Objektu teknologiko bat aztertzea

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
JAIXE s.coop Tokia/Sitio:Azkoitia.
Advertisements

OINEZ ESKOLARA!!!!. ZER DA ESKOLA BIDEA? Herriko umeek etxetik eskolarako bidea modu jasangarri batean egitean datza, hau da, motorizatutako ibilgailurik.
Nork nahi du gozoki bat? ¿Quién quiere un dulce? Zuk ez duzu dirurik behar Zer nahi du Joakinak? ¿Qué quiere Joakina? Nik frantseseko liburuak behar ditut.
2 Natura Zientziak - DBH 1 Lurraren geruzak eta baliabideak Lurra Hauetan banatuta dago: Geruzak Hauek dira: GeosferaBiosferaHidrosferaAtmosfera Geruza.
ZATIKIAK: SARRERA DBH 1. Esanahia eta adierazpena Zenbakitzailea: Zenbat zati hartu ditugun adierazten du. Izendatzailea: Osoa zenbat zatitan banatu dugun.
Gogamena edo Pentsamendua
Alejandra Alonso Olatz Artabe Amaia Azkorra
Test honetan, lau galdera erantzungo dituzu.
ATOMOAREN EGITURA TXINGUDI BHI.
ATOMOAREN EGITURA.
KROMOSOMEN EGITURA Nerea Sandonis.
Baina objektuek zergatik dituzte hain kolore ezberdinak?
Datuak antolatzen.
Txokolate-fabrika 1.
EHULKU (galderak nola egin)
HIGIDURA.
Josune, Ane C., Álvaro eta Garazi
Sistema eragileak Naiara Blanco.
Nola eman behar genuke euskaraz lentes progresivas / verres progressifs, erabileremu teknikoan, optikan esaterako? EHULKUren aholkua (Leiar progresiboak)
Haur Hezkuntzaren eta Lehen Hezkuntzaren programa eta metodologia
ERREALITATEARI DAGOKION PROBLEMA:
VI. mendea K. a.   Mileton pentsatzeko era berri bat sortu zen. Gauzen azalpenak emateko orduan mitoaren ordez arrazoia erabiltzen hasi zen. LOGOSAK.
CPR-Ejea de los Caballeros, noviembre de 2009
CPR-Ejea de los Caballeros, noviembre de 2009
Landutako gorputz geometrikoaren izena Century Gothic 32 pt.
Zenbaki arruntak eta horien arteko eragiketak
Nondik dator Eguzkiaren Energia?
itxaron biratu deitu merezi izan balio izan lagundu iraun kostatu
Zure diruaren garrantzia Unitate Didaktikoa 4.mailako DBH
ADIERAZPEN ALGEBRAIKOAK
Fenomenoen gaineko ikerketa
Datuak antolatzen.
LAUKIZUZENAK ETA KARRATUAK
Zazpi enpresaren diru-kontuak aztertu dituzte.
Hona lehengo asteko adibidea:
SALMOAREKIN OTOITZEAN
Aizea Arrien Barrenetxea
HARRIAK ETA MINERALAK 4.maila (4D2).
Ebazteko kasu bat.
Bakterio-mota batzuetan ageri diren beste zenbait egitura
Geometria-elementuak
Egilea: Gorka Arrien Arruti Taldea: BATX 2-D
SALMOAREKIN OTOITZEAN
Mahaia neurtu eta pisatu behar dugu.
Planoaren gaineko galderak
Euskara zerbitzuak errebisatutako testua da
Ekonomiaren fluxua Nola eragiten dute familiek, enpresek eta estatuak zirkuito ekonomikoan?
Liburuak eta ilustratzaileak aukeratzeko hauteskunde literarioak
ERRIBOSOMAK Paul Isasi.
Komunikazioaren elementuak
Zenbaki erromatarrak.
ENERGIA NUKLEARRA EGILEA: MARKEL URANGA.
F5 EZAGUTZEN AL DITUZU GILTZADUR MUGIMENDUEN IZENAK?
MARX: EGITASMO FILOSOFIKOA
ESPAINIAKO LURRALDEA ETA BIZTANLERIA
Honezkero bidean da Miren. Dagoeneko bidean da Miren.
Oinarrizko kontzeptuak
URTEKO 23. Igandea A Zikloa
Ahoko zitostatikoak: zer jakin beharko genuke
FOSILAK.
Zein desberdintasun dago psikiatriaren eta psikologiaren artean?
“Humek amets dogmatikotik esnatu ninduen”
ENTZUMEN-LAGUNTZAK Audifonoak Koklear inplantea. Marisol Hornas.
GALAXIAK.
KAIXO EUSKADI MUNDUKO IZEN ARRAROENA Euskadiko albiste bitxienak
Intuizioa eta dedukzioa. Analisia eta sintesia
Mutilak EA nola deitzen naizEN esan du.
INTEGRAL MUGAGABEAK.
Bolumena ala edukiera?.
Kontzientzia Sesha.
Transcripción de la presentación:

Objektu teknologiko bat aztertzea 3. proiektu txikia: Objektu teknologiko bat aztertzea

1. urratsa: AZTERKETA FORMALA Zer ikusten dut lehen begiratuan? Objektuaren marrazkia Nolako forma du? Zer neurri du? Zer piezaz dago osatuta?

2. urratsa: AZTERKETA TEKNIKOA Nola dago eginda? Zenbat pieza ditu? Zer materialez dago eginda pieza bakoitza? Nola daude lotuta piezak? Zer dakizu fabrikazio-prozesuaz?

3. urratsa: AZTERKETA FUNTZIONALA Zertarako balio du eta nola dabil? Zer printzipio fisiko ditu oinarrian? Zertarako erabiltzen da? Zertarako balio du pieza bakoitzak? Nola dabil? Zer jakin behar dut erabiltzeko? Zer arazo ikusten duzu funtzionamenduan? Eta erabileran? Zer beste objektuk balio du horretarako edo antzeko zerbaiterako?

4. urratsa: AZTERKETA SOZIOEKONOMIKOA Zer eragin du gizartean eta ingurumenean? Zer arazo konpontzen du objektu honek? Zer beste konponbide eman zaizkio arazo horri? Nola saltzen da produktua? Badu eraginik ingurumenean? Zer prezio du? Hori balio duela uste duzu?