Ondoren ebaluazio irizpideak proposatzen dira eta hauekin gaitasunek duten erlazioa proposatzen da. Irakasgaian proposatzen diren gaitasunak lortzeko ondorengo.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Konpetentziak eta Curriculuma J.M. Goñi  Haizerik gabe ez dago mugitzerik.  Baina haizea egonez gero nahi den tokira joan daiteke nora joan nahi.
Advertisements

EBALUAZIO DIAGNOSTIKOA L.H. 4.MAILA D.B.H.2.MAILA IKASTURTEA.
T A L D E L A N A C U R R I C U L U M E A N. HELBURU OROKORRAK 4.– Aprender a vivir juntos: a) Cooperar en la planificación y realización de actividades.
ACCIÓN EDUCATIVA: Proceso global en el que vivencia y reflexión, conocimiento y acción, van unidos. HEZIKETA EKINTZA: prozesu orokorra, non bizipena eta.
ATAZAK “Egoera problematikoa irtenbideratzeari begira dagoen jardueren multzoa, testuinguru batean zehaztatuta, beren amaieran ikasleek ekoizpen nabarmena.
IDAZMENAREN ULERMENA Marko legala. LOE LEY ORGANICA 2/2006, DE 3 DE MAYO, DE EDUCACIÓN Boletín Oficial nº 106 Jueves, 4 de mayo de 2006.
IKASTURTEA GELA BILERETAKO ONDORIOAK CONCLUSIONES DE LAS RUNIONES DE AULA.
PRESTAKUNTZA BEHARREN ANTZEMATEA
KROMOSOMEN EGITURA Nerea Sandonis.
OINARRIZKO ZEHAR-KONPETENTZIAK: NOLA IRAKATSI ETA EBALUATU
EHAEko CURRICULUM OFIZIALA
IKKI IKASKETA KOOPERATIBOA IKASTEKO KOOPERATU KOOPERATZEN IKASI
IK/KI OROKORTZE FASEA ikasturteko MINTEGIA
Aholkulariaren eta Orientatzailearen funtzioak
Hezkuntza-sisteman hezkidetza
ESKOLAKO AGENDA 21 LIZARDI BHI
INFORMAZIOAREN GIZARTERAKO IRAKASLEEN PRESTAKUNTZA
TEKNOLOGIA INFORMATIKOA
Haur Hezkuntzaren eta Lehen Hezkuntzaren programa eta metodologia
IKASKUNTZA KOOPERATIBOA
VI. mendea K. a.   Mileton pentsatzeko era berri bat sortu zen. Gauzen azalpenak emateko orduan mitoaren ordez arrazoia erabiltzen hasi zen. LOGOSAK.
CPR-Ejea de los Caballeros, noviembre de 2009
NATURA - ZIENTZIAK (DBH)
ikasle batengan arazoak edo zailtasunak detektatzen ditugunean
HARRERA PLANA IKASLE ETORKINENTZAT
Immanuel Kant: Metafisikari dagokion problema
NORBANAKO EGOKITZAPEN CURRICULARRAK
CNE (Curriculumaren norbanako egokitzapena)
Fenomenoen gaineko ikerketa
Portfolioa: Hizkuntzen Trataera Bateraturako bidea
GAITASUNAK ETA METODOLOGIA
IRAKASLEENTZAKO TAILERRA
Aizea Arrien Barrenetxea
Beritzegune Nagusia / Arloak
HIZKUNTZEN IKAS-IRAKASKUNTZA
GAITASUNAK ETA METODOLOGIA
IRALE.
ZIENTZIA.
DERRIGORREZKO BIGARREN HEZKUNTZA
PREBENTZIOA ETA NEURRI KURRIKULARRAK
Liburuak eta ilustratzaileak aukeratzeko hauteskunde literarioak
EZAGUTZARI DAGOKION PROBLEMA: METODOA
ORIENTATZAILEEN MINTEGIA AURKEZPENA
Hezkuntza Premia Berezia - H.P.B.
IKASLEEN EBALUAZIO PSIKOPEDAGOGIKOA AURRERA ERAMATEKO URRATSAK
ZELULA AMAK.
EGILEAK: EGOITZ BENGOETXEA AIMAR ATUTXA AINARA ARANA IRAIA AGUILERA
Konpetentzia kooperatiboa ebaluatzeko plan-eredua
Komunikazioaren elementuak
JUAN BAUTISTA ZABALA ESKOLA
TESTUINGURU HISTORIKOA XVIII mendea
BH zuzendarien mintegia 2010ko urtarrilean
IZAKI BIZIDUNAK.
DELEGATUAREN IZENDAPENA
EBALUAZIO DIAGNOSTIKOA ZIENTZIA-, TEKNOLOGIA- ETA OSASUN-KULTURARAKO KONPETENTZIAN IES Bertendona BHI
Immanuel Kant: Metafisikari dagokion problema
BH zuzendarien mintegia 2010ko urtarrilean
FUNTZIOAK, TAULAK ETA GRAFIKOAK
GURASO ESKOLA 2014/2015.
HIZKUNTZEN PORTFOLIO EUROPARRA SAIAKUNTZA ALDIA
GAITASUNAK ETA METODOLOGIA
Denak barne hartzen dituen eskola. Eskola Inklusiboa
Ebaluazioa: notak jartzea baino zerbait gehiago
EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOKO CURRICULUMA
PERSPEKTIBISMOA ( ).
FILOSOFIAren HISTORIA
Curriculuma 1.5. MATERIA.
Idazmena 3.eta 4. DBHn 3.DBH: 1. eta 2. ebaluazioa
Mundua eskolan – Eskola munduan hezkuntza-moduluaren edukia
URTEKO ELKARBIZITZA PLANA: faseak
Transcripción de la presentación:

Ondoren ebaluazio irizpideak proposatzen dira eta hauekin gaitasunek duten erlazioa proposatzen da. Irakasgaian proposatzen diren gaitasunak lortzeko ondorengo ebaluazio irizpideak proposatzen dira: A Bideoklip baten elaborazioaren bitartez ingurumenaren osagaiak aztertu B Natur Zientzietako gai bati buruzko edukien sekuentziazioa elaboratu eta argumentatu (zientifikoa eta lehen hezkuntzakoa) C Natur Zientzietako gai bati buruzko mapa kontzeptualak elaboratu (zientifikoak eta lehen hezkuntzakoak) D Natur Zientzietako gai bati buruzko aurre ideiak aztertu eta ezaguera zientifikoarekin konparatu E Curriculuma eta eskola liburuak aztertu eta era egokian erabili. F Sekuentzia didaktikoak elaboratu

Gaitasunak eta ebaluazio irizpideen arteko erlazioa. 1.a Zehar Gaitasunak ebaluazio irizpide guztiekin erlazionatuta daude. Irakaskuntza antolatzea, sortzaileak izatea, erabaki arrazoituak hartzea eta ingurumenarekiko sentikortasuna izatea ebaluazio irizpide guztiekin erlazionatuta daude. 1.b Titulazioaren profilari egokitutako gaitasun orokorrak Natura zientzien irakaskuntza eta ikaskuntzan ditugun prozesuak diseinatzea, planifikatzea eta ebaluatzea B, C, D eta F gaitasunekin lotuta dago. Eskola curriculuma aztertzea E gaitasunarekin lotuta dago. Norbanako eta talde ardura gaitasun guztiekin lotuta dago. IKTen (informazio eta komunikazio teknologiak) erabilera aplikatzea A gaitasunarekin lotuta dago. 1.c Irakasgaiaren gaitasun espezifikoak baita ere ebaluazio irizpide guztiekin daude lotuta. 1 gaitasun espezifikoa E ebaluazio irizpidearekin dago lotuta. 2 gaitasuna B, C, E ebaluazio irizpideekin dago lotuta. 3 gaitasuna D eta F ebaluazio irizpideekin dago lotuta. 4 gaitasuna A, E eta F ebaluazio irizpideekin dago lotuta. Lotura hauek irudian sintetizatzen dira.

GAITASUNAK 1.- GAITASUNAK – KONPETENTZIAK 1.a Zehar Gaitasunak Irakatsi behar diren edukiak ezagutu, berezitasun epistemologikoa eta espezifikotasun didaktikoak ulertuz, eta, arloen epistemologikoen paradigman, hezkuntza mailara egokitutako ezaguera diziplinar, zehar eta multidiziplinar egokiak era integratuan erabiliz, irakaskuntza antolatzeko gaitasuna izan. Sortzaileak izan eta erabaki arrazoituak hartu. Ingurumenarekiko eta ingurumen gaiekiko sentikortasuna izan.

1.b Titulazioaren profilari egokitutako gaitasun orokorrak Natur Zientziak eta bere didaktika, eta elkarren arteko erlazioak ezagutu. Natur Zientzien irakaskuntza/ikaskuntza prozesuak diseinatu, planifikatu eta ebaluatu. Eskola curriculumean dauden eduki zientifiko eta kultural ezberdinen testuen irakurketa eta testuen iruzkin kritikoak egitea bultzatu. Etorkizun jasangarria lortzeko norbanako eta talde mailako ardura baloratu. Informazioa eta komunikazioaren teknologien erabilera geletan ezagutu eta aplikatu.

1.c Irakasgaiaren gaitasun espezifikoak. 1. Natur Zientzien ikuspegitik ingurunearen Ezagueraren Lehen Heziketako O.C.D.-a (currIculum berria) analizatu, baloratu eta aplikatu. 2. Zientziaren izaera, metodologia eta zientzia- teknologia- gizartea erlazioak aztertu eta era koherentean aplikatu gelako jardueren diseinuan. 3. Lehen heziketan Natur Zientzien irakaskuntza / ikaskuntzarako sekuentzia didaktikoak diseinatu eredu eraikitzailea aplikatuz, metodologIa egokiak eta anitzak erabiliz eta ikasleen aurre ideiak kontutan izanik. 4. Esperimentazio-zientzien eta horren irakaskuntza eta ikaskuntzaren gaineko bibliografia taldean bilatzea eta erabiltzea, jarrera parte-hartzailea erakutsiz eta beste pertsonen ideiak eta iritziak errespetatuz