4. EBALUAZIOAREN HOBEKUNTZA FASEA:

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
BIZIKIDETZARA BEHATOKIA Blanca Kerejeta. GIDA-EGITURA.
Advertisements

1 a) APLIKAZIOA b) PROBEN EZAUGARRIAK c) PROBEN ZUZENKETA a) APLIKAZIOA b) PROBEN EZAUGARRIAK c) PROBEN ZUZENKETA a) EZAUGARRIAK ETA EGITURA b) KONPETENTZIA-MAILA.
URTEKO ELKARBIZITZA PLANA (UEA) “Bizitzen jakitea ez da gertatzen zaiguna kontrolatzea, gertatzen zaigun hori ondo gureganatzea baizik.” Gloria Steinem.
AURREMATRIKULAZIOA ERNIOBEA BHI Villabona HEZKUNTZ SISTEMAREN ORGANIGRAMA ORGANIGRAMA DEL SISTEMA EDUCATIVO LAN MUNDUA GOI MAILAKO ZIKLOA (LH) ERDI MAILAKO.
HBSP/PREE Bidelaguna ZUZENDARIEN MINTEGIA APIRILAREN 14AN.
IKASTURTEA GELA BILERETAKO ONDORIOAK CONCLUSIONES DE LAS RUNIONES DE AULA.
6808 AGINDUA, 2008ko abenduaren 2koa, Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburuarena, Euskal Autonomia Erkidegoko ikastetxeetan diagnosi-ebaluazioko.
ORTUELLALO BERRITZEGUNEA 09/10 IKASTURTEA
PROA LAGUNTZA BIGARREN HEZKUNTZA
DOKTOREGOA. ESPEDIENTEA 99/2011 E. D
EBALUAZIO DIAGNOSTIKOA: Emaitzen txostena*
IK/KI OROKORTZE FASEA ikasturteko MINTEGIA
Aholkulariaren eta Orientatzailearen funtzioak
IK/KI HAUR HEZKUNTZA MINTEGIA ikasturtea
ESKOLAKO AGENDA 21 LIZARDI BHI
ENPRESAGINTZA EAE-KO GAZTEEN ARTEAN
ZUENDARITZA PROIEKTUA
IKASKUNTZA KOOPERATIBOA
Aholkulariaren eta orientatzailearen rolak
Nondik dator Eguzkiaren Energia?
DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA
ikasle batengan arazoak edo zailtasunak detektatzen ditugunean
4. EBALUAZIOAREN HOBEKUNTZA FASEA:
Bikoteka Irakurtzen Irakurketa konpetentzia hobetzeko
Zure diruaren garrantzia Unitate Didaktikoa 4.mailako DBH
Diagnostiko ebaluazioa
HARRERA PLANA IKASLE ETORKINENTZAT
ZUZENDARIEN BILERA

IKASKETA KOOPERATIBOA
NORBANAKO EGOKITZAPEN CURRICULARRAK
CNE (Curriculumaren norbanako egokitzapena)
ENPRESAKO PLANA SOZIETATEA: IZEN KOMERTZIALA: SUSTATZAILEAK:
HAUR, NERABE ETA GAZTEEN SUSTAPEN-ARLOA
IRAKASLEENTZAKO TAILERRA
ELKARBIZITZA.
PISA Euskadin: 2012ko aplikazioaren ezaugarriak
Beritzegune Nagusia / Arloak
HISTORIARI DAGOKION PROBLEMA: MATERIALISMO HISTORIKOA
Egilea: Gorka Arrien Arruti Taldea: BATX 2-D
Otsailaren 3ko 63/2009 DEKRETUA
IRALE.
Ebaluazio Diagnostikoaren froga egiteko eta zuzentzeko ARGIBIDEAK
Euskara zerbitzuak errebisatutako testua da
ACCIÓN EXTERIOR KANPO EKIMENA
ORIENTATZAILEEN MINTEGIA AURKEZPENA
- Nortzuk izango dute hezkuntza-premia berezia?
4. EBALUAZIOAREN HOBEKUNTZA FASEA:
Hezkuntza Premia Berezia - H.P.B.
IKASLEEN EBALUAZIO PSIKOPEDAGOGIKOA AURRERA ERAMATEKO URRATSAK
Zuzendari bilera ikasturtea
Komunikazioaren elementuak
JUAN BAUTISTA ZABALA ESKOLA
Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazioan eraldaketa digitala
ELKARBIZITZARAKO, BAKERAKO
GURASO ESKOLA 2014/2015.
HIZKUNTZ PROIEKTUA Hasierako galderak
Berritzegune Nagusia / Arloak
Egileak: Julen, Borja eta
IKASTOLEN ETORKIZUNAREN PLANIFIKAZIOA
Abantailak Worpressek dituen abantailak asko dira. Guk zenbait aukeratu ditugu zuekin partekatzeko. Lehenik eta behin, wordpressek oso kudeaketa erreza.
ikasturteko HEZIKETA PREMIA BEREZIKO AHOLKULARIAK
FILOSOFIAren HISTORIA
Curriculuma 1.5. MATERIA.
Ondoren ebaluazio irizpideak proposatzen dira eta hauekin gaitasunek duten erlazioa proposatzen da. Irakasgaian proposatzen diren gaitasunak lortzeko ondorengo.
ANTOLAKETA II: KASUEN AZTERKETA
ELKARBIZITZA BEHATOKIA
ESKOLA AGENDA 21.
URTEKO ELKARBIZITZA PLANA: faseak
Zer da epaiketako bitartekotza?
Transcripción de la presentación:

4. EBALUAZIOAREN HOBEKUNTZA FASEA: 2013-14 Ikasturtea 4. EBALUAZIOAREN HOBEKUNTZA FASEA: EMAITZEN AZTERKETA IKASTETXEKO TXOSTENA eta HOBEKUNTZARAKO ESKU HARTZE PLANA AGINDUA, 2008ko abenduaren 2koa, Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburuarena, EAEko ikastetxeetan diagnosi-ebalua­zioko prozesua arautzen duena. Orden de 2 de diciembre de 2008, del Consejero de Educación, Universidades e Investigación, por la que se regula el proceso de la evaluación de diagnóstico en la CAPV. 8. artikulua.– Hobekuntzaren prozesua: Ebaluazio­aren ondorengo jarduketak. Artículo 8.- Proceso de mejora: actuaciones posteriores a la evaluación. 1.– Erreferentziako ikuskariak bilera batera deituko ditu Berritzegunearen erreferentziako aholkularia eta ikastetxe bakoitzean ebaluazio diagnostikoa koordinatu duen taldea, emaitzei buruzko lehen hurbilketa egiteko eta dagokion ikastetxeak bere Ikastetxeko Txostena eta Hobekuntzarako Esku-hartze Plana taxutzeko beha­rrezkoak den informazioa helarazteko. El inspector o inspectora de referencia convocará a una reunión al asesor o asesora del Berritzegune y al equipo coordinador de la evaluación de diagnóstico de cada centro, para hacer una primera aproximación a los resultados y trasladar aquellas informaciones necesarias para que el centro elabore el Informe de centro y el Plan de Intervención para la mejora.

A) SENTSIBILIZAZIO FASEA DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA 2013-14 A) SENTSIBILIZAZIO FASEA B) APLIKAZIO FASEA C) HOBEKUNTZA FASEA Emaitzen analisia Ikastetxeko Txostena eta Hobekuntzarako Esku-hartze Plana Ikastetxeko Hobekuntza Plana egitea Ikastetxeko Hobekuntza Plana gauzatzea Datuen sarrera Probarako prestaketa. Zerrendak, item trebatzea Proben aplikazioa Zuzenketa Datuen azterketa eta korrelazioak egin Emaitzen datuak ikastetxeetara bidali 1 2 3 4 6 7 8 5 IKASTETXEAN PRESTAKETA Koordinatzeko Taldea Sentsibilizazioa Txostenak egin 10 9 Abendua (2013) Urtarrila (2014) Otsaila (2014) 2

Ikastetxearen Diagnostiko-ebaluazio Taldearen eraketa Partaideak: zuzendaria, ikasketa burua, LH 4. mailako tutorea / DBH 2. mailako tutorea Ikastetxearen Diagnostiko-ebaluazio Taldearen zereginak : Bere ikastetxean diagnostiko-ebaluazioaren prozesua planifikatu eta koordinatzea, horretarako irizpide eta ildo orokorrei jarraiki. Bere hezkuntza-komunitateko kide guztiak diagnostiko-ebaluazioaren zentzuari, helburuei eta ezaugarriei buruz informatzea eta sentsibilizatzea. Probak eta galdesortak aplikatzeko prozesua daramaten ikastetxetik kanpoko pertsonekin elkarlanean aritzea eta haiei laguntzea. Ikastetxearen emaitzen txostenak aurkeztu eta Hobekuntzarako Esku-hartze Planak taxutu.

TALDEAREN ERAKETA aktan jaso IDAZKARIA izendatu

2012-13 EBALUAZIOAREN EMAITZETAN OINARRITUA, HOBEKUNTZA FASEA: PROZEDURA FINKATU EMAITZEN AZTERKETA IKASTETXEKO TXOSTENA eta HOBEKUNTZARAKO ESKU HARTZE PLANA (Dokumentu bakarra)

EMAITZEN AZTERKETA ISEI-IVEIk emandako: IKASTETXEAREN TXOSTENA FAMILIARENTZAKO TXOSTENA

IKASLEAREN TXOSTENA FAMILIEI EMATEKO PROZEDURA ERABAKI eta ADIERAZI BEHAR DA

EGOERAREN DIAGNOSIA: indarguneak eta ahuleziak IKASTETXEKO TXOSTENA EMAITZEN AZTERKETA EGOERAREN DIAGNOSIA: indarguneak eta ahuleziak 2011-13 HOBEKUNTZA JARDUEREN JARRAIPENA HOBEKUNTZA-JARDUERA BERRIEN ETA PROPOSAMENEN HASIERAKO AURREIKUSPENA.

ISEKaren araberako datuak aztertu: arrazoiak IKASTETXEKO TXOSTENA EMAITZEN AZTERKETA Ez dira alderatu behar gaitasun ezberdinen emaitzak haien artean : ebaketa-puntuak ezberdinak dira Gaitasun bakoitza aztertzerakoan, mailaren deskribapena eta dimentsioen deskribapenak garrantzitsuak dira hausnarketa bideratzeko ISEKaren araberako datuak aztertu: arrazoiak Geruzaren araberako datuak aztertu: arrazoiak Gelen artean desberdintasunak aztertu: arrazoiak Emaitzen dispertsioa aztertu: arrazoiak Hasierako mailan dauden ikasleen %ari buruz hausnartu Emaitzen eboluzioari arreta eman eta arrazoiei buruz hausnartu Ikasle bakoitzaren emaitzak aztertu gero banakako lan proposamenak egiteko

IKASTETXEKO TXOSTENA Egoeraren diagnostikoari buruz Gaitasun bakoitzari buruzko hausnarketa sakontasunez egin indarguneak eta ahuleziak zehaztasun gehiagorekin detektatu ahal izateko. Indarguneak zehaztatzeko beharraren garrantzia “ikastetxeko praktika onak” detektatu ahal izateko. Kanpoko arrazoiak eta ikastetxeak eragiteko ahalmena duen arrazoien artean desberdindu behar da. Arrazoien azterketatik abiatuta, ikastetxeak eragiteko ahalmena duen aspektuak azpimarratu behar dira, irakaskuntza-ikaskuntza prozesua hobetzeko aldatu behar direnak identifikatzeko. Ikerketetan detektatu diren “praktika onak” ikastetxean izan dezaketen influentziaz hausnartzearen garrantzia. Ikasleen banakako emaitzak kontutan eduki behar dira, behar izanez gero hezkuntza indartze neurriak proposatzeko.

2011-13 HOBEKUNTZA JARDUEREN JARRAIPENARI BURUZ: Hobekuntza jarduerek izan duten eragina aztertzeko, galdetegi bat eskaintzen da (8 galdera):

IKASTETXEKO TXOSTENA Hobekuntza-proposamenei buruz : Hobekuntza proposamenak ateratako emaitzekin eta arrazoien azterketarekin koherentzia gorde behar dute. Detektatutako ahuleziei hobekuntzak proposatu behar zaizkie. Hobekuntza proposamenak ebaluatuta izan diren taldeei bakarrik zuzentzea ez da komenigarria. Taldeen arteko emaitzen desoreka aztertu eta arrazoitu behar da. Beharrezkoa bada, neurriak hartu behar dira. Hartutako erabakiak baliagarriak izan behar dira ikasleentzat eta hezkuntza/curriculum proiektuekin koherentzia gorde behar dute.

HOBEKUNTZARAKO ESKU HARTZE PLANA: hobekuntza ekintzen planifikazioa Hobekuntza ekintzen kopurua ondo neurtu Ekintza bakoitzerako jarduerak: Definizioa egiterakoan hau osatzen duten aspektu hauek kontutan izatea: zer, nork, nori zuzenduta, testuingurua. Ikasleei zuzendutako zereginak ziklo/mailara egokituak eta zehaztuta egon beharko lirateke. Jarduerak hobekuntzarako eskuartze-planaren planifikazio zehaztapen mailara egokitu behar dira. Hots, bereiztu behar dira unitate didaktikoen planifikazio mailako jardueretatik (gelako ariketak zehaztea ez dagokio hobekuntzarako esku-hartze planari). Jarduera orokorregiak ere ez lirateke planteatu behar Helburuak: Argiak eta errealistak, hots, lortzeko modukoak eta ikastetxearen errealitatera egokituak (formulazioan ere bai). Helburuak zehatzak izan behar dute eta ekintza bideratzen eta birbideratzen edota birkokatzen lagundu behar dute. Ekintzaren aplikazio eremua (curriculum maila, konkrezio mailak, antolaketakoa,…) definitzen lagundu behar dute. Arduraduna: planifikazioaz, garapenaren jarraipenaz eta ebaluazioaren jarraipenaz arduratuko dena (Jardueren eragileak gehiago izan daitezke) Denborak: Epeak, maiztasuna, eta denboren banaketa zehaztu behar dira Baliabideak: Helburua lortzeko egokienak izate aldera aukeratu behar dira. Zehaztu behar dira Ebaluazio adierazleak: Lorpen adierazleak: helburua bete den ala ez era garbian erakutsi behar du Jarraipen adierazleak: jarduera planifikatu zen bezala betetzen ari den ala ez erakutsi behar du

HOBEKUNTZARAKO ESKU HARTZE PLANA ESKOLA KONTSEILUAK-OOGAK ONARTU BEHAR DU IKASTETXEKO URTEKO PLANEAN TXERTATU BEHAR DA

DOKUMENTUAK IKUSKARITZAN AURKEZTEKO EPEAREN AURRIKUSPENA IKASTETXEKO TXOSTENA ETA HOBEKUNTZARAKO ESKU HARTZE PLANA : 2014ko otsailaren 28a baino lehen

IKUSKARIAREN BALORAZIO TXOSTENA Epea: 2014ko apirilaren 30a baino lehen.

LANGUNTZARAKO MATERIALAK HOBEKUNTZA FASEA: LANGUNTZARAKO MATERIALAK I. IKASTETXEKO TXOSTENA II. HOBEKUNTZARAKO ESKU HARTZE PLANA