EGILEAK: EGOITZ BENGOETXEA AINARA ARANA AIMAR ATUTXA IRAIA AGUILERA

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
IKASTURTEA GELA BILERETAKO ONDORIOAK CONCLUSIONES DE LAS RUNIONES DE AULA.
Advertisements

2 Natura Zientziak - DBH 1 Lurraren geruzak eta baliabideak Lurra Hauetan banatuta dago: Geruzak Hauek dira: GeosferaBiosferaHidrosferaAtmosfera Geruza.
Jarraitu nirekin Sigue conmigo
Gogamena edo Pentsamendua
Test honetan, lau galdera erantzungo dituzu.
ATOMOAREN EGITURA TXINGUDI BHI.
Suziriak jaurtiz ospatu zuten beren futbol-taldearen garaipena.
Datuak antolatzen.
EHULKU (galderak nola egin)
CERN: PARTIKULEN FISIKA IKERTZEKO ZENTROA
PUNTUAZIOA.
Immanuel Kant: Etikari dagokion problema
SOFISTAK ETA SOKRATES.
VI. mendea K. a.   Mileton pentsatzeko era berri bat sortu zen. Gauzen azalpenak emateko orduan mitoaren ordez arrazoia erabiltzen hasi zen. LOGOSAK.
CPR-Ejea de los Caballeros, noviembre de 2009
La Salle Berrikuntza Programak
Nondik dator Eguzkiaren Energia?
ERRIBOSOMAK.
EGUZKI ENERGIA FOTOVOLTAIKA
Lan Prestakuntza Europan
Zure diruaren garrantzia Unitate Didaktikoa 4.mailako DBH
Perpaus Motak Maite Goñi
HIGIDURA ZUZEN UNIFORMEA (HZU)
ZENTRAL NUKLEARRAK.
Immanuel Kant: Metafisikari dagokion problema
Datuak antolatzen.
BITARTEKARITZA.
META! Kultura finantzatzeko eta kulturan parte hartzeko bide berria.
Portfolioa: Hizkuntzen Trataera Bateraturako bidea
IRAKASLEENTZAKO TAILERRA
Integrazio-metodoak koadraturen bidez:
Beritzegune Nagusia / Arloak
erabilera oker edo badaezpadakoak
16. Bitez R-ren gaineko 4 dimentsioko V bektore espazioa eta O bere
KLOROPLASTOAK.
SALMOAREKIN OTOITZEAN
KLONAZIOA.
ZAZPI HITZAK Letra: ORAR aldizkaria;Musika:Vivaldi, Stabat Mater; Aurkezpena:josearin.
TOMAS AQUINOKOA: IZATEAREN GAINEKO TEORIA.
Euskara zerbitzuak errebisatutako testua da
Hezkuntza Premia Berezia - H.P.B.
EGILEAK: EGOITZ BENGOETXEA AIMAR ATUTXA AINARA ARANA IRAIA AGUILERA
EnREDados Arabako Foru Aldundiak diruz lagundutako proiektua da.
Komunikazioaren elementuak
TESTUINGURU HISTORIKOA XVIII mendea
ENERGIA NUKLEARRA EGILEA: MARKEL URANGA.
Immanuel Kant: Metafisikari dagokion problema
FISIKA.
ZELAIETA HERRI ESKOLAREN BEHAKETA ETA AZTERKETA
PSIKOMOTRIZITATEA Naiara Gurtubai Nerea Rementeria Naroa Gaztañaga.
ZELULA AMAK.
2004 EKAINA G-3 EREMU MAGNETIKOA
-(e)NEAN perpausen erabilera desegoki batzuk zuzentzen
Zein desberdintasun dago psikiatriaren eta psikologiaren artean?
{sin(klx), cos(klx)} oinarria: Fourier-en serieak
Denak barne hartzen dituen eskola. Eskola Inklusiboa
“Humek amets dogmatikotik esnatu ninduen”
Egileak: Julen, Borja eta
GALAXIAK.
ARISTOTELES TESTINGURU FILOSOFIKOA
Intuizioa eta dedukzioa. Analisia eta sintesia
PERSPEKTIBISMOA ( ).
METAFISIKA.
ZENTRAL NUKLEARRAK.
FILOSOFIAren HISTORIA
Mendeko perpausen hasiera markatzeko partikulak
Energia Nuklearra ITSASO MENDIKUTE.
Gorren taldeko kideak: Maritxu, Ainhoa eta Marisol
23. Bedi f : R > R3 endomorfismoa, non
Bolumena ala edukiera?.
Transcripción de la presentación:

EGILEAK: EGOITZ BENGOETXEA AINARA ARANA AIMAR ATUTXA IRAIA AGUILERA PSIKOMOTRIZITATEA EGILEAK: EGOITZ BENGOETXEA AINARA ARANA AIMAR ATUTXA IRAIA AGUILERA

ZER DA PSIKOMOTRIZITATEA? Gorputzaren mugimenduak eta garapenak ulertzen eta aztertzen dituena.Esan daiteke, heziketarekin lotuta dagoela,gorputza erabiltzen irakasten duelako.

HAURRAREN GARAPENEAN DUEN GARRANTZIA. Pertsonaren garapen fisiko, psikiko eta soziala ahalbidetzen eta errazten du. Aukera paregabea ematen die haurrei beren bulkadei bide emateko, erruduntasun-sentimendurik gabe. Bulkada horiek arintzea funtsezkoa da oreka afektiboa lortzeko. Haurrek, euren hasieratik adierazpen motrizioaz baliatzen dira inguruko mundua ezagutzeko, euren buruak ezagutzeko, euren beharrak asetzeko eta era autonomo batez moldatzeko.

Haurrak ikasteko duen desira, egiteko, ekiteko eta izateko desiran nabarmenduko da .

NOLA LANDU? Psikomotrizitatea lantzeko, ariketa ezberdinak egiten dira. Hau nola lantzen den ikusteko eta jakiteko bideo bat jarri dugu eta bertan jarduera ezberdinak agertzen dira, adibidez: uztaila, pilotak,raketak,diskoa…

NOIZ LANDU? Gure ustetan, umetatik landu beharrekoa da. Umetan gaizki landuta egon ezkero, haurra nagusia denean arlo horretan arazoak izan ditzake eta adin horretan oso zaila da arazoa konpontzea. Hori dela eta, lehen esan bezala, txikitatik ongi garatu beharreko esparrua da.

HEZITZAILEAREN PRESTAKUNTZA. Haurraren izaerak helburu pedagogikoen aurrean ezarri behar dira, saiakera, esperimentazioa, proba, tanteo eta bizipenaren bidez aurrera egiteko aukerak izan ditzan. Mugimendu aske eta ez zuzenduen bitartez, bizipenen eta barneratzearen bitartez, haurraren ahalmenak garatzen saiatuko dira (baita adimena ere).