacionalidad Motivos internos NECESIDADES Motivos.
Atención Esfuerzo Persistencia sociales Logro Afiliacion Intimidad psicológicas Competencia Autonomia Relacionalidad Motivos internos NECESIDADES Motivos.
Texto: “La Práctica de Evaluación como Contexto para Aprender a ser un Aprendiz Competente” Coll, C; Teresa Mauri y M° José Rochera Sindy Arzani- Judit.
GOLDEN5 BASES TEÓRICAS.
CONDICIONES PARA DESARROLLAR LA HORA DE TUTORÍA:
Nork nahi du gozoki bat? ¿Quién quiere un dulce? Zuk ez duzu dirurik behar Zer nahi du Joakinak? ¿Qué quiere Joakina? Nik frantseseko liburuak behar ditut.
IKASTURTEA GELA BILERETAKO ONDORIOAK CONCLUSIONES DE LAS RUNIONES DE AULA.
IKASKUNTZA KOOPERATIBOA
BITARTEKARITZA.
Portfolioa: Hizkuntzen Trataera Bateraturako bidea
Gazteforum proiektua. Gazteforum proiektua PROIEKTU HAU DISEINATZERA ANIMATU GINTUZTEN HIRU OSAGAI Gazteforum proiektua PROIEKTU HAU DISEINATZERA ANIMATU.
Gazteforum proiektua. Gazteforum proiektua PROIEKTU HAU DISEINATZERA ANIMATU GINTUZTEN HIRU OSAGAI Gazteforum proiektua PROIEKTU HAU DISEINATZERA ANIMATU.
ELKARBIZITZARAKO, BAKERAKO
ESKOLA BATEN, EUSKARA EZ DAKIEN HAURRAREN PROZESUA
Denak barne hartzen dituen eskola. Eskola Inklusiboa
IKASTOLEN ETORKIZUNAREN PLANIFIKAZIOA
URTEKO ELKARBIZITZA PLANA: faseak
Transcripción de la presentación:

Golden 5 MINTEGIA 4.SAIOA (15-02-25)

4.SAIOA I. TALDEKIDE ZAITUT? II. ELKARJARTZEA III. GK MARKO OROKORRA IV. GK AGENDA V. LAN PLANA VI. BESTE (Inkesta)

I. TALDEKIDE ZAITUT? TALDEAK Taldeak eginak daude 2.en saiotik eta zeintzuk garen ooritzeko distentsio eta antolatze dinamika bat egingo dugu. 1- Etiketa abtean nor bere izena idatzi. eta kamixetan pegatu. 2- Minutu batean, gure taldekideak bilatu: ellkartu. 3- Irizpide batean arabera taldekideei orden bat eman: jaiotze data, izenaren inizialak, zenbaki arbitrarioa zozketa… Bakoitzaren zenbakia balbalia dezakegu ondoren galderak taldearem bozeamaile gisa erabiltzeko.. TALDEAK

II. ELKARJARTZEA 3. saioko AKTA http://elearning3.hezkuntza.net/013156/course/view.php?id=9

ELKARJARTZEA NOR BERE LANAZ Zein estrategia berri egin ditut? Eta zein ondorio lortu dut? Eta zailtasunik? Nola jaso ditut? Agenda erabili dut? ESKOLAKO BARNE-ANTOLAKETAZ Bilerak: Zein antolaketa dugu? Badugu bilera egitura zehatz bat? GKren trasmisiorik egin al dut eskolan? Nola egin dut?

TESTUINGURUA BERMATZEA III. GELAKO KUDEAKETA APRENDIZAIA ERRAZTEN DUEN TESTUINGURUA BERMATZEA Galderak GK Zein da eremuaren helburua? Zein ideia garrantzitsu aipatzen ditu? Zertan trebatu behar dut gelaren kudeaketa egoki baterako? Saioaren sekuentziak zein momentu ditu? Jokabide disruptibo baten aurrean zein dira gomendioak? Ikasleriaren aprendizaia errazteko - giro ona eragin Arreta eta kontzentrazioa erraztu - Giza jarrera eta balore positboak eraiki

Cognitivos Biologicos COGNICIONES Motivos internos Self-ideal-real -Expect autoefic -Determinación Motivos externos PREMIOS Y CASTIGOS Cognitivos Biologicos Motivos internos EMOCIONES Atención Esfuerzo Persistencia EL CONTEXTO DEL AULA sociales Logro Afiliacion Intimidad psicológicas Competencia Autonomia Relacionalidad Motivos internos NECESIDADES

Cognitivos Biologicos 4. Aprendizaje ajustado Lo que pensamos (Ps. instrucción y Ps. Aprendiz) TCI -Expect autoefic-”Autonomia y compet.” Cognitivos Biologicos Lo que sentimos T.Atrib y T. expect Atención Esfuerzo Persistencia 0. Principio golden Emociones positivas 5. Familias “Donde estamos” 1.- Gestión de aula Prevenir vs reaccionar Facilitar Proactividad sociales Logro Afiliación Intimidad psicológicas Competencia Autonomia “Relacionalidad” Lo que necesitamos Prevenir vs. Reaccionar: Egierei aurre hartu eta PLANIFIKATZEA. Facilitar Arrakastari begira Gelako arauen betetzea Arreta Proactividad: Ondo dagoena edo ateratzen dena HANDI BIHURTU. Gaizki ateratzen dena txikitu/gutxitu (arazoak modu pribatuan jaso/bideratu). 2. Construyendo Relaciones 3. Clima social

APRENDIZAIA ERRAZTEA Nola? Sendotasuna eta igurikapen positiboak Gelako antolaketa Arauak eta Errutinak SAIOAREN EGITURA prozesu gisa Gatazken kudeaketa, errefortzua eta ondorioak SER CONSISTENTES Y EXPECTATIVAS POSITIVAS. - Gauzka behin eta berriz errepikatzea. Beste irakasleekin partekatzea (= gela, = opndorioak) Beti igurikapen positboak izatea. 2. GELAKO ANTOLAKETA Tetsuinguruak aprendizaia erraztu behar du. Mahaien kokapena (begirada periferikoa) Argi egokia Paretetako apaingarri edo materialak Ikaskuntza erraztera begira: eskolak azakrrak eta energetikoen bila. ARAUAK ETA ERRUTINAK (42-30-50:40) ) LP

SAIOAREN EGITURA PROZESU GISA Preliminary work and planning Aurreko lana eta planifikazioa Action Phase INICIO Hasiera FRENTE A TODOS PREGUNTANDO MENSAJE SIGNIFICATIVO PERIODO DE TRABAJO TRANSICIÓN FINAL DE LA LECCION Start 1 Teaching in front Ikasleak aurrez-aurre + GAKO-URRATSAK 2 Questioning Galderak eginez 3. Messages Mezu esanguratsuak 4 Working phase Lan-denbora SAIOAREN ATAL BAKOITZEAN GAKO-URRATS EZBERDINAK LANDU… ZER ZAINTZEN DUT BEREZIKI? PROZESUKO ZEIN ATAL? (Bideo zatia sartu) 5 Transition Transizioak End of lesson Saioaren bukaera Follow up and reflection Jarraipena eta hausnasketa 10 10

IV. GK AGENDA Agenda Gelako Kudeaketa Ariketa: “Jariotasuna eta jarraipena”

Gatazken kudeaketa. Nola? GK AGENDA Zure ustez, nola osatu du Mertxek bere agenda? Bete ezazu agenda (Mertxe bazina bezala). 2.Taldean partekatu eta denon artean “Elkarjartze taula” bete. Gatazken kudeaketa. Nola?

ZEIN GAKO URRATSEKIN JARRAITU? V. LAN-PLANA ZEIN GAKO URRATSEKIN JARRAITU? Agenda Gelako Kudeaketa

APIRILAK 22 GELETAN PRAKTIKA LAN-PLANA HAUSNARKETAONDORIOAK INFORMATU, Agenda! HAUSNARKETAONDORIOAK INFORMATU, ADOSTU eta PROGRAMATU APIRILAK 22 LABURPENA + GALDERAK @ AE

Zer ikasi dut saio honetan?