PROCESOS PSICOLÓXICOS BÁSICOS PARA EDUCADORES/AS SOCIAIS

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
ALEX RODRIGO RIVERA RÍOS DOCTOR EN QUÍMICA INDUSTRIAL. DIPLOMADO EN PEDAGOGÍAS INNOVADORAS. MAGISTER EN DOCENCIA UNIVERSITARIA E INVESTIGACIÓN EDUCATIVA.
Advertisements

DETERMINACIÓN ZONAS ALUVIAIS E TORRENCIAIS
BACHARELATO CPI DE PANXÓN Curso
O legado de Roma IES MONTE DAS MOAS 1º ES0 MAIO 2011.
PLAN PROA 1.-Programa de acompañamento en EP e en ESO
Experiência dos clubes de leitura nos centros de ensino secundário
DESCARTES EN GALICIA. E.D.A.2008
Plan de Desenvolvemento Sostible da USC
REUNIÓN DE PAIS E NAIS C.P.I. de Panxón.
Presentación NOVOS CAMPUS DE ESPECIALIZACIÓN DA UDC
O PORTFOLIO EUROPEO DAS LINGUAS (2009/10)
REUNIÓN CONVOCATORIAS SUBVENCIÓNS 2016
Mª José Méndez Lois Dpto. MIDE USC
EDUCACIÓN SECUNDARIA OBRIGATORIA
SESIÓN INFORMATIVA: PROCEDEMENTO PARA O DESENVOLVEMENTO DAS PRÁCTICAS ACADÉMICAS EXTERNAS NA UNIVERSIDADE DE VIGO Vicerreitoría de Transferencia de Coñecemento.
Real Sociedad Matemática Española (RSME) Comisión Profesional
PROGRAMACIONES DIDÁCTICAS
ESTUDO DOS AUTÓNOMOS DE PONTEVEDRA ESTUDO DOS AUTÓNOMOS DE PONTEVEDRA
LAS VARIABLES EN LA INVESTIGACIÓN
PROXECTO LECTOR DE CENTRO
Obradoiro do portal educativo do Instituto Galego de Estatística (IGE)
Lei Orgánica 2/2006 de 3 de maio, de Educación LOE
Mª Esther Pérez Enríquez
CONCILIACIÓN LIDERAZGO E ESTILOS DE DIRECCIÓN:
O Proxecto de Dragal permite ao alumnado acceder, de xeito interdisciplinar, á historia e á cultura de Galicia a través do éxito das aventuras que agocha.
Proxecto interdisciplinar
CURRÍCULO EDUCACIÓN INFANTIL
Grupo de traballo combas a-1
Proxecto interdisciplinar
Plan de integración das tecnoloxías da información e a comunicación
Guía da Avaliación Interna do Seguimento das Titulacións Convocatoria 2015 Curso que se avalía
Vídeo didáctico realizado no IES Xulián Magariños de Negreira
EXPERIENCIAS DE APRENDIZAJE © ENRIQUE BLANCO CARRERA
Servizo de asesoramento e información para a xuventude
Educación Secundaria Obrigatoria Real decreto 1105/2014, do 26 de decembro, polo que se establece o currículo básico da Educación Secundaria Obrigatoria.
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
Reunión Xuntas Directivas
FORMACIÓN PROFESIONAL
A intervención psicopedagóxica nunha escola de e para O ALUMNADO
O legado de Roma IES MONTE DAS MOAS 1º ES0 ABRIL 2014.
Aulas ABALAR.
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
As 7 ferramentas básicas de control da calidade
MOVEMENTOS MIGRATORIOS
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
ASESORAMENTO AO PROFESORADO DENDE A ORIENTACIÓN ESCOLAR
O DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN
A SEGUNDA GUERRA MUNDIAL
Comisións de Avaliación
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
RECOÑECEMENTO DE COMPETENCIAS POR EXPERIENCIA LABORAL (Real Decreto 1224/2009, de 17 de Xullo, de recoñecemento das competencias profesionais.
DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN
Proyectos dTítulo do traballo de innovación e/ou nvestigación
ENSINO PÚBLICO DE CALIDADE
O portfolio como recurso na avaliación do alumnado
Avaliación do Bacharelato para o Acceso á Universidade
O TFG NA FACULTADE DE CC. EE. E EMPRESARIAIS DA USC Curso
OS PLANS DE CONVIVENCIA ESCOLAR
A MODELIZACIÓN NO ENSINO SECUNDARIO
TALLER DE EXPERIMENTOS: A CIENCIA SEN LÍMITES
“Discurso do Gran Xefe Seattle ao Presidente dos EEUU”
UNHA VEZ REMATADO 4º DA ESO… UNHA VEZ REMATADO O BACHARELATO…..
Santiago de Compostela, 2012
PLAN VALORA - IGUALDADE
TRATAMENTO INTEGRADO DE LINGUAS
A AVALIACIÓN NA EDUCACIÓN PRIMARIA
Lei Orgánica 2/2006 de 3 de maio, de Educación LOE
A Función Pública en Galicia e o desenvolvemento do EBEP
Avaliación do Bacharelato para o Acceso á Universidade
ESTRATEXIAS DE LECTURA
Transcripción de la presentación:

PROCESOS PSICOLÓXICOS BÁSICOS PARA EDUCADORES/AS SOCIAIS TITULACIÓN: EDUCACIÓN SOCIAL

Competencias instrumentais CRÉDITO EUROPEO NA ENSINANZA SUPERIOR Real Decreto 1125/ 2003, de 5 de setembro (BOE de 18 de setembro de2003) Proxecto Tuning Educational Structures in Europe (2000- 2002) Competencias instrumentais Competencias interpersoais Competencias sistémicas

BASES CONCEPTUAIS Investigación científica APRENDIZAXE SIGNIFICATIVA APRENDIZAXE POR DESCUBREMENTO AUTÓNOMO APRENDIZAXE MEMORÍSTICA

COMPETENCIAS CONSTRUCCIÓN ACTIVA E AUTÓNOMA DOS COÑECEMENTOS APLICACIÓN A GRUPOS SOCIAIS: CUALIFICACIÓN PROFESIONAL COLABORACIÓN EN EQUIPO. EMPREGO DE NOVAS TECNOLOXÍAS

BUSCANDO UN EQUILIBRIO INFORMACIÓN RECEPCIÓN MEMORIZACIÓN AUTONOMÍA INVESTIGACIÓN CONSTRUCCIÓN

METODOLOXÍA: TEORÍA E PRÁCTICA MAXISTRAL DIRECTA E-MAIL EXAME TRABALLOS: APRENDIZAXE COOPERATIVA PRÁCTICA: PROXECTOS DE TRABALLO TITORÍA

MAXISTRAL Temática: introducción conceptual. Clarificiación de obxectivos. Especificación dos criterios de avaliación. TRABALLOS: APRENDIZAXE COOPERATIVA Selección dunha parte conceptual do tema. Investigación. Colaboración no desenvolvemento. Aplicación práctica. Avaliación grupal PRÁCTICA: PROXECTOS DE TRABALO Achegamento ao mundo laboral. Grupos de traballo en Educación Social. Avaliación grupal. TITORÍA Intrínseca e externa. EXAME Proba obxectiva.

ECTS Teoría e práctica (6 CRÉDITOS ECTS) = 150 HORAS DE TRABALLO DO ALUMNO/A PRESENCIAL (MAXISTRAL) 57,5 TRABALLOS 52 PRÁCTICAS 16,5 TITORÍAS INTRÍNSECAS (MEDIACIÓN) TITORÍAS EXTERNAS 2 EXAME E REVISIÓN DE EXAME 20 TOTAL 150

MAXISTRAL INTRODUCCIÓN POR TEMAS: Clarificar os obxectivos. Delimitar os contidos e facilitalos mediante a exposición e CD ou e- mail. Facilitar a bibliografía relevante e dispoñible correspondente ao tema. Establecer os criterios de avaliación.

APRENDIZAXE COOPERATIVA “GROUP INVESTIGATION” TRABALLOS: APRENDIZAXE COOPERATIVA “GROUP INVESTIGATION” GRUPOS= 3-6 ALUMNOS/AS Cada grupo selecciona unha parte do tema que sexa do seu interese, cada estudante de cada grupo consensúa un aspecto concreto para desenvolver. Os grupos investigan a parte temática de acordo cos obxectivos e os criterios de avaliación establecidos. Cada grupo engloba a información recollida e expóñena ao resto da clase no dia indicado. Avaliación continua e grupal: os traballos realízanse en período de clase con titoría (mediación: táboa de seguimento e valoración).

PRÁCTICA: PROXECTOS DE TRABALLO GRUPOS DE 5-7 ALUMNOS/AS Cada grupo selecciona un grupo social (non poden repetirse). Deseñan o traballo, establecen o proceso de investigación e desenvolven o estudo. Os estudantes dentro de cada grupo seleccionan unha parte da temática. Cada grupo achega os seus datos ao resto da clase no día indicado. Os traballos realízanse en período de prácticas e na propia clase (titoría e mediación: táboa de seguimento de valoración). Desde a clase poden desprazarse aos lugares necesarios ou ben acordan previamente o lugar e o motivo a onde van.

TITORÍA DIRECTA (mediación e táboa de seguimento INTERACTIVA e valoración). INTERACTIVA

TITORÍA E MEDIACIÓN: TÁBOA DE SEGUIMENTO E VALORACIÓN GRUPO A Estudante (1) Estudante (2) Estudante (n) CRITERIOS VALOR COOP (T) 0-4 PT (P) 0-2 Colaboración e implicación Coherencia conceptual Investigación e creatividade Uso da biblioteca/ emeroteca Uso das NTICs Relación con práctica de Educación Social Exposición

EXAME PROBA OBXECTIVA

EXEMPLIFICACIÓN DIDÁCTICA

AVALIACIÓN

CRITERIOS DE VALORACIÓN MAXISTRAL 4+2 Pts. TRABALLOS (4) PRÁCTICAS (2) TITORÍA (MEDIACIÓN) 4 Pts. EXAME (4)

AVALIACIÓN DA ENSINANZA Cualificación oficial: 4,63 (2005-06) Cualificación cuestionario: 4,35 WILCOXON PARA N= 51 Temporalización: 0.006

DÉFICITS DESTACABLES ALUMNOS/AS: Exceso de material. Temporalización inaxeitada. PERSOAL: Falla na coordinación horizontal. Dificultades para reducir o proceso expositivo. Exceso de alumnado para o seguimento da táboa de valoración.