BH zuzendarien mintegia 2010ko urtarrilean

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
SANTA TERESA IKASTETXEA CURSO 09/10 IKASTURTEA El paso de E. Infantil A E. Primaria Haur Hezkuntzatik Lehen Hezkuntzara.
Advertisements

EBALUAZIO DIAGNOSTIKOA L.H. 4.MAILA D.B.H.2.MAILA IKASTURTEA.
T A L D E L A N A C U R R I C U L U M E A N. HELBURU OROKORRAK 4.– Aprender a vivir juntos: a) Cooperar en la planificación y realización de actividades.
Mariaren Lagundia Ikastola; Orientazioa. ORIENTAZIO PROZESUA PROCESO DE ORIENTACIÓN PROCESO DE ORIENTACIÓN PROZESU FORMATIBOA PROCESO FORMATIVO * AUTOGALDEKETA.
1 a) APLIKAZIOA b) PROBEN EZAUGARRIAK c) PROBEN ZUZENKETA a) APLIKAZIOA b) PROBEN EZAUGARRIAK c) PROBEN ZUZENKETA a) EZAUGARRIAK ETA EGITURA b) KONPETENTZIA-MAILA.
IDAZMENAREN ULERMENA Marko legala. LOE LEY ORGANICA 2/2006, DE 3 DE MAYO, DE EDUCACIÓN Boletín Oficial nº 106 Jueves, 4 de mayo de 2006.
AURREMATRIKULAZIOA ERNIOBEA BHI Villabona HEZKUNTZ SISTEMAREN ORGANIGRAMA ORGANIGRAMA DEL SISTEMA EDUCATIVO LAN MUNDUA GOI MAILAKO ZIKLOA (LH) ERDI MAILAKO.
PRECAUCIONES EN PACIENTES CON GLAUCOMA O CON PREDISPOSICIÓN
OSOKO-BILKURA Bilbon, 2017/3/30an.
OINARRIZKO ZEHAR-KONPETENTZIAK: NOLA IRAKATSI ETA EBALUATU
EHAEko CURRICULUM OFIZIALA
Aholkulariaren eta Orientatzailearen funtzioak
HAUR HEZKUNTZAKO CURRICULUMAREN EZAUGARRI NAGUSIAK.
HIZKUNTZA KOMUNIKAZIO GAITASUNA
ESKOLAKO AGENDA 21 LIZARDI BHI
EAEko CURRICULUMA EUSKARA ETA LITERATURA GAZTELANIA ETA LITERATURA
EHULKU (galderak nola egin)
KOMUNIKAZIOA.
PROFESIONAL ESPEZIALISTEN LANA GELA ARRUNTETAN
ZUENDARITZA PROIEKTUA
IKASKUNTZA KOOPERATIBOA
POLITIKA.
CPR-Ejea de los Caballeros, noviembre de 2009
CPR-Ejea de los Caballeros, noviembre de 2009
ikasle batengan arazoak edo zailtasunak detektatzen ditugunean
Kulturartekotasuna Mintegia, B06 Zaratamoko Berritzegunea,
HARRERA PLANA IKASLE ETORKINENTZAT
IKASKETA KOOPERATIBOA
NORBANAKO EGOKITZAPEN CURRICULARRAK
BERARIAZKO HEKUNTZA-PREMIAK
CNE (Curriculumaren norbanako egokitzapena)
BITARTEKARITZA.
ALDERDI KULTURAL ETA SOZIALA
Portfolioa: Hizkuntzen Trataera Bateraturako bidea
GAITASUNAK ETA METODOLOGIA
EDUKIAK 0. FITXA TEKNIKOA ATZERRIAN IZANDAKO ESPERIENTZIAK
CLUB ATLETICO RENTERIAREN
Beritzegune Nagusia / Arloak
GAITASUNAK ETA METODOLOGIA
IRALE.
PROIEKTUEN ARTEKO UZTARDURA:
DERRIGORREZKO BIGARREN HEZKUNTZA
Ebaluazio Diagnostikoaren froga egiteko eta zuzentzeko ARGIBIDEAK
Elkarrekin Bizitzen Ikasi
gezurrak asmatu eta zozketan parte hartu
Hezkuntza Premia Berezia - H.P.B.
IKASLEEN EBALUAZIO PSIKOPEDAGOGIKOA AURRERA ERAMATEKO URRATSAK
ZELULA AMAK.
Konpetentzia kooperatiboa ebaluatzeko plan-eredua
Zuzendari bilera ikasturtea
Komunikazioaren elementuak
ELKARBIZITZARAKO, BAKERAKO
BH zuzendarien mintegia 2010ko urtarrilean
EDUKIAK 0. FITXA TEKNIKOA ATZERRIAN IZANDAKO ESPERIENTZIAK
HIZKUNTZ PROIEKTUA Hasierako galderak
ZER DA DEKALOGOA? “Dekalogo” hitzak bi sustrai greko ditu: deka (hamar) eta logos (hitza). Beraz, edozein ekinbide garatzeko oinarrizko hamar arau, gomendio.
HIZKUNTZEN PORTFOLIO EUROPARRA SAIAKUNTZA ALDIA
GAITASUNAK ETA METODOLOGIA
Denak barne hartzen dituen eskola. Eskola Inklusiboa
Egileak: Julen, Borja eta
PROGRAMAZIOA (3. MAILA) DERRIGORREZKO BIGARREN HEZKUNTZA T X I N G U D
EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOKO CURRICULUMA
Intuizioa eta dedukzioa. Analisia eta sintesia
ikasturteko HEZIKETA PREMIA BEREZIKO AHOLKULARIAK
FILOSOFIAren HISTORIA
Energia eolikoa eta eguzki energia
Curriculuma 1.5. MATERIA.
Ondoren ebaluazio irizpideak proposatzen dira eta hauekin gaitasunek duten erlazioa proposatzen da. Irakasgaian proposatzen diren gaitasunak lortzeko ondorengo.
Lantxo hau hasi baino lehen, ondorengo alderdiak ezagutzea komeni zaizu: KOMIKIA BINETA BUNBUILOAK ONOMATOPEIAK METAFORA IKUR ZINETIKOAK.
Zer da epaiketako bitartekotza?
Transcripción de la presentación:

BH zuzendarien mintegia 2010ko urtarrilean CURRICULUM PROIEKTUA BH zuzendarien mintegia 2010ko urtarrilean

CURRICULUM PROIEKTUA Marko legala: 175/2007 DEKRETUA (EHAA 2007KO azaroak, 13. 218zk). III Kapitulua, 18. artikuluan: “ Dekretu honen esanetara, dekretu honexek araututako curriculumak ikastetxe bakoitzean duen zehaztapena da curriculum-proiektua”.

CURRICULUM PROIEKTUA Alderdiak: Gaitasunak,helburuak eta edukiak, ikasleen beharrei egokituak. Ziklo edo ikasturte bakoitzeko ebaluazio-irizpideen zehaztapena, etapa bakoitza amaitzean eskuratu beharreko gutxieneko gaitasun-mailak. Hizkuntza Proiektuko curriculum-alderdiak.

CURRICULUM PROIEKTUA Alderdiak: Pedagogi-irizpideen eta irizpide didaktikoen zehaztapena, metodologia.aukerena eta curriculum-materialei buruzkoa. Hezkuntza-laguntzaren premia berariazkoa duten ikasleen egoera osotasunean tratatzeko irizpideak (HPBko ikasleak/gaitasun indibidual handiak).

CURRICULUM PROIEKTUA Alderdiak: Aukerakotasunari eta curriculum desberdineko alderdiei buruzko erabakiak. Tutoretza-ekintzarako irizpideak eta hezkuntza-orientazioa egiteko moduari buruzkoak. Hezkuntza-etapa bat baino gehiago irakasten dituzten ikastetxeetako curriculum-proiektuek zehaztu egin beharko dituzte etapa bakoitzaren ezaugarriak.

Zer da konpetentea izatea...? Zein egoera, testuinguru aukeratu, eskaini,...? 3. helburua : “Era egokian elkarrizketan aritzea era askotako egoeratan, errespetuz eta lankidetza asmoz, hartara norberaren sentimenduez eta ideiez ohartzeko eta norberaren jokabidea kontrolatzeko, eta jendartean eraginkortasunez komunikatzeko eta jakintza talde-lanean eraikitzeko”. Zaratamoko Berritzegunea 08-09 6

Zer da konpetentea izatea...? Era egokian elkarrizketan aritzea era askotako egoeratan, errespetuz eta lankidetza asmoz, hartara norberaren sentimenduez eta ideiez ohartzeko eta norberaren jokabidea kontrolatzeko, eta jendartean eraginkortasunez komunikatzeko eta jakintza talde-lanean eraikitzeko EZAGUTZA, ABILEZIA ETA JARRERAK: Komunikazio-trukearen harreman-arauak erabiliz, elkarrizketak hasi, mantendu eta amaitzea: galdetzea, arreta izatea, kontzentratzea, itxarotea, txandak eta gizalegearen arauak betetzea, erantzuna egokitzea solaskideak esandakoari... Landutako ahozko genero batzuen oinarrizko ezaugarri batzuk: solaskideak, xedea/helburua, egitura, lotura-elementu nagusiak... Ahoskera eta intonazio egokiz hitz egiteko ardura. Laguntzazko eta errespetuzko jarrera edukitzea, bai komunikazio-trukean, bai denen artean ikasterakoan. Guztien artean ikasteko erabiltzea kideen arteko elkarrizketa. Zaratamoko Berritzegunea 08-09 7

Zer da konpetentea izatea...? EBALUAZIORAKO IRIZPIDEAK 5. Ikastetxeko eta ingurune hurbileko harremanegoeretan parte hartzea, naturaltasunez eta egokitasunez hitz eginez, hartu-emanaren oinarrizko arauak betez eta gainerako pertsonei begirunea erakutsiz. 5.1. Ea elkarrizketak hasi, mantendu eta amaitzen dituen. 5.2. Ea nahiko ongi aplikatzen dituen gizartean komunikatzeko arauak: arretaz entzutea, txanda itxarotea, errespetuz parte hartzea, solaskideak esandakoaren arabera hitz egitea, eta gizalegezko arau batzuk betetzea. 5.3. Ea argitasun eta erraztasun nahikoz adierazten dituen ideiak, gertakariak, bizipenak eta sentipenak, egoera bakoitzerako egokia den erregistroa erabiliz. 5.4. Ea testuingurura egokitutako hitzak eta esamoldeak erabiltzen dituen. 5.5. Ea iritziak adierazten dituen. 5.6. Ea egiten duen elkarrizketaren harira datorren galderarik edota iruzkin egokirik. 5.7. Ea intonazio, jarrera eta keinu egokiak erabiltzen dituen. 5.8. Ea gogotsu parte hartzen duen elkarrekiko lankidetzan eta ikaskuntzan. Era egokian elkarrizketan aritzea era askotako egoeratan, errespetuz eta lankidetza asmoz, hartara norberaren sentimenduez eta ideiez ohartzeko eta norberaren jokabidea kontrolatzeko, eta jendartean eraginkortasunez komunikatzeko eta jakintza talde-lanean eraikitzeko Zaratamoko Berritzegunea 08-09 8

Dekretuan agertzen diren ARGIBIDEAK (III. Eranskina) Curriculum berri hau aplikatzeko, aldaketa handiak egin behar dira, bai metodologian (eginkizunen aukeraketan, harreman motetan, materialetan...), bai antolakuntzan, bai irakasleen pentsaeran eta prestakuntzan. CONTEXTUALIZAR EL APRENDIZAJE SE APRENDE Y SE RESUELVE EL PROBLEMA CON LOS DEMÁS PARA PARENDER Y ACTUAR ES NECESARIO COMUNICAR ES NECESARIO SABER A AUTOCORREGIRSE (Neus Sanmartí) Curriculum berri hau antolatzeko, jakintza-arlo edo irakasgaietan egiten da. Oinarrizko konpetentziak garatzen dira jakintza-arlo edo irakasgaien helburuak lortuz. Zaratamoko Berritzegunea 08-09 9