TAREAS DE INGLES DE 1º A 6º 1-5 DE SEPTIEMBRE. 1º HOMEWORK´S TEACHER LIZZETE RODRIGUEZ MONDAYTUESDAYWEDNESDAYTHURSDA Y FRIDAY Math. Worksheet, connect.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Hagan ahora: Hoja: Un poco de todo. REPASO: SINGULAR Definite Articles (the) Masculine el Ex: el cuaderno Feminine la Ex: la cama 2.
Advertisements

Semana del 28 de octubre-1 DE NOVIEMBRE
Week 2 sp 2 school sub/ob, adj, ser, tener,
Essential ?: How do I compare things in Spanish?
PREGUNTA ESENCIAL: When do I use “ser” vs “estar”.
SEMANA DEL DE NOVIEMBRE
¿Cuáles son las frases que necesitamos para la clase de español?
Hacer Ahora (Escribe la fecha)
TAREAS DE INGLES DE 1º A 6º 1-5 DE SEPTIEMBRE.
Saber and Conocer Both verbs mean “to know” Both are regular verbs, except in the “yo” form –Saber: Yo sé, tú sabes, él sabe, nosotros sabemos, ellos.
MONDAYTUESDAYWEDNESDAYTHURSDAYFRIDAY explain your home with drawings Do a home (worksheet ) Make 5 sentences with i like Make a house with tangram Invent.
TAREAS INGLES De 10– 14 Noviembre.
Sept, 15th, 19th. First grade LunesMartesMiércolesJueves worksheet.
?SABES QUE? VIERNES EL 12 DE SEPTIEMBRE Translate the following into English (work with your buddy if you need help): 1.La estudiante dice me gusta la.
2 Labor Day Holiday 23 Find words in a book that have the letter c. 9 Discuss body parts and ask your child to show how that part moves. 16 Discuss senses.
Oct, First grade LunesMartesMiércolesJueves In your englih book do two columns with the titles GOOD BEHAVIOR/BAD BEHAVIOR, in each column put cutouts.
Hoy es lunes, el treinta de septiembre. La pregunta: How do you greet someone… in the morning? in the afternoon? in the evening? La tarea: OJO  OJO 
SEMANA DEL 8-12 DE SEPTIEMBRE
26-31 DE ENERO TAREAS DE INGLES DE 1º A 6º. 1º A HOMEWORK´S MISS MAYRA CORPUS MONDAYTUESDAYWEDNESDAYTHURSDAYFRIDAY Make a paper child using, pants or.
20-24 DE ENERO TAREAS DE INGLES DE 1º A 6º. 1º A HOMEWORK´S MISS MAYRA CORPUS MONDAYTUESDAYWEDNESDAYTHURSDAYFRIDAY Dibuja tu propia criatura usando el.
TAREAS INGLES De Noviembre.
MONDAYTUESDAYWEDNESDAYTHURSDAYFRIDAY Draw the instructions Bring a picture of my face Do addition Worksheet (down on the farm) Study vocabulary.
TAREAS INGLES Del 03 – 07 Noviembre.
Español 1 7 de octubre de La Campana Hoy es lunes el 7 de octubre de Escribe en español: 1. It is 2: I have brown eyes. 3. He likes.
TAREAS DE INGLES DE 1º A 6º Semana del 7-11 de octubre.
3-4 de septiembre.  Exchange both your notebook and your participation card with your partner.  Listen to Profa as she helps you in each section know.
TAREAS INGLES Del 03 – 07 Noviembre.
MONDAYTUESDAYWEDNESDAYTHURSDAYFRIDAY MONDAYTUESDAYWEDNESDAYTHURSDAYFRIDAY.
MONDAYTUESDAYWEDNESDAYTHURSDAYFRIDAY Bring glass bottle, cotton and beans Coloring plant Worksheet (plant parts) Worksheet (Count by 2) Study vocabulary.
First Grade – High Frequency Word Reading Competition Classroom Competition Created by: Malene Golding School Improvement Officer: Kimberly Fonteno.
Español 1 Hoy es lunes el 10 de marzo de La Campana Escribe dónde, a tu familía, le gusta ir en español. Ejemplo: A mi primo le gusta ir a la biblioteca.
SEMANA DEL DE NOVIEMBRE TAREAS DE INGLES DE 1º A 6º.
English Lesson 3.
Semana del 4-8 DE NOVIEMBRE
Sight Words MondayTuesdayWednesdayThursday am be but they 20 Math Worksheet Remember to read your take home book! 21 In your HW Notebook, write about something.
¿Qué haces en la escuela? Question words, objects, yo-go’s.
MONDAYTUESDAYWEDNESDAYTHURSDAYFRIDAY explain your home with drawings Do a home (worksheet ) Make 5 sentences with i like Make a house with tangram Invent.
WALT: RECOGNISE KEY VOCABULARY FOR SCHOOL SUBJECTS AND LINKING WORDS WILF: TO BE ABLE TO RECOGNISE AND SPELL ACCURATELY AT LEAST 12 KEY WORDS FOR GRADE.
TAREAS DE INGLES DE 1º A 6º DE FEBRERO.
Vámonos Write how many of each object appears in each picture Example: dos lápices Hoy es el dieciocho de septiembre.
More on… Gustar. Ya sabemos… Me gusta = I like ______ (verb infinitive) Me gusta nadar. Me gusta tocar la guitarra. Remember, verbs end in AR, ER, and.
1) ¿A qué hora tienes la clase de español
Vámonos Escribe la fecha y el objetivo Hoy es 15 de septiembre del 2014 I can describe myself and others using adjectives. WARM UP: Describe la escena.
El futuro What is the future tense? When would you use it?
1) ¿A qué hora tienes la clase de español? At what time do you have Spanish class?
Capítulo 3, Paso 1. Cómo decir la hora  ¿Qué hora es?  When you ask the time, you’re using the verb ser, in the 3 rd person SINGULAR. Ser soy I somos.
JUEVES, EL 10 DE SEPTIEMBRE LT: I WILL RECOGNIZE SOME NEW VOCABULARY WORDS. Go over tests & retake procedures Interpretive Assessment: numbers & alphabet.
MONDAYTUESDAYWEDNESDAYTHURSDAYFRIDAY Draw the instructions Bring a picture of my face Do addition Worksheet (down on the farm) Study vocabulary.
Hoy es jueves Es el 17 de septiembre del 2015 ¿Cuáles son los saludos y las despedidas en español? PARA HACER AHORA: Use worksheets Find an appropriate.
La vida escolar. Objetos en las clases Lápiz Bolígrafo.
11 de diciembre. Para Empezar ¿Qué cosas tienes en tu dormitorio?
Gramática de 2A. YoINosotros/ Nosotras We TúYou ÉlHeEllosThey EllaSheEllasThey Ud.You (formal)Uds.You all Ellos is used to refer to “they” if there is.
TAREAS INGLES De 10– 14 Noviembre. Primero de primaria Teacher: Miguel Ángel Cedillos Primero de primaria Teacher: Miguel Ángel Cedillos MONDAYTUESDAY.
Vámonos (cinco minutos)  Write and solve three math problems of your own in Spanish- remember that you don’t know any numbers higher than 99 or lower.
TAREAS DE INGLES DE 1º A 6º DE MAYO. 1º HOMEWORK´S TEACHER ALEJANDRO VILLALOBOS MONDAYTUESDAYWEDNESDAYTHURSDAYFRIDAY Bring a cardboard box (médiumsi.
Capítulo Uno: Primer paso Today (and tomorrow) you will learn… Saying hello and goodbye Saying hello and goodbye Introducing others and responding to an.
Objetivo: Ask and tell what time it is. Talk and write about my classes at school. Agenda: 1.HacerAhora: El Tiempo 2.? Importantes 3.Brilla 4.Apuntes 5.Mi.
Día 3 Español 3 Capt. 3 Mantenerte sano. Calentamiento #3 Escribe las oraciones usando pronombres. (Hint: write once, then re-write using DIRECT OBJECT.
23-27 DE SEPTIEMBRE TAREAS DE INGLES DE 1º A 6º. 1º A HOMEWORK´S MISS MAYRA CORPUS MONDAYTUESDAYWEDNESDAYTHURSDAYFRIDAY Worksheet.
CH4 BELLWORK Español de octubre  Translate the following sentences:  La muchacha es muy bonita e inteligente.  El profesor es moreno, alto y.
ESPAÑOL 1 8 de febrero de LA CAMPANA  ¿Cómo es tu mejor amigo?  Escribe 5-7 frases completas de tu amigo. La participación #1.
ESPAÑOL 1 Lesson 50 5 y 8 de febrero de LA CAMPANA  ¿Cómo es tu mejor amigo?  Escribe 5-7 frases completas de tu amigo. La participación #1.
Spanish II Week 8. Para Empezar El 28 de septiembre Por favor, responde a la pregunta en una frase completa: ¿Tienes la clase de biología este año?
Hoy es miércoles el dieciseis de septiembre. HAGAN AHORA: Contesta las preguntas 1.¿Cómo te llamas? 2.¿Cuántos años tienes? 3.¿Cuándo es tu cumpleaños?
Spanish 9/28 Ms. Wrigley. What’s your number? El número de telefono – The phone number ¿Cuál es tu número de telefono? – What is your phone number? Mi.
¡Buenas tardes clase! Cuando NO estamos de acuerdo Usen una expresión para decir que no estás de acuerdo con las oraciones. Después, explica.
EspaÑol 1 Lesson 3 30 de Agosto de 2016
Español 1 29 de marzo de 2017.
Español 1 7 de febrero de 2017.
Español 2 3 de marzo de 2017.
Transcripción de la presentación:

TAREAS DE INGLES DE 1º A 6º 1-5 DE SEPTIEMBRE

1º HOMEWORK´S TEACHER LIZZETE RODRIGUEZ MONDAYTUESDAYWEDNESDAYTHURSDA Y FRIDAY Math. Worksheet, connect each set to the correct number and count the beads and write the number Hoja de trabajo, conectar cada set para el número correcto y contar las perlas y escribir el número. Science Worksheet all about me!Draw your favorite place to go, your favorite color, your favorite food, your favorite book and your favorite things to do. Hoja de trabajo de todo sobre mí!, Dibujar tu lugar favorito para ir, tu color favorito, tu comida favorita, tu libro favorito y tus cosas favoritas para hacer. Grammar Color each box at the same color as their partner and paste them in your notebook, do not forget write the date and the title: Possessive adjectives Colorea cada cuadro del mismo color que su pareja y pegarlos en su cuaderno, no olvides escribir la fecha y el título: Los adjetivos posesivos. Language With your finger puppet, practice the following conversation with the help of your parents. Y: Hi! How are you? P: Hello! I´m fine, thank you. Y: Good-bye! See you later P: Good-bye! Con tu títere de dedo, practica la conversación pide ayuda a tus papás. Vocabulary Draw a boy, a girl and a teacher Dibuja un niño, una niña y un

2º HOMEWORK´S TEACHER MONDAYTUESDAYWEDNESD AY THURSDAYFRIDAY Grammar. Write 4 sentences using present continuous with the next verbs: reading, writing, eating, playing. Example: He is reading a book. Escribe 4 enunciados usando el presente continuo con los siguientes verbos: leyendo, escribiendo, comiendo, jugando. Science Draw or cut and paste, 5 living things and 5 non-living things Dibuja o corta y pega, 5 cosas vivas y 5 no vivas. Language Worksheet: Possessive Adjectives Hoja de trabajo: Los pronombres posesivos. Vocabulary Draw a notebook, a lunch, a ball, a book and write their name Dibuja un cuaderno, un lonche, una pelota, un libro y escribe su nombre en ingles Math Worksheet: Fun With number words Hoja de trabajo: diviértete con las palabras de los números.

3º HOMEWORK´S MR. ARMANDO OSOLLO MONDAY Los alumnos copiaran una lista de veinte objetos en el pizarrón, de los cuales los divididaran en dos grupos contables o no contables. (countableor non countablenouns) TUESDAY Los estudiantes copiaran las palabras del vocabulario de la clase en el pizarrón y lo traducirán al español, enseguida de cada palabra harán un pequeño dibujo representando cada concepto WEDNESDA Y Los alumnos escribirán dos oraciones con cada adverbio de frecuencia acerca de sus actividades THURSDAYLos alumnos escribirán cinco oraciones con go + ing, cinco oraciones con verb + infinitive, y cinco oraciones con verb + gerundorinfinitive FRIDAY Con los siguientes adjetivos: Angry, sad, happy, confused, calm, nervous, excited, afraid, alarmed, alert ; los estudiantes los representaran con un dibujo mostrando como es el estado de ánimo.

4º HOMEWORK´S MISS. ALFA BLANCO MONDAY Los alumnos escribirán cinco raciones en forma positiva, cinco en negativa, cinco preguntas con respuestas cortas en pasado progresivo TUESDAY Los alumnos realizarán oraciones con las cláusulas de tiempo (when, before, while, after) combinando el pasado simple y el progresivo, con las dos formas de hacer la oración cambiando de lugar el orden de las oraciones final y primera. WEDNESDA Y Se les dará información para cinco oraciones acerca de dos personas o cosas para que luego los alumnos luego hagan el comparativo de manera adecuada. THURSDAYSe les dará información para cinco oraciones acerca de dos personas o cosas para que luego los alumnos luego hagan el comparativo de manera adecuada. FRIDAYSe les dará información para cinco oraciones acerca de un miembro que destaca de un grupo para que se escriba el superlativo de manera correcta, teniendo en cuenta los adjetivos cortos y largos.

5º HOMEWORK´S MR. MIGUEL ANGEL MONDAYTUESDAYWEDNESDAYTHURSDAYFRIDAY Escribir 20 preguntas utilizando las siguiente s palabras (What, Where, Why, When, How) con el vocabular io. Contestar preguntas escritas en su cuaderno sobre el libro que estamos leyendo. Traer escritas los números romanos en inglés. Ejemplo: Symbol Value I 1 V 5 X 10 L 50 C 100 D 500 M 1,000. Resolver los siguientes problemas de razonamiento. SIGUIENTE DIAPOSITIVA Traer una lista de 10 palabras que suenen igual pero se escriban diferente.

Kiananeeds 76 paperplatesfor a birthdayparty. Shealready has 35 blueplates and 10 red plates. Howmany more platesshouldKianabuy? Armani saved up $39. Then he got $11 forhisallowance. Armani spent $7 on a pair of gloves, $6 on a winterhat, and $5 on a scarf. Howmuchmanydoes Armani haveleft? Johnellehad 100 dolphinstickers. Shegave 2 stickerseachto 10 friends. HowmanystickersdoesJohnellehaveleft? Brandon T. wantstobuy a jumpropethatcosts $5, a boardgamethatcosts $10, and a playgroundballthatcosts $3. He has saved $2 fromhisallowance, and hisunclegavehim $1. Howmuch more moneydoes Brandon T. needtobuythejumprope, thegame, and theball? Brandon J. wantstoridethebumper cars 4 times and the Ferris wheel 3 times. Itcosts 1 ticket toridethebumper cars and 2 tickets toridethe Ferris wheel. Howmany tickets does Brandon J. need?

6º HOMEWORK´S MR. MIGUEL ANGEL MONDAYTUESDAYWEDNESDA Y THURSDAYFRIDAY Escribir en su cuaderno 30 oraciones con los tres diferentes tiempos. Futuro, Pasado, y Presente. Traer un historia sobre un día de campo donde utilicen 20 palabras del vocabulario del día. Traer escrita su fecha de nacimiento en números romanos. Ejemplo: Symbol Value I 1 V 5 X 10 L 50 C 100 D 500 M 1,000. Contestar los siguientes problemas de matemáticas de razonamiento. SIGUIENTE DIAPOSITIVA Traer 25 preguntas utilizando (what, when, where, how, why). Palabra de pregunta + sujeto + vebro + objeto. Ejemplo: Why is he working late?

Camien wants to ride the Ferris wheel, the roller coaster, and the log ride. The Ferris wheel costs 5 tickets, the roller coaster costs 7 tickets and the log ride costs 1 ticket. Camien has 5 tickets. How many more tickets should Camien buy? Ronnie is in the orchestra. Johnelle is in the band. There are 39 students in the orchestra and twice that number in the band. There are 23 boys and 13 girls in the choir. If each student only participates in one group, how many students total are there in the orchestra, the band, and the choir? Nyasia always takes the same route when she walks her dog. First, she walks 7 blocks to the park. Then she walks 9 blocks to the elementary school. Finally, she walks12 blocks to get back home. Nyasia walks her dog 2 times each day. How many blocks does Nyasia's dog walk each day? For soccer season, Kavazia wants to buy a new soccer ball, a pair of shorts, and a pair of soccer shoes. The ball costs $9.60, the shorts cost $11.40, and the shoes cost $9.35. Kavazia has $8.90. How much more money does Kavazia need? Logan made 4 stacks of wooden blocks. The first stack was 6 blocks tall. The second stack was 2 blocks taller than the first. The third stack was 2 blocks shorter than the second stack, and the last stack was 10 blocks taller than the third stack. How many blocks did Logan use in all?