IGELA PROIEKTU TELEMATIKOA Ibilbide aberats baten lehenengo urratsa ! IGELA PROIEKTU TELEMATIKOA LARDIZABAL (Zaldibia) AITA IPARRAGIRRE (Idiazabal) SAN ANDRES (Ormaiztegi)
ESKOLA PARTAIDEAK LARDIZABAL INGURUNE ARLOA SAN ANDRES MATEMATIKA ARLOA AITA IP. ELKAR BIZIKIDETZA
PROIEKTUAREN OINARRIA 2001-2002 ikasturtean “KORREO ELEKTRONIKOA TESTU LANKETAN” www.ordiziagune.net/ikt (Dokumentuen atala)
HELBURUAK IRAKASLEENTZAT IKASLEENTZAT . Ikaste prozesuaren protagonista bihurtu. · Ekoizpenen difusioa kontutan hartuz, kalitatea zaindu. · Era kooperatiboan ikasteko aukera eskeini . . Aniztasunari erantzun egokia. · Ikasleen arteko harremanak bultzatu IRAKASLEENTZAT . Era kooperatiboan lana egiteko aukera . Baliabide didaktikoak elkartrukatzeko eta konpartitzeko aukera
METODOLOGIA PROIEKTUAREN DISENUA EKINTZAK (ikasleak) 1. hiruhilabetean : ekintzen diseinua eta web-gunea 2. hiruhilabetean: ekintzak gelan aplikatu 3. hiruhilabetean: proiektua ebaluatu eta memoriak egin * Lan proposamena jaso web-gunetik * Gelan landu * Ekoizpenak web-gunean zintzilikatu * Baloraketa
ZER EGIN NAHI GENUEN ZER EGIN DUGU www.elkarrekin.net/igela * Web gune bat sortu, non aktibitate konkretu baten inguruan; material, xehetasun e.a. aurkitzeko aukera izan genezan ; bai ikasleak ( ikasleentzat ekintzak ) bai irakasleak ( metodología oharrak, gelaren ezaugarriak, beharrezko materialak,...) * Aktibitate batzuren inguruan, proposamen didaktiko desberdinak jaso eta pilatzeko gune bat sortu. * Irakasle bakoitzak bere esperientziak besteekin elkarbanatzeko gune apropos bat sortu. * “Interface” intuitibo eta erabilterreza sortu. ZER EGIN DUGU www.elkarrekin.net/igela
AURKITU DITUGUN ARAZOAK * Partaide izan garenon ezjakintasuna. * Ez genuen produkto amankomunik. * Azkarregi sartu genituen ikasleak. Denbora gehiago pasatu behar genuen pentsatzen, frogatzen, diseinatzen. * Dependentzia teknikoa eta honek izan duen eragina proiektuari ezarritako helburuetan. * Ikasleak ez dute ikusi beraiek eginikoa erabakitako epean. * Sortutako web-gunearen diseinua. * Proiektu honetan erabilitako orduak asko izan dira.
Proiektuak eskeini dizkigun alderdi positiboak * Jaso dugun esperientzia: - Formakuntza beharra. - Proiektu telematikoa baliabide pedagogikoa ezin hobea dela zihurtatu dugu. - Proiektu honek ikasleen motibazioan, eragin zuzena izan du - Gure lan taldea indartu du ( hiru ikastetxe, Berritzeguneko IKT arduraduna eta IGELAko koordinatzailea) * Jasotako formakuntza: - IKT mintegian Teleformakuntza: “El proyecto telemático” : Proiektu temelatiko baten oinarriak. - Beste proiektu telematikoen ezagutza eta azterketa * Talde bezala, datorren urtean, esperientziarekin jarraitzeko gogoa
“ IGELA aldizkari telematikoa” ETA ETORKIZUNEAN ZER? * Datorren ikasturteari begira beste proiektu telematiko bat diseinatu. “ IGELA aldizkari telematikoa” Proposatuko diren aktibitateak curriculumarekin erabat lotuta izango dira * WEB gune egoki bat prestatu aldizkariarentzat * Ardura teknikoak eta kudeaketa geureganatu Web gunearen diseinua FTP Web tresna aproposak (foro txat,...) ... * Beste ikastetxe batzuk konbidatu: - Zuzendari gunean - IKT mintegian: foro egokia proiektu telematikoa garatzeko. * Kreditoak orduetan proiektua aurrera eramateko.