HIZKUNTZEN PORTFOLIO EUROPARRA SAIAKUNTZA ALDIA 2005-2006 IES BURDINIBARRA BHI (Trapagaran)
IKASTETXEA El Centro IES Burdinibarra BHI Trapagaran 250 ikasle inguru DBH eta Batxilergoan A eta D eredua Batxilergo Hirueleduna /Bachillerato Trilingue
Meatzaldea
Batxilergo Eleanitza Ingelesez, euskeraz eta gaztelaniaz eskaintzen dira ikasgaiak Dauzkagun ikasleak inoiz ez dute DBHn edo Lehen Hezkuntzan ikasgaiak ingelesez eman Froga bat gainditu behar dute bai atzerriko hizkuntzan bai euskeran gutxieneko gaitasun maila duten ziurtatzeko
HPE ERABILTZEN HASTEKO PLANTEAMENDUA Esperientzia eleanitza Arloen irakaskuntzaren aldaketa Atzerriko hizkuntza irakaskuntzaren metodologiaren aldaketa Metodologiak bateratzeko beharra
SAIAKUNTZAN PARTE HARTU DUTEN IKASTALDEEN EZAUGARRIAK Batxilergo 1. mailako talde bat/ Giza zientzia eta Osasun zientziakoak 24 ikasle: 12 D eredukoak; 12 batxilergo eleanitza Ikasle onak baina
IRAKASLEEN PRESTAKUNTZA 10 ordu institutuan . Europako markoaren aurkezpena Portfolioaren ezagupena Jardueren aukeraketa IRITZIA Kurtso hasieran egin behar da, trinkoa, ikasleekin ahalik eta lehenago hasteko
SAIAKUNTZA IKASGELAN (ingelesez), ingelesa, euskera. Irakasleak: gaztelania, historia (ingelesez), ingelesa, euskera. Jarduerak: Portfolio ezagutzeko sentsibilizaziorako eta ikasteko modua aztertzeko jarduerak Ingelesez, gaztelaniaz eta euskeraz.
IKASGELAN IZANDAKO ZAILTASUNAK Beranduegi hasi ginen esperimentazioa lantzen HPE Formatoa Jarduerek programazioak apurtzen zituzten. Ikasleen ustez, jarduerak umeentzakoak ziren. Ikastaldeak ez du ondo hartu esperientzia
IRAKASLEEN IRITZIAK ALDE POSITIBOAK ALDE NEGATIBOAK Elkarlanerako tresna ona Arlo irakasleentzat eduki linguistikoak programazioan sartzeko tresna erabilgarria Hizkuntza irakasleentzat deskriptoreak ebaluatzeko tresna egokia ALDE NEGATIBOAK Programazioan uztartua ez ba dago, denbora “galtzen” da Denbora eskatzen du koordinaziorako
Konklusioak Formakuntza irailean, hiru egun trinkoak. Ikasleekin: urrian hasi behar dugu. Jarduerak programazioan uztartuak Formato egokia erabili