BIZIKIDETZA OIANGUREN IKASTETXEAN

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
BIZIKIDETZARA BEHATOKIA Blanca Kerejeta. GIDA-EGITURA.
Advertisements

HAUSPOA PROIEKTUA Azkoitia, 2016ko otsailaren 24an.
AURREMATRIKULAZIOA ERNIOBEA BHI Villabona HEZKUNTZ SISTEMAREN ORGANIGRAMA ORGANIGRAMA DEL SISTEMA EDUCATIVO LAN MUNDUA GOI MAILAKO ZIKLOA (LH) ERDI MAILAKO.
HBSP/PREE Bidelaguna ZUZENDARIEN MINTEGIA APIRILAREN 14AN.
IKASTURTEA GELA BILERETAKO ONDORIOAK CONCLUSIONES DE LAS RUNIONES DE AULA.
DOKTOREGOA. ESPEDIENTEA 99/2011 E. D
IKASKOMUNITATE batean murgiltzen ari zarete.
Gogamena edo Pentsamendua
ATOMOAREN EGITURA.
Datuak antolatzen.
Aholkulariaren eta Orientatzailearen funtzioak
IK/KI HAUR HEZKUNTZA MINTEGIA ikasturtea
ESKOLAKO AGENDA 21 LIZARDI BHI
GABONETAKO JAIA.
ZUENDARITZA PROIEKTUA
IKASKUNTZA KOOPERATIBOA
CPR-Ejea de los Caballeros, noviembre de 2009
Nondik dator Eguzkiaren Energia?
ikasle batengan arazoak edo zailtasunak detektatzen ditugunean
BIZIKIDETZA OIANGUREN IKASTETXEAN
Bikoteka Irakurtzen Irakurketa konpetentzia hobetzeko
Paula, Maider eta Maialen
III. PROBABILITATEA PROBABILITATEAREN DEFINIZIOAK
HARRERA PLANA IKASLE ETORKINENTZAT
Alemaniako Bonn hiriko fiskaltzak DNA proba egingo dio Jan Ullrich txirrindulariari. Dopatu delako frogarik ba ote dagoen ikertu nahi dute horrela.
IKASKETA KOOPERATIBOA
CNE (Curriculumaren norbanako egokitzapena)
EHULKU zerbitzua EHULKUren aholkua (EHULKU).
Datuak antolatzen.
BITARTEKARITZA.
10:00etatik 12:00etara eta 14:00etatik 17:30era.
IRAKASLEENTZAKO TAILERRA
Patinak.
ELKARBIZITZA.
PISA Euskadin: 2012ko aplikazioaren ezaugarriak
Beritzegune Nagusia / Arloak
MEDIKUNTZA ETA ODONTOLOGIA FAKULTATEA
Ulibarri Programa Hizkuntza Normalkuntzako Proiektua
Gaztelaniazko diferente izenondoa ez da beti desberdintasuna adierazteko erabiltzen (eta distinto, diverso sinonimoak ere ez). EHULKUren aholkua (Desberdin.
Otsailaren 3ko 63/2009 DEKRETUA
IRALE.
animalia hiltzailea / animalia-hiltzailea
ERREINUA GURE ARTEAN DAGO ERREINUA GURE ARTEAN DAGO
Euskara zerbitzuak errebisatutako testua da
Liburuak eta ilustratzaileak aukeratzeko hauteskunde literarioak
Hezkuntza Premia Berezia - H.P.B.
IKASLEEN EBALUAZIO PSIKOPEDAGOGIKOA AURRERA ERAMATEKO URRATSAK
ENKARTERRIKO EUSKARAREN PLAN ESTRATEGIKOA ( )
Zuzendari bilera ikasturtea
Komunikazioaren elementuak
4. aurkezpena: Talde dinamikak (A eremua)
ELKARBIZITZARAKO, BAKERAKO
URTEKO 23. Igandea A Zikloa
Talde dinamikak (A eremua)
EGILEAK: EGOITZ BENGOETXEA AINARA ARANA AIMAR ATUTXA IRAIA AGUILERA
ZELULA AMAK.
HIZKUNTZEN PORTFOLIO EUROPARRA SAIAKUNTZA ALDIA
-(e)NEAN perpausen erabilera desegoki batzuk zuzentzen
Denak barne hartzen dituen eskola. Eskola Inklusiboa
Egileak: Julen, Borja eta
Abantailak Worpressek dituen abantailak asko dira. Guk zenbait aukeratu ditugu zuekin partekatzeko. Lehenik eta behin, wordpressek oso kudeaketa erreza.
IGELA PROIEKTU TELEMATIKOA
Wikiak blogak Maite Goñi.
Luze jo zuen gizarte-eragileen, sindikatuen eta enpresaburuen arteko bilerak. Euskara Zerbitzua EHULKUren aholkua atzizkien eliditzea.
ikasturteko HEZIKETA PREMIA BEREZIKO AHOLKULARIAK
Curriculuma 1.5. MATERIA.
Mundua eskolan – Eskola munduan hezkuntza-moduluaren edukia
ELKARBIZITZA BEHATOKIA
Bolumena ala edukiera?.
URTEKO ELKARBIZITZA PLANA: faseak
Transcripción de la presentación:

BIZIKIDETZA OIANGUREN IKASTETXEAN OIANGUREN, BHI

IKASTETXEAREN ANTOLAMENDUA MINTEGIAK MINTEGIAK ZUZENDARITZA BATZORDE PEDAGOGIKOA Zuzendaria Zuzendariordea Ikasketa burua Idazkaria DBHko koordinatzailea DBHOko koordinatzailea Orientatzailea Aurreko partaideekin ordezkatuta ez dauden mintegietako ordezkari bat. Pt-etako kide bat ECCESO Zuzendaria Ikasketa Burua Koordinatzailea Orientatzailea 1.Zikloko koordinatzailea 3.Mailako koordinatzailea 4.Mailako koordinatzailea ECCESPO Zuzendaria Ikasketa Burua Koordinatzailea Orientatzailea Batxilerreko koordinatzailea Heziketa zikloko koordinatzailea IRAKASLE TALDEAK Taldeka (GIT), Mailaka edo Zikloka antolaturik IRAKASLE TALDEAK Taldeka (GIT), Mailaka edo Zikloka antolaturik KLAUSTROA

BATZORDE PEDAGOGIKOA Bi eratara funtzionatuko luke: Denak bilduta. Informazioa jasotzeko eta zabaltzeko mintegi guztietan (astean behin). Komisioka. Partaideek SEI komisio sortuko lituzkete (astean behin): Kirol eta Eskolaz kanpoko Komisioa. Bizikidetza Komisioa Euskara Komisioa. PCC Komisioa. Kalitate Komisioa. Komisio Ekonomikoa.

Bizikidetza batzordearen uztardura B.P. (mintegi guztiak) Gurasoak Batzorde iraunkorra (2 kide) Bizikidetza batzordea Ikasleak Eskola kontseilua (2 kide) Irakasleak

HELBURUAK Irakaslea bakarrik ez sentitzea. Bizikidetza kultura bat sortzea (komunikazioa eta inplikazioa). Erabakiak hartu, prozedurak zehaztu eta praktikarako tresnak sortu. Edozeinek arazoei aurre egiteko konpromezua hartu. Onartutako tresnak (konflikto orriak, gertaera orriak) erabili. Ikastetxeko AIA malguagoa proposatu.

Ikasleen konflikto orria Aurrean dagoen irakaslea arazo puntualaz arduratuko da: Gertakari liburuan jaso. Tutorea jakinaren gainean jarri. Gurasoei deitu (beharrezkoa balitz). Neurriak hartu eta betearazi. Arazo oso larria bada, tutorearengana jo eta GITak erabakiko du zer egin Ikasketa Buruari berri emanez. Arazoa errepikatuz gero( berdina edo desberdina): Tutoreak GITa deitu eta beraiek erabakiko dute zer egin eta nola bete. Ikasketa Buruak edo Bizikidetza Batzordeak neurriak erangikorrak ez direla ikusten badute, arazoa Bizikidetza Batzordearen eskuetan geratuko da. Aurreko bi atalak gainditzen direnean edo Ikasketa Buruak beharra ikusten duenean, Bizikidetza Batzordea arduratuko da.

Irakasleen konflikto orria Ikasle batek edo ikasle talde batek irakasleren batekin dituen arazoak delegatuen bidez irakasleari jakinaraziko dizkio, eta euren artean konpontzen saiatuko dira. Ikasle talde horrek , aurreko pausoa eman ondoren arazoa ez dela konpontzen ikusten badu, delegatuaren bidez, tutoreari jakinaraziko dio, ahal izanez gero tutoretza orduan. Tutoreak idatziz jasoko du guztia eta delegatuak sinatuko du. Tutorea eta irakaslearen artean arazoa konpontzeko neurriak hartuko dituzte. Tutoreak horren berri ikasleei emango die. Arazo larria denean edo aurreko pausoekin konpontzen ez bada, tutoreak eta irakasleak erabakiko dute ondorengo lau pausoetatik zein edo zeintzuk jarraituko diren: Mintegietara GIT-era Bizikidetza Batzordera Zuzendaritzara

Bizikidetza batzordearen eginkizunak (Curriculuma) Irakasle talde baten formakuntza (12 ordu) Ikasleentzako sekuentziak aukeratu. Tutoreak ikasleekin Curriculuma tutoretza orduetan landu Gurasoak inplikatu: formakuntza ikastaroa Koordinazio bilerak (bi hilabetean behin)

ADIBIDEAK (Ekintzak) Adibidea (Erre) Adibidea (Portaera desegokia) Adibidea (Kanporaketa) Adibidea (Bitartekaritza)

Elkarbizitza komisioa 1. ADIBIDEA (Erre) Guraso agurgarriok:   1983.eko ekainaren 10eko erabakiak dioenez (uztailaren 4ko EHAAn) eta Ikastetxe honetako Eskola Batzordeak berretsi duen bezala, ikasleek ezingo dute ikastetxean erre. Hau dela eta, gutun honen bidez jakinarazten dizuegu zuen seme/alabak: _________________________________ 200 .eko (a)ren (e)an ikastetxean erre duela. Ikastetxe honetako Batzorde Pedagogikoak honelako gertaerak zuzentzeko asmoz, zuek etxean neurriak hartuko dituzuelakoan, agurtzen zaituztegu.     Elkarbizitza komisioa

Elkarbizitza komisioa 2. ADIBIDEA (Portaera)  Guraso agurgarriok:   Ikastetxeko arautegiak dioenez, ikasleek jarrera eta portaera egokia eduki behar dute ikastetxean dauden bitartean. Hau dela eta, gutun honen bidez jakinarazten dizuegu zuen seme/alabak ,  200 .eko (a)ren (e)an portaera desegokia izan duela.. Ikastetxe honetako Batzorde Pedagogikoak honelako gertaerak zuzentzeko asmoz, zuek etxean neurriak hartuko dituzuelakoan, agurtzen zaituztegu.     Elkarbizitza komisioa

3. ADIBIDEA (Kanporaketa) Estimados padre y madre: Según el Reglamento del Centro, los alumnos deberán mantener un comportamiento adecuado mientras permanezcan en el centro como se les comunicó en la carta anterior. En vista de que el comportamiento inadecuado se ha repetido, la Comisión de Convivencia ha decidido que: Su hijo, _______________no acuda a clase los siguientes cinco días : 31 de Enero, 1, 4, 5 y 6 de Febrero realizando en casa el trabajo diario que se le asigne y debiendo acudir al centro todos estos dias a las 8,30 de la mañana para entregar en Dirección el trabajo realizado el dia anterior y así poder hacer el seguimiento de los trabajos realizados y valorar la efectividad de esta medida. Siendo _______________responsable de los desperfectos ocasionados en la puerta de su aula, solicitamos de sus padres que el arreglo o sustitución y coste de la puerta recaiga en _______________, para lo cual la familia tomará las medidas oportunas (envío de carpintero, pintura,...) de forma que el alumno finalmente se responsabilice de sus actos. Para que este tipo de hechos puedan ser corregidos, la Comisión Pedagógica de este Centro espera que ustedes tomen las medidas que cosideren necesarias.   Un saludo En Ordizia, a 30 de Enero de 2002 La Comisión de Convivencia Firma de los padres del alumno _______________

4. ADIBIDEA (Bitartekaritza) Jarraitutako Pausoak Irakasleen konflikto orria jarraitu. Tutorea idatziarekin bizikidetza batzordera. Elkarbizitza batzordeak irakaslearen akta jaso. Elkarbizitzako kideren bat ikasle taldean sartu. Irakaslearen akta irakurri eta ikasleak diotena jaso. Elkarbizitza batzordeak irakasleari emaitza kontatu. Bizikidetzako partaide baten aurrean, euren artean hitz egin (ikasle-irakasle) eta konpontzen saiatu, konpromezu minimoak hartuaraziz. Elkarbizitza batzordeak jarraipena egin.

ONURAK ETA ZAILTASUNAK Piskanaka sistematizazio handiagoa GITen erabilera zabalagoa Irakaslegoaren inplikazio handiagoa Ikasleen gogo eta interesa handiagoa Komunikazio hobea Bitartekaritza posible baina zaila Berritzegunearekin harreman estuagoa

ETORKIZUNA Lanean jarraitu Tutoretza Programa bateratua osatu Klaustroaren onarpena eta babesa lortu AIA ren zirriborroa estamentu guztietatik pasa