I Congreso Ibérico.“A Fenda Dixital”

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Dr. Carlos Ferrás Sexto Francisco Xosé Armas Quintá Yolanda García Vázquez Xosé Carlos Macía Arce Grupo de Investigación Socio-Territorial (GIS-T IDEGA)
Advertisements

GIS Application for the Digital Alphabetization in Rural Areas: A Case in Galicia-Spain * Prof.Carlos Ferrás Sexto Carlos.
Participante: Carla Hernández CI: V Valencia, Enero 2015 RED INTERNACIONAL PARA EL APRENDIZAJE COLABORATIVO DE LA EDUCACI Ó N VIRTUAL (RIACEV)
Infobrion.com The creation of a virtual community in Galicia Carlos Ferrás Sexto Xosé Carlos Macía Arce Francisco Xosé Armas.
LOGO. METODOLOGÍA PACIE BLOQUE O LOGO IMPORTANCIA METODOLOGÍA PACIE.
María Fernanda González Aguilar 2°F. ¿Qué es una plataforma educativa virtual?  Una plataforma virtual, es un conjunto de aplicaciones informáticas de.
SEMINARIO DE REPRESENTANTES DE FORMACIÓN 14 de mayo de 2013.
Creación base de datos a partir de (unidad temática E-inclusión). Digitalización de la información territorial de InfoBrion.com.
ALUMNOS: *MADRID LUZANILLA CARLOS J *BALDENEBRO GARCIA YONNALY *CARRILLO MEDINA SARAHI *MOYA MARTINEZ EDNA *MARTINEZ ROBLES FLOR I. *LÓPEZ YOCUPICIO HILDA.
Nuevas Tecnologías Conveniencias e Inconveniencias Educativas.
UNIVERSIDAD VIRTUAL DE ESTUDIOS SUPERIORES
ESPECIALIZACION EN ADMINISTRACION DE LA INFORMATICA EDUCATIVA
INSTITUTO NACIONAL DE FORMACIÓN DOCENTE
CEIP ÁNGEL GANIVET 23 DE NOVIEMBRE DE 2009
ESPECIALIZACION EN ADMINISTRACION DE LA INFORMATICA EDUCATIVA
2010.
PROGRAMA DE MINIMZACIÓN DE RESIDUOS
MARIANELA HERNÁNDEZ MENDOZA
LAS TIC Y LA EDUCACION INFANTIL
UNIVERSIDAD NACIONAL AUTONOMA DE HONDURAS EN EL VALLE DE SULA, UNAH-VS
E-LEARNING o EDUCACIÓN A DISTANCIA
Proyecto: Facilitadores de aprendizaje de los
Las nuevas tecnologías en la educación
Entorno de trabajo con algunos ordenadores de apoyo
IX Jornadas de Redes de Investigación en Innovación Docente de la UNED
¿Qué es un entorno hipermediático?
Rigoberto Vieyra Molina
CONSTRUCTIVISMO Y NUEVAS TECNOLOGÍAS EN EDUCACIÓN
MODELOS INTERACTIVOS DE EDUCACIÓN A DISTANCIA
¿POR QUÉ TENEMOS QUE INTEGRAR LAS TIC EN EDUCACIÓN?
UNIVERSIDAD TECNOLÓGICA OTEIMA TEMA IMPACTO DE LAS TIC EN LA ENSEÑANZA UNIVERSITARIA PROFESOR. SANTIAGO QUINTERO ELABORADO POR. ZULEIKA MORENO.
Plan de Desenvolvemento Sostible da USC
CONVOCATORIA REDETIC PLAN TIC CEIP CRUCEIRO.
ESTÁNDARES TIC, FORMACIÓN INICIAL DOCENTE (FID)
Introducción Actividades Creación dunha páxina web Exposición “Reconquista ” Simposio Internacional sobre a Reconquista de Vigo Elaboración dunha.
integración das TIC na práctica educativa en Galicia
ESTUDO DOS AUTÓNOMOS DE PONTEVEDRA ESTUDO DOS AUTÓNOMOS DE PONTEVEDRA
ESTUDO DOS AUTÓNOMOS DE PONTEVEDRA ESTUDO DOS AUTÓNOMOS DE PONTEVEDRA
Modulo 4 Actividad I Profesora: Claudia Mendoza Xicoténcatl
CONCILIACIÓN FLEXIBILIDADE TEMPORAL E ESPACIAL
Proxecto interdisciplinar
MANUEL AREA MOREIRA.
“Optimización de Entornos Virtuales de Aprendizaje
Fernando Soto-Camino Rosado
Humidais continentais do Norte da Península Ibérica: Xestión e restauración de turbeiras e medios higrófilos WORKSHOP.- Conservación e restauración de.
FUNDITEA Fundación Tutelar para a Promoción de Persoas con Discapacidade, particularmente Trastorno do Espectro Autista Xornadas sobre protección xurídica.
LA CIUDADANÍA DIGITAL DR. CARLOS MARTINEZ PIÑA. EL CONCEPTO DE LA CIUDADANÍA DIGITAL EL CONCEPTO SE EMPLEA: PARA REFERIRSE A LA APLICACIÓN DE LOS DERECHOS.
PRIMEIRA CONVOCATORIA DE PRÁCTICAS EN EMPRESA PARA O CURSO
PROGRAMA SOCRATES Accións COMENIUS Educación Escolar ERASMUS Educación
PROGRAMA SOCRATES Accións COMENIUS Educación Escolar ERASMUS Educación
ASEMBLEA DE SOCIOS E SOCIAS
EMPRENDEMOS UNHA NOVA ANDAINA XORNADA DE PORTAS ABERTAS PARA FAMILIAS
CONVOCATORIA DE PRÁCTICAS EN EMPRESA PARA O CURSO
Facultade de Ciencias da Area de Didáctica das Ciencias Experimentais
Á biblioteca co tacto ...co oído.
CEIP CRUCEIRO VILALONGA.
Identidad docente Funcionarios en prácticas curso
ERASMUS+: LA INTERNACIONALIZACIÓN DE LOS CENTROS ESCOLARES
Xornada informativa – xustificación profesorado FSE
Proxecto Pesquería de POLBO 2016
CONVOCATORIA DE PRÁCTICAS EN EMPRESA PARA O CURSO
OS PLANS DE CONVIVENCIA ESCOLAR
Propuesta de objetivos
X Jornada de la Red Aragonesa de Escuela promotoras de la salud (RAEPS) ESCUELA Y COMUNIDAD Zaragoza,11 de MARZO de 2019.
INGLÉS BÁSICO FACILITADOR: Félix A. Vargas A. |32 horas T/P Modalidad: Semipresencial.
objetivos y trayectoria
TRATAMENTO INTEGRADO DE LINGUAS
XORNADA TÉCNICA PLANTACIÓNS DE CARBALLO DE GALICIA: RECOLLIDA EN MOUTEIRAS SELECTAS, SEMENTEIRA EN VIVEIRO, ENSAIO EN CAMPO DE PLANTAS NAI 31 de outubro.
HERRAMIENTAS TECNOLÓGICAS Y DIGITALES PARA EL DESARROLLO DE LA EDUCACIÓN Docente: Lic. Kleber Merchán Sánchez UNIDAD EDUCATIVA LUIS F. VIVERO INNOVACIÓN.
Transcripción de la presentación:

I Congreso Ibérico.“A Fenda Dixital” As Tecnoloxías da Información e da Comunicación: Retos para a Educación do futuro Silleda, 6, 7 e 8 de setembro de 2005 A E-Inclusión no Concello de Brión a partir de www.infobrion.com. A experiencia da Ciberescola de Pedrouzos e o Ciberinstituto de Viceso Yolanda García Vázquez Xosé Carlos Macía Arce Francisco Xosé Armas Quintá Grupo de Investigación Socio-Territorial (GIS-T IDEGA) Universidade de Santiago de Compostela

Proxecto SINDUR. Sociedade da Información e Desenvolvemento Urbano-Rexional GIS-T. IDEGA. UNIVERSIDADE DE SANTIAGO DE COMPOSTELA Director Prof. Dr. Carlos Ferrás Sexto

Mapa de localización do Concello de Brión

Desenvolvemento de E-Inclusión Creación dunha plataforma web interactiva chamada www.infobrion.com Esta web nace no ano 2002 como iniciativa do Grupo de Investigación Socio-Territorial da USC en colaboración co Concello de Brión e os centros educativos deste concello

InfoBrion.com Cibereducación Inmersión na Sociedade da Información Brión Folk Project Cibereducación Inmersión na Sociedade da Información

Cibereducación Pretende impulsar nos centros de ensino do concello de Brión un entorno virtual que promova o uso das Tecnoloxías da Información e Comunicación (TIC) Motivar á comunidade escolar a elaborar materiais informacionais para dito entorno virtual. Ofrece recursos dixitais con imaxes reais, documentos de interese pedagóxico, opinións, información de actividades, etc.

Actuacións nos centros de ensino Leváronse a cabo distintas roldas de presentación do portal interactivo www.infobrion.com, destacando a sección de Cibereducación. Impartíronse diversos cursos de formación entre o alumnado de cara o manexo do correo electrónico. Repartíronse contas de correo electrónico. Paralelamente, leváronse a cabo cursos de formación para os docentes. Entre eles, destacar os de edición de recursos dixitais (fotografías e sons), co fin de elaborar reportaxes para publicar en Internet.

Visitas www.infobrion.com no período setembro 2003 – decembro 2004 Mes Visitantes distintos Número de visitas Páxinas Setembro 03 28 42 43 Outubro 03 76 367 10.437 Novembro 03 184 914 22.975 Decembro 03 127 735 18.852 Xaneiro 04 202 848 18.653 Febreiro 04 664 1.581 30.918 Marzo 04 990 1.996 30.864 Outubro 04 887 2.754 58.933 Novembro 04 1.090 3.916 70.948 Decembro 04 1.766 5.711 95.881

Yolanda García Vázquez ygvidega@usc.es Carlos Macía Arce cmaidega@usc.es Francisco Xosé Armas Quintá fjaidega@usc.es Moitas grazas