ELKARBIZITZARAKO, BAKERAKO H.H. eta L.H. ETXEGARAI 2008-2009 ELKARBIZITZARAKO, BAKERAKO eta ESKUBIDEETARAKO HEZKUNTZA
URTEKO ELKARBIZITZA PLANA Marko Teorikoa HELBURUA : “IKASTETXEAN ELKARBIZITZA BEHATOKIA SORTZEA eta URTEKO ELKARBIZITZA PLANA EGITEA BULTZATZEA” XEDEA : “IKASTETXEETAN HARREMANAK ERAIKITZEA” Oinarriturik: Eskubide eta betebeharretan Pertsona guztien duintasunarekiko errespetuan Gatazken transformazio etikoan
Marko Legala Euskal Eskola Publikoa legeraen xedeetan. EAEko Derrigorrezko Hezkuntzaren Curriculum berria. Konpetentzia orokorrak - Elkarrekin bizitzen ikastea - Pertsona giza garatzen ikastea - Egiten eta ekiten ikastea Oinarrizko Konpetentziak - Gizarte ete hiritar konpetentziak - Norberaren autonomiarako eta ekimenerako konpetentziak Emakumeen eta Gizonen Berdintasunerako legea. EAEko Unibertsitateaz Kanpoko Ikastetxeetako Ikasleen Eskubide eta Betebeharrei dagokion dekretua.
URTEKO ELKARBIZITZA PLANA Ikasleek beharrezko diren konpetentzia guztiak modu sistematikoan garatu ditzaten
EBALUAZIOA eta JARRAIPENA U E P garatzeko faseak SENTSIBILIZAZIOA DIAGNOSTIKOA PLANIFIKAZIOA EBALUAZIOA eta JARRAIPENA
SENTSIBILIZAZIOA Zer da Elkarbizitza? Gure definizioa sortu
Eskolaren Profila egin DIAGNOSTIKOA Beharrak __PLAZARATZEA __Sendotasunak GATAZKAK Sintoma – Kausa – Ondorio – Errespontsabilitatea Eskolaren Profila egin
PLANIFIKAZIOA Kausak helburu bihurtu Helburuetan lehentasunak finkatu Helburuak planifikatu IUPean sartzeko
EBALUAZIOA eta JARRAIPENA Planifikazioaren ebaluazioa eta jarraipena Zertan hobetu? Behar berriak? Helburuen lorpen-maila baloratu
ELKARBIZITZA BEHATOKIA Elkarbizitza kudeatzeko organoa da Harreman positiboa eta demokratikoak suspertzeko Ikastexeko guztiok partaide aktibo garela ziurtatzeko
EB ren FUNTZIOAK Elkarbizitza Plana bultzatu eta ebaluatu Hezkuntza komunitate guztiari harreman positiboak sustatzen laguntzeko, ekimenak proposatu Ikastetxearen elkarbizitza-arauak (AIA) aztertu, diagnostikoa egin eta hobetzeko neurriak proposatu Gatazkak era positiboan ulertzeko iradokizunak eta proposamenak jaso eta martxan jarri Behatokiaren lan-plana egin eta ebaluatu ... … Denon artean adostatu beharko dugu, gure eskolarako nahi ditugunak _____________________________________________________________________
EB ren PARTAIDEAK Zuzendaritza taldeko bat Irakasle bat Bi ikasle AZPren ordezkari bat Aholkularia Udal zerbitzuko partaide bat Guraso bat ...edota
PROIEKTUA AURRERA ERAMATEKO METODOLOGIA, PARTAIDEAK ETA BALIABIDEAK Koordinatzailea eta lan taldea Sektore bakoitzak gero konpartizeko Bakarka/Talde txikia/Talde haundia Irakasleak : Formakuntza saioak Gurasoak : Guraso Eskola Ikasleak : Tutoretzak Jantokiko langileak AZP Materialak Erremintak moldatuko ditugu eskolaren arabera eta sektoreen arabera Sakontzekoak